OA702
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 25/02/2016
- Μηνύματα
- 324
- Likes
- 95
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- WWW
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- ASDA
Δεν νομίζω ότι η ΕΚ ανοίγει τη γραμμή για να κοντράρει τις US3. Κάτι είδαν οι εμίρηδες, κάτι θα πήραν κι ως αντάλλαγμα απο ΑΙΑ/ΕΟΤ κλπ, μένει να δούμε αν όντως βγαίνει year round. Η απορία ή το στοίχημα αν θέλετε είναι αν φτάνει η ΝΥ να γεμίσει ή να δώσει τα απαραίτητα yield για Αθήνα και το Νιου Τζέρσι για Αθήνα και -μην το παραβλέπουμε αυτό- Ντουμπάι, δεδομένου ότι δεν υπάρχουν συνεργασίες με άλλες αεροπορικές στο Νιούαρκ. Η ΕΚ πάντως έχει τη δυνατότητα να το κρατήσει κανα 2 χρόνια έστω και ζημιογόνο, δεν νομίζω να προβούν σε price dumping, απλά μπορεί τον βαθύ χειμώνα να πέσει σε 3, 4 ή 5w ας πούμε.
Ο airnamimbia έχει εν μέρει δίκιο για τις τιμές των εισιτηρίων, ο ανταγωνισμός και η ανταγωνιστικότητα κάθε αεροπορικής θέτουν το εμπορικό πλαίσιο μιας γραμμής παρέα με τον πανταχού παρόντα νόμο της προσφοράς και της ζήτησης. Ωστόσο φυσικά και δεν είναι τόσο απλοϊκό το θέμα ιδιαίτερα όταν μιλάμε για διεθνή ανταγωνισμό με πολλές παραμέτρους που ξεχνάμε ότι μπορεί να υπάρχουν. Όταν π.χ ένα κράτος εκτός ΕΕ ή ΗΠΑ επιδοτεί α/δ και αεροπορικές ρίχνοντας ουσιαστικά το κόστος τότε υπάρχει διαστρέβλωση και στον ανταγωνισμό.
Ο airnamimbia έχει εν μέρει δίκιο για τις τιμές των εισιτηρίων, ο ανταγωνισμός και η ανταγωνιστικότητα κάθε αεροπορικής θέτουν το εμπορικό πλαίσιο μιας γραμμής παρέα με τον πανταχού παρόντα νόμο της προσφοράς και της ζήτησης. Ωστόσο φυσικά και δεν είναι τόσο απλοϊκό το θέμα ιδιαίτερα όταν μιλάμε για διεθνή ανταγωνισμό με πολλές παραμέτρους που ξεχνάμε ότι μπορεί να υπάρχουν. Όταν π.χ ένα κράτος εκτός ΕΕ ή ΗΠΑ επιδοτεί α/δ και αεροπορικές ρίχνοντας ουσιαστικά το κόστος τότε υπάρχει διαστρέβλωση και στον ανταγωνισμό.