ένας δυσαρεστημένος επιβάτης γράφει...

  • Thread starter Thread starter B747-284B
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
iptamenos":2ri5ib29 said:
Κάθε άσχετο που τελειώσε στο εξωτερικό και σε ιδιωτικές σχολές μπορείτε να τον δικαιολογήσετε όπως θέλετε.

Επίσης κάθε άσχετο (ή σχετικό) που μιλάει επί παντός επιστητού...Έτσι γίνεσαι Επαγγελματίας Χειριστής σε Επιβατικά Αεροπλάνα. ΚΑΙ ΟΛΕΣ οι σχολές πληρούν στάνταρς , τα οποία και είναι υψηλά και θαρρώ πιο υψηλά απ'τα αυτοπροσδιοριζόμενα απτην ΠΑ για αυτήν .

iptamenos":2ri5ib29 said:
Τουλάχιστον στην Ολυμπιακή είναι οι περισσότεροι απο το στρατό,το μαχητικό μεγάλο σχολείο.

Κατ'αρχάς απ'την Πολεμική Αεροπορία. Ήταν.
Το μεγάλο σχολείο είναι δικό σου συμπέρασμα να φανταστώ ,καθότι εγώ διαφωνώ πλήρως. Ο πιλότος σε μαχητικά αεροσκάφη,είναι στρατιώτης-ιπτάμενος. Το θεωρητικό του υπόβαθρο είναι σαφώς φτωχότερο απ'το ΑTPL (γιαυτό και αυτοί που απτην ΠΑ μπήκαν στην ολυμπιακή, πρέπει πρώτα να αποκτήσουν το ATPL) . Το αν ξέρει ο χειριστής του F16 να βγαίνει απο σπιν πιο εύκολα απ'ότι αυτός του πολιτικού, ή να αποφεύγει πυραύλους, πιστεύω ποσώς αφορά την πολιτική αεροπορία. Ο καθένας εκπαιδεύεται για άλλο σκοπό, και εκεί αντεπεξέρχεται καλύτερα...

γνώμη μου: η άποψη που επικρατεί και λογικώς στο κοινό νου , ότι η ΟΑ έχει καλύτερους πιλότους επειδή είναι απτην ΠΑ, είναι από γελοία ως αστεία.

υ.γ. emergency στα μαχητικά αεροσκάφη σημαίνει ότι στην έσχατη χρησιμοποιώ την εκτίναξη καθίσματος έτσι? Δεν νομίζω να ισχύει και το ίδιο στα πολιτικά :D Ειδικά σε τέτοιες καταστάσεις, είμαι πεπεισμένος ότι στους εξομοιωτές γίνεται σαφώς περισσότερη εκπαίδευση στη πολιτική, γιατί ακριβώς δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα...
 
Φίλτατε QNH.
Παρότι ο σκοπός σου ήταν να δείξεις και εσύ, πόσο λάθος ήταν στην τοποθέτησή του ο iptamenos, θεωρώ πως εμπλέκεσαι σε χωράφια που δεν σε αφορούν.

QNH":u9whtvqd said:
Το θεωρητικό του υπόβαθρο είναι σαφώς φτωχότερο απ'το ΑTPL (γιαυτό και αυτοί που απτην ΠΑ μπήκαν στην ολυμπιακή, πρέπει πρώτα να αποκτήσουν το ATPL) .
Οι προερχόμενοι από ΠΑ, πρέπει να πάρουν το ATPL, αλλά και το CPL/PPL και όλα τα είδη πτυχίων, όχι γιατί η εκπαίδευσή τους είναι υποδεέστερη, αλλά επειδή η ΠΑ, για κάποιους δικούς της λόγους που δεν είναι επί του παρόντος να αναφέρω, ΔΕΝ παρέχει πτυχία στους Ιπταμένους. Έτσι, μόλις συνταξιοδοτούνται και θέλουν να πετάξουν με αεροσκάφος εκτός πολεμικής, πρέπει να πάρουν πτυχίο από την ΥΠΑ.

