Καταρχάς είναι πολύ θετικό το γεγονός ότι η ΕΚ ξεκινάει πτήσεις και μπράβο σε αυτούς που προώθησαν τις ενέργειες για να γίνει (ίσως τελικά τα σαφάρια στην Μέση Ανατολή να πιάσανε κάπως τόπο).
Σχετικά με τα 100Ε είναι προφανώς θέμα του καθενός αν μπορεί και αν θέλει να τα πληρώσει. Ας μην ξεχνάμε ότι η εναλλακτική δεν είναι πάντα layover στο FRA 40 λεπτών, να πάρεις το 748 της LH ή ένα κυριλέ της Swiss στο ZRH. Μπορεί η εναλλακτική σου να είναι να πας με 6 ώρες αναμονή και United (που οι μισοί που κλείνουν Star Alliance δεν υποψιάζονται καν από ποιον μπορεί να είναι operated στο τέλος) με σέρβις για κλάματα και οθόνη σε μέγεθος διαβατηρίου (συννημένη φωτό 3 εβδομάδων :twisted: ).
Επίσης είχα την τύχη να πετάξω σε J με τον ανταγωνισμό και με τους 'Αραβες και η ΕΚ δεν συγκρίνεται μαζί τους. Αν το δίνει πράγματι για 2Κ είναι πολύ καλή τιμή.
Το πρόβλημα για μένα είναι: μπορεί να στηριχθεί καθημερινό ΑΤΗ-EWR με 773; ΓΙα μένα του καφενείου όχι, για τους Άραβες ναι.
Πόσα εισητήρια μπορεί να πουλήσει στα 500Ε σε μια τέτοια πτήση; Τα 800αρια θα τα αγοράζει κανείς άραγε
Υπάρχει κίνηση business μεταξύ των 2 πόλεων; Εκτός από τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη και όσους έχουν private jet ( πχ η Ελληνική Κυβέρνηση πετάει με gulfstream) δεν μπορώ να σκεφτώ πολλούς άλλους.
Προσπαθώ να το δω ρεαλιστικά και αυτό που σκέπτομαι είναι 2 πράγματα: α) η πτήση θα βγάλει μισή σεζόν (μην τη ματιάσω) και μετά αντίο β) η πτήση μπήκε για πολιτικούς λόγους και κυρίως για να μπούν στο μάτι των Αμερικανών, οπότε και μια πιθανή οικονομική ζημία δεν έχει και τόσο σημασία.
Σε έναν ιδεατό κόσμο, αυτόν μιας σαπουνόπερας, ο Βασιλάκης μεθαύριο ανακοινώνει code sharing με όλες τις μεσανατολίτικες/βαλκανικές πτήσεις των Α320 του και το ενδιαφέρον ανεβαίνει στα επίπεδα εποχών πάρτυ ΟΑ-Α3.