Easyjet

jerry

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2003
Μηνύματα
4.021
Likes
575
Website
www.air-born.gr
Η EASYJET ΑΡΓΗΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ...(παρά κάτι)

London LTN EZY2002 02/01/05 20:45 03/01/05 19:00 Late

Ξέρει κανείς γιατί? Έπαθε κάτι το a/c?
 

makedonas

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
06/09/2003
Μηνύματα
5.934
Likes
0
Website
avianewsgr.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDM
ΤΟ «ΚΟΚΤΕΪΛ» των υψηλών τιμών καυσίμων, του μεγάλου ανταγωνισμού, του πλεονάζοντος δυναμικού και των φόβων της τρομοκρατίας έχουν ασκήσει πιέσεις στην κερδοφορία και στις μετοχές της αεροπορικής βιομηχανίας.

Η easyJet, για παράδειγμα, υπέστη και αυτή τις συνέπειες, όπως η Jet Blue Airways στη Νέα Υόρκη, οι μετοχές της οποίας υποχώρησαν 15% το τελευταίο εξάμηνο. Πέρυσι, η easyJet είχε καθαρά κέρδη 41,1 εκατ. στερλινών με πωλήσεις 1,1 δισ. έναντι κερδών 32,4 εκατ. επί πωλήσεων 931,8 εκατ. το 2003.

Από τους 18 αναλυτές που καλύπτουν την easyJet, οι 15 συστήνουν είτε «πώληση» είτε «διακράτηση». Μόνο τρεις αναλυτές συστήνουν «αγορά», μεταξύ των οποίων και ο Κρις Εϊβερι της J.P. Morgan.

Η easyJet είναι πελάτης της αμερικανικής επενδυτικής εταιρείας το τελευταίο 12μηνο, αν και ο κ. Εϊβερι δεν έχει μετοχές της εταιρείας. Περίπου το 16% των μετοχών της αποτελεί αντικείμενο διαπραγμάτευσης στη Β. Αμερική.

Το σκεπτικό του κ. Εϊβερι είναι: παρά το γεγονός ότι η easyJet δεν ακολούθησε την πεπατημένη του χαμηλού κόστους με ένα μόνο είδος αεροπλάνου, προχώρησε στην αγορά ορισμένων εκ των φθηνότερων αεροσκαφών, όταν υπέγραψε συμφωνία για 120 Airbus Α-319 το 2003 με οψιόν για άλλα 120

. Και εδώ είναι το «παιχνίδι» για τους επενδυτές, οι οποίοι, αγοράζοντας μετοχές της easyJet, μπορούν να αποκομίσουν όφελος μιας και η αγορά χαμηλού κόστους αεροσκαφών μεταφράζεται σε κέρδη μέσα από τη διαδικασία των πωλήσεων και λίζινγκ. Κατά τον κ. Εϊβερι, η easyJet θα έχει κέρδη 14,5 πενών ανά μετοχή φέτος έναντι εκτιμήσεων για 11,9.

Πάντως, ο Τόμπι Νίκολ, εκπρόσωπος της easyJet, δήλωσε ότι η εταιρεία δεν αμφισβητεί τα γενικά συμπεράσματα του κ. Εϊβερι, αν και δεν προτίθεται να αποκαλύψει το τίμημα αγοράς των νέων Airbus.

source: naftemporiki.gr
 

ptiseisA

Economy-Class-Member
Εγγραφή
22/02/2005
Μηνύματα
208
Likes
0
ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΕΥΧΟΣ...

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΓΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΕΥΧΟΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΤΗΣ ΕΑSY JET ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΜΕΣΑ Η ΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ...ΔΗΛΑΔΗ ΜΕΤΕΠΙΒΙΒΑΣΗ...ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΕ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΕΤΣΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΠΧ. ΓΙΑ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ...

ΕΨΑΞΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΑΚΟΜΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ...
 

ptiseisA

Economy-Class-Member
Εγγραφή
22/02/2005
Μηνύματα
208
Likes
0
ΚΑΙ...

ΤΟΝ ΓΕΝΑΡΗ ΠΗΓΑ ΑΘΗΝΑ - ΒΕΡΟΛΙΝΟ - ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ - ΒΕΡΟΛΙΝΟ - ΑΘΗΝΑ.
ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΣΩ ΣΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ, ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΟΜΟΥΝ ΜΗΠΩΣ ΧΑΣΩ ΤΗΝ "ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ".

ΤΙ ΦΟΒΕΡΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ???

ΟΤΙ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ ΠΗΓΑΙΝΕ ΒΕΡΟΛΙΝΟ...ΚΑΠΑΚΙ ΕΦΕΥΓΕ ΓΙΑ ΑΘΗΝΑ !!

ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΤΟ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΝΑ ΧΑΣΩ ΤΗΝ ΠΤΗΣΗ ΑΦΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ !!

ΑΔΙΚΑ ΠΛΗΡΩΣΑ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΣΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ...ΑΛΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΚΑΝΑ ΜΕΡΙΚΑ ΨΩΝΙΑ ΣΤΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ !
 

