Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια

Μάριε, θέτεις το κρίσιμο ερώτημα. Πράγματι, έστω ότι η Χ εταιρεία 'γλυκοκοιτάζει' μια συγκεκριμένη επιδοτούμενη γραμμή της Ψ εταιρείας, η οποία 'στηλώνει' τα πόδια και ανανεώνει τη σύμβασή της.

Ερωτήματα:
1) Από τη στιγμή που η Χ εταιρεία δηλώσει ότι δρομολογεί μια συγκεκριμένη χωρητικότητα ίση τουλάχιστο της Ψ στη γραμμή, τότε παύει η επιδότηση της Ψ; (ανεξάρτητα από το πότε λέει η σύμβαση);

2) Αν στο προηγούμενο διάστημα (κατά τη διάρκεια της επιδότησης) αν η Χ εταιρεία εκδηλώσει ενδιαφέρον τότε τι γίνεται με τη λήξη της σύμβασης επιδότησης;

και
3) Αν η Χ εταιρεία δρομολογήσει στη γραμμή, και παύσει η επιδότηση, και μετά από λίγα τέρμινα αποσυρθεί η Χ, έχοντας 'σκοτώσει' την επιδότηση της Ψ. Τί γίνεται τότε;

Πρόταση : Αν οποιοσδήποτε 'γλυκοκοιτάζει' μια επιδοτούμενη γραμμή και τη θέλει, να την παίρνει μόνο αν δεσμευθεί νομικά ότι θα μείνει στη γραμμή για ένα αξιόλογο χρονικό διάστημα.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Προφανως ο Μαριος παρομοιαζει τη γραμμη Χιος Θεσσαλονικη με τη γραμμη Κεφαλονια Αθηνα οπου για το χειμωνα ισως και για παντα κοβει η Α3.Η δικη μου εκτιμηση ως εκ των πραγματων καλυτερος γνωστης των αεροπορικων της Χιου με κανει να πιστευω οτι σιγουρα μια καταργηση της επιδοτησης θα αλλαζε τα δεδομενα σε αρκετα επιπεδα.
Η Α3 απλα νομιζε οτι ληγει 31/3/2008 και φυσικα αποφασισε να κανει το δρομολογιο χωρις επιδοτηση. Αυτη τη στιγμη ενα δρομολογιο που δεν βρισκει ευκολα κανεις εισιτηρια οπως το Θεσσαλονικη Χιος εχει την ιδια συχνοτητα με το Θεσσαλονικη Σκυρος! στο οποιο ζητημα ειναι αν γεμιζουν οι 20 απο τις 50 θεσεις του ΑΤ4..
Η Α3 προφανως και δεν ,<<στεναχωρηθηκε>> που δε μπορεσε να κανει τη γραμμη...Εμεις επρεπε ως Χιωτες μεσω της ηγεσιας μας να προβουμε στις απαραιτητες κινησεις οπως εκαναν οι Χανιωτες...Εμεις εχουμε αναγκη απο μια αμεση και πιο φτηνη μετακινηση απο το να τρεχουμε να βρισκουμε μεσω των Αθηνων...Οχι η Α3.
Ακομα και τωρα η υπαρχουσα,<<αγονη>> γραμμη ειναι σαν να μην υπαρχει εφοσον κατα 99% δεν υπαρχει πιθανοτητα ευρεσης θεσης απο μεμονωμενο επιβατη.Προφανως αναλογα συμβαινουν και σε αλλους <<αγονους>> προορισμους.
Αρα το σωστοτερο ειναι να αρθει η επιδοτηση διοτι ακομα και αν εφευγε η Α3 το πολυ πολυ να επιστρεφαμε στα ιδια με σημερα , δηλαδη να πεταμε ως επι το πλειστον μεσω Αθηνων για να παμε στη Θεσσαλονικη και αντιστροφα.
Τι να την κανεις μια αγονη, αλλα στην ουσια ανυπαρκτη γραμμη;
Επισης η Χ δηλαδη η Α3 δεν ειχε σκοπο να προσφερει τον ιδιο αριθμο θεσεων με τη Ψ εταιρια , δηλαδη τις ΟΑ.
Οι ΟΑ προσφερουν κατι παραπανω απο 150 θεσεις , ενω η Α3 θα προσεφερε ανω των 220 θεσεων!
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Επίσης για το χειμώνα, ακολουθεί την επιθετική τακτική των ΟΑ στη γραμμή του OTP δρομολογώντας 2 πτήσεις με 737 (πόσοι πια θα μετακινηθούν σε αυτή τη γραμμή;) και κάνει μία ακόμα προσπάθεια για το CAI με 5 πτήσεις / εβδομάδα (737).
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Akis":19a97uce said:
Επίσης έμαθα ότι στα σχέδια της εταιρίας είναι η πτήση ATH-SKG-DUS-SKG-DUS να γίνει ATH-DUS-ATH και SKG-DUS-ATH, δηλ. να έρχονται δύο αεροσκάφη της Aegean στο DUS. Αυτό όμως ισχύει για το καλοκαίρι 2009 και όχι για τον ερχόμενο χειμώνα.

