ένας δυσαρεστημένος επιβάτης γράφει...

  • Thread starter Thread starter B747-284B
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Προτείνω να γίνει το http://www.airliners-asxetos.gr εκεί θα μπορούσαν τα μισά από όσα γράφονται εδω μέσα να έχουν μια δικαίωση.Μερικοί είναι οπαδοί του άλλα λέει η θεια μου άλλα ακούν τα αυτιά μου.
Ακη που είσαι?
 
IATA/TASOS":2k1ih3ng said:
και αν ηταν ασχετος, πιστεψε με δε θα δουλευε για καμία αεροπορική εταιρεία.
δεν μπορούμε να ξέρουμε τι γίνετε πάνω στουσ ουρανούς σε θέματα καιρικών συνθηκών.

Οι καιρικές συνθήκες ήταν άψογες.Το άσχετος ήταν υπερβολικό,αλλά το λάθος χειρισμό τον έκανε.
 
iptamenos":24cbd9yv said:
Την Κυριακή απο SKG-CHQ με ΑEgean ο πιλότος έκανε δοκιμές(ή ήταν άσχετος) και έριξε απότομα το αεροπλάνο όταν ήταν για προσγείωση.
Αποτέλεσμα να κουφαθώ για 2-3 ώρες και ακόμη να έχω ενοχλήσεις.

Φίλε iptamenos, παραθέτω το μήνυμά σου ως έχει για να το κρατήσω ως πρότυπο.
Κρίνοντας από το nickname σου, υποθέτω πως έχεις κάποια σχέση με το αεροπορικό επάγγελμα. Ξέρω πως αυτό δεν είναι απαραίτητο, αλλά το υποθέτω χάριν ευκολίας.

:arrow: όταν ήταν για προσγείωση.
Φαντάζομαι πως γνωρίζεις, όπως άλλωστε όλοι όσοι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο είναι αεροπόροι, πως για να προσγειωθεί ένα αεροπλάνο πρέπει να κατέβει. (ακόμη κι αν δεν το γνωρίζεις, πρέπει να δεχτείς την πρότασή μου ως λογική, σωστά?).

:arrow: έριξε απότομα το αεροπλάνο
Φαντάζομαι εννοείς πως κατέβηκε απότομα. Δεν γνωρίζω ποιου είδους αεροπορική ορολογία συνηθίζεται στον τομέα εργασίας σου, αλλά φαντάζομαι αυτό εννοείς. Δεν γνωρίζω τον τύπο του αεροσκάφους στο οποίο ήσουν επιβάτης, αλλά ακόμη κι αν ήταν F-4E Phantom του οποίου το σύστημα συμπίεσης γνωρίζω καλά, η αίσθηση μεταβολής της ατμοσφαιρικής πίεσης με την κάθοδο γίνεται αντιληπτή μόνο κάτω από τα 8000 πόδια, όπου το αεροσκάφος διατηρεί πίεση καμπίνας ίση με την εξωτερική. Στα πολιτικά αεροσκάφη όπου μεταφέρονται - δυστυχώς - επιβάτες, οι οποίοι δεν είναι ούτε εκπαιδευμένοι, ούτε γυμνασμένοι, ούτε υποψιασμένοι, το σύστημα συμπίεσης δουλεύει αποτελεσματικότερα και για να νοιώσεις αυτή την πίεση στα αυτιά σου, πρέπει ουσιαστικά το σύστημα αυτό να χαλάσει.

:arrow: Αποτέλεσμα να κουφαθώ για 2-3 ώρες
Αν το σύστημα λειτουργούσε (διότι αν δεν λειτουργούσε κάτι θα καταλάβαινες δεδομένης της αεροπορικής σου εμπειρίας), με τον βαθμό καθόδου ενός νορμάλ πολιτικού αεροσκάφους (που σε σπάνιες περιπτώσεις ξεπερνά τα 3000 πόδια/λεπτό), είναι δύσκολο να κουφάθηκες για 2-3 ώρες. Αν πάλι είσαι iptamenos giatros (βλέπε flying doc), θα γνωρίζεις πως άνθρωποι με κρύωμα ή οποιοδήποτε πρόβλημα που προκαλεί φραγή της ευσταχιανής σάλπιγγας, αντιμετωπίζουν μικροενοχλήσεις στα αυτιά τους με ακόμη και απειροελάχιστες μεταβολές τις ατμοσφαιρικής πίεσης (ακόμη και όταν κατεβαίνουν 3 ορόφους με ένα κοινό ασανσέρ). Αυτές οι μικροενοχλήσεις μπορεί σε σπάνιες περιπτώσεις να οδηγήσουν σε μια μορφή εξωτερικής ωτίτιδας, οπότε καλό θα είναι να δεις έναν ΩΡΛ όπως πολύ σωστά είπες, ή να πάρεις κάνα Otrivin, προκειμένου να σου περάσουν (εκτός αν πρόκειται να πετάξεις ως κυβερνήτης πάλι σύντομα, οπότε καλό θα ήταν να αποφύγεις την λήψη φαρμάκων χωρίς συνταγή γιατρού).

