spotterakis
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/01/2008
- Μηνύματα
- 2.894
- Likes
- 696
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- EZY
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTS
Re: Νέα Δρομολόγια
Η πτήση της ΑΖ λειτουργουσε και ως feeder και ως Ο/D..οπως και πολλες πτησεις της ΑΖ απο αθηνα..ξερω απο φίλη μου πρακτορα που ειδικα το καλοκαιρι γινοταν σκοτωμος με αλιταλια απο ελλαδα για ισπανια γιατι εχει καλυτερς τιμες απο την ιμπερια..Και δεν καταλαβαινω γιατι θα επρεπε να ειναι "γαλαταδικη" η πτηση της Α3..θα μπορουσε να ειχε αλλα ωραρια αναλογα με τα σλοτς στο Μαλπενσα...και θα μπορουσε να μην πεταει καθημερινα αλλα εστω ενα 733 5w..πριν ερθει η αλιταλια στην Θεσνκη οταν πετουσε η ολυμπιακη 3 φορες την εβδομαδα παραπονιοντουσαν πολλοι επιχειρηματιες της αγορας ενδυματων.υποδηματων και επιπλων που πανε πολυ συχνα Μιλανο οτι δεν υπαρχει καθημερινη συνδεση με την πολη να τους εξυπηρετει..και ας μην ξεχναμε τους φοιτητες στη Β.ιταλια και οσους σπουδαζουν τεχνες,μοδα και design...αλλα και οσους εχουν λοξα με την αγορα του μιλανου για shopping..και το γεγονος οτι το μιλανο αποτελει βαση όλων των πρακτορειων για εκδρομες σε Κυανη Ακτη,Μονακό,Καννες,και στις λιμνες Κομο και Γκαρντα,σε Βερονα και Βενετια,Νοτ.Ελβετια(Λουγκανο)..ριξτε μια ματια στα προγραμματα των εκδρομων και θα δειτε..να πω και αλλα?
οσο για τις υπολοιπες συνδεσεις που "κυριαρχει" στην αγορα εσωτερικου κυριαρχει μόνο στο ηρακλειο...και μονο το καλοκαιρι στα υπολοιπα.. εκει ναι συμφωνω..αλλα το χειμωνα δεν εχει καθολου βολικες συνδεσεις ουτε για ροδο ουτε για μυτιληνη ουτε για χανια..σιγουρα η οα τις βολευει τις συνδεσεις με τα 48αρια ATR τα οποια τα κανει ΚΤΕΛ σε πολλα δρομολογια..ενα Αβρο των 112 ισως ειναι μεγαλο για καθημερινη, αλλα εστω 4 φορες την εβδομαδα...επισης υπαρχει μεγαλη ζητηση για λημνο,χιο,σαμο που με τις αθλιες συχνοτητες της ΟΑ δεν βρισκεις ποτε θεση...
Αυτο το επαναλαμβανομενο "ρεφρεν" ενισχυονται οι συνδεσεις με JMK-JTR το εχω ξανακουσει..δεν ενισχυεται καμια πτήση..οπως ηταν περσι θα ειναι και φετος..
το θετικο ειναι οτι φετος οι πτησεις προς Ηρακλειο,ροδο και Λάρνακα θα γινονται με Α-320
παντως για το Στανστεντ ας μην βιαζομαστε να κρινουμε..μπορει να ειναι η εκπληξη και να παει καλα..ισως μεχρι η Α3 να δει τα αποτελεσματα του δρομολογιου θα επρεπε να ξεκινησει με μικροτερα α/φη, 2 733 ή 1 733 και 1 734 και μετα να περασει σε 2 Α-321...εγω ευχομαι τα καλυτερα..η flyglobespan δεν απεδειχθη και η πιο αξιοπιστη εταιρια, τα ωραρια της ηταν red-eye και δεν ειχε καθόλου χαμηλες τιμες για λοκο..εξαλου στο ελλην.κοινο δεν ηταν ιδιαιτερα γνωστη..μην κοιτατε εμας τα aviation freaks
...η Αegean εχει δημιουργησει πιστο "κοινο" το οποιο ισως να την ακολουθησει και να αποσπασει κόσμο απο ΟΑ και ΒΑ και γιατι το Heathrow σου βγαζει την πιστη και γιατι πολλοι φοιτητες μενουν Β-ΒΔ λονδινο και πιο πανω, και να τους βολεψει το STN..Εδω θα φανει τι θα ψαρεψει απο την "ευκολη" και το Λουτον και επισης κατα ποσο θα "πεισει" το 99,9% επιβατικο κοινο του Σταν να ταξιδεψει με full-fare εταιρια προς Greece..που ειναι ο βαγκνερ,που είναι το "μαρκετινγκ" ομως του δρομολογιου,οεο....εχουμε ηδη φλεβαρη και 15 μαη ξεκινανε..για τους ξενους εχουμε ηδη αργήσει..
παντως περιμενα να εισχωρησει και σε αλλες αγορες οπως ζυριχη,βερολινο,πραγα που υπαρχει ζητηση και μονοπωλιο απο τις ξενες προς την ελλαδα..και περιμενα να βελτιωσει τις συνδεσεις απο θεσνκη προς Φρανκφουρτη(και μοναχο) γιατι χανουμε σχεδον ολα τα πρωινα,μεσημεριανα,απογευματινα long-haul δρομολογια της Λουφτυ!!..τι να την κανω την συνεργασια αν δεν προλαβαινω κανενα δρομολογιο..?
george_a":2uziwyhy said:Σε ό,τι αφορά στο δώρο που λεγεται Μιλανο απο την Alitalia, αναφέρεσαι στην πτήση από SKG. Να σε πληροφορήσω ότι λειτουργούσε ως feeder για το δίκτυο της AZ. Τόσο οι ώρες όσο και ο γενικός προγραμματισμός αυτό εξυπηρετούσε, όχι O/D. Η Αegean δεν έχει πρόσβαση στο δίκτυο της AZ, oπότε δεν θα γέμιζε μια 'γαλατάδικη' πτήση με skyteam members.
