Έχει κανείς...φώτα???!

  • Thread starter Thread starter mimithem
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

mimithem

First-Class-Member
Εγγραφή
21/11/2005
Μηνύματα
523
Likes
103
Περιοχή
Ιωάννινα - Παραμυθιά/Θεσπρωτία
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
HEJ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGIO
Ποιός μπορεί να με βοηθήσει για τα φώτα στα αεροπλάνα?Πότε πρέπει να ανάβουμε το κάθε φως,αν υπάρχουν ώρες τις ημέρας στις οποίες δεν επιβάλλονται τα φώτα,αν υπάρχουν διαφορετικοί κανόνες για διαφορετικής ατράκτου αεροσκάφη,κτλ...Ενδιαφέρομαι κυρίως για αεροσκάφη μεσαίας ατράκτου.Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
 
Na kanw mia prospathia...;

To kokkino beacon sto edafos panta otan exeis kinhthra en leitourgeia (to anabeis amesws prin ksekinhseis to engine start procedure)
Ta navigation lights nomizw oti ta exeis panta anamena aneksarthtws ean einai mera h nykta.
Ta taxi sto edafos, ta landing oxi (mono meta to line up). Ta landing nomizw apo 0 - 10.000ft sthn apogeiwsh.
Ta strobe exoun na kanoun me thn oratothta ean den kanw lathos alla den gnwrizw akribws tis praktikes xrhshs.
 
Δεν είμαι σίγουρος αν αυτό είναι που ρωτάς αλλά θα προσπαθήσω να απαντήσω.

Δεν γνωρίζω για συγκεκριμένες ώρες όπου επιβάλλονται ή όχι κάποια φώτα αναμένα... Απ’ότι ξέρω, τα rotating beacon lights (κόκκινα φώτα στο πανω και κάτω μέρος στης ατράκτου που αναβοσβήνουν) τα ανάβουν λιγο πριν την εκκίνηση των κινητήρων και σβήνουν όταν σβήσουν τους κινητήρες στο τέλος της πτήσης. Τα taxy lights (χαμηλής εμβέλειας - συνήθως στους μπροστινούς τροχούς) τα ανάβουν όταν ξεκινάει η τροχοδρόμηση. Landing lights και strobe lights ανάβουν με την είσοδο του αεροσκάφους στο διάδρομο για απογείωση. Τα landing lights συνήθως τα σβήνουν στην ανοδο μόλις περάσουν τα 10000 πόδια και ανάβουν πάλι στην κάθοδο στο ίδιο ύψος. Landing lights και strobe σβήνουν πάλι με την έξοδο του αεροσκάφους από τον διάδρομο μετά την προσγείωση. Τα navigation lights πρέπει σίγουρα να αναβουν με τη δύση του ηλίου και σε συνθήκες χαμηλής ωρατότητας. Για τα logo της ουράς είναι θέμα της εταιρίας και του κυβερνήτη να τα θυμηθεί... Είναι διαδικασίες που αναγράφονται στα checklists του κάθε αεροσκαφους και μπορεί να υπάρχουν διαφορές μεταξύ διαφορετικών τύπων αεροσκαφών.
Ελπίζω να σε κάλυψα...
 
Ευχαριστώ πάρα πολύ και τους δύο σας για τις πληροφορίες!Έστω και στo fs η λεπτομέρια κάνει τον πρωταθλητή :)
Άντε και να βρεθούμε το καλοκαιράκι CFU για κάνα καλό!!!BTW αν θέλει κανεις τίποτα fotos από CFU,just keep me informed!!!
 
