εμπειρια με Α3

  • Thread starter Thread starter kritikos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
όταν επικρατεί κακοκαιρία σε μια περιοχή, τότε είναι εκ των προτέρων γνωστό από τον κυβερνήτη ότι θα υπάρχουν αναταράξεις. Αυτό το μαθαίνει τόσο από το δελτίο καιρού που του δίνει ο πύργος όσο κι από τα METARS..
Λογικό είναι λοιπόν να σου έχουν τύχει πτήσεις όπου ανακοινώνεται από πριν ότι θα υπάρχουν αναταράξεις.
Υπάρχουν επίσης ραντάρ στο κόκπιτ που απεικονίζουν τους τύπους των νεφών και τα ύψη αυτών. Αν δει λοιπόν ο κυβερνήτης μεγάλα ύψη (Cumulonimbus και towering cumulus) νεφών τότε κάλλιστα μπορεί να ενημερώσει για αναταράξεις, αφού τα συγκεκριμένα νέφη έχουν έντονο convection κι άρα ανοδικό και καθοδικό ρεύμα.
Καμιά φορά όμως μπορεί να υπάρχει αστάθεια στην ατμόσφαιρα με έντονο ανοδικό και καθοδικό ρεύμα που να μην φαίνεται (δηλ δεν υπάρχουν νέφη) πχ λόγω έλλειψης υγρασίας ή λόγω υψηλής θερμοκρασίας στα μεσαία στρώματα. Η επιστήμη της μετεωρολογίας δεν μπορεί να προβλέψει σε πολύ μικρούς χώρους αν θα υπάρχει τοπική αστάθεια, άρα μην κατηγορείς τον πιλότο που πιθανόν να μην το περίμενε ή για το γεγονός ότι δεν τον ενημερώσανε.
Εξάλλου υπάρχει η ίδια ενημέρωση για όλες τις εταιρίες από τη μετεωρολογία...
 
kritikos":38w61owx said:
...αλλα ο καφες πολυ καλος...

Ευτυχώς Παναγία μου!!!
Φαντάσου να μην πινόταν ο καφές...
Παρέμβαση της ΥΠΑ και των ΗΠΑ θα χρειαζόταν.
 
Μετά από όλα όσα έχουν γραφεί έχω να καταθέσω τα εξής.

1) Τόσο ισχυρές αναταράξεις λίγο δύσκολο τέτοια εποχή στην Ελλάδα, ειδικά αυτές τις ανοιξιάτικες μέρες και ειδικά σε cruise. Οπότε μάλλον μεγάλη δόση υπερβολής από το φίλο για βουτιές, φραπέ και τα λοιπά. Πάντως όντως το να αναβοσβήνει πολλές φορές ο πιλότος το "προσδεθείτε" δείχνει λίγο τσαπατσουλιά. Καλύτερα αναμένο για ολόκληρη την πτήση κι ας μην πιει καφέ ο κρητικός.

2) Από τη δική μου εμπειρία οι αναταράξεις (ειδικά clear air turbulence) πολύ δύσκολο να προβλεφθούν. Θυμάμαι περιστατικό σε πτήση Heathrow-JFK με ΒΑ στο έδαφος ειπώθηκε κάτι για light turbulence και στη διαδρομή πάνω από Ατλαντικό έκανε εμετό το μισό αεροπλάνο και κυριολεκτικά είδαμε το "Χριστό φαντάρο" (typical severe turbulence).

3) Σε γενικές γραμμές κανένα παράπονο από Α3 (είναι η εταιρία που χρησιμοποιώ εκτεταμένα). Εκτός από το αρκετά απρόσωπο service (εδάφους - αέρος). Ποιος δε θέλει να πετάει με ολοκαίνουργια αεροπλάνα σε συγκριση με τα μπαρουτοκαπνισμένα της ΟΑ (χωρίς βέβαια να τίθεται κανένα θέμα ασφάλειας-ένα κακώς συντηρημένο αεροπλάνο ηλικίας ενός χρόνου είναι λιγότερο ασφαλές από ένα καλά συντηρημένο 30ετίας).
 
