Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
αν δεν είχε χάσει τον διάδοχό του δεν θα είχε χάσει το ενδιαφέρον του για την εταιρεία και πολλά πράγματα θα ήταν διαφορετικά.
Απόλυτα σωστό. Επίσης θεωρώ ότι ο Αλέξανδρος που λάτρευε την αεροπορία γενικά θα είχε ανεβάσει κι άλλα επίπεδα την εταιρία. Δυστυχώς η μοίρα ήταν αμείλικτη.
 
Το 747 αγοράστηκε με χρήματα των εργαζομένων για το αντίτιμο του 1 εκ. Ευρώ. Η υπόθεση για την πώληση της ΟΑ στο δημόσιο, τον θάνατο του Αλέξανδρου αλλά και του ίδιου του Αριστοτέλη κλπ, αφορούν τις διαμάχες που είχε ο Ωνάσης με τους Αμερικάνους. Γενικά, δεν είναι ο κατάλληλος χώρος να το συζητήσουμε, οι Αμερικάνοι (λέγεμε CIA) είχαν πάρα (μα πάρα) πολλούς λόγους να φάνε τον Ωνάση. Επειδή ήταν δύσκολος στόχος έφαγαν τον Αλέξανδρο. Έτσι ο Αριστοτέλης βγήκε εκτός μάχης και μπόρεσαν να τον φάνε λίγα χρόνια αργότερα.
Για περισσότερες λεπτομέρειες φοβάμαι ότι θα πρέπει να ανοίξουμε νέο αντικείμενο, οι λεπτομέρειες όμως δεν αφήνουν αμφιβολία ότι για όλα φρόντισαν οι σύμμαχοι.
Όσο για μένα πρέπει να γυρίσω στη στάνη μου!
 
Ναι, αυτά είναι λίγο πολύ γνωστά. Δεν υπάρχει λόγος να τα αναπτύξουμε περεταίρω εδώ.
 
Το τέλος πιο κοντά από ποτέ. Βγήκαν και οι τιμές εκκίνησης για κάθε ένα αεροσκάφος. Το 747 θεωρείται σίγουρο (κατ εμέ) πως πάει για scrap. Δεν μετακινείται με τίποτα από εκεί, ούτε σαν αποσυναρμολογημένο. Στην καλύτερη να ενδιαφερθεί κάποια εταιρία του εξωτερικού που τα κόβει και τα κάνει tags όπως πρόσφατα με το SX-OAD.

Τα 727, 737 και ΒAC 1-11 είναι πιο εφικτό να "φύγουν" απο εκεί αποσυναρμολογημένα πάνω σε νταλίκες (όπως είχε γίνει με τα Β720). Φυσικά όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι θα βρεθεί αγοραστής που θα θελήσει να τα σώσει.

Τα 3 μικρά αν και έχουν μηδαμινή τιμή εκκίνησης, δε νομίζω ότι θα ενδιαφερθεί κανείς.
Για να δούμε...

 
Εγώ νομίζω ότι η "Pyramis" μολονότι έχει προ πολλού πάψει να ασχολείται με αλουμίνιο (ασχολείται αποκλειστικά με inox και αυτά πλέον τα φτιάχνει στην Τουρκία), θα ενδιαφερθεί για όλα. Άλλωστε το αλουμίνιο εξακολουθεί να είναι ένα αρκετά εμπορεύσιμο υλικό. [Μίλησε κανείς για αεροπλάνα;]
 
Εγώ πάλι θα τολμήσω μία πρόβλεψη: γιατί να χάσει η «L» το 747 μιά και μπορεί να το «χτυπήσει» η ίδια, αφού πρώτα τα κάνει πλακάκια με τους πλειστηριαστές; Την ενοχλεί εκεί που είναι; Θα αφήσει να τής το πάρουν άλλοι; Έχω ξαναδεί στο παρελθόν κάτι παρόμοιο. Περιμένουμε όμως και την απάντηση τού Αρείου Πάγου. Ελπίζω όχι καμμιά ψυχρολουσία τούτη τη φορά.
Post automatically merged:

Εγώ νομίζω ότι η "Pyramis" μολονότι έχει προ πολλού πάψει να ασχολείται με αλουμίνιο (ασχολείται αποκλειστικά με inox και αυτά πλέον τα φτιάχνει στην Τουρκία), θα ενδιαφερθεί για όλα. Άλλωστε το αλουμίνιο εξακολουθεί να είναι ένα αρκετά εμπορεύσιμο υλικό. [Μίλησε κανείς για αεροπλάνα;]
Έχω δύο πολύ ωραίες μέτριες κατσαρόλες Pyramis Inox. Νόμιζα ότι είναι από τα Μπόινγκ 720. Και έλεγα: «να το DBM». Δηλαδή δεν είναι αυτό που πάντα νόμιζα;
 
Last edited:
  • Like
Reactions: AGV
Παράταση ζωής στα Boeing στο LGAT αφού η Ειρηνοδίκης (προς τιμήν της) ακύρωσε το σημερινό πλειστηριασμό. Νέα δικάσιμος 1 Σεπτεμβρίου. Μπορούμε ακόμη να ελπίζουμε...
 
Μακάρι να γίνει κάτι και να σωθούν. Βέβαια δεν έχω καταλάβει ακόμα σε ποια λύση ακριβώς ελπίζουμε. Ίσως και αυτό που είπε ο Air Greece, δηλαδή να πλειοδοτήσει η Lamda στον πλειστηριασμό και να τα αποκτήσει να είναι η ενδεδειγμένη λύση αφού αν το κάνει θα σημαίνει ότι θα κρατήσει τα αεροσκάφη σαν display.

Air Greece γνωρίζεις γιατί επιμένουν να αναφέρουν 7(!!!) ιστορικά αεροσκάφη της Ολυμπιακής και μάλιστα το αναφέρουν οι ίδιοι του ΠΟΛΚΕΟΑ (και όχι πχ δημοσιογράφοι που πιθανώς δεν γνωρίζουν). Τα 3 (747, 737, 727) τα γνωρίζουμε και είναι όντως της ΟΑ. Τα άλλα 4 (BAC 1-11 της Hellenic, Cessna 411 & Piper 31 της Athens Air και το Cessna 421 πρωην SEEA) γιατί αναφέρονται συνεχώς ως "ιστορικά αεροσκάφη της Ολυμπιακής" αφού δεν έχουν καμία σχέση; Καταλαβαίνω ότι είναι πιο... "μπούγιο" να αναφέρουν 7 αεροπλάνα για να δείξουν ότι υπάρχει αρκετό υλικό για το δυνητικό μουσείο αλλά το να βαφτίζουν ως αεροσκάφη ΟΑ ότι υπάρχει εκεί είναι λάθος και φοβάμαι ότι υπάρχει περίπτωση να αποβεί και εναντίον τους (το ότι ψεύδονται εννοώ).
Θα μπορούσαν κάλλιστα να πουν περί τριών αεροσκαφών της ΟΑ και 4 Ελληνικών αεροσκαφών ακόμα που θα πλαισιώσουν το μουσείο.
 
Τα άλλα 4... γιατί αναφέρονται συνεχώς ως "ιστορικά αεροσκάφη της Ολυμπιακής" αφού δεν έχουν καμία σχέση;
Γιατί έτσι δίνουν τροφή για κλαψιάρικα άρθρα στις -ΖΑΙΕΣ εφημερίδες και ιστοσελίδες, αφού οι αναγνώστες εκ των πραγμάτων δεν γνωρίζουν. :(
 
Εγλω θα ήθελα να μείνουν εκεί στη άκρη του Ελληνικού σαν μνημεία (εγκατάλειψης). . .αλλιώς να γίνουν χρήσιμα ξανά με τη μορφή κατσαρολικών. . .
 
Top