Εκλογών συνέχεια... Πώληση ή Θάνατος !!!

  • Thread starter Thread starter flying Doc
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
@tarig_gr
ε όχι ότι δεν είναι ζημιογόνος.
"Μέσα" με τα τσαρούχια μπαίνει η εταιρεία.
 
Πολύ απλά και ωραία παρουσίασέ μου στοιχεία και αποδείξεις για να υποστηρίξεις αυτό που λες... Εδώ είμαι και περιμένω...
 
Δεν μπορώ να έχω εγώ στοιχεία και αποδείξεις στα χέρια μου.
Μιλάμε όμως για μία ανώνυμη εταιρεία, η οποία (όπως όλες οι Α.Ε.) υποχρεούται να δημοσιεύει ισολογισμό κάθε χρόνο.
Είναι λοιπόν δημοσιευμένο και γνωστό τοις πάσοι ότι η συγκεκριμένη εταιρεία συσσωρεύει (κάθε χρόνο) ζημίες και δημοσιεύει ισολογισμούς με αρνητικό πρόσημο.

Αυτό βέβαια, δε σημαίνει (κατά τη γνώμη μου) ότι πρέπει να κλείσει.
Ας φροντίσουν οι εμπλεκόμενοι να γίνει θετικό το πρόσημο των ισολογισμών και κατόπιν ή
α) να ιδιωτικοποιηθεί
β) να κρατήσει το δημόσιο χαρακτήρα της επιφέροντας κέρδη στο δημόσιο (ή τουλάχιστον όχι τόσο μεγάλη χασούρα)

Να διευκρινίσω ότι, για τα παραπάνω, οι τελευταίοι που φταίνε, ή για να το θέσω πιο σωστά, αυτοί που φταίνε λιγότερο, είναι οι εργαζόμενοι!!!
 
Νομίζω ότι ο φίλος tarig_gr λόγω της εργασιακής του σχέσης με την ΟΑ έχει χάσει κάθε επαφή με την πραγματικότητα. Του το έχουμε επισημάνει πολλές φορές εδώ μέσα ότι η ΟΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΧΘΡΟΣ ΜΑΣ . Δυστυχώς όμως είναι μια νοσηρότατη εταιρία, που στοιχίζει καθημερινά στον απλό έλληνα πολίτη (και στον κ. tarig_gr βεβαίως βεβαίως χιλιάδες ΕΥΡΩ). Αν ο εν λόγω κύριος ρίξει μια σε πολλά threads εδώ μέσα (leased αεροπλάνα, το παρών και άλλα) θα βρει πάμπολλα δημοσιεύματα εφημερίδων (αντιπολιτευόμενων με την παρούσα πολιτική κατάσταση, αντικειμενικών όμως) στα οποία αναφέροντα πολλά παραδείγματα κακοδιαχείρησης και "κουτοπονηριάς" που οδηγούν την εταιρία μαθηματικά σε κλείσιμο-εκαθάριση-μετονομασία ή όπως αλλιώς θέλετε πειτε το.
Ερωτώ τον κ. tarig_gr και οποιονδήποτρε άλλο εδώ μέσα ΕΥΘΕΩΣ : Γιατί όταν ιδιώτης έκανε προσφορά στη διοίκηση να νοικιάσει δρομολόγιο προς HKG η τιμή που του πρόσφεραν διαμόρφωνε τιμή εισητηρίου στα 2000 ΕΥΡΩ ? Όταν στον ελλαδικό χώρο δραστηριοποιούνται εταιρίες κολοσσοί όπως THAI, SINGAPORE, EMIRATES, LH και όμιλος STAR ALLIANCE που προσφέρουν το δρομολόγιο σε παρόμοια ή και μικρότερη μερικές φορές τιμή, γιατί κάποιος να προτιμήσει την ΟΑ ενώ έχει όλες αυτές τις επιλογές (προσωπικά ΔΕ θα διάλεγα την Ολυμπιακή κι ας πέσετε όλοι να με φάτε). Η κλασσική κουτοπονηριά του Δημόσιου Υπαλλήλου-Μεγαλοστελέχους της ΟΑ "ας φάμε λεφτά από το κορόϊδο" στερεί την εταιρία από τον ανταγωνισμό.
Αυτό ήταν ένα μόνο παράδειγμα και σίγουρα υπάρχουν πολλά σαν κι αυτό.
Ξέρω εκ των προτέρων ότι ο κ. tarig_gr θα εκτοξεύσει μύδρους εναντίων μου αλλά αν δει λίγο αντικειμενικά το θέμα ελπίζω να βάλει νερό στο κρασί του.

