Elite Airlines

  • Thread starter Thread starter N74700
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Τα ταξιδια μας τα καναμε... σε boeing πεταξαμε... καταστασεις ζησαμε...κ ανθρωπους γνωρισαμε! Δεν θελω να το συνεχισω το θεμα γιατι δεν εχω τιποτα με κανενα. Και μπορει στο μελλον Tina μου να δουλευουμε μαζι! Αυτες η "κακιες" ομως ισως θα ηταν καλο να τις κρατησεις στο πισω μερος του μυαλου σου. Ποτε δεν ξερεις!
Ζητω συγνωμη απο τα μελη στο φορουμ.
 
Το 'ποτε δεν ξερεις' εμπεριεχει κ το θετικο κ το αρνητικο μιας εξελιξης και συμφωνω γιατι μιλαμε για το μελλον...Το θεμα ειναι οτι εσεις κολατε στο αρνητικο...
Α κ οσον αφορα την ΗΙΑ εγω ηξερα απο την πρωτη μερα της εκπαιδευσης οτι η εταιρια ειναι charter και οτι θα χρειαστει να μενω αλλου καθως και διαφορα αλλα...γι αυτο και δεν συνεχισα ποτε την εκπαιδευση...Τις περισσοτερες φορες ολοι ξερουμε παρα πολυ καλα που μπλεκουμε αλλα εθελοτυφλουμε για διαφορους λογους...
 
προφανως τινα μου πηγες τελευταια στην ΗΙΑ.τα πρωτα ατομα που πηγαν δεν ξερανε ποιοι θα ειναι οι προορισμοι ειχαν υποψη τους μονο τους εξωτικους προορισμους που ξερουμε.ηταν στην ιδια ακριβως θεση που εισαι εσυ τωρα στην elite.κανεις δεν εθελοτυφλει.εδω θα ειμαστε και θα τα πουμε.

καποια πραγματα ειναι προδιαγεγραμμενα αν δεν εχω π.χ. ποδια δεν μπορω να γινω top dancer-λιγο μακαβριο ξερω- ετσι και η elite δεν μπορει να κανει κατευθειαν υπεραντλαντικα ταξιδια σε προγραμματισμενη βαση γιατι κανεις δεν την γνωριζει.με τι θα γεμιζει τα 400και-θεσια αεροπλανα της;
1. Ή θα κανει τσαρτερ πτησεις για παρα πολυ καιρο μεχρι να γινει ευρεως γνωστη(αν βεβαια αυτος ειναι ο σκοπος της ηγεσιας) και αυτο σημαινει τσαρτερ πτησεις απο αλλου γιατι τι τσαρτερ να κανει κανεις απο ελλαδα με τετοιας χωριτικοτητας αεροπλανα(δυστυχως βλεπετε εκλογες δεν εχουμε
καθε μερα στη φτωχη μας ελλαδα)
2. Ή θα κλεισει πριν την ωρα της λογω χρεωκοπιας...

Αλλιως ολοι θα ξυπνουσαμε μια μερα και θα σχεδιαζαμε αθηνες-λος αντζελες και τοροντα...και τις πτησεις θα τις εκτελουσαμε με Α380 ως πιο μαγκες οχι με Β747...
 
Η ΗΙΑ ξεκινησε καθαρα ως charter..H elite ειναι καθαρα και μονο scheduled...
Και επειδη το θεμα αρχιζει και κουραζει το σταματαω εδω και οταν ξεκινησουμε με το καλο τα ξαναλεμε..
 
Εγω θελω να κανω μια ερωτηση, που θα βρησκουν 400 ατομα για να γεμιζουν ενα Β747-400 σε καθε δρομολογιο? Δεν ειναι ουτε Δελτα, ουτε Κοντινενταλ αλλα ουτε Ολυμπιακη που εχουν και ενα δικτυο να τους υποστιριζει και να τους τροφοδοτη με επιβατες τα αεροπλανα,"που ειναι και μικροτερα". Μια νεα αγνωστη εταιρια πως θα γεμιζει ενα τοσο μεγαλο αεροπλανο? Ισως κανενα Β767-300 η εστω Α330-200 μιας και 200-230 επιβατες βρησκονται ποιο ευκολα απο 400!
 
Συγγνώμη που παρεμβαίνω στο topic χωρίς να έχω καμία απολύτως σχέση με την Elite, HIA ή όποια άλλη εν Ελλάδι εταιρία, αλλά παρακολουθώ εδώ και αρκετό καιρό όλες τις συζητήσεις σχετικά με την εταιρία, τις επικείμενες προσλήψεις, τα (α)πίθανα δρομολόγια και αναρωτιέμαι:

Γιατί γίνεται τόσος λόγος για μια εταιρία που δεν έχει πάρει ακόμα κωδικό IATA/ICAO :http://www.ch-aviation.ch/airlinepage.php?code1=ELI αλλά και εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/Airline_codes-All.

Επιπλέον τόσο καιρό διαβάζω μόνο για προσλήψεις, δρομολόγια αλλά πουθενά για λήψη A.O.C και άδειας από Υ.Π.Α.
 
Αλλ' αντ' αλλα της παρασκευης το γαλα...:2:
Η ΗΙΑ δεν ειπε κανενας οτι ηταν τσαρτερ απο την αρχη εως ωτου εγιναν οι πρωτες πτησεις,δηλαδη εξι μηνες μετα απο τη στιγμη που πηρε την αδεια.
Οσο για την elite δεν εχει πτησεις καν...ποιος μπορει να πει αν ειναι schedule εταιρεια χωρις προγραμματισμενες πτησεις...:wall: :wall: :wall: ?
Προς το παρον ειναι εταιρεια-φαντασμα...
To αεροπλανο δεν γεμιζει με τιποτα με 400 και ατομα που να χτυπιουνται κατω :thx: :thx: :thx:
Αχ που φτασαμε ποια...να μιλαμε για τα αυτονοητα...
 
Τελικα τα αεροπλανα γνωριζει κανεις ποτε γινονται deliver?
 
cabincrew4ever":19m9th6p said:
Αλλ' αντ' αλλα της παρασκευης το γαλα...:2:

Εσυ που τα ξερεις ολα λοιπον απο πρωτο χερι γιατι δεν πας να τους ανοιξεις τα ματια???γιατι απο αυτα που λες τους βγαζεις λιγακι ασχετους...ειπαν να παρουν 744 ετσι για πλακα δηλαδη...να ξοδεψουν τοσα λεφτα για το τιποτα...
α και οσον αφορα την ΗΙΑ εγω προσωπικα ειχα ρωτησει και ηξερα πριν ακομα ξεκινησει να πεταει η εταιρια οτι θα ειναι charter...και λογικο δεν ειναι???αφου σου ελεγαν πως θα μενεις και εξω για καποιο διαστημα....μια schedule εταιρια εχει δεν εχει τετοια...εχει απλα μια μονιμη βαση...
Και οπως ειχε πει και ενα μελος εδω μεσα το να ανοιξει μια αεροπορικη εταιρια δεν γινεται μεσα σε ενα μηνα,ουτε σε 2...γιατι πολυ απλα δεν προκειται για περιπτερο...
 
Εχω την εξης ερωτηση....σε αυτους που ολοκληρωσαν την εκπαιδευση εχουν δωθει company cards,certificates & competence cards κτλ.?
 
Top