Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Ήθελα να ρωτήσω, γιατί η Aegean δίνει connection από την Γλασκώβη στην Αθήνα μόνο με την βραδινή της πτήση; Μάλλον δεν είναι σωστό στο thread, αλλά αν υπάρχει γνώμη για τα embraer rj145 της ΒΜΙ. Το μικρότερο αεροσκάφος που έχω μπει είναι Dash της Ολυμπιακής. Έχω δει φωτογραφίες του embraer και κάπως με ανησυχεί. Ευχαριστώ.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Είναι μεν εκτός θέματος, αλλά δεν έγραψες κάτι λάθος. Ναι, το αεροπλάνο είναι ERJ 145 το οποίο είναι ένα RJ (Regional Jet) της Embraer. Μην το παίρνεις προσωπικά, αλλά σε αυτό το φόρουμ μας αρέσει να προσπαθούμε να ταπεινώσουμε το συνομιλητή μας και συνεχώς αποδεικνύουμε ότι δεν διαθέτουμε ούτε τακτ, ούτε τρόπους.

Μην ανησυχείς καθόλου. Σαν αεροπλάνο είναι ωραίο. Μικρό αλλά δυνατό. Έχε απλά στο μυαλό σου ότι οι χειραποσκευές δεν είναι το δυνατό του σημείο. Αν σε βολεύει η Aegean σε συνδυασμό με τη bmi, μη διστάσεις να την επιλέξεις.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Αγαπητέ Βασίλειε, όμορφα όπως πάντα τα στιγμιότυπά σου. Ειδικά αυτή η φωτογραφία μου άρεσε πάρα πολύ. Εύγε. Και πάνω που την εξερευνούσα βρήκα στα δεξιά της να ξεχωρίζει τί; Μα ένα Α320 της ΟΑ. Κοίτα να δεις τώρα τί ψάχνουν τα μάτια..

[album]18104[/album]

δικός σου

ΥΓ: Ξέρω ότι δεν παρεξηγείς τα πειράγματά μου.. :mrgreen:
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Ποτέ φίλε μου, μας χωριζε το retro-jet τής Luft που μόλις στρίβει δεξιά λίγο πιό δεξιά ακόμα διακρίνεται τό Α380 τής Singapore.Με τήν O.A καναμε περίπου 3-4 μεγάλους κύκλους πάνω από τήν περιοχή του Λονδίνου γύρω στά 20 λεπτά υπήρχε μεγάλη κίνηση στό LHR στό τέλος κάθε κύκλου κατεβαίναμε και ενα επίπεδο πρός τό εδαφος παρακολουθούσα τήν O.A απο τόν αέρα οταν εστριβε και μάλιστα εχω 3-4 μακρινές οχι καλές φωτογραφίες θυμίζω οτι τό LHR ειναι τό 3ο μεγαλύτερο αεροδρόμιο του κόσμου σέ κίνηση και το πρώτο στόν Ευρωπαικό χώρο! https://www.airliners.gr/el/gallery/sear ... VasilisATH
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Ξέρω οτι είναι νωρίς αλλά αναρωτιέμαι αν θα ξαναγίνει το δρομολόγιο Αθήνα-Βενετία απο την Α3 το καλοκαίρι του 2010 ?
Επίσης γνωρίζετε τις πληρότητες των πτήσεων που έκανε η Αιγαίου την καλοκαιρινή περίοδο που μας πέρασε?{για το αεροδρόμιο Μαρκο Πόλο}
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Θα γίνουν. Συχνότητες 12--56-

