Emirates στην Αθήνα

  • Thread starter Thread starter makedonas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν νομίζω ότι η ΕΚ ανοίγει τη γραμμή για να κοντράρει τις US3. Κάτι είδαν οι εμίρηδες, κάτι θα πήραν κι ως αντάλλαγμα απο ΑΙΑ/ΕΟΤ κλπ, μένει να δούμε αν όντως βγαίνει year round. Η απορία ή το στοίχημα αν θέλετε είναι αν φτάνει η ΝΥ να γεμίσει ή να δώσει τα απαραίτητα yield για Αθήνα και το Νιου Τζέρσι για Αθήνα και -μην το παραβλέπουμε αυτό- Ντουμπάι, δεδομένου ότι δεν υπάρχουν συνεργασίες με άλλες αεροπορικές στο Νιούαρκ. Η ΕΚ πάντως έχει τη δυνατότητα να το κρατήσει κανα 2 χρόνια έστω και ζημιογόνο, δεν νομίζω να προβούν σε price dumping, απλά μπορεί τον βαθύ χειμώνα να πέσει σε 3, 4 ή 5w ας πούμε.

Ο airnamimbia έχει εν μέρει δίκιο για τις τιμές των εισιτηρίων, ο ανταγωνισμός και η ανταγωνιστικότητα κάθε αεροπορικής θέτουν το εμπορικό πλαίσιο μιας γραμμής παρέα με τον πανταχού παρόντα νόμο της προσφοράς και της ζήτησης. Ωστόσο φυσικά και δεν είναι τόσο απλοϊκό το θέμα ιδιαίτερα όταν μιλάμε για διεθνή ανταγωνισμό με πολλές παραμέτρους που ξεχνάμε ότι μπορεί να υπάρχουν. Όταν π.χ ένα κράτος εκτός ΕΕ ή ΗΠΑ επιδοτεί α/δ και αεροπορικές ρίχνοντας ουσιαστικά το κόστος τότε υπάρχει διαστρέβλωση και στον ανταγωνισμό.
 
Σε απάντηση πάντως στο φίλο giorgosk , η emirates τη γραμμή Αθήνα-Λάρνακα πάνω στο χρόνο αν δεν κάνω λάθος-μην πω και νωρίτερα-τη σούταρε.
 
Πριν όμως ανακοινώσει το δρομολόγιο αυτό σίγουρα το έψαξε πολύ το θέμα..

Όπως και να έχει είναι ένα καλό νέο !!!!!!!
 
sunnysky":2h3xd7wx said:
Θα έχει επίσης ενδιαφέρον να δούμε αν κάνει και κάποια συμφωνία για feeding της πτήσης, όπως είχε μέχρι τώρα για feeding του MXP από την Aegean.
Μόνο με 4 πόλεις μπορεί να κάνει λογικές μετεπιβιβάσεις από την Α3
ΕΚ φεύγει από ΑΤΗ 16:40 άρα ότι φτάνει στις
Sofia 12:00
Belgrade 12:30
Bucharest 12:30
Larnaca 12:35
ΕΚ φτάνει ΑΤΗ 15:05 άρα ότι φεύγει στις
Sofia 17:00
Belgrade 16:25
Bucharest 17:00
Larnaca 18:30
Ούτε στους ομόθρησκούς τους δεν μπορούν να κάνουν μετεπιβιβάσεις
Beirut φτάνει ΑΤΗ 04:40 & 19:40
Cairo φτάνει ΑΤΗ 04:50 & 19:50
Izmir φεύγει από ΑΤΗ 09:40
Όσο για το Tel Aviv που είναι μια τεράστια αγορά, αμφιβάλω αν θα έμπαιναν στην ΕΚ αλλά και η Α3 φτάνει ΑΤΗ 06:10 & 19:50
Προσωπική άποψη είναι ότι θέλει να κτυπήσει την αγορά EWR-DXB και ύστερα Ινδοασία. Γι΄αυτό πρέπει να τους κτυπήσουν οι US3 όπως έκαναν με την ΕΥ όταν προσπάθησε να πάρει άδεια AUH-BEG-JFK αλλά τους το έκοψαν. Όπως η ΕΥ προσπάθησε να χρησιμοποιήσει την ΑΒ και πάλι τους έκοψαν
Τώρα μάλλον είναι δάκτυλος των Δημοκρατικών, που χάσανε και δεν μπορούν να πιούν ξίδι.
 
