Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Συμφωνώ με τον φίλο nsap.
Bάζει η Aegean Αθήνα-Ντουμπάϊ δεν θέτε, βάζει Θεσσαλονίκη-Κάϊρο δεν θέτε, βάζει Μπακού, Λούξορ κ.α. πάλι δεν θέτε.
Ε τι θέτε;;;:rolleyes:
Αυτο που σίγουρα θέτε up in the north είναι πιο στοχευμένες συνδέσεις επιτακτικής ανάγκης που καλύπτουν μεγαλύτερα κενά της περιοχής και του κόσμου που ταλαιπωρείται χρόνια τώρα και έχουν μεγαλύτερο appeal, χωρίς να σημαίνει ότι δεν είναι μια καλή προσθήκη αλλά όχι top of the list ..Αυτό ισχύει και για το εσωτερικό ..Κείνο το έρμο SKG-KLX έχει μείνει ξεκρεμαστo, στην αναμονη.
Υ.Γ. Και μιας κ είπα για north , να ελπιζουμε ότι κάποια στιγμή θα μπει στον ανταγωνισμό με Play κ θα ανοίξει ΚEF κ seasonal BGO? (Η ΤΚ τοχει ήδη στα σχέδια το BGO)
Post automatically merged:

Εγώ θεωρώ ότι το Ντουμπάϊ δεν είναι και ο πιο τρομερός προορισμός ή το μεγάλο ρίσκο για την Aegean, τα τελευταία χρόνια έχει πάει και η κουτσή Μαρία διακοπές στο Ντουμπάϊ και σε σχέση με άλλα χρόνια οι Έλληνες είναι πιο ψαγμένοι και ταξιδεύουν προς τα εκεί, η ζήτηση υπάρχει και πιστεύω ότι οι πτήσεις θα πάνε μια χαρά. Όπως αναφέρθηκε ήδη θεωρώ και εγώ ότι υπάρχει χώρος για δεύτερη αεροπορική και ένα ακόμη Α320 αλλά όχι ένα Β777. Ας δούμε και την Λάρνακα η οποία ναι μεν δεν είναι συγκρίσιμη με την Αθήνα αλλά πετάνε 3 αεροπορικές προς Ντουμπάϊ (EK,CY,TUS). Όπως και να έχει ας εστιάσουμε στην εξωστρέφεια εν μέρη που παρουσίασε η Aegean και το οργανωμένο για πρώτη φόρα χειμερινό πρόγραμμα με νέους προορισμούς!
Η TUS θα δούμε πόσο θα κρατήσει, δεν είναι κ η πιο αξιόπιστη
 
Ενδιαφέρον επίσης ότι προσθέτει δεύτερη καθημερινή ATH-FRA τώρα που μπαίνει στο δρομολόγιο και η SkyExpress.
 
Αν αποφασίσουν ποτέ να κάνουν κανονικά δρομολογημένες πτήσεις 6 ωρών δεν πιστεύω πως η Ισλανδία θα είναι η προτεραιότητα. Δεν έχει συνδέσεις για την Α3 απο εκεί και πιο δυτικά,
το αεροσκάφος που θα πάει θα λείπει για περίπου 12-14 ώρες (στις οποίες μπορεί να πάει και να έρθει πχ Λάρνακα 3 φορές και δεν ξέρω αν ο στόλος για την ώρα "αντέχει" τέτοιες "απουσίες"), εκτός αν όλο αυτό γίνει νύχτα,
και σαν τουρισμός δεν ξέρω αν σηκώνει και δεύτερη απ'ευθείας πτήση για τους εξής 2 λόγους: οι Ισλανδοί είναι λίγοι πληθυσμιακά (μικρή αγορά) και η Ισλανδία είναι ακριβός προορισμός για την πλειοψηφία των Ελλήνων (η και "ξενέρωτος" για πολλούς που αντέχουν μεν οικονομικά αλλά δεν είναι στα γούστα τους).
Και τέλος, δεν φαντάζομαι καν τί εισιτήριο μπορεί να ζητήσουν για μια τέτοια πτήση.
Μια συμφωνία με την PLAY ίσως εξυπηρετούσε περισσότερο ώστε να εδραιωθεί και το δρομολόγιο.
 
