Emirates στην Αθήνα

  • Thread starter Thread starter makedonas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Effective March 1, 2016 EK107 DXB 0750 - 1020 LCA 1150 - 1335 ATH EK108 ATH 1615 - 1800 LCA 1930 - 0125 DXB Daily services operated with B777-300 equipment.
 
Δεν αντιλέγω, επιβάτες όμως μεταξύ LCA και ATH έχει δικαίωμα να μεταφέρει; Υπάρχει κάποια διακρατική μεταξύ Ελλάδας, Κύπρου και ΗΑΕ; Αυτή τη διευκρίνηση ψάχνω...
 
Το DXB-LCA-MLA θα παραμείνει άραγε;
 
Μάλλον επρόκειτο για κάποιο λάθος στο σύστημα, το οποίο διορθώθηκε. Πλέον και το AirlineRoute άλλαξε το post που είχε ανεβάσει και δείχνει κανονικά την πτήση DXB-LCA-MLA-LCA-DXB.

:arrow: http://airlineroute.net/2016/01/12/ek-mla-mar16/

Άλλωστε δεν θα είχε νόημα να συνεχίζει για Αθήνα όταν την ίδια ώρα υπάρχει η απευθείας πτήση. Επίσης να δούμε εάν θα επανέλθει κάποτε η δεύτερη πτήση.
 
Στην Κύπρο πάντως είχε ακουστεί εδώ και δύο βδομάδες ότι θα γίνει μέσω LCA το δρομολόγιο της ATH
 
Τι πιο επίσημο;

Tuesday, January 12, 2016 — Dubai, UAE, 12 January 2016 – Emirates today unveiled plans to boost capacity to Athens with the addition of a second daily flight to the Greek capital from 1 March 2016. The addition of a second daily service will take the total weekly Emirates flights serving Athens to 14. The flight will be linked to the existing Dubai-Larnaca route, allowing travellers to book tickets between the Cypriot city and Athens.

"By linking the new service to our existing Dubai-Larnaca flight, Emirates becomes the only airline to operate a wide-body aircraft on the popular Larnaca-Athens route," added Aucoc.

Starting 1 March 2016, EK 107 will depart Dubai at 0750hrs, arriving in Larnaca at 1020hrs. It will then depart Larnaca at 1150hrs, arriving in Athens at 1335hrs. The return flight, EK 108, will leave Athens at 1615hrs, arriving in Larnaca at 1800hrs. It will then depart Larnaca at 1930hrs, and land in Dubai at 0125hrs the next day.

http://www.emirates.com/media-centre/em ... -to-athens
 
7 ωρες πτήση... Η συνήθη διάρκεια ειναι περίπου 5. Δεν βρίσκω το λόγω, αν διατηρήσει τις συνήθεις ακριβές τιμές, γιατί κάποιος να μην επιλέξει stop over στη ντοχα πχ.

Πάντως αν και με μια μόνο πτήση την ημέρα, θα προσφέρει ένα σαφέστατα αναβαθμισμένο προϊόν σε σχέση με τον ανταγωνισμό μεταξύ Κύπρου και Αθήνας. Πιστεύω ότι ηταν μια σωστή επιλογή, σε σχέση τουλάχιστον με την προηγούμενη επιλογή της Μαλτας...
 
Μήπως δεν κατάλαβες κάτι; Δεύτερη καθημερινή πτήση είναι αυτή. Όποιος θέλει να πάει απευθείας σε 5 ώρες παίρνει την ήδη υπάρχουσα. Η δεύτερη σαφώς και θέλει να μπει στην αγορά του LCA-ATH-LCA που έχει ψωμί.
 
Ας αναδιατυπωσω...

Κατ εμε, η συγκεκριμενη πτηση συναγωνιζεται τις πτησεις με stop over και ανηκει σε αυτη τη κατηγορια. Αν η emirates σε αυτη τη πτηση διατηρησει τις τιμες που εχει και στην υπαρχουσα απ ευθειας πτηση, τοτε εκτος του οτι θα ειναι κοροιδια για τους πελατες της, δεν νομιζω οτι θα μπορει ρεαλιστικα να ανταγωνιστει την Qatar.

Η υπαρχουσα, απ ευθειας πτηση, εχει το δικο της κοινο και συνεχιζει κανονικα.

Το σχολιο περι "μιας και μονο πτησης" αφορα το σκελος LCA-ATH.
 
Δε νομίζω ότι ο σκοπός της συγκεκριμένης πτήσης είναι να ανταγωνιστεί τις stop over πτήσεις για DXB. Νομίζω είναι φανερό ότι η αλλαγή από τη Μάλτα έγινε γιατί η ΕΚ μπορεί να πουλήσει σαφώς περισσότερα εισιτήρια στο LCA-ATH-LCA παρά στο LCA-MLA-LCA και άρα να το κάνει περισσότερο κερδοφόρο, τώρα ειδικά που δεν υπάρχει και CY.

Δε βρίσκω το λόγο να ψάξει κάποιος εισιτήριο ATH-DXB με stopover αφού υπάρχει το απευθείας . Εκτός αν είναι aviation enthousiast ή να θέλει να μείνει στο stopover λίγες ώρες για δουλειά. Απ' όσον έχω δει οι τιμές της Qatar μέσω DOH και οι τιμές της απευθείας πτήσης της EK είναι παρόμοιες. Άρα γιατί να επιλέξει κάποιος να πάει με Qatar και να κάνει 7 ώρες όταν με τα ίδια λεφτά πηγαίνει απευθείας σε λιγότερο από 5; Για να γλυτώσει πχ 50 ευρώ (αν υποθέσουμε ότι η δεύτερη πτήση θα είναι φτηνότερη);;;

Δε νομίζω λοιπόν ότι μιλάμε για ανταγωνισμό με την Qatar στις stopover σε ένα δρομολόγιο που υπάρχει η απευθείας πτήση, αλλά για το πως ενώνοντας το DXB με τη LCA μπορεί να πουλήσει περισσότερα εισιτήρια στο επόμενο σκέλος. Και φυσικά, όπως ήδη είπα, καμία σχέση η ζήτηση LCA-ATH και LCA-MLA.
 
Top