Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια

για regional παντως ,ακομη σιωπη..
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Τι έγινε παλλικάρια μου καταπίκατε την γλώσσα σας?? 'Ετσι για πλάκα ρίξτε μια ματιά να δείτε τι γράφατε κανα δυό μήνες πριν... Αλλά τι να κάνουμε
η εταιρία κάνει του κεφαλιού της και δεν σας ακούει... Αντί να ανοίξει regional πτήσεις όχι μόνο δεν κόβει την μια πτήση για το αποτυχημένο Λονδίνο αλλά προσθέτει ακόμη μία... Σίγουρα θα το φάνε το κεφάλι τους εκεί πέρα, αφού δεν σας ακούνε...

Χωρίς ίχνος ειρωνίας λοιπόν μήπως θα ήταν καλύτερα να αφήσετε τις αναλύσεις για κάποιους που πραγματικά ξέρουν και να μην προτρέχετε... Και όχι η Α3 δεν ποντάρει σε κανένα κλείσιμο της Ο.Α για να ανοίξει και τρίτο δρομολόγιο προς Λονδίνο... Να είστε όλοι σίγουροι ότι έστω και ένα δρομολόγιο να κάνει η καινούργια Ο.Α ή Πάνθεον ή όπως άλλο διάολο θα την πουν, αυτό θα είναι το Λονδίνο...

Να χαρείτε λοιπόν μην αρχίζετε πάλι τα ίδια για Λονδίνο, Παρίσι και regional... τα λίγα λόγια ζάχαρη και τα καθόλου μέλι...
 
Re: Νέα Δρομολόγια

COMPUTERISE":2qa7obp1 said:
Χωρίς ίχνος ειρωνίας λοιπόν μήπως θα ήταν καλύτερα να αφήσετε τις αναλύσεις για κάποιους που πραγματικά ξέρουν και να μην προτρέχετε... Και όχι η Α3 δεν ποντάρει σε κανένα κλείσιμο της Ο.Α για να ανοίξει και τρίτο δρομολόγιο προς Λονδίνο... Να είστε όλοι σίγουροι ότι έστω και ένα δρομολόγιο να κάνει η καινούργια Ο.Α ή Πάνθεον ή όπως άλλο διάολο θα την πουν, αυτό θα είναι το Λονδίνο...

Ιδεα σου ειναι ....
Δευτερον ολοι κανουμε λαθη κανενας δεν ειπε οτι σιγουρα θα αποτυχει.
Η Α3 αρχισε τις προσφορες μηπως και τωρα ερθει περισσοτερος κοσμος.
Αποκλειεται στο Λονδινο να πουλαει ακριβα εισιτηρια, γιατι αλλιως υπαρχουν ανωμαλοι επιβατες, οταν σε αυτη την αγορα υπαρχουν τοση πολλοι παικτες...
Αν νιωθεις δικαιωση δικος σου λογαριασμος, εγω παω πασο.
Ψαχνοντας σε ιδια ημερομηνια τιμες (8/12/2008) η Α3 εχει μια τιμη γυρω στα 95Ε για το STN ,ενω η EZY για LGW γυρω στα 55Ε!
Ρωταω τοτε για τι να πληρωσω ακριβοτερα με Α3 ;
Οποιος θελει να παει σε ενα απομακρυσμενο αεροδρομιο ακριβοτερα δικαιωμα του . Επιλογη ειναι αυτη.
H αληθεια ειναι οτι ο δευτερος φθηνοτερος στο λονδινο ειναι η Α3, οποτε μπορει για αυτο το λογο να εκανε κατι παραπανω...
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Με τη διαφορα οτι με την Α3 θα σου δοσουν ενα γευμα και ενα ποτηρη κρασι-ενα αναψυκτικο και θα ταξιδεψεις χωρις να παθης ανγκιλωση και χωρις πονοκεφαλους, ενω με την EasyJet θα πληρωσης για να φας και να πιεις και θα κανεις μια μερα να συνελθης, για 20 και 30€ διαφορα ασε βρε φιλε δεν θα παρω!
 