Feeder θα κάνει στο δίκτυο της προς Αθήνα κ τα νησιά με νυχτερινή πτήση όπως ήδη κάνει από Ισπανία, Ιρλανδία, Η.Β...οπου φτάνει μέχρι στιγμής τις 4,5ωρες πτήση .Κι οι περισσότερες ξένες νύχτα πετάνε από/προς KEF...Δεν θεωρείται καθόλου ξενερωτος προορισμός, ίσα ίσα το αντιθετο και προωθείται πολύ, αν δε, μπει και στα πρακτορεία όπως ήδη γίνεται με play μπορούν να φτιάξουν ένα σχετικά προσιτο πακέτο..Δεν της έχουν μείνει πολλοί προορισμοί για επέκταση στην Ευρώπη που να είναι κοντινοί ..
 
Να πούμε εδώ πως μιλάμε για τη χειμερινή σεζόν, ήτοι άφιξη Αθήνα στις 21.40 σημαίνει πως άντε να προλάβουν SKG (23.25) και HER (22.50). RHO φεύγει 22.20 που νομίζω δεν πιάνει το minimum connecting time από extra- σε intra-schengen, επομένως πάει καλιά. Επίσης, ισπανικές αρπαχτές και άλλες Ευρώπες-τσόντες βραδινές δεν υπάρχουν. Μπορεί όμως να πουλήσει με όμορφα connecting times άλλα παρανοϊκά δρομολόγια, π.χ. DXB-ATH-TBS και όποιος αντέξει.

Μέχρι τη θερινή σεζόν, μέχρι να δούμε τις πληρότητες, τις συνέργειες με ΕΚ, μπορεί να αποφασίσουν αλλαγή στο schedule, καθώς μιλάμε για ένα αεροπλάνο daily απασχολημένο σχεδόν όλη τη μέρα.
 
Επαναφέρει και τις πτήσεις Θεσσαλονίκη - Καλαμάτα από 2 Νοέμβρη 2023 με τρεις εβδομαδιαίες συχνότητες κάθε Τρίτη Πέμπτη και Σάββατο!
 
Feeder θα κάνει στο δίκτυο της προς Αθήνα κ τα νησιά με νυχτερινή πτήση όπως ήδη κάνει από Ισπανία, Ιρλανδία, Η.Β...οπου φτάνει μέχρι στιγμής τις 4,5ωρες πτήση .Κι οι περισσότερες ξένες νύχτα πετάνε από/προς KEF...Δεν θεωρείται καθόλου ξενερωτος προορισμός, ίσα ίσα το αντιθετο και προωθείται πολύ, αν δε, μπει και στα πρακτορεία όπως ήδη γίνεται με play μπορούν να φτιάξουν ένα σχετικά προσιτο πακέτο..Δεν της έχουν μείνει πολλοί προορισμοί για επέκταση στην Ευρώπη που να είναι κοντινοί ..
Για σένα και για μένα δεν θεωρείται ξενέρωτος, αλλά επειδή πήγα 2 φορές έχω ακούσει πολλά σχόλια τύπου "βρήκες μέρος να πάς μες την παγωνιά, δεν πήγες Ρώμη Πράγα Λονδίνο ή σε κανα νησάκι να γουστάρεις, τί πήγες να δεις κλπ", τα γνωστά δλδ απο τους γνωστούς παντογνώστες, γι αυτό το λέω. Και απο ανθρώπους που αυτοπροσδιορίζονται ως "travelers". Και είναι πολλοί.
Με μη ισλανδικές πέταξα πάντως, μέρα η άφιξη, νωρίς το βράδυ η αναχώρηση (7-8), και δεν θυμάμαι να είχε και πολλές πτήσεις μετά απο μας.

