Emirates

  • Thread starter TAKIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Μετά το codeshare με την Α3, η ΕΚ φαίνεται πως θα πάει και σε codeshare με την United κάτι που θα ανακοινωθεί επισήμως στις 14/9 (όπως χαριτωμένα ανακοίνωσαν στο twitter).

Ομολογούμενως σημαντική είδηση καθώς αφενός δείχνει μια κάποια σύγκλιση της ΕΚ στη *Α (αν και έχουν ξεκαθαρίσει πως δεν πιστεύουν στις συμμαχίες αλλά στις διμερείς συμφωνίες), αφετέρου όλοι θυμόμαστε τα μουτζοπιάσματα για την open skies συμφωνία που οι big 3 US κλαίγονταν πως οι big 3 gulf τα παίρνουν χοντρά από τα κράτη τους και έχουν πλεονέκτημα. Έκτοτε αλλάξαν οι καιροί...
 
Συνέντευξη-ποταμός του Tim Clark στο aerotime όπου μεταξύ άλλων λέει:

-Χωρίς μεγάλα αεροσκάφη (747, Α380) και με τη ζήτηση να αυξάνεται, τα εισιτήρια θα ακριβύνουν. Θα κρατήσουμε τα μεγάλα μας αεροσκάφη όσο μπορούμε περισσότερο.

-Πετάμε 84 Α380, σύντομα θα είναι στον αέρα 116. Οι ανταγωνιστές μας δεν θέλουν να υπάρχει το Α380, επειδή είναι πολύ αποδοτικό για μας και επηρεάζει τη δική τους επιβατική κίνηση.

-Και 200 Α380 και να είχαμε θα γέμιζαν αν ήταν έτοιμο το νέο αεροδρόμιο Dubai World Central South.

-Στέλνουμε 6 Α380 καθημερινά στο Λονδίνο και η ζήτηση είναι τόσο μεγάλη που θα μπορούσαμε να γεμίσουμε μαζί και ένα 777.

-Το Α380 μπορεί να ανακατασκευαστεί/ανανεωθεί σύμφωνα με τις τεχνολογικές εξελίξεις και να είναι 25% πιο οικονομικό, αλλά η Airbus θέλει να αναλάβουμε το 50% του κόστους ανάπτυξης. Κατασκευαστές είστε, κάντε το μόνοι σας.

-Το 2025 για το 777-9 είναι ήδη αργά (άρχισαν να μιλούν γι' αυτό από το 2010). Αν καθυστερήσει κι άλλο, θα δοκιμάσει την υπομονή μας.

-Καταλαβαίνω τους λόγους, αλλά είναι θλιβερό που η Boeing δεν σκοπεύει να κατασκευάσει τίποτα νέο μέχρι τα μέσα της επόμενης δεκαετίας.

-Εξετάζουμε πιθανή πρόσθετη αγορά Α350-1000

 
Η Emirates ανανεώνει το livery της μετά από 24 χρόνια:


Συμπέρασμα: 11αδα που κερδίζει ( ; ) δεν την αλλάζεις ( πολύ ) .... :mrgreen:
 
Και μια side by side σύγκριση του νέου livery με το παλιό….

Πείτε με «παλιό μυαλό» αλλά νομίζω ότι προτιμώ το τωρινό από το επερχόμενο…. Αυτή η σημαία στην ουρά είναι κάπως….
 

Attachments

  • EBE32F25-D392-4775-8339-A4785B3235BA.jpeg
    EBE32F25-D392-4775-8339-A4785B3235BA.jpeg
    302,7 KB · Προβολές: 36
Πραγματικά όμορφο.
 
Έπρεπε να το ξεβάψουν όλο ;;;;
 
Η Emirates ανακοίνωσε τα πρώτα δρομολόγια των νέων της Α350 και τις αντίστοιχες ημερομηνίες ( όχι, δεν έχει Αθήνα, ακόμα ).
Παράλληλα, ανακοινώθηκε και η επανέναρξη του Εδιμβούργου με καθημερινές μάλιστα πτήσεις από 4 Νοεμβρίου.


Η διαμόρφωση των Α350 θα είναι σχετικά πυκνή - 32J, 21W & Y 259 για ένα σύνολο από 312 θέσεις.
 
Η Emirates ανακοίνωσε τα πρώτα δρομολόγια των B777 που θα έχουν την νέα καμπίνα Premium Economy. Θα είναι:

1. Η Γενεύη από 11 Αυγούστου
2. Το Τόκιο Χανέντα από 1 Σεπτεμβρίου
3. Οι Βρυξέλλες από 11 Σεπτεμβρίου.

Η διαρρύθμιση των αναβαθμισμένων Β777 θα είναι: 6F / 38C / 24W / 256 Y για ένα σύνολο από 324 θέσεις.
Η Business Class θα είναι σε διαμορφωση 1 - 2 - 1 για πρώτη φορά σε Β777 της Emirates.

 
Κάτι που είχε αργήσει πολύ ήδη και η καμπίνα της ΕΚ έχανε πολύ σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ειδικά στις ακριβότερες επιλογές. Το ποσό ζαλίζει, 3 δις..
 
Η Emirates ολοκλήρωσε την διαμόρφωση του πρώτου της Β777-300ER με την νέα Business Class με διάταξη 1-2-1 και την τοποθέτηση Premium Economy ( 24 θέσεις σε διάταξη 2-4-2 ) . Το πρώτο αεροσκαφος που φέρει το νεο προιόν είναι το A6-EQH ενώ σειρά εχει παρει το -EQK. Η διαρρύθμιση θα είναι: F6 C38 W24 Y256.

Φωτογραφίες και σχετικό άρθρο ( στα αγγλικά εδώ ) : First impressions: Emirates new 777 business class

Seat Plan: EK Boeing 777-300ER (four class) - AeroLOPA | Detailed aircraft seat plans
 
Top