GIORGOS PARROS

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
03/10/2004
Μηνύματα
72
Likes
0
Περιοχή
CHIOS GREECE
Το είδα κι εγώ αυτό ότι το ίδιο αεροπλάνο που έρχεται από Βαρκελώνη φεύγει για Αθήνα. Αλλά υπολόγισε ότι πρέπει να πάρεις αποσκευές μετά να πας στο check in να τσεκάρεις για Αθήνα και να περάσεις από έλεγχο. Λίγο δύσκολο ειδικά αν έχει καθυστέρηση από Βαρκελώνη και το check in για Αθήνα έχει κλείσει.
 

ansarigi

Economy-Class-Member
Εγγραφή
31/01/2005
Μηνύματα
207
Likes
0
Περιοχή
FL370
Γιώργο επίσης αν χρειάζεσαι πληροφορίες για Λιουμπλιάνα και Σλοβενία γενικά στείλε private, εχώ ζήσει γύρω στα 4 χρόνια εκεί. Ελπίζω να έχεις βάλει στο πρόγραμμα μια εκδρομή στο Bled.
 

ptiseisA

Economy-Class-Member
Εγγραφή
22/02/2005
Μηνύματα
208
Likes
0
ΑΚΡΙΒΩΣ...!

ΑΚΡΙΒΩΣ...ΔΕ ΛΕΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙΣ !!

ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΤΑΛΙΝ !!! ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ !!!!!!!!! :cool:
 

no frills

First-Class-Member
Εγγραφή
08/03/2005
Μηνύματα
755
Likes
0
Περιοχή
Thessaloniki
Website
spirakos.wordpress.com
mipos [aratirise kanenas allos ayto pou paratirisa kai ego?!?!!i easy exei auksanei tis times (toulaxistos autoes apo kai pros ellada )simatika.....!!!!!!poios o logos?!?!?tosi auksisi zitisi?????
 

ptiseisA

Economy-Class-Member
Εγγραφή
22/02/2005
Μηνύματα
208
Likes
0
Ναι...έχει αυξήσει...

Πραγματικά έχει αυξήσει τις τιμές και μάλιστα σε πολύ μεγάλο βαθμό. Ή υπάρχει πολύ μεγάλη ζήτηση ή απλώς "χτυπάει" τις τιμές στην Αθήνα...

Σίγουρη απάντηση δε μπορεί να δωθεί...Πάντως φίλοι φοιτητές στην Αγγλία έχουν δηλώσει απογοήτευση από την πολιτική της Easy Jet και μάλιστα πολλοί τακτικοί πελάτες πλέον προτιμούν την BA που στις περισσότερες περιπτώσεις είναι πιο φθηνή !

Νομίζω ότι τα νέα εισιτήρια που θα βγάλει η easy jet για την περίοδο τέλη Οκτωβρίου 2005 - Μάρτιος 2006 θα αποδείξουν τι θέλει να κάνει η εταιρία αυτή στην τιμολογιακή της πολιτική με την Αθήνα...

Υπενθυμίζω ότι συνήθως τα εισιτήρια για αυτή την περίοδο βγαίνουν τέλη Ιουνίου - αρχές Ιουλίου...

Για να δούμε...
 

no frills

First-Class-Member
Εγγραφή
08/03/2005
Μηνύματα
755
Likes
0
Περιοχή
Thessaloniki
Website
spirakos.wordpress.com
na kai merika nea apo tin easy....


Interim results for the 6 months to 31st March 2005
25% INCREASE IN PASSENGERS. MARGINS MAINTAINED.

Revenues up by 26% to £553m with the pre-tax margin before goodwill maintained.
Seasonal pre-tax loss before goodwill of £22m (2004: £19m). Reported pre-tax loss of £31m (2004: £27m).
Passenger numbers up 25% to 13.5 m. Slight improvement in load factor to 83.8%.
Total revenue per passenger up 1.1%. Per Available Seat Kilometre (ASK) down 5% reflecting longer stage length.
Total cost per ASK down 5%.
Strong cash generation with gross cash increasing by £127m to £637m.
Balanced growth in network to 187 routes and 57 airports utilising 103 aircraft.
Commenting on the results and prospects, Ray Webster, Chief Executive, said:

“This performance is in line with expectations. Much has been achieved in the last six months - growing passengers by a quarter, launching 40 new routes and inaugurating service to 14 new airports. We have just taken delivery of our 100th operational aircraft and welcomed our 100 millionth passenger. Both are major achievements in our 10th anniversary year.

“We have made steady progress on costs and, so far, mitigated the impact of a higher fuel price. But there is more to do as we seek balanced growth, extending our reach in Europe while protecting our margins. easyJet is a financially strong company and is in a good position to capitalise on the opportunities in the European airline market.

“Based on our current trading outlook, total revenue per seat for the year to September 2005 is likely to be unchanged compared to the same period last year.

“At prevailing fuel prices and exchanges rates, we continue to expect reported pre-tax profit to be below last year but in line with current expectations.”

There will be an analyst presentation at 9:30 hours BST on 24 May 2005 at CSFB, 32nd floor, Tower 42, EC2M 4AA. A live webcast of the presentation will be available at http://www.easyJet.com.

i etairia paei poli kala...alla oi times anevainoun...

vevaia gia na leme kai tou stravou (i mallon tou xontrou) to dikio kai dba exei poli akriva eisitiria gia ellada gia mesa sto kalokairi.....lete na ftaiei o tourismos?
 
Top