Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
πιστεύω ότι καλύτερα να περιμένουμε για την ανακοίνωση της αιγαίου για το καλοκαιρινό της πρόγραμμα και μετά να σχολιάσουμε αλλαγές κτλ διότι τώρα σχολιάζουμε χωρίς να έχουμε την πλήρη εικόνα.
 
Συμφωνώ. Θετικές οι αλλαγές που αναφέρθηκαν αλλά μου φαίνονται μάλλον λίγες, δεδομένου ότι θεωρητικά θα έχουμε αύξηση του στόλου από φέτος το χειμώνα.
 
Θα έχουμε; Απλά έχουμε προσθήκη των LR που θα πετάνε Ινδία..Δεν ξέρω αν έχουμε πραγματική αύξηση,δεδομένου του αριθμού των αεροσκαφών που θα παραμείνουν καθηλωμένα λόγω των PW κινητήρων...
Υ.Γ. ερώτηση τεχνικής φύσεως για όσους ξέρουν. Είναι εφικτό λόγω των προβλημάτων με τους PW να ζητήσει η Α3 να αντικατασταθούν με CFM LEAP 1-A? Ή είναι το κόστος τεράστιο; Από την άλλη δεν είναι τεράστια και η οικονομική ζημία όταν δεν μπορούν να αξιοποιηθούν τα νέα αεροσκάφη και μένουν καθηλωμένα;
 
Εικάζω επειδή τα αεροσκάφη είναι με leasing η εταιρεία πληρώνει μόνο όταν αυτά πετάνε. Τουλάχιστον πολλές εταιρείες leasing έδιναν αυτή τι δυνατότητα στη covid εποχή όπου τους έμεναν πολλά αεροσκάφη στα αζήτητα λόγω μειωμένης ζήτησης. Άρα δεν της κοστίζει κάτι με το να τα έχει σταθμευμένα και σε χώρο δικό της χωρίς τέλη παρκαρίσματος στο Βενιζέλο πέριξ του υπόστεγου δεδομένου ότι οι παραγγελίες αυτές έγιναν με όρους όπως προανέφερα πιο πάνω.
 
Last edited:
Θα έχουμε; Απλά έχουμε προσθήκη των LR που θα πετάνε Ινδία..Δεν ξέρω αν έχουμε πραγματική αύξηση,δεδομένου του αριθμού των αεροσκαφών που θα παραμείνουν καθηλωμένα λόγω των PW κινητήρων...
Υ.Γ. ερώτηση τεχνικής φύσεως για όσους ξέρουν. Είναι εφικτό λόγω των προβλημάτων με τους PW να ζητήσει η Α3 να αντικατασταθούν με CFM LEAP 1-A? Ή είναι το κόστος τεράστιο; Από την άλλη δεν είναι τεράστια και η οικονομική ζημία όταν δεν μπορούν να αξιοποιηθούν τα νέα αεροσκάφη και μένουν καθηλωμένα;
Αρκετά δύσκολο στην πράξη να πάρει τον ίδιο τύπο με άλλους κινητήρες.
Αλλά training, αλλά pools, αλλά spare parts κλπ. Αν θυμάσαι, τα airbus που κράτησε από την Olympicair ήταν αυτά με τον ίδιο κινητήρα, τα υπόλοιπα τα έστειλε. Προφανώς θα είχε να κάνει και με τα lease rates.
Το power by the hour το διαπραγματεύτηκε για την περίοδο του COVID δεν νομίζω ότι ισχύει ακόμα αυτή η συμφωνία. Ίσως για έναν αριθμό από αυτά αλλά και πάλι το θεωρώ λίγο απίθανο.
 
Όχι καινούργια δρομολόγια, αλλά είδα ότι από το χειμερινό πρόγραμμα η πτήση SKG-ZRH έχει Codeshare με την LX, και η πτήση SKG-BRU Codeshare με την SN. Πολύ θετική εξέλιξη, δίνει αρκετές επιπλέον ανταποκρίσεις μέσω ZRH ή BRU.
 
Καιρός δεν ηταν; Το εκανε μονο από Αθηνα
 
Κάτι σαν codeshare έκανε και με Eurowings στο DUS-SKG. Μάλιστα ήταν αεροπλάνο 3ης εταιρείας και το πουλούσε κανονικά σαν δικό της από τη σελίδα, με όλα τα προνόμια.
 
Top