Easyjet στην Ελλάδα - τιμές

  • Thread starter Thread starter COMPUTERISE
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
xi xi

Δε ξέρω για τους άλλους, αλλά εγώ πήγα και το Πάσχα και τον Ιούνιο με 20 € πήγαινε έλα - οι φόροι συμπεριλαμβάνονται !

Αλλά τέτοιες τιμές ΔΕ θα ξαναδούμε στο Αθήνα - Μιλάνο...

Και εγώ ξέρω πολύ καλά πως λειτουργούν οι low cost αλλά η Easy Jet έχει ξεφύγει λίγο από αυτή τη λογική...

Ειδικά η μονοπωλιακή συμπεριφορά της στο Λονδίνο είναι απαράδεκτη. Απλώς τους χρειάζεται ένας γερός ανταγωνισμός...

Αλήθεια, αφού οι πτήσεις της είναι full και με αυτές τις τιμές γιατί δε δραστηριοποιείται και άλλη εταιρία; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Ο Ε Ο ?
 
Aνταγωνισμος υπαρχει ετσι οπως ειναι τα πραγματα απο τις κλασσικες αεροπορικες εταιριες.Τοσο το GWK,αλλα κυριως το MXP εξυπηρετουνται με αρκετες πτησεις και μαλιστα η ΑΖ πεταει κυριως το καλοκαιρι με 321!
Η λογικη της ΕΖΥ ειναι οτι στην ουσια παιζει να ειναι και η μονη <<φτηνη>>εταιρια που γνωριζει η παντελως ασχετη πλεοψηφια των Ελληνων στα αεροπορικα θεματα και αυτο εξαιτιας του οτι εχουν μαθει(οι Ελληνες) οτι αυτη ανηκει σε εναν ελληνοκυπριο επιχειρηματια!
Ετσι λοιπον πολλοι πεφτουν στην παγιδα αυτη και δεν ριχνονται στο κοπο να συγκρινουν και να δουν οτι τελικα εταιριες οπως οι ΒΑ,ΑΖ και ΟΑ υπαρχει σοβαρη πιθανοτητα να ειναι πιο φτηνες.
 
COMPUTERISE":33sxrtme said:
Θα συμφωνούσα απόλυτα μαζί σου αν αυτο συνέβαινε την τελευταία βδομάδα πριν το ταξίδι.Εκει θα καταλάβαινα μια τέτοια πολιτική.Ενάμιση μήνα όμως πριν την αναχώρηση προσφέροντας τιμές εκτός αγοράς τι επιδιώκεις??

Ενάμισυ μήνα??? Εδώ από την πρώτη μέρα ανακοίνωσης των τιμών είναι ήδη 5-10% πάνω από ΒΑ και 15-20% πάνω από ΟΑ. Και τρείς μήνες πρίν έχω δεί και τέσσερις αλλά καμμία τύχη!

captainjumbo":33sxrtme said:
Φυσικά και στόχος αυτών των τιμών είναι και οι άσχετοι. Ειδικά αυτοί. Πολύ δυνατό target (price ignorants) για τις τιμές αυτές.

Θέλω να πιστεύω ότι μετά από 20 χρόνια πήγαινε-έλα μόνο άσχετος με εισητήρια δεν είμαι. Το τί φράγκα μου έχει φάει η Easy...3 κόρες θα είχα προικίσει! Με χίλιες-δύο πατέντες.

ptiseisA":33sxrtme said:
Δε ξέρω για τους άλλους, αλλά εγώ πήγα και το Πάσχα και τον Ιούνιο με 20 € πήγαινε έλα - οι φόροι συμπεριλαμβάνονται !

Αλλά τέτοιες τιμές ΔΕ θα ξαναδούμε στο Αθήνα - Μιλάνο...

Και εγώ ξέρω πολύ καλά πως λειτουργούν οι low cost αλλά η Easy Jet έχει ξεφύγει λίγο από αυτή τη λογική...

Ειδικά η μονοπωλιακή συμπεριφορά της στο Λονδίνο είναι απαράδεκτη. Απλώς τους χρειάζεται ένας γερός ανταγωνισμός...

