mariosbl
Νέο μέλος (Tourist)
- Εγγραφή
- 16/05/2012
- Μηνύματα
- 6
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- MAD
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- MADL
Το άρθρο αναφέρει «Η διαδρομή Αθήνα - Ντουμπάι - Αθήνα αποτελεί το πλέον αναπτυσσόμενο και κερδοφόρο δρομολόγιο στο πτητικό δίκτυο της Emirates στην Ευρώπη.»
Η κερδοφορία δεν περιορίζετε στους Έλληνες καταναλωτές αλλά συμπεριλαμβάνει και τον εισερχόμενο τουρισμό, τα έξοδα του σταθμού, μισθοδοσίες, έξοδα αεροδρομίου, φόρους, κλπ.
Είναι λοιπόν λογικό όταν εταιρίες σαν την ΕΚ και την QF να ενώνουν τις δυνάμεις και οι Ελληνικές κοινότητες της Αυστραλίας (όπου ο μέσος μισθός είναι χ 3 αυτό των Ελλήνων) να «συγχωνεύονται σε μία και μόνο πτήση» σε συνδυασμό με την αυξημένη κίνηση από την επίσης εύπορη Ασία και την αποχώρηση GF-TG-SQ και αν προσθέσει κανείς την απόσταση… να έχει ως αποτέλεσμα ένα πολύ υψηλό yield.
Όσον αφορά τα υπόλοιπα σχόλια περί ανταγωνισμού κλπ. Θα πρέπει να ανοίξουμε ολόκληρες συζητήσεις περί αυτού… βεβαίως όταν δημιουργούνται μονοπωλιακές καταστάσεις οι τιμές αναβαίνουν αλλά φίλε μου flesland πιστεύεις ότι QR-EY-TR που ανταγωνίζονται την ΕΚ από Αθήνα προς την Μέση Ανατολή, Ασία, Αφρική και Αυστραλία … έχουν έρθει για να φύγουν… από ότι ακούω οι εταιρίες αυτές πηγαίνουν πολύ καλά όπως και οι υπόλοιπες ξένες ευρωπαϊκές εταιρίες που λειτουργούν στην Ελλάδα.
Φιλικά Μάριος
Η κερδοφορία δεν περιορίζετε στους Έλληνες καταναλωτές αλλά συμπεριλαμβάνει και τον εισερχόμενο τουρισμό, τα έξοδα του σταθμού, μισθοδοσίες, έξοδα αεροδρομίου, φόρους, κλπ.
Είναι λοιπόν λογικό όταν εταιρίες σαν την ΕΚ και την QF να ενώνουν τις δυνάμεις και οι Ελληνικές κοινότητες της Αυστραλίας (όπου ο μέσος μισθός είναι χ 3 αυτό των Ελλήνων) να «συγχωνεύονται σε μία και μόνο πτήση» σε συνδυασμό με την αυξημένη κίνηση από την επίσης εύπορη Ασία και την αποχώρηση GF-TG-SQ και αν προσθέσει κανείς την απόσταση… να έχει ως αποτέλεσμα ένα πολύ υψηλό yield.
Όσον αφορά τα υπόλοιπα σχόλια περί ανταγωνισμού κλπ. Θα πρέπει να ανοίξουμε ολόκληρες συζητήσεις περί αυτού… βεβαίως όταν δημιουργούνται μονοπωλιακές καταστάσεις οι τιμές αναβαίνουν αλλά φίλε μου flesland πιστεύεις ότι QR-EY-TR που ανταγωνίζονται την ΕΚ από Αθήνα προς την Μέση Ανατολή, Ασία, Αφρική και Αυστραλία … έχουν έρθει για να φύγουν… από ότι ακούω οι εταιρίες αυτές πηγαίνουν πολύ καλά όπως και οι υπόλοιπες ξένες ευρωπαϊκές εταιρίες που λειτουργούν στην Ελλάδα.
Φιλικά Μάριος