:arrow: ο πιλότος έκανε δοκιμές(ή ήταν άσχετος)
Αυτό που όλοι οι προλαλήσαντες θέλουν να σου πουν, είναι πως οι άνθρωποι του forum, έχουν, ίσως όχι τόσο μεγάλη όπως εσύ, αλλά μια κάποια σχέση με τον αεροπορικό χώρο, οπότε αν δεν έχουμε συγκεκριμένα στοιχεία, ή αν δεν περιγράψουμε επακριβώς τις συνθήκες και τα δεδομένα ενός οποιοδήποτε συμβάντος, είναι καλό να μην εκφέρουμε βιαστικές και υπερβολικές απόψεις περί του ενός ή του άλλου θέματος. Ίσως η μεγάλη σου εμπειρία να σε κάνει να βλέπεις τα πράγματα διαφορετικά, αλλά θα πρέπει να χρησιμοποιείς περισσότερες λεπτομέρειες και επεξηγήσεις, προκειμένου εμείς οι κοινοί θνητοί να καταλαβαίνουμε τι εννοείς.


:arrow: :arrow: Όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν πως έχεις αεροπορική εμπειρία. Αν δεν έχεις, τότε εσύ κάνεις δοκιμές (ή είσαι άσχετος), οπότε καλύτερα να σιωπήσεις γενικώς, ή να διαλέξεις κάποιο άλλο κοινό για να αναπτύξεις τις θεωρίες και το ταλέντο σου.

Με εκτίμηση, Βασίλης.
 
iptamenos said:
Την Κυριακή απο SKG-CHQ με ΑEgean ο πιλότος έκανε δοκιμές(ή ήταν άσχετος):

Άσχετος, άσχετος! Απορώ που που τους βρίσκουν. Εκτός αν είναι συμβεβλημένοι με τίποτα ΩΡΛάδες. :roll:

Περαστικά!
 
Δεν έχω άποψη για το συγκεκριμμένο, αλλά 'εχω παρατηρήσει γενικά σε αυτό το φόρουμ, μέλη ν΄ "αρπαζονται" με χαρακτηρισμό σε πιλότους. Δεν έχω ιδέα από αεροπορική ιατρική ή χειρισμό αεροσκαφών αλλά στην δουλειά μου έρχομαι σε επαφή με πολλούς του τομέα. Ισχυρίζεται κανείς ότι όλοι οι πιλότοι είναι τέλειοι ή ότι δεν γίνονται "γκάφες"? Ή ότι είναι όλοι επαγγελματίες σε ύψιστο βαθμό? Και στο κάτω-κάτω αν ο άλλος κουφάθηκε κ θέλει να κατηγορήσει τον πιλότο εσείς πως ξέρετε τι πραγματικά συμβαίνει?

Επίσης:

iptamenos":2mgdteau said:
Exω κάνει μόνο τους τελευταίους 15 μήνες 30 πτήσεις.

Αναρωτιέμαι τι θες να πεις με αυτό.


ΥΓ οι πιλότοι που έχω πετάξει ως τώρα χαίρουν τον απέραντο σεβασμό μου..!
 
Αν αυτός που υπογράφει ιπτάμενος είναι πράγματι πιλότος τότε σκίζω τα log book μου στο Σύνταγμα. Αν είναι πάνω από 16 ετών τότε αναθεωρώ τις απόψεις μου περί ωριμότητας.
 
Φοβάμαι αγαπητέ Doc ότι κερδίζεις και αρκετούς πιλότους ............ αλλά ας μην το κάνουμε ούτε αυτό θέμα :D
 
... νομιζω πως πρεπει να κανουν μηνυση στις εταιρειες επειδη δεν καθαρισαν τον ουρανο απ τα κενα αερος!!!! ΝΤΡΟΠΗ!!! να πεσει σε κενο αερος το αεροπλανο... αυτος ο πιλοτος ΔΕ ΒΛΕΠΕΙ!?!?!?!?!!
 
Μια και έχει γίνει (κακή) συνήθεια τώρα τελευταία, μήπως ήταν καμιά παρενόχληση με λέιζερ στο τύμπανο του αυτιού;
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top