Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Το έβγαλαν το δρομολόγιο για CTA αλλά με τι τιμές.!.?.!. Τον Αύγουστο €461, μάλλον τσαρτεριά θα είναι ότι περισσεύει το πουλάνε στα ύψη. Άρα για τους πληβείους, η στάση στην FCO είναι αναπόφευκτη.
 

Attachments

  • Catania (Αντιγραφή).jpg
    Catania (Αντιγραφή).jpg
    120,2 KB · Προβολές: 1.271
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Το έχουμε πει πάρα πολλές φορές και το έγραψε και ο aakunz για τη Σμύρνη, πως όταν ανεβαίνει καινούριο δρομολόγιο δεν περνιούνται αυτόματα availabilities σε όλα τα classes (συνήθως φαίνονται full fare ναύλοι), γιαυτό ακόμη δε μπορούμε να βγάλουμε συμπέρασμα σε τι τιμή θα το πουλάει, οπότε ας περιμένουμε λίγο ακόμη για να έχουμε ακριβή εικόνα.
 
salsarocks":1srb76b8 said:
Καλησπερα σε όλους τους experts. Γνωρίζετε αν υπάρχει περίπτωση να βάλει η Α3 στο εγγύς μέλλον route για το SKG-LON (LGW;)

Έχει τόσα χρόνια που οι πελάτες την παρακαλάνε κυριολεκτικά αλλα δεν ακούει. Είναι δυνατόν να υπάρχουν μόνο FR, U2 (και ΒΑ το καλοκαιρι);

Θενξ!

Δύσκολο εως απίθανο..Θαχει να αντιμετωπίσει U2,BA, FR..Για τη μικρή αγορά της Θεσ/νίκης είναι αρκετά..Εδω η ΒΑ τόσα χρόνια δεν βάζει ενα ρημάδι LHR που θα μπορούσε με ενα 319 κ τις αναρίθμητες ανταποκρίσεις να το υποστηρίξει,σιγά μη βάλει η Α3 p2p για το ελληναριό..
Οσο για τα υπόλοιπα δρομολόγια συμφωνώ με Ulrike για Βρυξέλλες..Ειναι νωρίς για να ξέρουν πως θα πάει..Ούτε στους άλλους προορισμούς οι προκρατήσεις δειχνουν απο τώρα κάτι το ιδιαίτερο κι επιπλέον,ειδικά για ΤΟ η FR θα ήταν πιο ιδανική,αλλά οι έλληνες που πηγαινοέρχονται Βρυξέλλες,αν δεν ειναι για τουρισμό, δεν τρεχουν όλοι στο CRL.Και συν τοις άλλοις αν το έβαζε με μία αξιοπρεπή συχνότητα και ωράρια θα μπορούσε να κανει codeshare με Brussels και να στέλνει κόσμο κι αλλού..Αλλά ως συνήθως στην Α3 αντιδρούν με χρονοκαθυστέρηση (εγκεφαλική)..Τωρα η FR κάνει παρτι..Για τη Σμύρνη δεν βλέπω να αντέχει με το "κουνουπακι" απέναντι στο..άλογο της Pegasus και τις τιμές της..Όσο για την Κατάνια γιατί να πάω 1:40..γκράνγκα-γκράνγκα-που τα λεει και μια φίλη μου--με το dash και όχι εστω με ανταπόκριση μεσω FCO ειτε με ΑΖ είτε με U2/FR με 738/Α320 και ίσως με καλύτερη τιμή; αλλά αυτά είναι και θέμα γούστου...
 
Re:

Και συμφωνώ και διαφωνώ

Καταρχάς έχεις δίκιο για την U2, FR , αλλά η ΒΑ έχει 3/week αν θυμάμαι καλά και μόνο εποχιακά!(απρίλιος-οκτώβριος νομίζω)

Η U2 φέυγει βάρβαρες ώρες από LGW (6.50 ή 5.50 πμ ανάλογα την εποχή) και η FR μισείται από τον μισό πληθυσμό για διάφορους λόγους. Επίσης φεύγει από το stanster πολλές φορές επίσης βάρβαρες ώρες(6.00 ή 7.00 πμ) , ενώ άλλες στην μέση της μέρας που ούτε για business μπορείς να την χρισημοποιήσεις ούτε για leisure

Μια πτήση της Α3 , ιδανικά απογευματινές ώρες (πχ αναμεσα σε 6 και 8 μμ) , θα επέτρεπε στους business travellers να γυρνάνε στην ώρα τους, και σε όλους τους (άπειρους πλέον) έλληνες του λονδίνου και περιχώρων να φεύγουν για τις διακοπές τους μετά την δουλειά

Χαρακτηριστικά θα σας πω για έναν φίλο μου που διαμαρτύρεται ολιμερίς ότι δεν υπάρχει μια πτήση που να βολεύει έστω και ελάχιστα η επιστροφή για (Π)ΣΚ από Λονδίνο-θεσσαλονίκη. Το καλύτερο που μπορεί να γίνει είναι αναχώρηση ~5μμ LHR->MUC->SKG , αλλά αυτό και είναι θεάκριβο (μόνο flex εισητήρια πουλιούνται, μάλλον λόγω του συστήματος κράτησης) και επίσης προυποθέτει ότι θα φύγεις από την δουλειά σου κατά τις 2-3 το μεσιμέρι

Ομοίως, μια πτήση Θεσσαλονίκη-Λονδίνο είτε πρωινή είτε απογευματινή θα μπορούσε να καλύψει αντίστοιχα κενά που δεν καλύπτει η U2 και η FR. Η ΒΑ το έχει καταλάβει αυτό και χρεώνει μυθικά ποσά για return (400-500άρια άνετα), και με πολύ καλές πληρότητες από πρωσοπική εμπειρία. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορεί να προσπαθήσει η Α3 να "αρμέξει" ένα τέτοιο δρομολόγιο... Φαντάζομαι η Α3 θα έχει μια καλή διακαιολογία, αλλά γιατί η ΒΑ μπορεί να αρμέγει τους πελάτες με τέτοια ποσά και η Α3 δεν μπορεί να την ανταγωνιστεί?
 
