Emirates στη Θεσ/νίκη;

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.185
Likes
794
Περιοχή
Elbonia
Δηλαδή κάποιοι συμφορουμίτες εδώ είναι βέβαιοι για τη βιωσιμότητα τέτοιων δρομολογίων επειδή έχουν δει κάτι που οι αναλυτές σε ΕΚ κλπ δεν έχουν δει ακόμα; Ή έχω καταλάβει λάθος;
Post automatically merged:

Απορώ πώς πόλεις όπως τα Σκόπια, τα Τίρανα, η Σόφια και το Σαράγεβο μπορούν και συντηρούν αυτά τα δρομολόγια (στις περισσότερες απ’ αυτές τις πόλεις πετούν και οι τρεις) και στη Θεσσαλονίκη δεν ευδοκιμούν, αλλά ως φαίνεται κάποιος λόγος υπάρχει.
Και οι τέσσερις είναι πρωτεύουσες.
 

teris3

Business-Class-Member
Εγγραφή
10/07/2008
Μηνύματα
394
Likes
94
Κανείς δεν έχει δει καμία βιωσιμότητα, ίσα ίσα είμαστε επιφυλακτικοί και σκέψεις, ειδησεις και προβληματισμους αναφέρουμε.

Προφανώς όμως κάποιοι συμφορουμιτες έχουν δει κάτι παραπάνω και είναι σίγουροι για την αποτυχία τέτοιων πιθανών μελλοντικών εγχειρημάτων και αν κρίνουμε από το ύφος τους μάλλον το επιδιώκουν και το ευχαριστιουνται.
 

nick7488

Economy-Class-Member
Εγγραφή
16/04/2011
Μηνύματα
162
Likes
153
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AMX
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDF
Η EK πετάει απο Αθήνα και προς DXB και προς EWR. Γνωρίζει με μεγάλη ακρίβεια ποιος πετάει και από που. Αν υπήρχε τόσο μεγάλο ρεύμα από SKG, θα υπήρχε και πτήση.
Ο πληθυσμός της ευρύτερης περιοχής δεν σημαίνει ότι υπάρχει αυτό που λέμε στο χωριό propensity to fly
 

teris3

Business-Class-Member
Εγγραφή
10/07/2008
Μηνύματα
394
Likes
94
Και οι τέσσερις είναι πρωτεύουσες.
Ακριβώς. Ακόμα και αν είναι πιο μικρές πόλεις σε μικρότερα κρατη, παραμένουν πρωτεύουσες και για λόγους οικονομικους-πολιτικους-διπλωματικους οι πτήσεις αυτές δεν θα σταματήσουν ποτέ.
Post automatically merged:

Η EK πετάει απο Αθήνα και προς DXB και προς EWR. Γνωρίζει με μεγάλη ακρίβεια ποιος πετάει και από που. Αν υπήρχε τόσο μεγάλο ρεύμα από SKG, θα υπήρχε και πτήση.
Ο πληθυσμός της ευρύτερης περιοχής δεν σημαίνει ότι υπάρχει αυτό που λέμε στο χωριό propensity to fly
Ακριβώς, γνωρίζει ακριβώς ποιος πετάει και από πού και ξέρει πότε μπορεί να γίνει η κίνηση ρίσκου μειώνοντας την πληρότητα κάποιας υφιστάμενης πτήσης για να ανοίξει και να εξυπηρετήσει μια καινούρια από αλλού.
Επαναλαμβάνω η πτήση προς ΝΥ μέσω SKG είναι μια από τις μεγάλες καψουρες της Fraport και ξέρω ότι είναι σε επαφή με Emirates και αν όλα πάνε καλά, θα έχουμε θετικά νέα. Μιλάμε για τουλάχιστον 2 χρόνια μετά.
 
Last edited:

nick7488

Economy-Class-Member
Εγγραφή
16/04/2011
Μηνύματα
162
Likes
153
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AMX
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDF
Καλή τύχη Θεσσαλονίκη
Αν και δεν το βλέπω.
Η Emirates δεν ήταν πολύ ζεστή ούτε για το Αθήνα EWR από μια κουβέντα που είχα κάνει με ένα στέλεχος της EK όταν το ξεκίνησαν και αυτό με χρονιά ψησίματος. Αν μου έλεγες ότι προσπαθούν για κανένα LAX η SFO μια δυο φορές την εβδομάδα από Αθήνα, ίσως να το πίστευα. Το SKG EWR ειναι χλωμό.
 