Σε ό,τι αφορά στην ανάπτυξη από Θεσσαλονίκη, αν εξαιρέσουμε τις επιδοτούμενες πτήσεις των ΟΑ, η Α3 κυριαρχεί. Επιπλέον αυξάνει τη θέση της, μιας και ξεχάσαμε να αναφέρουμε το ότι
• Νέα απ’ ευθείας πτήση Θεσσαλονίκη – Κως 1 φορά την εβδομάδα από 3 Μαϊου ενώ από τον Ιούλιο 2 πτήσεις την εβδομάδα.
• Ενισχύονται κατά την καλοκαιρινή περίοδο οι συνδέσεις της Θεσσαλονίκης με την Μύκονο, Σαντορίνη ενώ παράλληλα βελτιώνονται και τα ωράρια των πτήσεων
Η πτήση της ΑΖ λειτουργουσε και ως feeder και ως Ο/D..οπως και πολλες πτησεις της ΑΖ απο αθηνα..ξερω απο φίλη μου πρακτορα που ειδικα το καλοκαιρι γινοταν σκοτωμος με αλιταλια απο ελλαδα για ισπανια γιατι εχει καλυτερς τιμες απο την ιμπερια..Και δεν καταλαβαινω γιατι θα επρεπε να ειναι "γαλαταδικη" η πτηση της Α3..θα μπορουσε να ειχε αλλα ωραρια αναλογα με τα σλοτς στο Μαλπενσα...και θα μπορουσε να μην πεταει καθημερινα αλλα εστω ενα 733 5w..πριν ερθει η αλιταλια στην Θεσνκη οταν πετουσε η ολυμπιακη 3 φορες την εβδομαδα παραπονιοντουσαν πολλοι επιχειρηματιες της αγορας ενδυματων.υποδηματων και επιπλων που πανε πολυ συχνα Μιλανο οτι δεν υπαρχει καθημερινη συνδεση με την πολη να τους εξυπηρετει..και ας μην ξεχναμε τους φοιτητες στη Β.ιταλια και οσους σπουδαζουν τεχνες,μοδα και design...αλλα και οσους εχουν λοξα με την αγορα του μιλανου για shopping..και το γεγονος οτι το μιλανο αποτελει βαση όλων των πρακτορειων για εκδρομες σε Κυανη Ακτη,Μονακό,Καννες,και στις λιμνες Κομο και Γκαρντα,σε Βερονα και Βενετια,Νοτ.Ελβετια(Λουγκανο)..ριξτε μια ματια στα προγραμματα των εκδρομων και θα δειτε..να πω και αλλα?

οσο για τις υπολοιπες συνδεσεις που "κυριαρχει" στην αγορα εσωτερικου κυριαρχει μόνο στο ηρακλειο...και μονο το καλοκαιρι στα υπολοιπα.. εκει ναι συμφωνω..αλλα το χειμωνα δεν εχει καθολου βολικες συνδεσεις ουτε για ροδο ουτε για μυτιληνη ουτε για χανια..σιγουρα η οα τις βολευει τις συνδεσεις με τα 48αρια ATR τα οποια τα κανει ΚΤΕΛ σε πολλα δρομολογια..ενα Αβρο των 112 ισως ειναι μεγαλο για καθημερινη, αλλα εστω 4 φορες την εβδομαδα...επισης υπαρχει μεγαλη ζητηση για λημνο,χιο,σαμο που με τις αθλιες συχνοτητες της ΟΑ δεν βρισκεις ποτε θεση...
Αυτο το επαναλαμβανομενο "ρεφρεν" ενισχυονται οι συνδεσεις με JMK-JTR το εχω ξανακουσει..δεν ενισχυεται καμια πτήση..οπως ηταν περσι θα ειναι και φετος..
το θετικο ειναι οτι φετος οι πτησεις προς Ηρακλειο,ροδο και Λάρνακα θα γινονται με Α-320
παντως για το Στανστεντ ας μην βιαζομαστε να κρινουμε..μπορει να ειναι η εκπληξη και να παει καλα..ισως μεχρι η Α3 να δει τα αποτελεσματα του δρομολογιου θα επρεπε να ξεκινησει με μικροτερα α/φη, 2 733 ή 1 733 και 1 734 και μετα να περασει σε 2 Α-321...εγω ευχομαι τα καλυτερα..η flyglobespan δεν απεδειχθη και η πιο αξιοπιστη εταιρια, τα ωραρια της ηταν red-eye και δεν ειχε καθόλου χαμηλες τιμες για λοκο..εξαλου στο ελλην.κοινο δεν ηταν ιδιαιτερα γνωστη..μην κοιτατε εμας τα aviation freaks

παντως περιμενα να εισχωρησει και σε αλλες αγορες οπως ζυριχη,βερολινο,πραγα που υπαρχει ζητηση και μονοπωλιο απο τις ξενες προς την ελλαδα..και περιμενα να βελτιωσει τις συνδεσεις απο θεσνκη προς Φρανκφουρτη(και μοναχο) γιατι χανουμε σχεδον ολα τα πρωινα,μεσημεριανα,απογευματινα long-haul δρομολογια της Λουφτυ!!..τι να την κανω την συνεργασια αν δεν προλαβαινω κανενα δρομολογιο..?