Παιδιά δε νομίζω οποιοσδήποτε σόφρων άνθρωπος να επιλέξει πτήση από NYC για SE Asia με ΔΥΟ stops. Ό,τι μπορούν για DXB-ATH, EWR-ATH και τίποτα φτηνά DXB-EWR για να γεμίσει το αεροπλάνο. Θα μου κάνει τεράστια εντύπωση να έχουν σοβαρά load factors από DXB για EWR, εκτός αν γεμίζουν οι υπόλοιπες (σε βαθμό που είτε να μην υπάρχουν εισιτήρια, είτε να υπάρχουν μόνο flex)...
 
Δεν υπάρχουν πολλές επιλογές ή ανταγωνισμός στο EWR προς Ινδοασία
Η Air India πετά προς AMD, BOM, DEL, LHR.
H United πετά προς BOM, DEL.
H ElAl πετά προς TLV μετεπιβίβαση BOM.
Οπότε δεν είναι παράλογο να θέλουν να κτυπήσουν την αγορά.
Το πρόβλημα είναι ότι στο EWR η συνεργάτιδα τους JetBlue δεν έχει πτήσεις αυτές τις ώρες για μετεπιβιβάσεις.
 
Ναι, απλώς και πάλι, λίγο ακραίο να παρεις δύο stops αντί να πας μέχρι το JFK (καλά, ειδικά αν είναι να πάρεις και πτήση εντός των ΗΠΑ καίγεται τελείως :mrgreen: )
 
Εγώ δηλώνω υπέρμαχος των 3 αμερικάνικων εταιριών. Ωστόσο... ας πάνε και εκείνες Dubai. Γιατί δεν πάνε? Η ζήτηση υπάρχει. Η άρνηση τους να δουν την πραγματικότητα δημιουργεί προβλήματα. Ή μήπως πιστεύουν πως αν δεν πετάξουν στα Εμιράτα τότε δεν θα γίνει δεκτό και το Fifth Freedom? Όποια και αν είναι η αντιμετώπιση της νέας αμερικανικής κυβέρνησης στο θέμα αυτό, νομίζω είναι θέμα χρόνου να πετάνε οι εταιρίες από τα Εμιράτα στην Αμερική μέσω Ευρώπης (όταν ξεπεράσουν τα, προσωρινά θεωρώ, προβλήματα: Η Emirates κόβει το επίδομα στέγασης στους νέους πιλότους, ξεκινά χρεώσεις για αλλαγή θέσης από τους επιβάτες κτλ λόγω μειωμένων κερδών).

Edit: Δεν είναι δυνατόν να βλέπω 3 σεζόν infomercial του National Geographic (Ultimate Airport: Dubai) για το πόσο σούπερ είναι η Emirates με τον "παγκόσμιο στόλο" όταν η UAL και η AAL έχουν 3+ φορές μεγαλύτερο στόλο.

Edit 2: Εκτός και αν οι Αμερικάνοι 'βλέπουν' αυτό που ο Tim Clark δεν προέβλεψε, αν γίνει (κανείς δεν ξέρει). Την μείωση της ζήτησης/ανάπτυξης στην Μέση Ανατολή.
 
Δεν μπορούμε να ξέρουμε την στρατηγική της εταιρείας, και που θέλει να επεκταθεί.
Tο μόνο που ξέρουμε είναι ότι στην Βόρειο Ανατολική ΗΠΑ έχει καθημερινώς:
4 πτήσεις Νέα Υόρκη, 2 Βοστώνη, 1 Ουάσιγκτον άμα δεν της φτάνουν;
DXB-JFK EK201 08:30-13:55 A380
DXB-MXP-JFK EK205 09:10-15:40-19:00
DXB-JFK EK203 14:35-08:15 A380
DXB-JFK EK207 15:00-08:40 A380
DXB-BOS EK237 08:40-14:00
DXB-BOS EK239 14:35-07:40+1
DXB-IAD EK231 02:25-08:10
Όλες codeshare με την JetBlue για να χρυσώσει το χάπι.
 
Σημερινή ανακοίνωση από το Partnership for Open and Fair Skies (UAL, DAL, AAL, ALPA & άλλες ενώσεις):

“By flagrantly violating its Open Skies agreement with the United States at the start of the Trump administration, Emirates is throwing down the gauntlet,” said Jill Zuckman, chief spokesperson for the Partnership for Open & Fair Skies. “We look forward to working with President Trump and his team to enforce these agreements and protect American jobs – something that the Obama administration failed to do.”
 
Top