Emirates στην Αθήνα

  • Thread starter Thread starter makedonas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
menelaos":29kpl18e said:
Σοβαρά τώρα, σου φαίνεται παράλογη η τιμή 518€ return για NYC? Και βλέπω και J στα ~2K. Εδώ από DXB ή DOH για ATH πληρώνεις σαφώς περισσότερα τις περισσότερες φορές...

Αυτή η απάντηση που κολλάει;
Η τιμή εισιτηρίου καθορίζεται από τον ανταγωνισμό και όχι από το κόστος των αεροπορικών εταιρειών.
Αυτή η φιλοσοφία χαρακτηρίζει και τα εισιτήρια που μπορείς να βρεις για:
ATH-PEK €499
ATH-YYZ €616
ATH-ICN €679
Από πέρση η τιμή εισιτηρίου για ATH-New York ήταν και είναι €450-€499


Τώρα βγήκαν σε διαγωνισμό και έδωσαν το δρομολόγιο στην ΕΚ;
Μπορεί και να ενδιαφερόταν και η Α3 να κάνει ότι έκανε η AirSerbia, με δανικό α/φ να κάνει το δρομολόγιο.
Καλά θα κάνει ο Τραμπ να τους ταρακουνήσει
 
Παρακολουθώ την συζήτηση αλλα δεν εχω καταλάβει κατι απο ολα αυτά.

Πρώτον η πτήση θα έρχεται απο DXB ως UAE106 (οπως ειναι και τωρα άλλωστε) και μετα θα φεύγει για Newark;
Δεύτερον καπου διάβασα οτι ειχε να γίνει τέτοια απευθείας πτήση απο την EK το 2012,ισχύει;
Και τρίτον ολο το χρονο πτήσεις προς νεα Υόρκη απο ποτε εχουμε να δούμε απο οταν πετουσε η παλια ολυμπιακή;

*Η τρίτη απορία μου ειναι διαφορετική απο την δεύτερη.

Με εκτίμηση.
 
EK 209 DXB - ATH 1050 1425
---------- ATH - EWR 1640 2200

EK 210 EWR - ATH 2345 1505+1
---------- ATH - DXB 1710 2350
 
AirNamibia":1whpfjru said:
Η τιμή εισιτηρίου καθορίζεται από τον ανταγωνισμό και όχι από το κόστος των αεροπορικών εταιρειών.
Ευτυχώς που δεν έχεις δική σου εταιρία. :thx:

AirNamibia":1whpfjru said:
Καλά θα κάνει ο Τραμπ να τους ταρακουνήσει
Ασχολίαστο.
 
AirNamibia":1bfhq30x said:
Η τιμή εισιτηρίου καθορίζεται από τον ανταγωνισμό και όχι από το κόστος των αεροπορικών εταιρειών.

Η τιμή του εισιτηρίου καθορίζεται από το willingness to pay των potential επιβατών - το οποίο σε μεγάλο βαθμό καθορίζεται από τον ανταγωνισμό. Προφανώς βέβαια μετά κάνεις και ένα σοβαρό yield management όπου κοιτάς η τιμή που καθόρισες να μεγιστοποιεί το κέρδος σου, το οποίο απαιτεί να ΑΦΑΙΡΕΣΕΙΣ το κόστος. Τώρα ανεξαρτήτως αυτού. Όταν δίνεις premium προϊόν (ie. direct, better onboard service κλπ) το χρεώνεις, εφόσον θεωρείς ότι υπάρχει αρκετός κόσμος που θα πληρώσει γι αυτό :)
 
Καταρχάς είναι πολύ θετικό το γεγονός ότι η ΕΚ ξεκινάει πτήσεις και μπράβο σε αυτούς που προώθησαν τις ενέργειες για να γίνει (ίσως τελικά τα σαφάρια στην Μέση Ανατολή να πιάσανε κάπως τόπο).

Σχετικά με τα 100Ε είναι προφανώς θέμα του καθενός αν μπορεί και αν θέλει να τα πληρώσει. Ας μην ξεχνάμε ότι η εναλλακτική δεν είναι πάντα layover στο FRA 40 λεπτών, να πάρεις το 748 της LH ή ένα κυριλέ της Swiss στο ZRH. Μπορεί η εναλλακτική σου να είναι να πας με 6 ώρες αναμονή και United (που οι μισοί που κλείνουν Star Alliance δεν υποψιάζονται καν από ποιον μπορεί να είναι operated στο τέλος) με σέρβις για κλάματα και οθόνη σε μέγεθος διαβατηρίου (συννημένη φωτό 3 εβδομάδων :twisted: ).

Επίσης είχα την τύχη να πετάξω σε J με τον ανταγωνισμό και με τους 'Αραβες και η ΕΚ δεν συγκρίνεται μαζί τους. Αν το δίνει πράγματι για 2Κ είναι πολύ καλή τιμή.

Το πρόβλημα για μένα είναι: μπορεί να στηριχθεί καθημερινό ΑΤΗ-EWR με 773; ΓΙα μένα του καφενείου όχι, για τους Άραβες ναι.

Πόσα εισητήρια μπορεί να πουλήσει στα 500Ε σε μια τέτοια πτήση; Τα 800αρια θα τα αγοράζει κανείς άραγε

Υπάρχει κίνηση business μεταξύ των 2 πόλεων; Εκτός από τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη και όσους έχουν private jet ( πχ η Ελληνική Κυβέρνηση πετάει με gulfstream) δεν μπορώ να σκεφτώ πολλούς άλλους.

Προσπαθώ να το δω ρεαλιστικά και αυτό που σκέπτομαι είναι 2 πράγματα: α) η πτήση θα βγάλει μισή σεζόν (μην τη ματιάσω) και μετά αντίο β) η πτήση μπήκε για πολιτικούς λόγους και κυρίως για να μπούν στο μάτι των Αμερικανών, οπότε και μια πιθανή οικονομική ζημία δεν έχει και τόσο σημασία.

Σε έναν ιδεατό κόσμο, αυτόν μιας σαπουνόπερας, ο Βασιλάκης μεθαύριο ανακοινώνει code sharing με όλες τις μεσανατολίτικες/βαλκανικές πτήσεις των Α320 του και το ενδιαφέρον ανεβαίνει στα επίπεδα εποχών πάρτυ ΟΑ-Α3.
 

Attachments

  • 20170103_180049.jpg
    20170103_180049.jpg
    165,6 KB · Προβολές: 1.691
Έχει ξανασυμβεί παλιότερα στην ΕΚ να ανακοινώσει πτήσεις για κάποιον προορισμό και στο 6μηνο ή στο χρόνο να πει αντίο ;;;

Δε νομίζω να το έκανε για πολιτικούς και μόνο λόγους για να την μπει στους Αμερικανούς ..
 
Όταν λέω Αμερικανούς εννοώ τις 3 αμερικάνικες για να μην παρεξηγηθώ και τις 5th freedom γραμμές.
 
Έχουμε το κακό σαν λαός να κατακρίνουμε τα πράγματα πριν καν ξεκινήσουν και νε σκεφτόμαστε σενάρια σαπουνόπερας.

Προφανώς και μία εταιρία σαν την ΕΚ έχει κάνει όλη την απαραίτητη έρευνα για να προχωρήσει σε μία τέτοια κίνηση.

Ας μην κακολογούμε λοιπόν, ας περιμένουμε να δούμε στη πράξη τι θα γίνει και ας σταματήσουμε απόψεις μίζερες.
 
Top