ΥΓ. Δηλώνω υπεύθυνα ότι δεν έχω καμιά απολύτως σχέση (επαγγελματική, οικογενειακή, κοινωνική, ερωτική) με ΚΑΝΕΝΑ εργαζόμενο ΟΠΙΑΣΔΗΠΟΤΕ βαθμίδας ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ανταγωνιστικής εταιρίας με την ΟΑ (δηλαδή με τις υπόλοιπες 1000+ εταιρές παγκοσμίως)
 
Μπορείς να μου πεις τότε εσυ ή ο καθένας τότε πώς γίνεται μια αεροπορική εταιρία με τα υπάρχοντα έστω ελλειπή δρομολόγια με πληρότητα 80 με 100% ανάλογα τον προορισμό, παρόλο που δέχεται όλο αυτό τον εξευτελισμό και την απαξίωση, παρέχοντας υπηρεσίες που μόνο αυτή μπορεί σε αεροσκάφη όλων των αεροπορικών εταιριών με το διεθνούς αναγνωρισμένο κατασκευαστικό της κέντρο, με handling σε όλα τα αεροδρόμια, και πτήσεις VIP και ειδικές (βλέπε επίσημες επισκέψεις υπουργών, με μεταφορά του Αγίου Φωτός και των συναφή) να μπαίνει "μέσα"; Αν οι πτήσεις είναι άδειες, και τα άμεσα έσοδα εκλείπουν, τότε κλέινουν δρομολόγια, κλείνει η εταιρία... Όμως κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει. Λεφτά υπάρχουν, το θέμα είναι το πώς τα διαχειρίζεται η εταιρία. Το Δημόσιο Ταμείο δεν επιβαρύνεται από την ΟΑ. Η ΟΑ είναι και θα είναι ένα κεφάλαιο που αν κλείσει και δεν εξυγιανθεί πλήρως σύμφωνα με τα τεκτενόμενα το Δημόσιο θα χάσει λεφτά. Θα χάσει εναν κολοσσό, και θα πετάξει περι τους 9000 εργαζόμενους στο δρόμο. Πολιτικό και κοινωνικό κόστος; Τεράστο.

Η ΟΑ είναι εθνικό κεφάλαιο. Είναι η ελπίδα της ελληνικής πραγματικότητας να πάει η Αεροπορία και η Ελλάδα μπροστά. Με τόσα, τόσα λάθος πράγματα, μη σωστή οργάνωση και τα γνωστά και όμως ο Έλληνας θέλει δίπλα του την ΟΑ για να πάει σαν στο σπίτι του στην Αμερική, και να επισκευτεί το ακριτικό του νησάκι με την μέγιστη ασφάλεια και το κύρος που του προσφέρει ο Εθνικός του Αερομεταφορέας. Ξέρει πως μια τέτοια εταιρία μπορεί να μην έχει την βιτρίνα, έχει όμως την ουσία και την αεροπορική συνείδηση και ορισμένους εργαζόμενους που δεν βρίσκεις αλλού.

Οι εργαζόμενοι, οι απλοί εργαζόμενοι της ΟΑ δεν φταίνε σε τίποτα, ίσα ίσα που αυτόι κρατούν την εταιρία ζωντανή. Είναι κρίμα να διαλύσουν την Ολυμπιακή. Και δεν το λέω για μένα, αλλα για όλους τους Έλληνες που αγαπάμε την αεροπορία και τα αεροπλάνα που αγαπάμε να πετάνε οι κύκλοι στους ουρανούς αυτής της γης.
 
@tarig_gr:


Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ με την τελευταία παράγραφο που έγραψες.