Αλήθεια, αφού οι πτήσεις της είναι full και με αυτές τις τιμές γιατί δε δραστηριοποιείται και άλλη εταιρία; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Ο Ε Ο ?

Είμαι από τους πρώτους πελάτες της Sleazy όταν πρωτο ξεκίνησε την Αθήνα (με 12 ή με 24 επιβάτες). Κοιτάω παλιά τραπεζικά τευτέρια και πλήρωνα μέχρι το 99 κατά μέσο όρο £45 λίρες αγγλίας πήγαινε-έλα! ΑΛΛΑ τότε πήγαιναν Λονδίνο-Αθήνα οι κάτωθι > OA, BA, VIRGIN, MONARCH, CALEDONIAN, CRONUS, EASY σύν μερικά τσάρτερ (Air2000, Britannia κ.ά).

Με τα κόστη που είχαν πως να αντέξουν τον ανταγωνισμό της easy? Σε δύο χρόνια είχαν αφήσει την γραμμή Λονδίνου. Τί έχει αλλάξει τώρα? Η easy λόγο έλλειψης ανταγωνισμού, βγάζει τρελλά κέρδη από την γραμμή. Αν κάποιος τολμήσει και ανοίξει Λονδίνο, θα ρίξει τις τιμές η easy σε τρελλά επίπεδα και άντε να δούμε για πόσο θα αντέξει ο άλλος?

jetflight":33sxrtme said:
Η λογικη της ΕΖΥ ειναι οτι στην ουσια παιζει να ειναι και η μονη <<φτηνη>>εταιρια που γνωριζει η παντελως ασχετη πλεοψηφια των Ελληνων στα αεροπορικα θεματα και αυτο εξαιτιας του οτι εχουν μαθει(οι Ελληνες) οτι αυτη ανηκει σε εναν ελληνοκυπριο επιχειρηματια!

Αμ δεν είναι μόνο οι Έλληνες έτσι. Τα τελευταία 2-3 χρόνια, οι επιβάτες του Λονδίνου της easy είναι κατά μεγάλη πλειοψηφία άγγλοι. Υπάρχει ένα κοινό χαρακτηριστικό. Όταν ο άλος ψαχνει να βρεί πώς θα πάει από το Α στο Β, πρώτα θα κοιτάξει αν η easy ή η ryan πάνε εκέι. Θα δεί τί τιμές έχουν και θα κλείσει. Πιστεύει ότι αν αυτοί πουλάνε με 190, η "flagcarrier" θα πουλάει ...290. Και δεν κάνουν ούτε τον κόπο να κοιτάξουν!
 
captainjumbo έγραψε:
Φυσικά και στόχος αυτών των τιμών είναι και οι άσχετοι. Ειδικά αυτοί. Πολύ δυνατό target (price ignorants) για τις τιμές αυτές.


Θέλω να πιστεύω ότι μετά από 20 χρόνια πήγαινε-έλα μόνο άσχετος με εισητήρια δεν είμαι. Το τί φράγκα μου έχει φάει η Easy...3 κόρες θα είχα προικίσει! Με χίλιες-δύο πατέντες.

Το ότι εσύ μπορεί να μην ανήκεις σε αυτή την κατηγορία, δεν σημαίνει ότι αυτή η κατηγορία δεν συνεχίζει να αποτελεί ένα από τα βασικά κομμάτια κερδοφορίας των low cost.
Τόνισα ότι είναι ..."ΚΑΙ ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ". Ε, άφησα αρκετά ανοιχτό το θέμα για να μην το πάρει κανείς προσωπικά... :roll:

Τα λόγια σου άλλωστε απλά δίνουν έμφαση στα δικά μου.
Αμ δεν είναι μόνο οι Έλληνες έτσι. Τα τελευταία 2-3 χρόνια, οι επιβάτες του Λονδίνου της easy είναι κατά μεγάλη πλειοψηφία άγγλοι. Υπάρχει ένα κοινό χαρακτηριστικό. Όταν ο άλος ψαχνει να βρεί πώς θα πάει από το Α στο Β, πρώτα θα κοιτάξει αν η easy ή η ryan πάνε εκέι. Θα δεί τί τιμές έχουν και θα κλείσει. Πιστεύει ότι αν αυτοί πουλάνε με 190, η "flagcarrier" θα πουλάει ...290. Και δεν κάνουν ούτε τον κόπο να κοιτάξουν!
 
