COMPUTERISE":2qa7obp1 said:Χωρίς ίχνος ειρωνίας λοιπόν μήπως θα ήταν καλύτερα να αφήσετε τις αναλύσεις για κάποιους που πραγματικά ξέρουν και να μην προτρέχετε... Και όχι η Α3 δεν ποντάρει σε κανένα κλείσιμο της Ο.Α για να ανοίξει και τρίτο δρομολόγιο προς Λονδίνο... Να είστε όλοι σίγουροι ότι έστω και ένα δρομολόγιο να κάνει η καινούργια Ο.Α ή Πάνθεον ή όπως άλλο διάολο θα την πουν, αυτό θα είναι το Λονδίνο...
jetflight":399t4x09 said:Ψαχνοντας σε ιδια ημερομηνια τιμες (8/12/200η Α3 εχει μια τιμη γυρω στα 95Ε για το STN ,ενω η EZY για LGW γυρω στα 55Ε!
Ρωταω τοτε για τι να πληρωσω ακριβοτερα με Α3 ;
Οποιος θελει να παει σε ενα απομακρυσμενο αεροδρομιο ακριβοτερα δικαιωμα του . Επιλογη ειναι αυτη.
H αληθεια ειναι οτι ο δευτερος φθηνοτερος στο λονδινο ειναι η Α3, οποτε μπορει για αυτο το λογο να εκανε κατι παραπάνω
40 Ε διαφορα δεν ειναι και λιγα...
Αν θελω να πιω κρασι η καφε κλπ θα παω σε ενα εστιατοριο η καφετερια να το απολαυσω σαν ανθρωπος.
Απο το αεροπλανο θα περιμενω;
Το αεροπλανο θα με μεταφερει απλα.
Οποιος θελει τοσο πολυ πια να πιει καφε η να φαει στο αεροπλανο μεσα στο οποιο θα βρισκεται για λιγες ωρες ας παει στη first class...στην οικονομικη ενα φλυτζανακι θα πιει και θα φαει ενα απαισιο φαγητο.
panos81c":1tfxdvbh said:Δεν ξέρω τι φταίει για το Λονδίνο, μήπως οι υποψήφιοι επιβάτες τρομάζουν στην ιδέα του "άγνωστου" Stansted (άλλωστε μην ξεχνάμε ότι εκτός από ένα μικρό διάστημα που πετούσε η Flyglobespan Stansted-Αθήνα, δεν υπήρχαν ποτέ τακτικές συνδέσεις μεταξύ των δύο αεροδρομίων) αντί του Heathrow ή έστω του Gatwick; Δεν εξηγείται αλλιώς, από την στιγμή που προσφέρει καλλίτερες τιμές από τις British Airways και Ολυμπιακές Αερογραμμές.