Easyjet

Παραιτήθηκε ο Stelios επειδή λέει διαφωνεί με την στρατηγική της εταιρίας να αυξήσει κι άλλο το στόλο της και θα προσπαθήσει να κερδίσει την υποστήριξη και άλλων μετόχων για να ματαιώσει αυτά τα σχέδια...
Πηγή: Ναυτεμπορική

Μετά τη Ryanair λέτε να δούμε και την Easy να μη μεγαλώνει άλλο;
 
Η αποχώρησις του Sir Stelios έφερε άλλο ένα μικροπροβληματάκι... :mrgreen:

Η αεροπορική είναι πολύ πιθανόν να αλλάξει ονοματάκι (ήδη ψάχνουν καλού κακού) καθώς ο Sir κλείνοντας την πόρτα πίσω του, πήρε μαζί του και τα δικαιώματα του brand :thx: Respect Stelios...
:arrow: TimesOnLine


lewton":2au86mxx said:
Μετά τη Ryanair λέτε να δούμε και την Easy να μη μεγαλώνει άλλο;

Αν δεν κάνω λάθος, πρώτη η U2 αποφάσισε να μην μεγαλώσει τον στόλο της περαιτέρω και έπειτα ακολούθησε και η FR με τη δικαιολογία της μη επίτευξης συμφωνίας με την Boeing.
 
OA701":1hbj7klv said:
Αν δεν κάνω λάθος, πρώτη η U2 αποφάσισε να μην μεγαλώσει τον στόλο της περαιτέρω και έπειτα ακολούθησε και η FR με τη δικαιολογία της μη επίτευξης συμφωνίας με την Boeing.
Δε νομίζω.
Από το άρθρο που παραθέτεις:
He (Stelios) accused Andy Harrison, the chief executive, of pursuing a reckless expansion programme and buying too many aircraft.

Eπομένως η εταιρία εξακολουθεί να έχει βλέψεις για επέκταση, με τις οποίες διαφωνεί ο Stelios.
 
OA701":2ctc3hlz said:
Η αποχώρησις του Sir Stelios έφερε άλλο ένα μικροπροβληματάκι... :mrgreen:

Η αεροπορική είναι πολύ πιθανόν να αλλάξει ονοματάκι (ήδη ψάχνουν καλού κακού) καθώς ο Sir κλείνοντας την πόρτα πίσω του, πήρε μαζί του και τα δικαιώματα του brand :thx: Respect Stelios...
:arrow: TimesOnLine


lewton":2ctc3hlz said:
Μετά τη Ryanair λέτε να δούμε και την Easy να μη μεγαλώνει άλλο;

Αν δεν κάνω λάθος, πρώτη η U2 αποφάσισε να μην μεγαλώσει τον στόλο της περαιτέρω και έπειτα ακολούθησε και η FR με τη δικαιολογία της μη επίτευξης συμφωνίας με την Boeing.


Και πως να το κάνει;easyfly? busyjet? :mrgreen:
Θαναι φοβερά παράξενο, μετά από τόσα χρόνια, με ένα τόσο ισχυρό brand να έχει εντυπωθεί στη συνείδηση του ταξιδιωτη να βλέπει τα πορτοκαλί Α-319/320 και να πρεπει να την αποκαλεί με άλλο όνομα...
 
Στο brand εντάσσεται και το πορτοκαλί χρώμα..
Ίσως επιστρέψουν στο brand της Go airways..
 
Ας το κανουν BusyJet να μην αλλαξει πολυ...! :twisted:
 
Ή EzyJet... αλλά όλα έχουν την τιμή τους και πιστεύω με ένα σωστό πακέτο ο Στέλιος θα έδινε το όνομα.
 
lewton":1321d0rb said:
Δε νομίζω.
Από το άρθρο που παραθέτεις:
He (Stelios) accused Andy Harrison, the chief executive, of pursuing a reckless expansion programme and buying too many aircraft.

Eπομένως η εταιρία εξακολουθεί να έχει βλέψεις για επέκταση, με τις οποίες διαφωνεί ο Stelios.

H εταιρεία ναι μεν είχε και έχει βλέψεις για επέκταση αλλά είχε και παραγγελίες να τρέχουν και τις οποίες ζήτησε απο πέρυσι ο Στέλιος να διαφοροποιηθούν ή και να ακυρωθούν. Ο Στέλιος απο πέρυσι την άνοιξη ουσιαστικά γκρίνιαζε και έφερνε εμπόδια, προτείνοντας μια πιό συντηρητική στρατηγική βλέποντας τους δύσκολους καιρούς να πλησιάζουν.

Τες πάντων, τόσο η U2 όσο και η FR δείχνουν αυτή τη στιγμή να αφήνουν στην άκρη το μεγάλωμα τους, προτιμώντας να μοιράσουν μερίσματα στους μετόχους ενώ έχουν και φράγκα στην άκρη για απρόβλεπτες κινήσεις (βλέπε FR στο El Prat).

Όσο για το όνομα, το BusyJet είναι μεν εύηχο και παραπλήσιο του Easy αλλά η λέξη busy συνήθως παραπέμπει σε κάτι μη θετικό/ευχάριστο. ΟrangeJet ή RedJet με τα ανάλογα βαψίματα των α/φών :rolleyes: :?: :?: Aν και πιστεύω αυτό που είπε κι ο Flesland. Όλα έχουν την τιμούλα τους...

Και επειδή αναρωτιέμαι απο χθές και το έψαξα λιγάκι, δεν μπόρεσα να βρώ παρόμοια περίπτωση μετονομασίας πετυχημένης αεροπορικής. Ότι περίπτωση πέτυχα αφορούσε αλλαγές λόγω ατυχημάτων, χρεωκοπιών, συγχωνεύσεων και αγοροπωλησιών. Θυμάται κάποιος αν έχει ξαναυπάρξει παρόμοια περίπτωση???
 
Top