Re:
Και συμφωνώ και διαφωνώ
Καταρχάς έχεις δίκιο για την U2, FR , αλλά η ΒΑ έχει 3/week αν θυμάμαι καλά και μόνο εποχιακά!(απρίλιος-οκτώβριος νομίζω)
Η U2 φέυγει βάρβαρες ώρες από LGW (6.50 ή 5.50 πμ ανάλογα την εποχή) και η FR μισείται από τον μισό πληθυσμό για διάφορους λόγους. Επίσης φεύγει από το stanster πολλές φορές επίσης βάρβαρες ώρες(6.00 ή 7.00 πμ) , ενώ άλλες στην μέση της μέρας που ούτε για business μπορείς να την χρισημοποιήσεις ούτε για leisure
Μια πτήση της Α3 , ιδανικά απογευματινές ώρες (πχ αναμεσα σε 6 και 8 μμ) , θα επέτρεπε στους business travellers να γυρνάνε στην ώρα τους, και σε όλους τους (άπειρους πλέον) έλληνες του λονδίνου και περιχώρων να φεύγουν για τις διακοπές τους μετά την δουλειά
Χαρακτηριστικά θα σας πω για έναν φίλο μου που διαμαρτύρεται ολιμερίς ότι δεν υπάρχει μια πτήση που να βολεύει έστω και ελάχιστα η επιστροφή για (Π)ΣΚ από Λονδίνο-θεσσαλονίκη. Το καλύτερο που μπορεί να γίνει είναι αναχώρηση ~5μμ LHR->MUC->SKG , αλλά αυτό και είναι θεάκριβο (μόνο flex εισητήρια πουλιούνται, μάλλον λόγω του συστήματος κράτησης) και επίσης προυποθέτει ότι θα φύγεις από την δουλειά σου κατά τις 2-3 το μεσιμέρι
Ομοίως, μια πτήση Θεσσαλονίκη-Λονδίνο είτε πρωινή είτε απογευματινή θα μπορούσε να καλύψει αντίστοιχα κενά που δεν καλύπτει η U2 και η FR. Η ΒΑ το έχει καταλάβει αυτό και χρεώνει μυθικά ποσά για return (400-500άρια άνετα), και με πολύ καλές πληρότητες από πρωσοπική εμπειρία. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορεί να προσπαθήσει η Α3 να "αρμέξει" ένα τέτοιο δρομολόγιο... Φαντάζομαι η Α3 θα έχει μια καλή διακαιολογία, αλλά γιατί η ΒΑ μπορεί να αρμέγει τους πελάτες με τέτοια ποσά και η Α3 δεν μπορεί να την ανταγωνιστεί?