YCNZ

Business-Class-Member
Εγγραφή
05/05/2007
Μηνύματα
385
Likes
137
Μια μικρή συνεισφορά στο off topic:
- Άσχετα με το οτι είναι πρωτεύουσες, Τίρανα, Σκόπια και Σαράγεβο έχουν σημαντικό μουσουλμανικό πληθυσμό. Το δε Σαράγεβο, όταν το επισκέφθηκα, είχε πτήσεις και για άλλες αραβικές χώρες (και σαν πληθυσμιακό μέγεθος με το ζόρι φτάνει τις 600.000 απο τους οποίους αρκετοί είναι Σέρβοι). Δείτε και τους προορισμούς στους οποίους πετούσε η FlyBosnia, ή ποιοί πετάνε σήμερα στο SJJ. Σίγουρα θα βρήκαν κάτι ελκυστικό σε μία πόλη πολύ μικρότερη απο την Θεσσαλονίκη και 1 ώρα πιο μακριά.
- Αν δεν μας προέκυπτε η πανδημία πιθανότατα το Κατάρ απο Θεσσαλονίκη θα συνέχιζε ακόμα. Συγγενείς που πέταξαν 3 φορές οριακά έβρισκαν θέση. Αλλά πιθανώς αυτή η μία πτήση να είναι για την ώρα αρκετή.
Ας μην ξεχνάμε και τους περιορισμούς που ισχύουν ακόμα, κλειστά σύνορα κλπ. Όταν πιθανότατα ακόμα και το 95% των επιβατών να είναι τράνζιτ και με τις χώρες τελικού προορισμού κλειστές, πώς να γίνει η πτήση; Θα γεμίσει ένα 320;

Όσν αφορά την καταγωγή των μεταναστών, πριν 70 χρόνια οι μετανάστες απο την βόρεια Ελλάδα έφευγαν κυρίως με τα τραίνα για Ευρώπη και απο την νότια με τα υπερωκεάνεια απο τον Πειραιά για ΝΥ και Αυστραλία, το αντίθετο γινόταν σπάνια, εξ'ού και οι μεγαλύτερες ανάγκες σύνδεσης του βορρά με την πχ Γερμανία και του νότου με πιο μακρινούς προορισμούς (και σε συνδυασμό πάντα με το υπερδιπλάσιο σημερινό πληθυσμιακό μέγεθος, το τουριστικό προϊόν της περιοχής και λοιπούς παράγοντες). Στα χρόνια που ακολούθησαν μπορεί να μην εμπλέκονταν πλέον τα υπερωκεάνεια και τα τραίνα, αλλά υπήρχε πλέον ο συγγενής, ο συγχωριανός κλπ που ήταν ένας λόγος να συνεχιστεί η τάση γεωγραφικού διαχωρισμού.

Εν κατακλείδι: άσχετα με το πληθυσμιακό, οικονομικό/τουριστικό μέγεθος μιας περιοχής, αν δεν υπάρχουν δεσμοί κάποιου είδους δεν υπάρχει λόγος για απευθείας σύνδεση. Για το Τελ Αβιβ πχ, οι συνδέσεις είναι ίσως δυσανάλογα πολλές αναλογικά με τον πληθυσμό (για κάποιον που θα το έβλεπε χωρίς να ξέρει τον λόγο). Βλέπετε λοιπόν πως όλα είναι υποκειμενικά.

Μέχρι το Νοβοσιμπίρσκ έφτασε ελληνικό αεροπλάνο απο την Θεσσαλονίκη, η πιο μακρινή πτήση ελληνικής εταιρίας απο την εποχή ΟΑ. Και μπράβο τους. Η Θεσσαλονίκη είχε και 4/5 πτήσεις την ημέρα για Μόσχα, αλλά για την ώρα καμία για Ντουμπάϊ, και υπάρχει λόγος γι αυτό.

Οποιαδήποτε σύνδεση είναι να γίνει, θα γίνει και μακάρι να γίνει για να υπάρχει ανάπτυξη για όλους. Αρκετά όμως με τις ονειρώξεις του κάθε τοπικού αναρμόδιου καρεκλοκένταυρου που θέλει απλά να χαϊδεύει αυτιά, η και με το σύνδρομο του μονίμως ριγμένου μικρού αδερφού που θέλει ακριβώς ότι και ο μεγάλος χωρίς να ξέρει τί πραγματικά του χρειάζεται και τί οχι.
Και εγω θέλω να ξαναδώ το 380 στην Αθήνα αλλά αν δεν ανοίξει η Κίνα και η Αυστραλία στο 100% έχουμε δρόμο ακόμα.
 