Πριν λίγες βδομάδες είχα γράψει το παραπάνω, τώρα έρχεται η επιβεβαίωση. Μάλιστα η αλλαγή ισχύει από το χειμερινό πρόγραμμα 2008/9. Έχουμε λοιπόν τα παρακάτω:

A3 840 ΑΤΗ 0945 - DUS 1200 1-3-567 A320
A3 841 DUS 1250 - ATH 1650 1-3-567 A320

A3 540 SKG 1135 - DUS 1335 1234567 A320
A3 541 DUS 1430 - SKG 1815 1234567 A320

Τα "αρνητικό" είναι ότι φεύγει το Α321 από την πτήση 540/1.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Επίσης, τελικά η Κεφαλονιά διατηρείται κάθε ----5-7 (συχνότητα που θα ζήλευε ακόμα και η aeroflot όταν πετούσε σε όλη τη αφρική)
 
Re: Νέα Δρομολόγια

στο site παντως βγαζει τα δρομολογια χωρις να υπαρχει δυνατοτητα κρατησης....
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Πραγματι εχει προχωρησει σε αναπροσαρμογη του αρχικου προγραμματος για το χειμωνα ισως λογω του οτι ενδεχεται να παραλαβει και αλλο 320 η διοτι ειδαν οτι σε καποια σημεια δεν εστεκε.
Απο την Αθηνα οι αλλαγες που βλεπω ειναι:
10-11 εναντι 12 πτησεις για τη Θεσσαλονικη εκ των οποιων
9 320,1 734 και 1 AR1 δυστυχως δεν υπαρχουν πλεον 321 και τις μερες με 10 (ΣΚ) λειπει το αβρο
2 πτησεις για Κερκυρα 1 734 και 1 320 αντι για 2 320 οπως αρχικα ειχε προγραμματισει.
Η Κεφαλονια ευτυχως διατηρειται και μαλλον μπορει να γεμισει 2 πτησεις την εβδομαδα.
Η Λημνος απο 4 θα εχει 5 πτησεις με AR1την εβδομαδα.
Το Ηρακλειο 7 εκ των οποιων 5 320 και 2 734.
Τα Χανια αναβαθμιζονται με 4 πτησεις 2 320 και 2 AR1.
Η Mυτιληνη ξανα 3 πτησεις με AR1.
Οι υπολοιποι μενουν ιδιοι...
Στο εξωτερικο:
Τα 321 παραμενουν στο Λονδινο πιστευοντας οι υπευθυνοι οτι θα αυξηθει η κινηση το χειμωνα.
Η Λαρνακα 3 πτησεις με 321.
Το Καιρο 5 πτησεις ολες πλεον με 320.
Το Βουκουρεστι 2 πτησεις με 734.
Αξιοσημειωτο οτι το χειμωνα απο το Μαλπενσα θα πεταει και η ΑΡ με 2 πτησεις μια με το CR9 οι αλλες 320.
Απο τη Θεσσαλονικη:
Η Μυτιληνη ξαναφτιαχνει 3 φορες καθε δευτερα,πεμπτη, σαββατο με AR1.
Η Ροδος 3 φορες καθε τεταρτη , παρασκευη και κυριακη με 320(Χαρα οι Ροδιτες!!!)
Το Ηρακλειο καθε μερα με 320
Το ιδιο και η Λαρνακα.
Αναβαθμιση τυπων αεροσκαφων σε 320 στις περισσοτερες γραμμες απο τη Θεσσαλονικη!!!
Πολυ ωραια αναπροσαρμογη, ενω τα 321 θα πετανε μονο σε Λονδινο, Λαρνακα.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

mourou":nha8cydd said:
στο site παντως βγαζει τα δρομολογια χωρις να υπαρχει δυνατοτητα κρατησης....

Εκτός αυτου, έχει άλλες ώρες στην Α3 540/1 απο αυτές που μας ανέφερε ο Alkis. Συγκεκριμενα:

A3 540: ΑΤΗ 8:25 - DUS 12:00 αντι για A3 540 SKG 1135 - DUS 1335 1234567 A320
A3 541: DUS 12:50 - ATH 18:15 αντι για A3 541 DUS 1430 - SKG 1815 1234567 A320

Μάλλον τα έχουνε μπερδέψει λίγο στην σελίδα της Αιγαίου...

Έχει και την Α3 541 και την Α3 841 με αναχώρηση στις 12:50 :wall:

Πάντως το γεγονός οτι βάλανε απο το χειμώνα την απευθείας σύνδεση, με χαροποιεί ιδιαίτερα!!!
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Χωρίς να είμαι ειδικός και να το παίζω ξερόλας..όλο το καλοκαίρι η Α3 στέλνει Αβρο στην Κω με 2 ή 3 πτήσεις την ημέρα οι οποίες πηγιανοέρχονται γεμάτες! Η ΟΑ πάλι με 2-3 πτήσεις την ημέρα αλλά με Β734 πάει και έρχεται με πληρότητα 90 με 100% και ο λόγος επειδή η ΟΑ το καλιακαίρι έχει καλές τιμές σε σχέση με την Α3!
1 τιπ για την Α3 που μπορούσε να είχε κάνει:
Αφού βλέπει πως το Λονδίνο δεν πάει και καλά ας κόψει τα Α321 και ας στείλει Α320 ή και γιατί όχι Β734!!
Και ας έστελνε στην Κω Β734 και στην καλύτερη περίπτωση Α320 με καλούτσικες τιμές και θα σας έλεγα εγω θα έφευγαν τα αεροπλάνα φουλ αφήνωντας πίσω την ΟΑ αλλά τώρα..
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Συγνώμη, αλλά το πια αεροσκάφη θα στέλνει η εταιρία και σε ποιους προορισμούς είναι αποκλειστικά δικό της θέμα και δε νομίζω ότι αφορά κανέναν. Για να τα στέλνει εκεί που τα στέλνει,σίγουρα κάποιος λόγος θα υπάρχει,οπότε δεν χρειάζεται να έρχεστε σε αντιπαράθεση...
 
Top