Easyjet

Όλα δείχνουν, αγαπητέ payneful_tales και λοιπά μέλη, ότι η επιτυχία συνεχίζεται.
Επίσης, παραμένει η προσήλωση στην πρωτοπορία.
Το 2012 η easyJet υπόσχεται να γίνει ακόμα πιο πελατοκεντρική, απαντώντας στις Legacy, οι οποίες προσπαθούν να συμπιέσουν περαιτέρω το κόστος. Οψόμεθα...
 
Σε ένα μόνο δεν θα συμφωνήσω με την Κυρία, ως προς την Malev. Ας μην ήταν στη μέση η ΕΕ και τα τσιράκια της και θα σου έλεγα αν θα πάθαινε τπτ η Malev και η όποια Malev. Και μην ξεχνάτε κάτι ακόμα Κυρία μου κάτι εταιρίες σαν αυτή που ''διευθύνετε'' κατέστρεψαν την μαγεία της πτήσης. Ευχαριστώ!! :great:
 
Σίγουρα κάποιους τους πονάει η επιτυχία της easyJet. Η Malev και η κάθε Malev απλά απέτυχε να προσαρμοστεί στα δεδομένα της εποχής κι είχε την κατάληξη που είχε. Το ίδιο συνέβη και στην Ελλάδα. Φάγανε, φάγανε, κάποια στιγμή δεν άντεξε άλλο η Ολυμπιακή κι έκλεισε. Φταίει η Ευρωπαϊκή Ένωση επειδή οι Έλληνες είμαστε άπληστοι; Άλλες «παραδοσιακές» εταιρείες τα καταφέρνουν περίφημα γιατί έχουν ικανούς ανθρώπους στις διοικήσεις τους - απλά πράγματα. Επίσης, τι σημαίνει «μαγεία» της πτήσης; Είναι κάτι πολύ υποκειμενικό. Πιστεύω πως η «μαγεία» της πτήσης είναι δυο φτερά, ουρανός και σύννεφα. Το ATR 42 της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας, το Boeing 747 της Singapore Airlines, το Boeing 737 της Ryanair και το Fokker 100 της KLM cityhopper με «μαγεύουν» ακριβώς με τον ίδιο τρόπο. Αν κάποιοι τώρα μένουν στην καραμέλα, το μαντηλάκι και το γυάλινο ποτήρι, βλέπουν το δέντρο και χάνουν το δάσος. Η easyJet λοιπόν κατάφερε να «μαγέψει» και «μαγεύει» πολύ περισσότερο κόσμο, ανθρώπους που διαφορετικά δε θα είχαν τη δυνατότητα να δουν αεροπλάνο από μέσα. Γίνεται συγκεκριμένη αναφορά στη συνέντευξη για τον τρόπο με τον οποίο εκλαμβάνουν οι Ευρωπαίοι τον όρο "low cost" σε διαφορετικά σημεία της Ευρώπης και σίγουρα ανήκουμε στις «καθυστερημένες» και προκατειλημμένες γωνιές της Ευρώπης. Στο κάτω κάτω της γραφής, ο καθένας επιλέγει για το ταξίδι του την αεροπορική εταιρεία που τον/την εξυπηρετεί και του/της ταιριάζει κι όλα καλά. Όσο για την Carolyn McCall, μέχρι στιγμής είναι εξαιρετική στη δουλειά της και δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημα. Μακάρι να είχαν κι οι δικές μας αεροπορικές ισάξια στελέχη.
 
Δεν είναι θέμα μαγείας. Αποφεύγω τις low cost όποτε μπορώ γιατί στα δικά μου μάτια (και στη δικιά μου τσέπη) αξίζει να δώσω 50€ παραπάνω για κάποια extra amenities. Υπάρχει κόσμος που διαφωνεί, ή δε μπορεί να καλύψει αυτό το έξτρα κόστος και αυτός ο κόσμος έχει την ευκαιρία να ταξιδέψει μόνο λόγω αυτών των εταιριών.

ps. μην πιάσουμε τώρα το θέμα του σωστού γενικότερου streamlined operations που δε νομίζω να ενδιέφερε κανέναν πριν 15 χρόνια.
 