Καραμήτρος Air

First-Class-Member
Εγγραφή
16/07/2014
Μηνύματα
610
Likes
707
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Να προσθέσω πως Σκόπια, Κόσσοβο, Βοσνία και Αλβανία έχουν πολύ πιο ελαστικούς κανόνες εισόδου και βίζας προς τις χώρες της Μέσης Ανατολής σε σχέση με τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
 

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.185
Likes
794
Περιοχή
Elbonia
Please elaborate. Εννοείς ότι οι πολίτες των τεσσάρων αυτών κρατών έχουν ευκολότερη πρόσβαση στα ΗΑΕ από ό,τι οι πολίτες της ΕΕ; Αν ναι, πώς ακριβώς;
 

Jack21

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
02/12/2008
Μηνύματα
42
Likes
30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
OMDB
Μάλλον εννοεί το αντίθετο. Αιγύπτιοι, Λιβανέζοι, Ιορδανοί, Ιρανοί, Ιρακινοί και λοιποί πολίτες οι οποίοι κατοικούν στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και τις άλλες χώρες του κόλπου δεν είναι εύκολο να ταξιδεψουν προς Schengen χώρες καθώς τα κριτήρια είναι αυστηρά. Αλλά είναι σχετικά εύκολο να ταξιδεψουν στην Αλβανιά, τα Σκόπια ή την Βοσνία καθώς είτε δεν χρειάζονται VISA είτε τα κριτήρια για την απόκτηση της πληρούνται σχετικά εύκολα.
 

IATA/TASOS

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
13/07/2003
Μηνύματα
1.524
Likes
77
Περιοχή
THESSALONIKI/KILKIS
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
YAHOO
TASOS_SKG1983@YAHOO.GR
Νομίζω οτι τα λεγόμενα μου ειναι σαφή... Εχει σημασια αν μπηκε της Flydubai???? Το αποτέλεσμα ήταν να παει άπατο το δρομολόγιο... Οσο αφορα τη QR που αναφέρεις, λεω ακριβως αυτο.... Στην Αθήνα κ δεν βαζει καθε μερα 788/359.... αλλα 320, που σημαίνει λιγοτερη κίνηση.... Η SKG ποσο κοσμο θα ειχε??? Ο Βορειοελλαδιτης σε 40' βρίσκεται στην Αθήνα κ απο εκει οπουδήποτε

Και η Αθήνα βρίσκεται 40 λεπτά απο τη Β.Ελλάδα. Επίσης όταν είπες οτι το SKG είναι περιφερειακό αεροδρόμιο και τίποτα άλλο να σε υπενθυμίσω είναι διεθνής αερολιμένας όπως κι άλλα αεροδρόμια στην Ελλάδα. Αυτό δεν σημαίνει κάτι . Σόρυ φίλε άλλα η κόντρα Αθήνα- Θεσσαλονίκη είναι πλέον κλισέ!

Δηλαδή κάποιοι συμφορουμίτες εδώ είναι βέβαιοι για τη βιωσιμότητα τέτοιων δρομολογίων επειδή έχουν δει κάτι που οι αναλυτές σε ΕΚ κλπ δεν έχουν δει ακόμα; Ή έχω καταλάβει λάθος;
Post automatically merged:


Και οι τέσσερις είναι πρωτεύουσες.