Η αλήθεια είναι πως η Ισλανδία αναπτύσσεται ραγδαία τουριστικά αν και εκεί έχουν ήδη ξεκινήσει οι πρώτες σοβαρές γκρίνιες για υπερτουρισμό αναλογικά με τον πληθυσμό τους και τις υποδομές τους οπότε δεν ξέρω αν και οι ίδιοι θα ενθαρρύνουν ακόμα περισσότερες πτήσεις απο την Ευρώπη όπως και περισσότερα τουριστικά πακέτα ενω υπάρχει και αρκετή κρουαζιέρα. Επίσης ας μην ξεχνάμε πως Βοστώνη και Αθήνα ισαπέχουν απο το KEF, ενω δουλεύει πάρα πολύ και το stop-over, το μέρος είναι γεμάτο Αμερικανούς και Καναδούς, συνεπώς αν πάει ή δεν πάει ο Έλληνας δεν θα τους κάνει και πολλή διαφορά.
Εγω πάντως αν ήμουν η Α3 δεν θα έστελνα τίποτα εκει πάνω για την ώρα για τους λόγους που προανέφερα, αλλά μακάρι κάποια μέρα οι συνθήκες να το ευνοήσουν. Ποιός δεν θέλει να βλέπει ελληνικά αεροπλάνα σε κάθε χώρα στον κόσμο;

Για Καζαχστάν / Ουζμπεκιστάν δεν ακούγεται τίποτα; Μετά δεν μένει κάτι άλλο σε αυτή την απόσταση που να μην έχει συζητηθεί και παράλληλα να είναι ασφαλές.
Είναι το σημείο που πρέπει να γίνει η επιλογή: επέκταση μέσω πύκνωσης του υφιστάμενου δικτύου και προσθήκης ακόμα περισσότερων ως 4 ώρες μακριά ή επέκτασης μέσω προμήθειας μεγαλύτερων αεροσκαφων και προσθήκης πιο μακρινών προορισμών.
 
Στις 3 με 4 ώρες υπάρχουν ακόμη προορισμοί που θα μπορούσαν να εξυπηρετηθούν, όπως η Τεχεράνη ( πετάει η Lufthansa και η Austrian όπως κάποτε και η Aegean ) , το Muscat ( υπέροχος προορισμός ) η Καζαμπλάνκα ( γιατί σταμάτησε αφού πήγαινε καλά; ).

Από κει και πέρα όπως λέει και ο φίλος YCNZ η Aegean φτάνει σε ένα σταυροδρόμι: επέκταση μέσω ενίσχυση συχνοτήτων; Αυτό προϋποθέτει νέο, μικρότερο τύπο αεροσκαφών εκεί γύρω στις 130 θέσεις. Επέκταση μέσω έναρξης μακρινών προορισμών; Όλοι ξέρουμε τι θα χρειαστεί για ένα τέτοιο βήμα.

Για μένα και οι δυο επιλογές μαζί είναι αναγκαίες, και πιστεύω πως αργά ή γρήγορα θα γίνουν πραγματικότητα.
 
Πιστεύω οτι η Aegean θα συνεχίσει την ανάπτυξη πολύ συντηρητικά και με χαμηλό ρίσκο, αποφεύγοντας να εισάγει εντελώς νέα μοντέλα αεροσκαφών στο άμεσο μέλλον.

Προτεραιότητα θα έβλεπα τα μεσαιο-μακρινά δρομολόγια προς Ινδία και υποσαχάρια Αφρική, πιθανότατα αλλάζοντας μερικά υπο παραγγελία Α321neo σε -LR με ανάλογη διαμόρφωση καμπίνας, ιδανικά με 2+2 recliner business.

Στη συνέχεια θα έβλεπα πιθανή επένδυση σε νέο μικρότερο τύπο Α220-100/300 για ευελιξία και αύξηση συχνοτήτων, και απώτερη αγορά του -500 (όταν και εάν λανσαριστεί) για αντικατάσταση των Α320ceo με αποδοτικότερο τύπο σε σύγκριση με τα neo.

Επέκταση σε πιο μακρινά δρομολόγια με απόκτηση Α330, Α390, Β787, το θεωρώ αρκετά δύσκολο και ριψοκίνδυνο, δεδομένου ότι είναι λίγα τα δρομολόγια που έχουν αρκετή κίνηση που να δικαιολογούν τέτοιου μεγέθους αεροσκάφος αλλά έχουν ήδη τεράστιο ανταγωνισμό (πχ τα υπερατλαντικά). Ποιες άλλες αγορές με ελληνικό ενδιαφέρον υπάρχουν;
 
Top