1) Καλά με την ΟΑ και το κλείσιμο της δεν θα ασχοληθώ δεν θα βγει άκρη αλλά για να είσαι σωστός την ταφόπλακα να την βάλεις όταν έφυγε από τα χέρια του Ωνάση όχι όταν ξαναιδιωτικοποιήθηκε το 2009!
2) Η Malev ήταν οκ μέχρι που αποφάσισε η ΕΕ να της πάρει πίσω την κρατική βοήθεια χωρίς να της δώσει ποτέ χρόνο για ανασύνταξη αλλά αν δεν έκλεινε πως θα έμπαιναν τα αρπαχτικά μέσα στην αγορά? Ένα περίεργο πράμα ρε παιδί μου μόνος τις περιφερειακές εταιρίες βλέπουν τα μονοπώλια που χτίζουν οι άλλοι κολοσσοί και την προστασία των κυβερνήσεων δεν τα βλέπουν από την ΕΕ?? Η Malev τους ενοχλούσε!
3) Αν έδινες την δυνατότητα σε αυτούς τους ''μαγεμένους'' από την εύκολη να πετάξουν με μια legacy αλλά με τιμή εύκολης θα το έκαναν να είσαι σίγουρος και εκφράζω ένα ποσοστό όχι όλους που θέλουν να πετάνε ως άνθρωποι και όχι ως να μην πω με το κάθισμα στα γόνατα και την πλάτη του καθίσματος στο πηγούνι!
4) Δεν είπα ότι υπάρχει πρόβλημα με την Κυρία μια άποψη είπα και ειδικά για την Melev και την όποια Malev, απαγορεύετε και αυτό?
5) Θεωρείς ότι δεν υπάρχουν ισάξια ή και καλύτερα στελέχη σε ελληνικές εταιρίες θα ήθελα να δω τι θα έκανε για την ΟΑ ας πούμε χωρίς budget! Το θεό τον ίδιο να φέρεις τπτ δεν θα καταφέρει! Να τη στείλουμε και στην Αιγαίου μπας και τη σώσει, να μετράμε τα πάντα καλύτερα λέω εγώ και να κρατάμε και μια ισορροπία δεν βλάπτει μπράβο της που κάνει φοβερή δουλειά (την όποια ξεκίνησε ο Χατζηιωάννου) αλλά το γεγονός ότι ηγείται μιας ήδη πετυχημένης εταιρίας δεν είναι για δάφνες και στεφάνια για συγχαρητήρια ναι αλλά έτσι όπως τα λέει ότι βρήκε ένα χάλι όταν πήγε νομίζω ότι το τραβάει λιγάκι εκεί στο βολάν (όχι πολλά πράγματα) το θέμα είναι να πιάσεις μια πεθαμένη εταιρία και να την κάνεις πάλι να πετάξει δεν νομίζω ότι βρήκε μια διαλυμένη Easy!! Φιλικά Cross! :)
 
Αν ξαναδιαβάσεις την προηγούμενή μου δημοσίευση θα δεις ότι συμφωνούμε. Πριν δεκαπέντε χρόνια όλοι έπρεπε να πληρώνουμε τιμές "legacy", οι οποίες συνήθως ήταν πολύ υψηλότερες από τις τρέχουσες. Τώρα έχουμε επιλογή κι αυτό είναι καλό. Και κάτι ακόμα. Ως Έλληνας είμαι υπερήφανος για την easyJet και το Στέλιο, του οποίου το όνομα είναι γραμμένο στην ιστορία κι έχει τιμηθεί με τίτλο ευγενείας για την προσφορά του. Αν μπορούν, ας επιτύχουν κάτι ανάλογο κι άλλοι Έλληνες επιχειρηματίες. Τέλος, όταν χρησιμοποιείς εισαγωγικά και γράφεις ότι η Carolyn «διευθύνει», σημαίνει ότι υπάρχει κάποιου είδους μομφή. Ποιο είναι λοιπόν το πρόβλημα με τον τρόπο που διοικεί την easyJet;
 
