Το μαρτύριό μας ξεκίνησε σχεδόν αμέσως αφού αγοράσαμε εισητήρια για το Θεσσαλονίκη- Αθήνα για 27/12 πρωί και επιστροφή 2/1/16 απόγευμα.
Η αλήθεια είναι πως οι τιμές ήταν παρεμφερείς με τους ανταγωνιστές (Αegean/Ryanair) αλλά προτιμήσαμε την Ellinair γιατί στην ίδια τιμή έχει δωρεάν και 20 κιλά βαλίτσα.
Λίγες μέρες μετά (και αφού είχαμε λάβει κανονικά το confirmation email) μας κάλεσαν από την Εllinair για να μας ενημερώσουν ότι οι πτήσεις στις 27/12 για Αθήνα ακυρώνονται εντελώς και αν θέλουμε ή να πετάξουμε στις 26/12 ή να πάρουμε τα λεφτά μας πίσω. Στην ερώτησή μας "γιατί σε high-season περίοδο ακυρώνουν πτήσεις" μας απάντησαν απλά ότι είναι "θέμα εμπορικής πολιτικής".
Αν και ζοριστήκαμε πολύ γιατί μετά την άφιξή μας στην Αθήνα, θα παίρναμε το Κτελ για Πελοπόννησο, αποφασίσαμε να πιέσουμε το πρόγραμμά μας και να πετάξουμε τελικά με την αντίστοιχη πρωινή πτήση στις 26/12.
Δύο εβδομάδες μετά, μας καλούν πάλι από την Εllinair και μας λένε ότι για λόγους "εμπορικής πολιτικής" ακυρώνεται ΚΑΙ η πρωινή πτήση των 26/12 και αν θέλαμε πλέον να πετάξουμε 26/12 το απόγευμα ή να πάρουμε τα λεφτά μας πίσω.
Είχαμε ήδη αναπροσαρμόσει το ταξίδι μας μία φορά, τα εισιτήρια των ανταγωνιστών είχαν ήδη ανέβει και ύστερα από πολλά νεύρα και έντονο διάλογο, αποφασίσαμε να το ξαναλάξουμε ενημερώνοντάς τους ότι τελικά θα πετάξουμε μαζί τους στις 26/12 με την απογευματινή πτήση.
Χτες μας ξαναπήραν από Ellinair και μας ενημέρωσαν πως για λόγους "εμπορικής πολιτικής" ακυρώνονται και οι πτήσεις της επιστροφής Αθήνα-Θεσσαλονίκη στις 2/1/2016!
Δεν αντέξαμε άλλο, η εμπιστοσύνη στην εταιρία πλέον είχε χαθεί και αν και γνωρίζαμε ότι θα πληρώναμε παραπάνω τώρα για εισιτήρια αλλού, ζητήσαμε πλήρη ακύρωση και επιστροφή χρημάτων.
Υστερα από την εμπειρία μου με την Ellinair, προτρέπω οποιονδήποτε σκέφτεται να κλείσει εισιτήριο μαζί τους να το ξανασκεφτεί καλά πριν προχωρήσει...
Η αλήθεια είναι πως οι τιμές ήταν παρεμφερείς με τους ανταγωνιστές (Αegean/Ryanair) αλλά προτιμήσαμε την Ellinair γιατί στην ίδια τιμή έχει δωρεάν και 20 κιλά βαλίτσα.
Λίγες μέρες μετά (και αφού είχαμε λάβει κανονικά το confirmation email) μας κάλεσαν από την Εllinair για να μας ενημερώσουν ότι οι πτήσεις στις 27/12 για Αθήνα ακυρώνονται εντελώς και αν θέλουμε ή να πετάξουμε στις 26/12 ή να πάρουμε τα λεφτά μας πίσω. Στην ερώτησή μας "γιατί σε high-season περίοδο ακυρώνουν πτήσεις" μας απάντησαν απλά ότι είναι "θέμα εμπορικής πολιτικής".
Αν και ζοριστήκαμε πολύ γιατί μετά την άφιξή μας στην Αθήνα, θα παίρναμε το Κτελ για Πελοπόννησο, αποφασίσαμε να πιέσουμε το πρόγραμμά μας και να πετάξουμε τελικά με την αντίστοιχη πρωινή πτήση στις 26/12.
Δύο εβδομάδες μετά, μας καλούν πάλι από την Εllinair και μας λένε ότι για λόγους "εμπορικής πολιτικής" ακυρώνεται ΚΑΙ η πρωινή πτήση των 26/12 και αν θέλαμε πλέον να πετάξουμε 26/12 το απόγευμα ή να πάρουμε τα λεφτά μας πίσω.
Είχαμε ήδη αναπροσαρμόσει το ταξίδι μας μία φορά, τα εισιτήρια των ανταγωνιστών είχαν ήδη ανέβει και ύστερα από πολλά νεύρα και έντονο διάλογο, αποφασίσαμε να το ξαναλάξουμε ενημερώνοντάς τους ότι τελικά θα πετάξουμε μαζί τους στις 26/12 με την απογευματινή πτήση.
Χτες μας ξαναπήραν από Ellinair και μας ενημέρωσαν πως για λόγους "εμπορικής πολιτικής" ακυρώνονται και οι πτήσεις της επιστροφής Αθήνα-Θεσσαλονίκη στις 2/1/2016!
Δεν αντέξαμε άλλο, η εμπιστοσύνη στην εταιρία πλέον είχε χαθεί και αν και γνωρίζαμε ότι θα πληρώναμε παραπάνω τώρα για εισιτήρια αλλού, ζητήσαμε πλήρη ακύρωση και επιστροφή χρημάτων.
Υστερα από την εμπειρία μου με την Ellinair, προτρέπω οποιονδήποτε σκέφτεται να κλείσει εισιτήριο μαζί τους να το ξανασκεφτεί καλά πριν προχωρήσει...