Re: Νέα Δρομολόγια

40 Ε διαφορα δεν ειναι και λιγα...
Αν θελω να πιω κρασι η καφε κλπ θα παω σε ενα εστιατοριο η καφετερια να το απολαυσω σαν ανθρωπος.
Απο το αεροπλανο θα περιμενω;
Το αεροπλανο θα με μεταφερει απλα.
Οποιος θελει τοσο πολυ πια να πιει καφε η να φαει στο αεροπλανο μεσα στο οποιο θα βρισκεται για λιγες ωρες ας παει στη first class...στην οικονομικη ενα φλυτζανακι θα πιει και θα φαει ενα απαισιο φαγητο.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Αν και εχει γραφτει ξανα, ξερω πολλους που θα πληρωναν 25-30GBP παραπανω για τα extra που προσφερει η Α3. Εκτος απο γευμα, δες entertainment (χωρις ταινια δεν παλευεται κ ΕΖΥ το laptop δεν χωραει :evil: ...) , βολικοτερες ωρες κ κυριως ανοχη στο υπερβαρο... η ΕΖΥ σπανια θα χαριστει με τα κιλα, πεταξα πριν 3 βδο με Α3 κ δεν ειπαν τπτ για τα 24kgs συνολο (το ιδιο στην EZY θα κοστιζε πανω απο 30GBP...) . κ τελευταιο το STN δεν ειναι για ολους απομακρισμενο-για μενα το να παω STN απο midlands ηταν συντομοτερο…
 
Re: Νέα Δρομολόγια

jetflight":399t4x09 said:
Ψαχνοντας σε ιδια ημερομηνια τιμες (8/12/2008) η Α3 εχει μια τιμη γυρω στα 95Ε για το STN ,ενω η EZY για LGW γυρω στα 55Ε!
Ρωταω τοτε για τι να πληρωσω ακριβοτερα με Α3 ;
Οποιος θελει να παει σε ενα απομακρυσμενο αεροδρομιο ακριβοτερα δικαιωμα του . Επιλογη ειναι αυτη.
H αληθεια ειναι οτι ο δευτερος φθηνοτερος στο λονδινο ειναι η Α3, οποτε μπορει για αυτο το λογο να εκανε κατι παραπάνω


40 Ε διαφορα δεν ειναι και λιγα...
Αν θελω να πιω κρασι η καφε κλπ θα παω σε ενα εστιατοριο η καφετερια να το απολαυσω σαν ανθρωπος.
Απο το αεροπλανο θα περιμενω;
Το αεροπλανο θα με μεταφερει απλα.
Οποιος θελει τοσο πολυ πια να πιει καφε η να φαει στο αεροπλανο μεσα στο οποιο θα βρισκεται για λιγες ωρες ας παει στη first class...στην οικονομικη ενα φλυτζανακι θα πιει και θα φαει ενα απαισιο φαγητο.

Αυτό ακριβώς εννοούσα όταν έλεγα μην αρχίσεις πάλι τα ίδια με το Λονδίνο και σια...

Ρε μπαγάσα τα έχεις πει ένα εκατομύριο φορές δεν έχεις βαρεθεί? Πάλι τώρα θα κλαψουρίζεις ότι στη λέμε, συνομωτούμε σε βάρος σου και παίρνουμε προσωπικές δικαιώσεις...

Επί της ουσίας δεν έχω να πω κάτι. Όποιος έχει ταξιδέψει Λονδίνο με ΕΖΥ και Α3 καταλαβαίνει την διαφορά...

Σε θερμοπαρακαλώ μην παίζεις ξανά με τα νεύρα μας... Νομίζω ότι το θέμα έχει εξαντληθεί εντελώς... όχι άλλο κάρβουνο...

