καλησπερα. Διαβάζω τις τελευταιες ημέρες οτι η ΑΕΕ προσέβαλε δικαστικά κιόλας την δυνατότητα της Ολυμπιακής να πετά σε προορισμούς που απαιτούν διακρατικές συμφωνίες [υποθετω σε Αλεξάνδρια, Κάιρο, Κουβέτ, Ντουμπάι,Κων/πολη, κτλ] και εγενετω η απορία.. Το δικαίωμα αυτό δεν ήταν μεσα στο "πακέτο αγορας"; οπως δηλαδη τα slots σε LHR κτλ? τοτε τι αγορασε ο ερμος ο Βγενοπουλος? [για τον αδαη.. η διακρατική συμφωνια αναφέρει οτι μια εταιρεία μονο απο κάθε χώρα θα πετα προς τον κάθε προορισμο;]
Και κατι αλλο, για αεροδρόμια οπως αυτο της Φρανκφουρτης δεν υπηρχαν slots; τα πουλησε η μπηκαν και αυτά σε ληθαργο οπως αυτο του JFK?
Όπως και να έχει θεωρω λάθος τη διακοπή της Μαδριτης & Μοσχας...
Επίσης το wiki αναφερει μελλοντικο προορισμο το LGW απο την Ολυμπιακη! αληθευει? εις βαρος της συχνοτητας προς Heathrow;
υ.γ. και ασχετο, ο mr.Mig θα έλεγε αυτα που λεει σε προσωπικο επιπεδο εναντιον της Μπακογιάννη αν δεν ειχαμε εκλογες σε 2 βδομαδες?
αυτααααααα...