Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Τα πρώτα νέα δρομολόγια ανέβηκαν και είναι από Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο!
Όπως είπαμε έχουμε:
Θεσσαλονίκη (SKG) - Κωνσταντινούπολη (IST) , από 24 Νοεμβρίου 2025 , 3 weekly , κάθε Δευτέρα Τετάρτη και Παρασκευή.
Και Θεσσαλονίκη (SKG) - Πράγα (PRG) , από 25 Νοεμβρίου 2025 , 2 weekly , κάθε Τρίτη και Σάββατο.
Επίσης επαναφορά για το Ηράκλειο (HER) - Λάρνακα (LCA) , από 2 Δεκεμβρίου 2025 , 3 weekly , κάθε Τρίτη Πέμπτη και Σάββατο.
Επίσης μια ακόμη αλλαγή νομίζω το έχουμε ξαναπεί είναι ότι το Παρίσι - Θεσσαλονίκη συνεχίζει με κάποιες πτήσεις και τον χειμώνα.
Το Ηράκλειο - Κωνσταντινούπολη το κρατάει σχεδόν για όλο τον χειμώνα το κόβει 9 Γενάρη και ξανά αρχίζει 19 Φλεβάρη και το Ηράκλειο - Τίρανα για όλη την χειμερινή περίοδο.

A3504 1320 SKG - 1550 IST (Wed,Fri) A320
A3505 1420 SKG - 1650 IST (Mon) A320

A3505 1640 IST - 1710 SKG (Wed,Fri) A320
A3505 1740 IST - 1810 SKG (Mon) A320

A3516 0830 SKG - 0940 PRG (Tue,Sat) A320
A3517 1030 PRG - 1330 SKG (Tue,Sat) A320

A3468 1400 HER - 1520 LCA (Tue,Thu,Sat) A320
A3469 1605 LCA - 1735 HER (Tue,Thu,Sat) A320


Και πάμε στα της Αθήνας για τον χειμώνα:
Έχουμε προσθήκη μερικών χειμερινών πτήσεων στα Αθήνα - Αλεξάνδρεια, Μάλαγα και Πόρτο. Επίσης τα Αθήνα - LXR,SSH θα γινουν κανονικά φέτος μετά από τόσες ακυρώσεις πια. Και αύξηση +1 πτήση, συνολικά στις 4 εβδομαδιαίες στο Αθήνα - Ριάντ.
Τα υπόλοιπα μάλλον σύντομα...
 
Aς μην βιαζομαστε να προεξοφλησουμε την τυχη των SSH.LXR...Eκεινο το ρημαδι το SKG-MAD που εέλεγαν, πότε θα το ξεκινήσουν; Μήπως ηταν καλυτερα να εμπαινε αυτο στην θέση του IST, από τη στιγμη που καλύπτεται επαρκώς από την ΤΚ, ενώ η Μαδριτη δεν εχει κανενα αερομεταφορέα να εκτελεί το δρομολόγιο;
 
Ενα SKG-IST-SKG απασχολεί το αεροσκάφος 4 ώρες, ενώ για MAD χρειάζονται 8+. Μεγάλη διαφορά στον προγραμματισμό του στόλου.
Είμαι σίγουρος πως η Α3 έκανε τους υπολογισμούς της βάσει στοιχείων και κατέληξε σ’ αυτά τα δρομολόγια για τώρα.

Kapvit αν έχεις περισσότερες λεπτομέρειες για τις ημερομηνίες και συχνότητες στα SKG-CDG και ATH-HBE/AGP/OPO πες μας.
 
ATH - HBE , 22 ΔΕΚ - 7 ΙΑΝ , 2 ΦΕΒ - 14 ΦΕΒ και μετά από 30 ΜΑΡ πάλι, 3 weekly.
ATH - OPO , 1 ΝΟΕ - 6 ΙΑΝ , 2 weekly.
ATH - AGP , 1 ΝΟΕ - 29 ΝΟΕ , 17 ΔΕΚ - 3 ΙΑΝ , 2 weekly.
SKG - CDG , 23 ΔΕΚ - 3 ΙΑΝ , 2 weekly.
 