Re: Re:

Godhatesusall":2eeadpwk said:
Χαρακτηριστικά θα σας πω για έναν φίλο μου που διαμαρτύρεται ολιμερίς ότι δεν υπάρχει μια πτήση που να βολεύει έστω και ελάχιστα η επιστροφή για (Π)ΣΚ από Λονδίνο-θεσσαλονίκη. Το καλύτερο που μπορεί να γίνει είναι αναχώρηση ~5μμ LHR->MUC->SKG , αλλά αυτό και είναι θεάκριβο (μόνο flex εισητήρια πουλιούνται, μάλλον λόγω του συστήματος κράτησης) και επίσης προυποθέτει ότι θα φύγεις από την δουλειά σου κατά τις 2-3 το μεσιμέρι

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα από Βρυξέλλες (και αρκετές άλλες πόλεις). Μέσω MUC ποτέ δεν προλαβαίνω, από τότε που σταμάτησε η LX έχω φτάσει σε σημείο να πάρω την βραδινή για Αθήνα και μετά με την πρώτη πτήση το πρωί για Θεσσαλονίκη... Ιδιαίτερα σε πόλεις όπως Βρυξέλλες και Λονδίνο έχει πολλούς Έλληνες που εργάζονται εκεί και απλά θέλουν να περάσουν κάποια (Π)ΣΚ στην Ελλάδα. Αλλά φαίνεται πως οι εταιρίες δεν σκέφτονται καθόλου τις ανάγκες αυτής της ομάδας – που μάλλον μεγάλωσε με την κρίση. Ούτε τους Έλληνες επαγγελματίες και γενικά τους business travellers, που δεν θέλουν να χάσουν μια ολόκληρη εργάσιμη μέρα για μια πτήση εντός Ευρώπης....

Όσον αφορά τις τιμές: μέσω της ιστοσελίδας της LH έχει και Economy Basic / Semiflex (αν και αυτά σε σχετικά υψηλή τιμή και η LH στους φθηνούς ναύλους δεν δίνει Oneway…)
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

jerry":ng094e8g said:
Συμπληρωματικά προς τα παραπάνω, η νέα βάση στα CHQ "βγάζει" και scheduled πέραν των charter που θα έχει:

:arrow: CHQ-IEV 1/week 28/4 με 6/10

Απ'οτι φαίνεται πάει και το CHQ-IEV, καθώς έχει αφαιρεθεί από το σύστημα.

EDIT: Και επίσης μεγαλύτερη μείωση στο ATH-IEV που από το αρχικό 4 weekly μειώθηκε σε 3 weekly και τώρα σε 2 weekly κάθε 3,6.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Με την κατάσταση στην Ουκρανία,λογικό...Στα προθυρα εμφυλίου δεν θα σκεφτονται διακοπές..Το ATH-LGW τοχει εποχικό;το κόβει καλοκαιρι κ το επαναφέρει χειμώνα; κι αν ναι γιατι;
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Νομίζω ότι έχει αναφερθεί και στο παρελθόν. Οι χρονοθυρίδες του Χήθροου προέρχονται από την Ολυμπιακή, όπου ή συγχωρεμένη το χειμώνα δεν είχε καθημερινή χρονοθυρίδα το πρωί και κάποιες μέρες αναγκαστικά πετούσε για Γκάτγουικ. Το καλοκαίρι δεν υφίσταται τέτοια ανάγκη.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Σωστά,το'χα ξεχάσει, αν και κατά την ταπεινη μου άποψη θαπρεπε το καλοκαίρι να'χει που υποθετικά αυξάνεται η κίνηση και όχι en plein hiver..Δεν νομίζω ναχει ιδρώσει ιδιαίτερα η Easy...Eπίσης δεν εχω καταλάβει γιατί το δρομολόγιον της Βηρυτού ειναι μέσ'την μαύρη νύχτα και καθεται εκεί και ένα 2ωρο για να φύγει 5 π.μ. Αν είναι θέμα ανταποκρίσεων απτο δίκτυο της εταιρείας,δεν νομίζω ότι ενα δρομολόγιο μεσημεριανό με επιστροφή απόγευμα δεν θα έδινε τετοιες δυνατότητες...Ούτε κάνει cs με άλλη εταιρεία που να χρησιμεύει σε κάτι αυτό το ωράριο.. :with:
Kαι το ΑΤΗ-ΑΜΜ εντελώς ανώφελο,με την έννοια ότι ειναι σε άβολα ωράρια,ειναι εποχικό,εχει απεναντι της την RJ pου πετάει σε καλύτερα ωράρια 4 φορές την εβδομάδα όλο το χρόνο και πρόκειται και για μια αγορά που πια έχει υποστεί καθίζηση λόγω αναταραχών,δεν είναι όπως παλιά..Κατά την ταπεινή μου άποψη προκειται για δρομολόγιο tapabucchi που λεν κι οι φίλοι μας οι Ιταλοί,δλδ βουλώνει τρύπες στο πρόγραμμα και στο aircraft utilization..just my 2cents... :|
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Spotterakis, πιστεύω έχεις δίκιο περί "βουλώματος." Αλλά επίσης, μάλλον τους είναι φτηνότερο να πετάνε το αεροπλάνο με...ας πούμε 50 επιβάτες αντί να πληρώνουν τη φορολογία του Γερμανιζέλου.
 
Top