Emirates στη Θεσ/νίκη;

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.197
Likes
837
Περιοχή
Elbonia
Το ότι είναι πρωτεύουσες ΔΕΝ παίζει κάποιο ρόλο; ΟΚ, νόμιζα ότι μιλούσαμε σοβαρά.

Η δε Βενετία με διασκέδασε λίγο (20 εκατ. επισκέπτες τον χρόνο, τα 11 εκατ. στο δικό της αεροδρόμιο) διότι δεν μπορώ να βρω τη λογική συνέχεια του να την αναφέρει κάποιος σε σχέση με το πόσες πτήσεις και προς τα πού μπορεί να στηρίξει το SKG. Αν μπορεί ας βοηθήσει κάποιος...

Το τι ακριβώς "καλύπτει" το SKG είναι μεγάλη κουβέντα. Το catchment area δεν είναι μόνο αριθμός κατοίκων και δεν χρειάζεται να εξηγούμε τώρα τα αυτονόητα.

Την ανάγκη για πτήσεις τη δημιουργεί η ζήτηση, όχι το αντίθετο. Όταν οι επιβάτες από SKG που περνούν από ATH με τελικό προορισμό USA ή Ασία γίνουν πολλοί, να είστε βέβαιοι ότι κάποιος θα σπεύσει να τους προσφέρει απευθείας πτήσεις.

Ειλικρινής απορία: το έσοδο της Fraport ανά επιβάτη είναι ανάλογο της απόστασης/διάρκειας της πτήσης ή είναι σταθερό; Με άλλα λόγια, εισπράττει ανά επιβάτη μεγαλύτερο ποσό αν η πτήση είναι SKG-JFK απ' ό,τι SGK-ATH;
 

IATA/TASOS

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
13/07/2003
Μηνύματα
1.528
Likes
79
Περιοχή
THESSALONIKI/KILKIS
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
YAHOO
TASOS_SKG1983@YAHOO.GR
Αγαπητέ Οβελίξ, πάντα μιλάω σοβαρά και για αυτό πολλές φορές δε ποστάρω. Οτι έχω να πω θα είναι σοβαρό.
Για τα υπόλοιπα που γράφεις θα το αφήσω εδώ γιατί θα βγει σε κόντρα και οφ τοπικ και θα πάμε κουβά και οι δύο, ;)
 

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.326
Likes
630
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Ειλικρινής απορία: το έσοδο της Fraport ανά επιβάτη είναι ανάλογο της απόστασης/διάρκειας της πτήσης ή είναι σταθερό; Με άλλα λόγια, εισπράττει ανά επιβάτη μεγαλύτερο ποσό αν η πτήση είναι SKG-JFK απ' ό,τι SGK-ATH;

Πάει ανά τόνο, οπότε μεγαλύτερο αεροσκάφος, περισσότεροι τόνοι (και προφανώς περισσότεροι επιβάτες).


Όσο για την μετανάστευση: η περιοχή του Κόλπου και εσχάτως η Αφρική, έχει γεμίσει με Έλληνες μηχανικούς, που πλέον δεν δουλεύουν μόνο για ελληνικές εταιρείες (όπως από την εποχή των 80ς) αλλά και για ξένες. Εκεί δεν υπάρχει συγκεκριμένη καταγωγή πλέον, οι μετανάστες είναι με πτυχίο. Ούτε οι Καλύμνιοι της Αυστραλίας είναι, ούτε οι Κοζανίτες του Βούπερταλ. Στατιστικά και δεδομένα υπάρχουν και οι εταιρείες μπορούν να δουν πού υπάρχει ψωμί, αλλά όπως γράφτηκε ζούμε σε περίεργες εποχές και οι εταιρείες δεν έχουν καν υπαλλήλους (σήμερα διάβαζα για τις ακυρώσεις της ΕΖΥ) - ειρωνικό λίγο μιας που έχουμε ζήσει εδώ το θρεντ ''Επαγγελμα Αεροσυνοδός'' στα καλύτερα του.

Ίσως να μεταφέρουμε τα μηνύματα στο SKG γιατί μόνο για την ΕΚ στην Αθήνα δεν μιλάμε :mrgreen:
 

giorgosk

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
29/07/2008
Μηνύματα
1.099
Likes
127
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGLR
Νέο θέμα : EK στο SKG
 

IATA

Business-Class-Member
Εγγραφή
26/03/2004
Μηνύματα
495
Likes
48
Το ερώτημα είναι αν πρέπει να έρθει η ΕΚ Θεσσαλονίκη;
 
Top