Ενα SKG-IST-SKG απασχολεί το αεροσκάφος 4 ώρες, ενώ για MAD χρειάζονται 8+. Μεγάλη διαφορά στον προγραμματισμό του στόλου.
Είμαι σίγουρος πως η Α3 έκανε τους υπολογισμούς της βάσει στοιχείων και κατέληξε σ’ αυτά τα δρομολόγια για τώρα.

Kapvit αν έχεις περισσότερες λεπτομέρειες για τις ημερομηνίες και συχνότητες στα SKG-CDG και ATH-HBE/AGP/OPO πες μας.
Μαυτη τη λογικη δεν πρεπει να προγραμματιζονται μακρινα δρομολογια..Και το SKG-CDG ή ΒRU απασχολει το αεροσκάφος 6,5-7 ωρες σε αντίθεση με το SKG-FCO..Nα τα κοψουμε; Πιο πειστικο θεωρω να μην εχει αρκετα α/φη να βγάλει το προγραμμα λογω καθηλωσης Neo κινητηρων, αφου ειχαν δηλώσει οτι το 26 ακομα περισσότερα α/φη θα ειναι καθηλωμενα..

Παρεπιμπτοντως, το SKG-CDG, ειχε αρχικα προγραμματιστεί να συνεχίσει κανονικά όλη τη χρονιά και οχι μονο τη γιορτινη περίοδο και ειχε ανεβάσει τις πτήσεις..Το τωρινό δεν είναι "νέο"..Είναι απλά αυτο που κάνει έτσι κι αλλιώς κάθε χρόνο στις γιορτές.
Ισως, να έπαιξε ρολο και ο ανταγωνισμός με την ΤΟ...Ισως..
 
Μαυτη τη λογικη δεν πρεπει να προγραμματιζονται μακρινα δρομολογια..Και το SKG-CDG ή ΒRU απασχολει το αεροσκάφος 6,5-7 ωρες σε αντίθεση με το SKG-FCO..Nα τα κοψουμε; Πιο πειστικο θεωρω να μην εχει αρκετα α/φη να βγάλει το προγραμμα λογω καθηλωσης Neo κινητηρων, αφου ειχαν δηλώσει οτι το 26 ακομα περισσότερα α/φη θα ειναι καθηλωμενα..

Παρεπιμπτοντως, το SKG-CDG, ειχε αρχικα προγραμματιστεί να συνεχίσει κανονικά όλη τη χρονιά και οχι μονο τη γιορτινη περίοδο και ειχε ανεβάσει τις πτήσεις..Το τωρινό δεν είναι "νέο"..Είναι απλά αυτο που κάνει έτσι κι αλλιώς κάθε χρόνο στις γιορτές.
Ισως, να έπαιξε ρολο και ο ανταγωνισμός με την ΤΟ...Ισως..
Προφανώς δεν εννοούσα αυτό.
Η εταιρία όταν ξεκινά ένα δρομολόγιο, το κάνει σε συνδυασμό με τα άλλα δρομολόγια που έχει, ώστε να βγαίνει το πρόγραμμα και να πετυχαίνεται μέγιστη παραγωγικότητα του στόλου. Δε μπορεί τόσο απλά αντί για την Κων/πολη να βάλει Μαδρίτη, γιατί το αεροσκάφος ίσως να μην είναι διαθέσιμο τόσες ώρες (με βάση τα άλλα δρομολόγια που πρέπει να εξυπηρετήσει). Για να βάλει Μαδρίτη πρέπει να κουμπώσουν άλλα δρομολόγια την ίδια μέρα για το ίδιο αεροσκάφος με όση ώρα περισσεύει.
Και φυσικά πέρα απ’ όλα αυτά μπαίνουν θέματα χρονοθυρίδων (ενδεχομένως) αλλά και οικονομικά, πχ ενδεχόμενη κερδοφορία του ενός δρομολογίου σε σύγκριση με το άλλο, κλπ.
Ο προγραμματισμός των εταιριών είναι πολύπλοκος και πολυδιάστατος.
 
Top