Το ότι είναι πρωτεύουσες δεν παίζει κάποιο ρόλο. Ούτε η Βενετία είναι πρωτεύουσα. Για την βιωσιμότητα των δρομολογίων υπάρχουν οι υπάλληλοι στη κάθε εταιρεία. Καμια φορα κάνουν σωστά τη δουλειά τους και καμια φορά οχι .
Όσν αφορά την καταγωγή των μεταναστών, πριν 70 χρόνια οι μετανάστες απο την βόρεια Ελλάδα έφευγαν κυρίως με τα τραίνα για Ευρώπη και απο την νότια με τα υπερωκεάνεια απο τον Πειραιά για ΝΥ και Αυστραλία, το αντίθετο γινόταν σπάνια, εξ'ού και οι μεγαλύτερες ανάγκες σύνδεσης του βορρά με την πχ Γερμανία και του νότου με πιο μακρινούς προορισμούς (και σε συνδυασμό πάντα με το υπερδιπλάσιο σημερινό πληθυσμιακό μέγεθος, το τουριστικό προϊόν της περιοχής και λοιπούς παράγοντες). Στα χρόνια που ακολούθησαν μπορεί να μην εμπλέκονταν πλέον τα υπερωκεάνεια και τα τραίνα, αλλά υπήρχε πλέον ο συγγενής, ο συγχωριανός κλπ που ήταν ένας λόγος να συνεχιστεί η τάση γεωγραφικού διαχωρισμού.
Οπως είπες 70 χρόνια πριν, τα πράγματα έχουν αλλάξει. Απο όλη την Ελλάδα θα βρεις άτομα σε Αυστραλία και Αμερική. Ως κάτοικος Γερμανίας, παλιά έβλεπες ένα 80% απο Β.Ελλάδα και τώρα βλέπεις ανθρώπους που βρίσκονται από παντού.

Στα παραπάνω ήμουν τέρμα αντίθετος με τους φίλους συμφορουμίτες. Επειδή έτυχε να ήμουν για αρκετά χρόνια στο χώρο της αεροπορίας, έχω να πω ότι υπάρχουν πλέον πολλοί επιβάτες για Αμερική και Αυστραλία απο Β.Ελλάδα. Μόνο ανταποκρίσεις να δει κάποιος απο εταιρείες που πετούν και ακόμα που πετούσαν θα το καταλάβει. Σίγουρα είναι ένα ρίσκο η NYC παρόλα αυτά δε σημαίνει οτι μπορεί και να μην πετύχει. Δεν είναι όνειρο και φαντασία στο να μείνει γίνει ποτέ.
Το SKG καλύπτει πολλές περιοχές της Ελλάδας καθώς και Σκόπια/Βουλγαρία/Σύνορα Αλβανίας. Τέλος έχει και λίγες συνδέσεις με εσωτερικά δρομολόγια και με το interline με Α3 θα μπορούσε κάτι να παιχτεί.

Αυτό το καιρό όμως, υπάρχει ζήτηση για τα ταξίδια, πολλά μέτρα έχουν καταργηθεί κτλ κτλ , υπάρχει όμως μεγάλη έλλειψη σε υπαλλήλους των εταιρειών και αεροδρομίων. Δε νομίζω οι εταιρείες την περίοδο της πανδημίας να είχαν προβλέψει αυτό το χάλι, ούτε καν οργανισμοί ΄τυπου ΙΑΤΑ που έβγαζαν στατιστικά και έρευνες για τα αεροπορικά ταξίδια. Ακόμα και εταιρείες τύπου ΕΚ έχουν χάσει τη μπάλα.
Οποιαδήποτε σύνδεση είναι να γίνει, θα γίνει και μακάρι να γίνει για να υπάρχει ανάπτυξη για όλους. Αρκετά όμως με τις ονειρώξεις του κάθε τοπικού αναρμόδιου καρεκλοκένταυρου που θέλει απλά να χαϊδεύει αυτιά, η και με το σύνδρομο του μονίμως ριγμένου μικρού αδερφού που θέλει ακριβώς ότι και ο μεγάλος χωρίς να ξέρει τί πραγματικά του χρειάζεται και τί οχι.
Και εγω θέλω να ξαναδώ το 380 στην Αθήνα αλλά αν δεν ανοίξει η Κίνα και η Αυστραλία στο 100% έχουμε δρόμο ακόμα.
Το να ανακοινώσει η φραπορτ ότι τρέχει να πιάσει την ΕΚ για τα περαιτέρω θα το καταλάβω, ιδιωτική εταιρεία είναι και ψάχνει πελάτες, θα τους κάνει και ένα πρόγραμμα κινήτρων και ότι πετύχει. Τα ιδιωτικά αεροδρόμια το κάνουν με τα προγράμματα κινητρων σε εταιρείες. Το να βγαίνει όμως ο κάθε πολιτικός, δήμαρχος, τοπικός άρχοντας , βασιλιάς ή κοτσαμπάσης και να λεει το μακρύ του και το κοντό του , ε φτάνει πχια! 2022 και λες και είμαστε στο 1970 ακόμα. Εδω βέβαια μιλάμε για την ΟΑ και τον Ωνάση και Πασοκ ωραία χρόνια, που να παμε μπροστα για ? (σορυ για το οφ-τοπικ)
 
Top