Δρομολόγια Olympic Air

  • Thread starter Thread starter mastrojohn
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Όλα τα εισητήρια που έχουμε κλείσει με ΟΑ με την 1η Οκτώβρη θα ισχύου κανονικά!! :great:
Επίσης από τι νομίζω όταν ενοούμε το 65% είναι με βάση τις θέσεις. πχ αν η ΟΑ πρόσφερε 1000 θέσεις καθημερινά τώρα πρέπει να προσφέρει 650.
 
Μόλις άνοιξε :D Καλορίζικο.

Θυμίζει λίγο aegean ή μου φαίνεται? :P
 
καλησπέρα σε όλους,

τι έγινε τελικά με την Αλεξάνδρεια, το Κάιρο και το Λίβανο ;

Δεν θα πετά πλέον σ 'αυτους τους προορισμούς; Αν θυμάμαι καλά τους είχε ανακοινώσει πριν μερικές μέρες.
 
Η άποψη μου είναι ότι αν θέλει ο κ.Βγενόπουλος να χτυπήσει την Αιγαίου,δεν κατεβαίνει με 10 δρομολόγια,αλλά με όσα είχε και η πρώην Ο.Α.Κανένα για Γερμανία;Κόπηκε η Μαδρίτη;Δεν υπάρχει η Κύπρος και το Κάιρο;Μα είναι δυνατόν;Έστω και αν δεν είχε κάθε ημέρα δρομολόγιο ας είχε 3 φορές την εβδομάδα.Η Γερμανία έχει τόσους Έλληνες,το σλοτ της Ο.Α στη Μαδρίτη είναι εξαιρετικό και χάνεται έτσι;
 
Συγγνώμη, αλλά γνωρίζει κανείς κάτι για τα δρομολόγια της Κεφαλλονιάς;
Παρατήρησα, ότι ενώ η Ζάκυνθος, η Πρέβεζα και η Κέρκυρα συμπεριλαμβάνονται στα δρομολόγια, η Κεφαλλονιά απουσιάζει!

Ευχαριστώ πάρα πολύ για κάθε ενδεχόμενη απάντηση!
 
Θα εχει μονο μια πτηση η οποια φευγει στις 8 το πρωι ως 634 η παλια βραδινη.Δεν χερω αν η παλια ΟΑ συνεχισει να εχει την 630
 
Όπως δείχνει ο τωρινός προγραμματισμός προσανατολίζονται στο εξής πλάνο :

1-3-5-7 ΑΤΗ0850 - 0945EFL1015 - 1110ATH OA630|1 με DH4. Από 2 έως 25 Oκτ.

Στο πλάνο προορισμών του site μάλλον δεν υπάρχει, διότι το αρχικό σχέδιο ήταν η πτήση αφενός να ξεκινήσει 18/10, αφετέρου να γίνεται καθημερινά μέσω ΖΤΗ (και υποψιάζομαι πως επειδή δεν είναι απευθείας προορισμός από Αθήνα [σταθμός η Ζάκυνθος] δεν τον εμφάνιζε) αλλά τελικά αποφάσισαν να σπάσουν το δρομολόγιο (1357 για EFL, 246 για ZTH).

Από 26 Οκτ και μετά το τωρινό πλάνο είναι το εξής:

156 ΑΤΗ1005 - 1110EFL1135 - 1230ATH DH8/AT4
234 ΑΤΗ1630 - 1735EFL1800 - 1855ATH AT4
57 ATH1920 - 2025EFL2050 - 2145ATH DH8.
 
καλησπερα. Διαβάζω τις τελευταιες ημέρες οτι η ΑΕΕ προσέβαλε δικαστικά κιόλας την δυνατότητα της Ολυμπιακής να πετά σε προορισμούς που απαιτούν διακρατικές συμφωνίες [υποθετω σε Αλεξάνδρια, Κάιρο, Κουβέτ, Ντουμπάι,Κων/πολη, κτλ] και εγενετω η απορία.. Το δικαίωμα αυτό δεν ήταν μεσα στο "πακέτο αγορας"; οπως δηλαδη τα slots σε LHR κτλ? τοτε τι αγορασε ο ερμος ο Βγενοπουλος? [για τον αδαη.. η διακρατική συμφωνια αναφέρει οτι μια εταιρεία μονο απο κάθε χώρα θα πετα προς τον κάθε προορισμο;]
Και κατι αλλο, για αεροδρόμια οπως αυτο της Φρανκφουρτης δεν υπηρχαν slots; τα πουλησε η μπηκαν και αυτά σε ληθαργο οπως αυτο του JFK?
Όπως και να έχει θεωρω λάθος τη διακοπή της Μαδριτης & Μοσχας...
Επίσης το wiki αναφερει μελλοντικο προορισμο το LGW απο την Ολυμπιακη! αληθευει? εις βαρος της συχνοτητας προς Heathrow;
υ.γ. και ασχετο, ο mr.Mig θα έλεγε αυτα που λεει σε προσωπικο επιπεδο εναντιον της Μπακογιάννη αν δεν ειχαμε εκλογες σε 2 βδομαδες?
αυτααααααα...
 
Για το Κάιρο κ εγώ έχω μπερδευτεί... Δεν είπαν ότι θα υπήρχε; Μάλλον θα μπει όπου σύντομα λογικά...
 
Top