Emirates

  • Thread starter TAKIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας

jerry

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2003
Μηνύματα
4.109
Likes
734
Website
www.air-born.gr
Μετά το codeshare με την Α3, η ΕΚ φαίνεται πως θα πάει και σε codeshare με την United κάτι που θα ανακοινωθεί επισήμως στις 14/9 (όπως χαριτωμένα ανακοίνωσαν στο twitter).

Ομολογούμενως σημαντική είδηση καθώς αφενός δείχνει μια κάποια σύγκλιση της ΕΚ στη *Α (αν και έχουν ξεκαθαρίσει πως δεν πιστεύουν στις συμμαχίες αλλά στις διμερείς συμφωνίες), αφετέρου όλοι θυμόμαστε τα μουτζοπιάσματα για την open skies συμφωνία που οι big 3 US κλαίγονταν πως οι big 3 gulf τα παίρνουν χοντρά από τα κράτη τους και έχουν πλεονέκτημα. Έκτοτε αλλάξαν οι καιροί...
 

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.215
Likes
897
Περιοχή
Elbonia
Συνέντευξη-ποταμός του Tim Clark στο aerotime όπου μεταξύ άλλων λέει:

-Χωρίς μεγάλα αεροσκάφη (747, Α380) και με τη ζήτηση να αυξάνεται, τα εισιτήρια θα ακριβύνουν. Θα κρατήσουμε τα μεγάλα μας αεροσκάφη όσο μπορούμε περισσότερο.

-Πετάμε 84 Α380, σύντομα θα είναι στον αέρα 116. Οι ανταγωνιστές μας δεν θέλουν να υπάρχει το Α380, επειδή είναι πολύ αποδοτικό για μας και επηρεάζει τη δική τους επιβατική κίνηση.

-Και 200 Α380 και να είχαμε θα γέμιζαν αν ήταν έτοιμο το νέο αεροδρόμιο Dubai World Central South.

-Στέλνουμε 6 Α380 καθημερινά στο Λονδίνο και η ζήτηση είναι τόσο μεγάλη που θα μπορούσαμε να γεμίσουμε μαζί και ένα 777.

-Το Α380 μπορεί να ανακατασκευαστεί/ανανεωθεί σύμφωνα με τις τεχνολογικές εξελίξεις και να είναι 25% πιο οικονομικό, αλλά η Airbus θέλει να αναλάβουμε το 50% του κόστους ανάπτυξης. Κατασκευαστές είστε, κάντε το μόνοι σας.

-Το 2025 για το 777-9 είναι ήδη αργά (άρχισαν να μιλούν γι' αυτό από το 2010). Αν καθυστερήσει κι άλλο, θα δοκιμάσει την υπομονή μας.

-Καταλαβαίνω τους λόγους, αλλά είναι θλιβερό που η Boeing δεν σκοπεύει να κατασκευάσει τίποτα νέο μέχρι τα μέσα της επόμενης δεκαετίας.

-Εξετάζουμε πιθανή πρόσθετη αγορά Α350-1000

 
Top