Όμως:
Μη μου πεις ότι οι 9000 (τόσους ανάφερες στο post σου, εγώ νομίζω ότι είναι λιγότεροι) εργαζόμενοι δουλεύουν ΟΛΟΙ για την ΟΑ.
Μη μου πεις ότι πολλοί (πιστεύω πάρα πολλοί) από αυτούς δεν είναι αποσπασμένοι σε άλλες εταιρείες του δημοσίου γιατί τους έπεφτε μακρυά το ΕΛ. Βενιζέλος.
Μη μου πεις ότι πολλοί (πιστεύω πάρα πολλοί) δεν τρώνε με χρυσά κουτάλια.
Μη μου πεις ότι όλοι ιδρώνουν όπως ιδρώνουν οι εργαζόμενοι στην πίστα κάτω από τον ήλιο αναπνέοντας κηροζίνη.

Υπάρχουν άπειρα ακόμα παραδείγματα για τους λογους τους οποίους χρειάζεται ηλεκτροσόκ.
Πολύ φοβάμαι όμως ότι οι μόνοι που δεν θα πληρώσουν τα σπασμένα είναι (δυστυχώς) οι κηφήνες και τα λαμόγια.

(Επαναλαμβάνω ότι ως επιβάτης θέλω ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ δύο εταιρείες να αντάγωνίζονται στην Ελλάδα)
 
flying Doc":3lpmvjvf said:
Νομίζω ότι ο φίλος tarig_gr λόγω της εργασιακής του σχέσης με την ΟΑ έχει χάσει κάθε επαφή με την πραγματικότητα. Του το έχουμε επισημάνει πολλές φορές εδώ μέσα ότι η ΟΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΧΘΡΟΣ ΜΑΣ . Δυστυχώς όμως είναι μια νοσηρότατη εταιρία, που στοιχίζει καθημερινά στον απλό έλληνα πολίτη (και στον κ. tarig_gr βεβαίως βεβαίως χιλιάδες ΕΥΡΩ). Αν ο εν λόγω κύριος ρίξει μια σε πολλά threads εδώ μέσα (leased αεροπλάνα, το παρών και άλλα) θα βρει πάμπολλα δημοσιεύματα εφημερίδων (αντιπολιτευόμενων με την παρούσα πολιτική κατάσταση, αντικειμενικών όμως) στα οποία αναφέροντα πολλά παραδείγματα κακοδιαχείρησης και "κουτοπονηριάς" που οδηγούν την εταιρία μαθηματικά σε κλείσιμο-εκαθάριση-μετονομασία ή όπως αλλιώς θέλετε πειτε το.
Ερωτώ τον κ. tarig_gr και οποιονδήποτρε άλλο εδώ μέσα ΕΥΘΕΩΣ : Γιατί όταν ιδιώτης έκανε προσφορά στη διοίκηση να νοικιάσει δρομολόγιο προς HKG η τιμή που του πρόσφεραν διαμόρφωνε τιμή εισητηρίου στα 2000 ΕΥΡΩ ? Όταν στον ελλαδικό χώρο δραστηριοποιούνται εταιρίες κολοσσοί όπως THAI, SINGAPORE, EMIRATES, LH και όμιλος STAR ALLIANCE που προσφέρουν το δρομολόγιο σε παρόμοια ή και μικρότερη μερικές φορές τιμή, γιατί κάποιος να προτιμήσει την ΟΑ ενώ έχει όλες αυτές τις επιλογές (προσωπικά ΔΕ θα διάλεγα την Ολυμπιακή κι ας πέσετε όλοι να με φάτε). Η κλασσική κουτοπονηριά του Δημόσιου Υπαλλήλου-Μεγαλοστελέχους της ΟΑ "ας φάμε λεφτά από το κορόϊδο" στερεί την εταιρία από τον ανταγωνισμό.
Αυτό ήταν ένα μόνο παράδειγμα και σίγουρα υπάρχουν πολλά σαν κι αυτό.
Ξέρω εκ των προτέρων ότι ο κ. tarig_gr θα εκτοξεύσει μύδρους εναντίων μου αλλά αν δει λίγο αντικειμενικά το θέμα ελπίζω να βάλει νερό στο κρασί του.