captainjumbo":2p15gpfw said:
Επίσης δυνατό target των συγκεκριμένων τιμών είναι αυτοί που θα κάνουν την κράτηση χωρίς να τους ενδιαφέρει η τιμή (price feeders). Πολύ δυνατό target με τεράστια % κέρδους. Απλά πληρώνουν άλλοι και αυτοί κάνουν την δουλειά. :wink:

Ένσταση.Δεν νομίζω ότι κτυπάει τέτοιο target η easy. To μεγαλοστέλεχος ,που πληρώνει η εταιρία του, δεν υπάρχει καμμιά περίπτωση να ταξιδέψει με easy.Oι μικρότερες εταιρίες πάλι, που στέλνουν έξω στελέχη τους γιά δουλειές το ψάχνουν από σαράντα μεριές, δεν βρίσκεις εύκολα σήμερα εταιρίες που να μην τους ενδιαφέρει η τιμή!!
Σε όλα τα άλλα τα οποία γράφεις προσυπογράφω.

Συνοψίζω, η easy εκμεταλλεύεται το όνομα που έχτισε σαν loco τόσα χρόνια + την εθνικότητα του ιδρυτή της και πουλάει σε τιμές παρόμοιες με τις οfficial εταιρίες με παροχές loco. Με την υπάρχουσα κατάσταση σοβαρός ανταγωνισμός δεν υπάρχει, οπότε βλάκα Ελληνα σκάσε και πλήρωνε!!
Αυτές είναι δουλειές!!!
 
computerise said:
Ένσταση.Δεν νομίζω ότι κτυπάει τέτοιο target η easy. To μεγαλοστέλεχος ,που πληρώνει η εταιρία του, δεν υπάρχει καμμιά περίπτωση να ταξιδέψει με easy.Oι μικρότερες εταιρίες πάλι, που στέλνουν έξω στελέχη τους γιά δουλειές το ψάχνουν από σαράντα μεριές, δεν βρίσκεις εύκολα σήμερα εταιρίες που να μην τους ενδιαφέρει η τιμή!!
Σε όλα τα άλλα τα οποία γράφεις προσυπογράφω.

Όσο κουφό και να σου φαίνεται αυτό είναι αλήθεια και επιβεβαιωμένο με έρευνα. Ο αεροπορικός χώρος έχει πολλά παρανοϊκά που δεν μπορείς να τα διακρίνεις εάν δεν εμβαθύνεις επιστημονικά. Άβυσσος. :idea:
 
Δέν το πήρα προσωπικά captain, αλοίμονο.

Αυτό που λέω είναι ότι αφού έχουν βάλει στο χέρι εμένα φαντάσου τι γίνεται με τους λιγότερο σχετικούς με το ..."πάμε στοίχημα"
 
δεν νομιζω πως πανε μονο οι μη ψαγμενοι. σιγουρα η easy ειναι ακριβη στο ρουτ αθηνα-λονδινο αλλα οσες φορες πεταξα το αεροπλανο ηταν γεματο.

ειναι σχεδον βεβαιο πως το συγκεκριμενο ρουτ η συνολικη προσφορα δεν καλυπτει την ζητηση γι αυτο μαλιστα η easy ανακοινωσε και επιπλεον δρομολογια το χειμωνα!

μια αλλη αποδειξη πως η easy βρηκε κοπαδι και αρμεγει στο συγκεκριμενο ρουτ ειναι πως συμφερει να πας λονδινο μεσω μιλανου η μεσω βερολινου χρησιμοποιωντας και στα 2 σκελη easy.

τελος μονο ενα καλο βρισκω στην easy oti μορεις να κλεισεις σε τιμες<<προσφορων για τυος αλλους>> μονο το ενα σκελος της διαδρομης και οχι return υποχρεωτικα.
 
Top