iptamenos":24cbd9yv said:
Την Κυριακή απο SKG-CHQ με ΑEgean ο πιλότος έκανε δοκιμές(ή ήταν άσχετος) και έριξε απότομα το αεροπλάνο όταν ήταν για προσγείωση.
Αποτέλεσμα να κουφαθώ για 2-3 ώρες και ακόμη να έχω ενοχλήσεις.
Φίλε iptamenos, παραθέτω το μήνυμά σου ως έχει για να το κρατήσω ως πρότυπο.
Κρίνοντας από το nickname σου, υποθέτω πως έχεις κάποια σχέση με το αεροπορικό επάγγελμα. Ξέρω πως αυτό δεν είναι απαραίτητο, αλλά το υποθέτω χάριν ευκολίας.
όταν ήταν για προσγείωση.
Φαντάζομαι πως γνωρίζεις, όπως άλλωστε όλοι όσοι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο είναι αεροπόροι, πως για να προσγειωθεί ένα αεροπλάνο πρέπει να κατέβει.
(ακόμη κι αν δεν το γνωρίζεις, πρέπει να δεχτείς την πρότασή μου ως λογική, σωστά?).
έριξε απότομα το αεροπλάνο
Φαντάζομαι εννοείς πως κατέβηκε απότομα. Δεν γνωρίζω ποιου είδους αεροπορική ορολογία συνηθίζεται στον τομέα εργασίας σου, αλλά φαντάζομαι αυτό εννοείς. Δεν γνωρίζω τον τύπο του αεροσκάφους στο οποίο ήσουν επιβάτης, αλλά ακόμη κι αν ήταν F-4E Phantom του οποίου το σύστημα συμπίεσης γνωρίζω καλά, η αίσθηση μεταβολής της ατμοσφαιρικής πίεσης με την κάθοδο γίνεται αντιληπτή μόνο κάτω από τα 8000 πόδια, όπου το αεροσκάφος διατηρεί πίεση καμπίνας ίση με την εξωτερική. Στα πολιτικά αεροσκάφη
όπου μεταφέρονται - δυστυχώς - επιβάτες, οι οποίοι δεν είναι ούτε εκπαιδευμένοι, ούτε γυμνασμένοι, ούτε υποψιασμένοι, το σύστημα συμπίεσης δουλεύει αποτελεσματικότερα και για να νοιώσεις αυτή την πίεση στα αυτιά σου, πρέπει ουσιαστικά το σύστημα αυτό να χαλάσει.
Αποτέλεσμα να κουφαθώ για 2-3 ώρες
Αν το σύστημα λειτουργούσε (διότι αν δεν λειτουργούσε κάτι θα καταλάβαινες δεδομένης της αεροπορικής σου εμπειρίας), με τον βαθμό καθόδου ενός νορμάλ πολιτικού αεροσκάφους (που σε σπάνιες περιπτώσεις ξεπερνά τα 3000 πόδια/λεπτό), είναι δύσκολο να κουφάθηκες για 2-3 ώρες. Αν πάλι είσαι iptamenos giatros (βλέπε flying doc), θα γνωρίζεις πως άνθρωποι με κρύωμα ή οποιοδήποτε πρόβλημα που προκαλεί φραγή της ευσταχιανής σάλπιγγας, αντιμετωπίζουν μικροενοχλήσεις στα αυτιά τους με ακόμη και απειροελάχιστες μεταβολές τις ατμοσφαιρικής πίεσης (ακόμη και όταν κατεβαίνουν 3 ορόφους με ένα κοινό ασανσέρ). Αυτές οι μικροενοχλήσεις μπορεί σε σπάνιες περιπτώσεις να οδηγήσουν σε μια μορφή εξωτερικής ωτίτιδας, οπότε καλό θα είναι να δεις έναν ΩΡΛ όπως πολύ σωστά είπες, ή να πάρεις κάνα Otrivin, προκειμένου να σου περάσουν (εκτός αν πρόκειται να πετάξεις ως κυβερνήτης πάλι σύντομα, οπότε καλό θα ήταν να αποφύγεις την λήψη φαρμάκων χωρίς συνταγή γιατρού).
ο πιλότος έκανε δοκιμές(ή ήταν άσχετος)
Αυτό που όλοι οι προλαλήσαντες θέλουν να σου πουν, είναι πως οι άνθρωποι του forum, έχουν, ίσως όχι τόσο μεγάλη όπως εσύ, αλλά μια κάποια σχέση με τον αεροπορικό χώρο, οπότε αν δεν έχουμε συγκεκριμένα στοιχεία, ή αν δεν περιγράψουμε επακριβώς τις συνθήκες και τα δεδομένα ενός οποιοδήποτε συμβάντος, είναι καλό να μην εκφέρουμε βιαστικές και υπερβολικές απόψεις περί του ενός ή του άλλου θέματος. Ίσως η μεγάλη σου εμπειρία να σε κάνει να βλέπεις τα πράγματα διαφορετικά, αλλά θα πρέπει να χρησιμοποιείς περισσότερες λεπτομέρειες και επεξηγήσεις, προκειμένου εμείς οι κοινοί θνητοί να καταλαβαίνουμε τι εννοείς.

Όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν πως έχεις αεροπορική εμπειρία. Αν δεν έχεις, τότε
εσύ κάνεις δοκιμές (ή είσαι άσχετος), οπότε καλύτερα να σιωπήσεις γενικώς, ή να διαλέξεις κάποιο άλλο κοινό για να αναπτύξεις τις θεωρίες και το ταλέντο σου.
Με εκτίμηση, Βασίλης.