george_a
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 12/05/2004
- Μηνύματα
- 1.672
- Likes
- 140
- Περιοχή
- Pikeville, KY
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- DAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- KCRW
Re: Νέα Δρομολόγια
Μάριε, θέτεις το κρίσιμο ερώτημα. Πράγματι, έστω ότι η Χ εταιρεία 'γλυκοκοιτάζει' μια συγκεκριμένη επιδοτούμενη γραμμή της Ψ εταιρείας, η οποία 'στηλώνει' τα πόδια και ανανεώνει τη σύμβασή της.
Ερωτήματα:
1) Από τη στιγμή που η Χ εταιρεία δηλώσει ότι δρομολογεί μια συγκεκριμένη χωρητικότητα ίση τουλάχιστο της Ψ στη γραμμή, τότε παύει η επιδότηση της Ψ; (ανεξάρτητα από το πότε λέει η σύμβαση);
2) Αν στο προηγούμενο διάστημα (κατά τη διάρκεια της επιδότησης) αν η Χ εταιρεία εκδηλώσει ενδιαφέρον τότε τι γίνεται με τη λήξη της σύμβασης επιδότησης;
και
3) Αν η Χ εταιρεία δρομολογήσει στη γραμμή, και παύσει η επιδότηση, και μετά από λίγα τέρμινα αποσυρθεί η Χ, έχοντας 'σκοτώσει' την επιδότηση της Ψ. Τί γίνεται τότε;
Πρόταση : Αν οποιοσδήποτε 'γλυκοκοιτάζει' μια επιδοτούμενη γραμμή και τη θέλει, να την παίρνει μόνο αν δεσμευθεί νομικά ότι θα μείνει στη γραμμή για ένα αξιόλογο χρονικό διάστημα.
Μάριε, θέτεις το κρίσιμο ερώτημα. Πράγματι, έστω ότι η Χ εταιρεία 'γλυκοκοιτάζει' μια συγκεκριμένη επιδοτούμενη γραμμή της Ψ εταιρείας, η οποία 'στηλώνει' τα πόδια και ανανεώνει τη σύμβασή της.
Ερωτήματα:
1) Από τη στιγμή που η Χ εταιρεία δηλώσει ότι δρομολογεί μια συγκεκριμένη χωρητικότητα ίση τουλάχιστο της Ψ στη γραμμή, τότε παύει η επιδότηση της Ψ; (ανεξάρτητα από το πότε λέει η σύμβαση);
2) Αν στο προηγούμενο διάστημα (κατά τη διάρκεια της επιδότησης) αν η Χ εταιρεία εκδηλώσει ενδιαφέρον τότε τι γίνεται με τη λήξη της σύμβασης επιδότησης;
και
3) Αν η Χ εταιρεία δρομολογήσει στη γραμμή, και παύσει η επιδότηση, και μετά από λίγα τέρμινα αποσυρθεί η Χ, έχοντας 'σκοτώσει' την επιδότηση της Ψ. Τί γίνεται τότε;
Πρόταση : Αν οποιοσδήποτε 'γλυκοκοιτάζει' μια επιδοτούμενη γραμμή και τη θέλει, να την παίρνει μόνο αν δεσμευθεί νομικά ότι θα μείνει στη γραμμή για ένα αξιόλογο χρονικό διάστημα.