spotterakis
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/01/2008
- Μηνύματα
- 2.894
- Likes
- 696
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- EZY
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTS
Αυτο που σίγουρα θέτε up in the north είναι πιο στοχευμένες συνδέσεις επιτακτικής ανάγκης που καλύπτουν μεγαλύτερα κενά της περιοχής και του κόσμου που ταλαιπωρείται χρόνια τώρα και έχουν μεγαλύτερο appeal, χωρίς να σημαίνει ότι δεν είναι μια καλή προσθήκη αλλά όχι top of the list ..Αυτό ισχύει και για το εσωτερικό ..Κείνο το έρμο SKG-KLX έχει μείνει ξεκρεμαστo, στην αναμονη.Συμφωνώ με τον φίλο nsap.
Bάζει η Aegean Αθήνα-Ντουμπάϊ δεν θέτε, βάζει Θεσσαλονίκη-Κάϊρο δεν θέτε, βάζει Μπακού, Λούξορ κ.α. πάλι δεν θέτε.
Ε τι θέτε;;;![]()
Υ.Γ. Και μιας κ είπα για north , να ελπιζουμε ότι κάποια στιγμή θα μπει στον ανταγωνισμό με Play κ θα ανοίξει ΚEF κ seasonal BGO? (Η ΤΚ τοχει ήδη στα σχέδια το BGO)
Post automatically merged:
Η TUS θα δούμε πόσο θα κρατήσει, δεν είναι κ η πιο αξιόπιστηΕγώ θεωρώ ότι το Ντουμπάϊ δεν είναι και ο πιο τρομερός προορισμός ή το μεγάλο ρίσκο για την Aegean, τα τελευταία χρόνια έχει πάει και η κουτσή Μαρία διακοπές στο Ντουμπάϊ και σε σχέση με άλλα χρόνια οι Έλληνες είναι πιο ψαγμένοι και ταξιδεύουν προς τα εκεί, η ζήτηση υπάρχει και πιστεύω ότι οι πτήσεις θα πάνε μια χαρά. Όπως αναφέρθηκε ήδη θεωρώ και εγώ ότι υπάρχει χώρος για δεύτερη αεροπορική και ένα ακόμη Α320 αλλά όχι ένα Β777. Ας δούμε και την Λάρνακα η οποία ναι μεν δεν είναι συγκρίσιμη με την Αθήνα αλλά πετάνε 3 αεροπορικές προς Ντουμπάϊ (EK,CY,TUS). Όπως και να έχει ας εστιάσουμε στην εξωστρέφεια εν μέρη που παρουσίασε η Aegean και το οργανωμένο για πρώτη φόρα χειμερινό πρόγραμμα με νέους προορισμούς!