Υ.Γ Το ίδιο ισχύει και για τα regional. Τα έχεις πει , οι υπεύθυνοι δεν σε ακούνε, είμαι σίγουρος οτι η ιστορία θα σε δικαιώσει αλλά τα καημένα τα νεύρα μας γίνονται κρόσια... Άντε μπράβο παλλικάρι μου...
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Δεν ξέρω τι φταίει για το Λονδίνο, μήπως οι υποψήφιοι επιβάτες τρομάζουν στην ιδέα του "άγνωστου" Stansted (άλλωστε μην ξεχνάμε ότι εκτός από ένα μικρό διάστημα που πετούσε η Flyglobespan Stansted-Αθήνα, δεν υπήρχαν ποτέ τακτικές συνδέσεις μεταξύ των δύο αεροδρομίων) αντί του Heathrow ή έστω του Gatwick; Δεν εξηγείται αλλιώς, από την στιγμή που προσφέρει καλλίτερες τιμές από τις British Airways και Ολυμπιακές Αερογραμμές.

Επίσης δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορούσαν να μεταφέρουν κάποιες πτήσεις προς το Heathrow. Τώρα που οι ΒΑ μετακινήθηκαν στο νέο Terminal 5, υπάρχει διαθέσιμη χωρητικότητα στα 3 και 4 αν και για ένα διάστημα θα διασκορπιστούν σε αυτά οι πτήσεις των terminals 1 και 2 που θα κλείσουν (το terminal 2 οριστικά και θα κατεδαφιστεί για να κτιστεί στην θέση του το Heathrow East, ενώ τα gates του terminal 1 θα συνδεθούν και αυτές με το Heathrow East αφού υποστούν εκτεταμένη ανακαίνιση), όμως τίθεται και το θέμα του κόστους καθώς στο Heathrow δεν θα μπορούσαν με τίποτα να προσφέρουν τιμές της τάξης των € 57 που είδα σήμερα για την περίοδο των Χριστουγέννων. Και γνωρίζοντας το Λονδίνο πιστεύω ότι το Stansted είναι καλλίτερη επιλογή από το Gatwick καθώς έχει λιγότερη κίνηση σαν αεροδρόμιο, ενώ η σιδηροδρομική του σύνδεση με το κεντρικό Λονδίνο είναι εξίσου καλή μέσω και του Stansted Express αλλά και των απλών προαστιακών τρένων. Βέβαια αυτό ισχύει όταν αναφερόμαστε σε ταξιδιώτες με προορισμό το ίδιο το Λονδίνο, γιατί το Gatwick είναι πιο βολικό για φοιτητουπόλεις όπως το Brighton και το Southampton, ενώ και το Heathrow μέσω του σταθμού Paddington από όπου ξεκινούν τα Heathrow Express και Heathrow Connect, είναι βολικό για πόλεις όπως το Bristol, το Bath, το Exeter και η Ουαλλία (Cardiff, Swansea). Σαφώς όμως μια εταιρεία θα κοιτάξει το συμφέρον της σφαιρικά και όχι βασιζόμενη σε κάποιο συγκεκριμένο πελατολόγιο που θα εξασφάλιζε υψηλές πληρότητες μόνο σε κάποιες σύντομες και συγκεκριμένες χρονικές περιόδους.

Όσον αφορά το Παρίσι, είναι ο προορισμός που εξυπηρέτησαν στο παρελθόν οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες από την Ελλάδα, και η Axon και η Hellas Jet είχαν τακτικές πτήσεις για Παρίσι και μάλιστα για την Hellas Jet ήταν ο πλέον προσεδοφόρος προορισμός τους τόσο στην scheduled εποχή αλλά και κατόπιν με πτήσεις charter. Ακόμα και η Apollo πιο παλιά, νομίζω και η Venus, και η Cronus και κατόπιν Aegean/Cronus είχαν πτήσεις για Παρίσι με καλές πληρότητες. Το Παρίσι έχει προοπτική από την Ελληνική αγορά, και όχι μόνο την Αθήνα (άλλωστε και η πτήση των Κυπριακών Αερογραμμών από Θεσσαλονίκη πάει αρκετά καλά). Με την προσθήκη του Παρισιού, η Aegean θα καλύψει ξανά όλες τις πόλεις εξωτερικού που "κληρονόμησε" από την Cronus.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