Ρε σεις αφήστε τα αυτά, άλλο μας καίει.... υποπόδιο είχε το ρημάδι ναι ή όχι???
 
kritike,

από την εμπειρία που πιστεύω πως έχω δε μπορείς να κρίνεις μια εταιρία μόνο από δύο πτήσεις και φυσικά να τη συγκρίνεις με άλλες που έχεις πετάξει άπειρες φορές. Κοίτα την ΟΑ σου. Σίγουρα κάποιες πτήσεις θα σου άρεσαν κάποιες όχι. Και στο θέμα με τις προβλέψεις το 97 που πήγα Παρίσι με ΟΑ (Α300) ενώ κατεβαίναμε και βλέπαμε το αεροδρόμιο δίπλα μας (τέλεια ορατότητα, καιρός καλός) ξαφνικά ο πιλότος δίνει ώθηση στους κινητήρες και μας ανεβάζει γιατί οι Γάλλοι είχαν αφήσει σκουπίδια στο διάδρομο και θα σκοτωνόμασταν. Για τίποτα δε μπορείς να είσαι σίγουρος :!:
 
Πάντως όντως το να αναβοσβήνει πολλές φορές ο πιλότος το "προσδεθείτε" δείχνει λίγο τσαπατσουλιά. Καλύτερα αναμένο για ολόκληρη την πτήση κι ας μην πιει καφέ ο κρητικός.

αυτο ακριβως θελω να πω.δεν δειχνει ωραιο να αναβοσβηνουν οι επιγραφες.
μας λεει οτι ο καιρος αναμενεται καλος, μετα μας λεει οτι θα εχουμε αναταραξεις και να δεθουμε(ακρως θεμιτο και μη μεμπτο) αλλα εφοσον μετα τις ξανασβηνει ειναι σαν να μας λεει οτι "αναταραξεις τελος" και μετα παλι αναταραξεις.δεν ξερω αν φταιει ο πιλοτος ή οχι αλλα δεν φαινεται ωραιο και επαγγελματικο.και για οσους ισως δεν εχουν καταλαβει μετα που λυθηκαμε για δευτερη φορα, πρωτα πεσαμε σε αναταραξεις και μετα ξανααναψε τις επιγραφες.
 
kritikos":35wlipy0 said:
και για οσους ισως δεν εχουν καταλαβει μετα που λυθηκαμε για δευτερη φορα, πρωτα πεσαμε σε αναταραξεις και μετα ξανααναψε τις επιγραφες.


Για οσους εμμενουν κολλημενοι: Αυτο γινεται παντα. Δεν μπορεις να εχεις την απαιτηση (ως επιβατης εννοω) ο πιλοτος κινουμενος με τα οποια 750 χμαω να ειναι γρηγοροτερος των καιρικων συνθηκων! Καποιοες φορες ειναι ισως εφικτο. Τωρα σε σενα ετυχε και δεν ηταν. Μην το κανεις Μεσανατολικο, η αλλιως οπως θα ελεγε ενας καλος φιλος μου και συνεργατης της εταιρειας: ΞΕΚΟΛΛΑ!!!!
 
kritikos":37epp14j said:
Πάντως όντως το να αναβοσβήνει πολλές φορές ο πιλότος το "προσδεθείτε" δείχνει λίγο τσαπατσουλιά. Καλύτερα αναμένο για ολόκληρη την πτήση κι ας μην πιει καφέ ο κρητικός.

αυτο ακριβως θελω να πω.δεν δειχνει ωραιο να αναβοσβηνουν οι επιγραφες.
μας λεει οτι ο καιρος αναμενεται καλος, μετα μας λεει οτι θα εχουμε αναταραξεις και να δεθουμε(ακρως θεμιτο και μη μεμπτο) αλλα εφοσον μετα τις ξανασβηνει ειναι σαν να μας λεει οτι "αναταραξεις τελος" και μετα παλι αναταραξεις.δεν ξερω αν φταιει ο πιλοτος ή οχι αλλα δεν φαινεται ωραιο και επαγγελματικο.και για οσους ισως δεν εχουν καταλαβει μετα που λυθηκαμε για δευτερη φορα, πρωτα πεσαμε σε αναταραξεις και μετα ξανααναψε τις επιγραφες.

Μόνο εγώ σε καταλαβαίνω τελικά. Στη θέση σου, θα τον είχα δώσει "στεγνά" τον πιλότο αλλά και τον ανεύθυνο F/O που επετρεψε τέτοιες τσαπατσουλιές. Εκτός του ότι είναι πολύ ενοχλητικό να βλέπεις τα φωτάκια να αναβοσβήνουν, αυτό που εμένα με εκνευρίζει είναι να ακούς κι εκείνο το μπίπ κάθε φορά που αναβοσβήνει η επιγραφή συν το ότι κλειδώνουν τα lavatories. Χώρια τη φθορά που υφίσταται το μπουτόν με το πάτα-πάτα. Θα έρθει κάποια στιγμή (severe turbulence) που θα το χρειαστεί πραγματικά να το πατήσει και δε θα δουλεύει το ρημάδι. Τίθεται σοβαρό θέμα ασφάλειας πτήσεων.