1-5 με AR1, 2-6 με 320
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Υπάρχει καμία περίπτωση να ξεκινήσει κανένα δρομολόγιο εξωτερικού από Ηράκλειο στα πλαίσια της συμμαχίας?
Δε θα ήταν βιώσιμο το δρομολόγιο Ηράκλειο-Φρανκφούρτη όλο το χρόνο για παράδειγμα..?
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Έχω μια απορία και θα ήθελα εάν ξέρει κάποιος να μου την εξηγήσει, θα του ήμουν υπόχρεος.
Έγινε μεγάλος ντόρος, δημοσιεύσεις, εξηγήσεις όταν η Α3 άνοιξε την γραμμή Α3 970 προς Κωνσταντινούπολη, και ανταγωνίζεται τις 2 καθημερινές πτήσεις της ΟΑ (Πάντα μιλάω για τις Ελληνικές εταιρείες) αλλά όταν η Α3 ανακοίνωσε ότι από 10 Δεκεμβρίου θα εκτελεί την γραμμή Α3 880 προς Βιέννη και ανταγωνίζεται την καθημερινή πτήση της ΟΑ δεν έγινε ο ίδιος χαμός, μήπως η Α3 πήρε τα slots της ΝΕ;
Επίσης όταν η Α3 μετακίνησε την πτήση Α3 602 από το Gatwick στο Heathrow δεν ακούστηκε τίποτα.
Αυτή η μετακίνηση είχε σαν αποτέλεσμα η ΟΑ να χάσει την πρωινή πτήση ΟΑ259 (γίνεται μόνο 3 φορές την εβδομάδα) και από 3 καθημερινές πτήσεις που είχε προς Heathrow και καμία προς Gatwick, αναγκάστηκε η ΟΑ να ξαναγυρίσει στην κατάσταση του 2007 όπου είχε 2 πτήσεις προς Heathrow και 1 πτήση προς Gatwick.
Πως γίνονται αυτές οι αλλαγές; Η Α3 πήρε τα slots της LH ή της ΟΑ;
Και γιατί δεν αντέδρασε η ΟΑ; Ούτε αντέδρασε όταν έχασε την καθημερινή της πτήση για Μαδρίτη που από 1 Δεκεμβρίου θα την εκτελεί η Α3 688 (ακριβώς την ίδια ώρα με την παλιά πτήση της πΟΑ).
Γνωρίζω για το open sky policy στην Ευρώπη, οπότε εάν θέλει η ΟΑ μπορεί να έχει ξανά τις 3 καθημερινές της πτήσεις στο Heathrow (που είναι από τα ποιο δύσκολα αεροδρόμια στην Ευρώπη) και την καθημερινή της στην Μαδρίτη;
Είναι τόσο απλά τα πράγματα; Ή μήπως έγινε κάποια οικονομική συνδιαλλαγή όπως τότε που η πΟΑ πούλησε το slot της στο Narita (που είναι από τα ποιο δύσκολα αεροδρόμια στον κόσμο) στην ΒΑ;
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Belavia":216kzn53 said:
Έγινε μεγάλος ντόρος, δημοσιεύσεις, εξηγήσεις όταν η Α3 άνοιξε την γραμμή Α3 970 προς Κωνσταντινούπολη, και ανταγωνίζεται τις 2 καθημερινές πτήσεις της ΟΑ (Πάντα μιλάω για τις Ελληνικές εταιρείες) αλλά όταν η Α3 ανακοίνωσε ότι από 10 Δεκεμβρίου θα εκτελεί την γραμμή Α3 880 προς Βιέννη και ανταγωνίζεται την καθημερινή πτήση της ΟΑ δεν έγινε ο ίδιος χαμός, μήπως η Α3 πήρε τα slots της ΝΕ;

Εντός της ΕΕ ισχύει η ελεύθερη διακίνηση, και τα slots έχουν να κάνουν μόνο με διαθεσιμότητα, χωρίς κρατική παρέμβαση. Για χώρες όπου ισχύουν διακρατικές συμφωνίες, το άνοιγμα της αγοράς (ταυτόχρονα με την Α3 προς Κων/λη, πήρε άδεια και η Pegasus από Σμύρνη) υπόκειται σε διακρατική συμφωνία.

Belavia":216kzn53 said:
Επίσης όταν η Α3 μετακίνησε την πτήση Α3 602 από το Gatwick στο Heathrow δεν ακούστηκε τίποτα.

Από το Stansed...

Belavia":216kzn53 said:
Αυτή η μετακίνηση είχε σαν αποτέλεσμα η ΟΑ να χάσει την πρωινή πτήση ΟΑ259 (γίνεται μόνο 3 φορές την εβδομάδα) και από 3 καθημερινές πτήσεις που είχε προς Heathrow και καμία προς Gatwick, αναγκάστηκε η ΟΑ να ξαναγυρίσει στην κατάσταση του 2007 όπου είχε 2 πτήσεις προς Heathrow και 1 πτήση προς Gatwick.
Πως γίνονται αυτές οι αλλαγές; Η Α3 πήρε τα slots της LH ή της ΟΑ; Και γιατί δεν αντέδρασε η ΟΑ;

Η Α3 πήρε slots (γιατί το Heatrhow είναι κορεσμένο) από την ΒΜΙ. Τα slots είναι πάντα 'προς' το αεροδρόμιο, όχι 'από'. Το ότι πήρε η Α3 slots για το LHR δεν επηρέασε σε καμία περίπτωση τα slots της ΟΑ στο συγκεκριμένο αεροδρόμιο. Η ΟΑ δεν 'αναγκάστηκε' σε τίποτε, επέλεξε να κρατήσει 2 πτήσεις προς LHR.

Belavia":216kzn53 said:
Ούτε αντέδρασε όταν έχασε την καθημερινή της πτήση για Μαδρίτη που από 1 Δεκεμβρίου θα την εκτελεί η Α3 688 (ακριβώς την ίδια ώρα με την παλιά πτήση της πΟΑ).

και πάλι δεν 'έχασε' η ΟΑ την πτήση προς Μαδρίτη. Επέλεξε να μην την εκτελέσει (όπως και όλες τις πτήσεις προς Γερμανία), και η Α3 κάλυψε αυτό το κενό της αγοράς.
 
Top