Ellinair

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Αν είσαι εργοδότης που έχεις έδρα την βόρεια Ελλάδα, θα 'ταν μάλλον ηλίθιο να αποταθείς στην Κρήτη για να στελεχώσεις την εταιρεία σου. Κοινή λογική... ή μήπως όχι;
 
Όταν άνθρωποι-και Έλληνες μεταξύ τους-αλλάζουν ηπείρους για να εργαστούν,ναι είναι στενόμυαλο.
Δε το έκανε βέβαια η εταιρεία,εγώ σχολίασα μια ανάρτηση ενός μέλους.
Την έκφραση "να αποτανθείς" όμως δε τη κατανοώ.Θα θέσεις περιορισμό στην ενδεχόμενη αγγελία "Μόνο για Β.Ελλαδίτες";
 
Προφανώς δεν θα αποταθείς (και όχι αποτανθείς) σε συγκεκριμένο κόσμο, άλλωστε βάσει νομοθεσίας αυτό απαγορεύεται στην βάση της ισότητας των ευκαιριών και της μη διάκρισης. Ωστόσο, και εδώ δεν κατανοώ το αρχικό σου σχόλιο το οποίο θεωρώ τοπικίστικο, είναι προφανές πως η πλειοψηφία των εργαζόμενων θα προέρχεται από την περιοχή, ή τις κοντινές σε αυτήν, δραστηριοποίησης της κάθε εταιρείας, όπως συμβαίνει στην πλειοψηφία των περιπτώσεων.

Off topic mode OFF και δεν επανέρχομαι.
 
Μια μόνο ερώτηση:Από που προκύπτει ότι το σχόλιό μου είναι τοπικιστικό;
(Έχεις δίκιο για το "αποταθείς")
 
Συγγνωμη ακουστηκε λαθος..φυσικα και δεν εννοουσα οτι θα προτιμηθουν οι Β.Ελλαδιτες
Επισης αμα δε τον ξερεις τι νοημα εχει να μιλαμε?Ασε να μιλησει κανενας που τον ξερει και ξερει τον ομιλο επιχειρησεων του!
 
Κατανοητό,δεν υπάρχει πρόβλημα.
 
Στη Ρωσία διαξέγεται η MITT, μεγάλη τουριστική έκθεση, στην οποία ο όμιλος Μουζενίδη παρουσίασε το πρόγραμμά του και ανέφερε κάποια πράγματα για την Ellinair. Αντιγράφω απ' το tlobby
...Μεταξύ αυτών, έγιναν οι πρώτες πιο συγκεκριμένες αναφορές στη σύσταση αεροπορικής εταιρείας, υπό την επωνυμία ellinair, ένα από τα οράματα, επί χρόνια, του Μπόρις Μουζενίδη, το οποίο όραμα, όπως όλα δείχνουν βρίσκεται κοντά στην υλοποίηση. Η σχετική απόφαση ελήφθη πριν από μήνες και το τελευταίο διάστημα η σχετική “είδηση” κυκλοφόρησε πολύ μεταξύ των συνεργατών της εταιρείας στην Ελλάδα, μετά και από μία αναφορά στο λογότυπό της.
Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή του Ομίλου, Αλέξανδρο Τσαντικίδη, αν όλα πάνε καλά, η εταιρεία θα ξεκινήσει πτήσεις εντός του α΄εξαμήνου του 2013, από τη Μόσχα, Αγία Πετρούπολη και δύο περιφερειακές πόλεις της Ρωσίας, σε εποχιακή βάση.
Βάση για την ellinair, θα είναι το αεροδρόμιο “Μακεδονία” στη Θεσσαλονίκη και αρχικά η εταιρεία θα χρησιμοποιεί Airbus A320 σε διαμόρφωση 160-165 θέσεων, με business-class.
Όπως εξήγησε ο κ. Τσαντικίδης, η ανάγκη κάλυψη της ζήτησης των πελατών της Mouzenidis Travel αναγκάζει την εταιρεία να χρησιμοποιεί εκατοντάδες πτήσεις διαφορετικών αεροπορικών εταιρειών, έργο δύσκολο και απαιτητικό, με αποτέλεσμα να οδηγηθεί στην απόφαση να δημιουργήσει τη δική της αεροπορική εταιρεία, η οποία θα προσφέρει δελεαστικές τιμές και καλές υπηρεσίες.
Ο σχεδιασμός είναι το 2014, η ellinair να διακινεί περίπου το 30% της πελατείας της Mouzenidis Travel.
Όταν θα έχουν ολοκληρωθεί οι βασικές και καθοριστικές λεπτομέρειες και αφού θα έχει προχωρήσει προς το τέλος της η απαιτούμενη διαδικασία αδειοδοτήσεων (έχουν ήδη γίνει οι πρώτες κινήσεις) το όλο εγχείρημα θα παρουσιαστεί επίσημα, στη Θεσσαλονίκη.

Και για να πάρουμε μια εικόνα τι εστί Μουζενίδης καθώς πολύς κόσμος φαίνεται να μην γνωρίζει
Η Mouzenidis Travel, σύμφωνα και με τα στοιχεία του Προξενείου μας στη Μόσχα, είναι πια ο τουριστικός οργανισμός με τη μεγαλύτερη διακίνηση επισκεπτών προς την Ελλάδα από τη Ρωσία και τις γειτονικές της αγορές, πλησιάζοντας τα 300.000 άτομα.

:arrow: http://tourismlobby.blogspot.gr/2013/03/mitt-2013_24.html#more

Με 300.000 πελάτες, έ νομίζω ότι σηκωνουν και μια δικιά τους αεροπορική. Κάπου αλλού, μου διαφεύγει τώρα, διάβασα ότι θα ξεκινήσουν με 3 α/φη ενώ θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν την Astra αλλά και τις διάφορες ρωσικές. Λογικό καθώς λόγω εποχικότητας δύσκολο να έχουν 10 αεροσκάφη ας πούμε να κάθονται 6-7 μήνες...
 
Κι'όμως...Το να έχεις 300.000 πελάτες σου να διακινούνται αεροπορικώς δε σημαίνει ότι θα επιτύχει η αεροπορική σου εταιρεία.
Το σημαντικό είναι ότι θέλει να διακινεί το 30% περίπου από αυτούς μαζί με άλλους.
 
Δεν έγραψα ότι θα πετύχει, έγραψα ότι σηκώνει βάσει της πελατειακής βάσης που έχουν. Πάντως, επειδή μιλάμε για τσαρτεράκια, η επιτυχία τους νομίζω ότι είναι δεδομένη. Δεν τους έχω για ψιλικατζήδες, προφανώς τα βάλανε κάτω και είδαν ότι βγαίνει το μαγαζί καθώς δεν πουλάνε αεροπορικά εισιτήρια, πακέτα με εξασφαλισμένη αεροπορική θέση πουλάνε. Τώρα αν θα βγάζουν και κέρδος απ' το αεροπορικό κομμάτι ή θα είναι ίσα βάρκα ίσα νερά με το πρότερο επιχειρησιακό καθεστώς διακίνησης μόνο αυτοί το ξέρουν...
 
Και μόνο που θα έρχονται 320 με άλλο livery εκτός των γλάρων στο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, αξίζει τον κόπο, κι ας είναι και για ενα μηνα μόνο.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top