Όταν λέω ''διευθύνει'' εννοώ ότι λογικά θα έχει και ομάδα που την πλαισιώνει. αν κάνω λάθος να με διορθώσεις δεν τα ξέρω και όλα απλά φαντάζομαι ότι κάτι τέτοιο ισχύει! Δεν έχω τπτ με τη γυναίκα προς θεού δεν είχα σκοπό να τη θίξω ούτε την δουλειά που κάνει (όχι την νοιάζει απλά έτσι το λέω)! Αυτό που θέλω να πω είναι ότι καλές οι εναλλακτικές και βάση αυτού εγώ προτιμώ να δώσω παραπάνω λεφτά και να ταξιδέψω πιο άνετα άλλοι όχι γιατί δεν μπορούνε ή δεν θέλουν οκ! Άπλα γμτ τουλάχιστον κάνε λίγο πιο άνετα τα αεροσκάφη σου λίγο όχι πολύ γιατί έχουμε και τα λεφτά στη μέση αλλά όχι επειδή με βρίσκεις στην ανάγκη να με πατάς στο κάλο! :( (Πάντως σίγουρα χρειάζονται στελέχη με @@ όπως λες χωρίς πλάκα, αλλά αν δεν υπάρχει ρευστό τι να κάνεις?? 'Έχουμε γράψει ιστορία σε άλλους τομείς όπου οι ξένοι δεν υπάρχουν καν μην τα θέλουμε όλα δικά μας ντε!!)
 
Aγαπητά μέλη εν δημιουργική ευκολοβιαβούλευση, η αλήθεια είναι ότι για να υπάρξουν αποτελέσματα σε έναν τομέα, σημαίνει ΄τι κάτι καλό ε΄χεις κάνει ή κάτι καλό έχει κάνει ο κλάδος ή κάτι καλό έχει δώσει ο θεούλης. Μια χαρά τα καταφέρνει η κυραΚαρολάιν και της αξίζει να το μοιράζεται όμορφα, με το υπόλοιπο τιμ και τον κόσμο. Σαφέστατα δεν νοείται επιτυχημένος πρόεδρος/διευθυντής/ceo χωρίς εταιρική κουλτούρα και οργάνωση που να μπορεί να κάνει πράξη αυτά που χαράσσονται.. Δεν νομίζω η κα.Καρολάιν να βάζει και βαλίτσες στ αμπάρια ή να κάνει πωλήσεις στην καμπίνα.. ;) Και για μένα η μαγεία του αεροπορικού ταξιδιού δεν έχει να κάνει μόνο με ποιά εταιρεία ή με ποιόν τύπο πετάω. Και γω όταν βρίσκομαι εκεί πάνω νομίζω ότι είμαι στον παράδεισο.. σχεδόν ξεχνάω τα πάντα. Το να μην χωράει το ποδι μου όμως στο κάθισμα, ομολογώ ότι θα μου το κατέστρεφε όμως.. και ευτυχώς τα 176cm μου με βιηθάνε καλά. Ε σε κάθε γωνιά κατοικεί και μια άποψη που σίγουρα βγαίνει από την εμπειρία του καθενός. Και μένα με χαλάνε τα σκληρά καθίσματα της ευκολοπροωθούμενης.. και με πιάνει η μέση μου...αλλά.. η συνολική ατμόσφαιρα που μου δίνει είναι σαφώς πιο υψηλή από αυτην του O'ligdie.. Ευελπιστώ κάποια μέρα η κα Καρολάιν να αλλάξει τα καθίσματα και τότε ίσως την προτιμήσω σε κείνο το δρομολόγιο που περνάει κάθε φορά από το σπίτι μου και με τρομοκρατεί.. Λούξορ-Λονδίνο... :)

δικός σας
 
Έχει επιδείξει έργο η McCall, μάλιστα με τα λεγάμενά της δείχνει ότι μπήκε γρήγορα στο πνεύμα της αεροπορικής και σίγουρα έδωσε άλλη πνοή στην ΕΖΥ. Ωστόσο κρατώ μια επιφύλαξη γιατί τους κυνηγάει -δημόσια μάλιστα- όλους τους υψηλόβαθμους τελευταία ο Sir Στέλιος για δημιουργικές λογιστικές κ για bonus που έβαλαν στους εαυτούς τους...
 
Top