ΥΓ. Δηλώνω υπεύθυνα ότι δεν έχω καμιά απολύτως σχέση (επαγγελματική, οικογενειακή, κοινωνική, ερωτική) με ΚΑΝΕΝΑ εργαζόμενο ΟΠΙΑΣΔΗΠΟΤΕ βαθμίδας ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ανταγωνιστικής εταιρίας με την ΟΑ (δηλαδή με τις υπόλοιπες 1000+ εταιρές παγκοσμίως)

Δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται το θέμα να το πηγαίνετε πάντα εκεί και στο τέλος θα μου δημιουργήσετε και πρόβλημα με τόσες φορές που λέτε εδω μέσα για τις εργασιακές μου σχέσεις με την ΟΑ. Αυτό είναι απολύτως κάτι προσωπικό. Εγω εδω είμαι σαν πολίτης. Όχι σαν στέλεχος εταιρίας. Το οτι είχα την ευκαιρία να δω τα πράγματα από μέσα ίσως αυτό είναι που κάνει όλους τους εργαζομένους-στελέχη μιας εταιρίας να έχουν διαφορετική άποψη. Το κακό είναι οτι στηρίζεστε σε πλασματικές αποδείξεις του τύπου "αυτό είπε η φυλλάδα, κτλ" και τέλος, έτσι είναι. Δεν κάθεστε να το ψάξετε το θέμα. Και η δυσφήμηση - έμμεσος τρόπος κλεισίματός- και αύξηση της ζημιάς επενεργεί θετικά (όπως μας λέει ο φίλος μας πιο πάνω οτι δεν προτιμά την ΟΑ αλλά τα μεγανθύρια). Μόνο που εκεί τα λεφτά θα τα φάει ο Ιάπωνας, ο Γερμανός, ο Άγγλος που σου παρέχουν την άνεση και το κύρος του οτι ταξίδεψες με THAI, ή EMIRATES, κτλ. Τα λεφτά βγαίνουν από την χώρα σου και έχεις την απαίτηση από μια ΟΑ να σου παρέχει εφάμιλλες δυνατότητες (που μπορεί αλλά δεν την αφήνουν) χωρίς να την πληρώσεις και να την ανεβάσεις, χωρίς να την σέβεσαι βρίζοντας υπαλλήλους για 5 λεπτες καθυστερήσεις (πραγμα που με τις ιδιωτικές δεν συμβαίνει - το έχω παρατηρήσει επανειλλημένως), και απειλώντας τους εδω και 50 χρόνια οτι η ΟΑ κλείνει και η ΟΑ κλείνει. Υπάρχουν εργαζόμενοι που σε λίγο παίνρουν σύνταξη και ομολογούν οτι αυτή η απειλή υπήρχε απ' όταν μπήκαν στην εταιρία.

Τα προβλήματα είναι πολλά. Καλό ήταν όμως η κυβέρνηση να κοιτάξει να οργανώσει ενα σχέδιο εξυγίανσης γιατί η λύση της ιδιωτικοποίησης θα επιφέρει αλλαγές ζημιογόνες για την Ελλάδα και τους παράγοντες της εταιρίας καθώς και για τους εργαζόμενους.

Ενδεικτικά αναφέρω πως μηχανικοί Ελληνικής εταιρίας δουλεύουν σαν δούλοι στην πίστα του αεροδρομίου με βροχή με αντίξοες συνθήκες κτλ΄και οι αποδοχές τους είναι τραγικές. Ο ανταγωνισμός και το κέρδος επέρχονται τελικά από ιδιωτικό καθεστώς. Μπορεί να ισχύει. Τον εργαζόμενο όμως δεν τον σκέφτεται κανένας.
 
Σύμφωνοι .
Την δική σου απάντηση περιμένω στην απορία μου για την ΔΙΚΗ σου τοποθέτηση "η λύση της ιδιωτικοποίησης θα επιφέρει αλλαγές ζημιογόνες για την Ελλάδα"

Απο πού προκύπτει αυτό ???
 
aas59":1sxx3hdn said:
απάντηση περιμένω στην απορία μου για την ΔΙΚΗ σου τοποθέτηση "η λύση της ιδιωτικοποίησης θα επιφέρει αλλαγές ζημιογόνες για την Ελλάδα"

Απο πού προκύπτει αυτό ???
Από τις διαφορετικές ερμηνείες στη λέξη "Ελλάδα". :evil: :evil: :evil: :evil:
 
tarig_gr":3amnr8qi said:
[...]δρομολόγια με πληρότητα 80 με 100% ανάλογα τον προορισμό[...]
Ποιος ήταν ο μέσος δείκτης πληρότητας ενός αεροσκάφους των ΟΑ το 2006;
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top