Για στείλε τους ενα e-mail (customersupport@aegenair.com) ή πάρε ένα τηλέφωνο στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και διασφάλισης ποιότητας στο 2106261700 (βάζεις 0030 αν δεν μένεις στην Ελλάδα). Το θέμα είναι πολύ σοβαρό για να το περνάμε στην "απ' έξω" και σ'ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας. Η συνέπεια και η ασφάλεια πρέπει να αποτελούν πρωταρχικό μέλημά σε αυτές τις τόσο δύσκολες, για την αεροπορία, ημέρες και τέτοιες εμπειρίες αποτελούν χρυσες ευκαιρίες για περαιτέρω γόνιμο προβληματισμό.
 
Κρητικέ: ΕΛΕΟΣ! :rant:
Axxx!!! Τι άλλο θα διαβάσουμε σε αυτό το φόρουμ. :wall:
 
aakunz":1zw9u6ad said:
kritikos":1zw9u6ad said:
Πάντως όντως το να αναβοσβήνει πολλές φορές ο πιλότος το "προσδεθείτε" δείχνει λίγο τσαπατσουλιά. Καλύτερα αναμένο για ολόκληρη την πτήση κι ας μην πιει καφέ ο κρητικός.

αυτο ακριβως θελω να πω.δεν δειχνει ωραιο να αναβοσβηνουν οι επιγραφες.
μας λεει οτι ο καιρος αναμενεται καλος, μετα μας λεει οτι θα εχουμε αναταραξεις και να δεθουμε(ακρως θεμιτο και μη μεμπτο) αλλα εφοσον μετα τις ξανασβηνει ειναι σαν να μας λεει οτι "αναταραξεις τελος" και μετα παλι αναταραξεις.δεν ξερω αν φταιει ο πιλοτος ή οχι αλλα δεν φαινεται ωραιο και επαγγελματικο.και για οσους ισως δεν εχουν καταλαβει μετα που λυθηκαμε για δευτερη φορα, πρωτα πεσαμε σε αναταραξεις και μετα ξανααναψε τις επιγραφες.

Μόνο εγώ σε καταλαβαίνω τελικά. Στη θέση σου, θα τον είχα δώσει "στεγνά" τον πιλότο αλλά και τον ανεύθυνο F/O που επετρεψε τέτοιες τσαπατσουλιές. Εκτός του ότι είναι πολύ ενοχλητικό να βλέπεις τα φωτάκια να αναβοσβήνουν, αυτό που εμένα με εκνευρίζει είναι να ακούς κι εκείνο το μπίπ κάθε φορά που αναβοσβήνει η επιγραφή συν το ότι κλειδώνουν τα lavatories. Χώρια τη φθορά που υφίσταται το μπουτόν με το πάτα-πάτα. Θα έρθει κάποια στιγμή (severe turbulence) που θα το χρειαστεί πραγματικά να το πατήσει και δε θα δουλεύει το ρημάδι. Τίθεται σοβαρό θέμα ασφάλειας πτήσεων.

Για στείλε τους ενα e-mail (customersupport@aegenair.com) ή πάρε ένα τηλέφωνο στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και διασφάλισης ποιότητας στο 2106261700 (βάζεις 0030 αν δεν μένεις στην Ελλάδα). Το θέμα είναι πολύ σοβαρό για να το περνάμε στην "απ' έξω" και σ'ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας. Η συνέπεια και η ασφάλεια πρέπει να αποτελούν πρωταρχικό μέλημά σε αυτές τις τόσο δύσκολες, για την αεροπορία, ημέρες και τέτοιες εμπειρίες αποτελούν χρυσες ευκαιρίες για περαιτέρω γόνιμο προβληματισμό.


δηλαδη για αμερικη στο 340 που το αναβοσβηνει συνεχεια(γιατι και οι αναταραξεις ειναι συχνες αλλα και γιατι ειναι αδιανοητο να μεινει πατημενο για 12 ωρες) εχει "ξεχαρβαλωθει" και τιθεται θεμα ασφαλειας?????
μην τρελαθουμε!!!! 8) 8) 8)
 
Top