panos81c":1tfxdvbh said:
Δεν ξέρω τι φταίει για το Λονδίνο, μήπως οι υποψήφιοι επιβάτες τρομάζουν στην ιδέα του "άγνωστου" Stansted (άλλωστε μην ξεχνάμε ότι εκτός από ένα μικρό διάστημα που πετούσε η Flyglobespan Stansted-Αθήνα, δεν υπήρχαν ποτέ τακτικές συνδέσεις μεταξύ των δύο αεροδρομίων) αντί του Heathrow ή έστω του Gatwick; Δεν εξηγείται αλλιώς, από την στιγμή που προσφέρει καλλίτερες τιμές από τις British Airways και Ολυμπιακές Αερογραμμές.

Αν κάνετε πλάκα ρε παιδιά σταματήστε το... γελάσαμε, ξαναγελάσαμε αλλά αρκετά...

Αν τώρα μιλάς σοβαρά, η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά...

Κατάλαβες ότι η Α3 προσθέτει και τρίτη πτήση στο "'άγνωστο" Stansted που τρομάζει τους επιβάτες??... Τι εννοείς τι φταίει? Τι φταίει που υπάρχει και τρίτη ημερίσια πτήση? Μάλλον δεν έχουν τι να τα κάνουν τα αεροπλάνα και τα στέλνουν στο Λονδίνο να πάρουν τον αέρα τους...

Το αίτημα σου για μεταφορά ορισμένων πτήσεων στο Heathrow θα το μεταβιβάσουμε στους υπεύθυνους και πιστεύω αυτοί να καταλάβουν το συμφέρον τους και να εγκαινιάσουν και προς τα εκεί πτήσεις...

Άντε να δούμε τι άλλο θα γράψει ο επόμενος...
 
Νέα Δρομολόγια

Επειδη εχω ταξιδεψει και με την Α3 και την EZU για Λονδινο η διαφορα που ειδα ηταν πολυ μεγαλη!!!!!
Σαν επιβατης ΝΑΙ θα εδινα 40ευρω παραπανω για να ταξιδεψω ''σαν ανθρωπος'' με την Α3 παρα ''σαν σαρδελλα στην κονσερβα'' με την EZU....
Θα φαω το γευμα μου χωρις να πληρωσω εξτρα, θα δω την ταινια που προβαλλεται για να μου περασει η ωρα η θ' ακουσω μουσικη και φυσικα θα μπορεσω να χαλαρωσω χωρις να ακουω τις συνεχομενες αναγγελιες-διαφημισεις του πληρωματος για τις αγορες που μπορουμε να κανουμε εν πτηση!!!!

Oσον αφορα το Stansted απο την εμπειρια μου θεωρω οτι ειναι παρεξηγημενο σαν αεροδρομιο μιας και πιστευω οτι ειναι βολικοτερο απο το gatwick απο την αποψη οτι εχει μικρο τερμιναλ και βρισκεις τα παντα γρηγορα και ευκολα και φυσικα γρηγορη απογειωση μιας και δεν εχει τις ουρες αεροσκαφων για απογειωση του gatwick!!!!
Οποτε μηπως ειναι βολικοτερο το Stansted??

Φυσικα τη συγκριση αυτη την κανω μονο για την διαφορα των 50ευρω και κατω στο εισιτηριο...Απο κει και περα ΟΧΙ δεν θα εδινα παραπανω απο 50 ευρω στην Α3....θα επελεγα την EZU.


Xαιρομαι πολυ που θα ξεκινησει η Α3 δρομολογια για Παρισι μπας και ηρεμησει λιγο η EZU στις τιμες στο συγκεκριμενο δρομολογιο....
 
Top