Ορίστε και τα δικά μου φώτα 8) :
-Anti collision lights (το κόκκινο μπλιμπλίκι πάνω και κάτω απο την άτρακτο): όποτε δουλεύουν οι κινητήρες, και όποτε το αεροσκάφος κινείται (ακόμα και σε towing)
-Landing lights στην προσγείωση (στη ρίζα του φτερού), και η χρήση τους γίνεται υποχρεωτική νομίζω στα 10 μίλια final.
-Taxi lights μόνο στην τροχοδρόμηση (είναι πάνω στον ριναίο,συνήθως)
-Navigation lights (κόκκινο στο αριστερό ακροπτερύγιο πράσινο στο δεξί, και λευκό στην άτρακτό ή την ουρά) υποχρεωτικά sunset to sunrise και σε χαμηλή ορατότητα, προαιρετικά οποιαδήποτε άλλη ώρα.
-Strobe lights (συνήθως στα ακροπτερύγια, αλλα υπάρχουν και σε άλλα σημεία, πχ το κτήνος έχει ένα στην κορυφή κάθε ουράς), κι αύτά υποχρεωτικά sunset to sunrise και σε χαμηλή ορατότητα ανεξαρτήτως ύψους, και είναι και τα πιό ευδιάκριτα φώτα ενός αεροπλάνου σε απόσταση (θυμηθείτε νυχτερινά overflying :wink: ). H δύναμή τους περνάει ένα δυνατό φλάς μιας
φωτογραφικής
-Logo lights. Βρίσκονται ή στα ακροπτερύγια (πχ 737) ή στο tailplane (πχ 747 classic). Είναι αυτά που φωτίζουν το κάθετο σταθερό οπου υπάρχει το σήμα της εταιρείας, και οι λόγοι ύπαρξής του είναι παραπάνω απο διαφημιστικοί. Κάνουν το α/φ πιό ευδιάκριτο τη νύχτα!
-Wing illumination lights (ρίζα φτερού),χρησιμοποιούνται σε έκτακτες περιπτώσεις, πχ άν ο πιλότος θέλει να δέι πιθανό σχηματισμό πάγου στο φτερό. Ανάβει το φωτάκι του και ρίχνει τη ματιά του!
Αυτά. Δέν νομίζω να ξέχασα κανένα!
 
seven4seven":2l78egs1 said:
-Anti collision lights (το κόκκινο μπλιμπλίκι πάνω και κάτω απο την άτρακτο): όποτε δουλεύουν οι κινητήρες, και όποτε το αεροσκάφος κινείται (ακόμα και σε towing)...

Ayta einai apo to Airport Ops? Proedre, dhladh ean to pouli den exei hlektrika h mpataria den mporeis na to kaneis tow?
 
seven4seven":ew2993a2 said:
-Landing lights στην προσγείωση (στη ρίζα του φτερού), και η χρήση τους γίνεται υποχρεωτική νομίζω στα 10 μίλια final.

Καλά αυτό είναι σχετικό! :P Οι Ρώσοι που έρχονται Θεσσαλονίκη το βράδυ -αν δεν τους κάνει παρατήρηση ο πύργος- τα ανάβουν γύρω στα 2 μίλια πριν το διάδρομο :shock: :?
 
Eννοείται οτι αρκετά απο αυτα είναι και στη διακριτική ευχέρεια των πιλότων. Έχω δέι και προσγείωση με taxi lights αναμμένα (σάν πολυέλαιο το είχε κάνει το πουλί), όπως και έχω δέι landing lights στα 7000ft πάνω απο το σπίτι μου στην Tanagra 1Β άφιξη. Έχω δέι και ΟΛΑ τα φώτα μέρα μεσημέρι με CAVOK. Έπίσης, οι θέσεις κάποιων φώτων διαφέρουν απο τύπο σε τύπο (έχετε δεί πχ 717/ΜD80 νύχτα?)
Και το logo light πολλοί το χρησιμοποιούν εντελώς διαφημιστικά. Λίγο πρίν την προσγείωση, και λίγο μετά την απογείωση. :wink:

Όσο για το anti collision, ναι, αν δέν έχεις μπαταρία κάνεις towing και χωρίς αυτά.Δέν είπα πουθενά το αντίθετο! :P
 
Top