QNH":u9whtvqd said:
ΚΑΙ ΟΛΕΣ οι σχολές πληρούν στάνταρς , τα οποία και είναι υψηλά και θαρρώ πιο υψηλά απ'τα αυτοπροσδιοριζόμενα απτην ΠΑ για αυτήν .
Η μαγική λέξη εδώ, είναι η λέξη "θαρρώ". Δεν γνωρίζεις τα standards της ΠΑ και δεν μπορείς να γνωρίζεις τι standards πληρούν όλες οι σχολές. Δηλαδή, αν εγώ βρω μία σχολή που είναι κωλοχανίο, έχω το δικαίωμα να κατηγορήσω ολόκληρο το σύστημα εκπαίδευσης σε Ελλάδα και εξωτερικό και να εξυμνήσω την αλάνθαστη και σωστή Πολεμική Αεροπορία? Μιλάς για πράγματα που δεν γνωρίζεις.

QNH":u9whtvqd said:
υ.γ. emergency στα μαχητικά αεροσκάφη σημαίνει ότι στην έσχατη χρησιμοποιώ την εκτίναξη καθίσματος έτσι? Δεν νομίζω να ισχύει και το ίδιο στα πολιτικά :D Ειδικά σε τέτοιες καταστάσεις, είμαι πεπεισμένος ότι στους εξομοιωτές γίνεται σαφώς περισσότερη εκπαίδευση στη πολιτική, γιατί ακριβώς δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα...
Δεν θα μιλήσω για: AS-332, AB-205, B-212, A-109, C-130, C-27, CL-215, CL-415, Do-28, ERJ-145, Ρ-3, καθώς και άλλα μέσα που μου διαφεύγουν τώρα, τα οποία ΔΕΝ έχουν σύστημα εγκατάλειψης. Στις μοίρες των μαχητικών, στο μεγαλύτερο μέρος τους, υπάρχουν εξομοιωτές των αεροσκαφών εντός των μονάδων όπου οι χειριστές εκτός από το επιβεβλημένο από τις διαταγές εκπαίδευσης πρόγραμμα, μπορούν να πάνε ανά πάσα ώρα και στιγμή και να εκπαιδευτούν όσο θέλουν σε normal & emergency procedures. Εγώ προσωπικά όσο ήμουν τοποθετημένος στα F-4E, πήγαινα στον εξομοιωτή τουλάχιστον 4 ώρες την βδομάδα. Αυτό με κάνει καλύτερο αεροπόρο από όλους εδώ μέσα, σύμφωνα με τον τρόπο σκέψης σου, έτσι?

:arrow: Το τι είδους σχολή έχει τελειώσει ο καθένας, λίγο επηρρεάζει την μετέπειτα διαμόρφωσή του ως χειριστή. Οι εμπειρίες συσσωρεύονται και διαμορφώνουν χαρακτήρες. Οποιοσδήποτε επιχειρεί να συγκρίνει την Πολεμική με την Πολιτική φιλοσοφία, θα κάνει σίγουρα λάθος. Μάθετε να κρίνετε τον άνθρωπο από το τι πράττει τώρα και όχι από που προέρχεται. Όσο λάθος έκανε ο iptamenos, γράφοντας την κοτσάνα περί "μεγάλων σχολείων", άλλο τόσο έκανες κι εσύ που προσπαθείς να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα, προσπαθώντας κιόλας να αποδείξεις πως έχεις και επιχειρήματα. Εκτός αν έχεις τελειώσει και κάποια ανγνωρισμένη σχολή και έχεις πάρει τα πτυχία σου, αλλά και έχεις τελειώσει την Ικάρων και τα σχολεία εκπαίδευσης τις Πολεμικής και έτσι μπορείς να συγκρίνεις.
 
εγκρίνω και επαυξάνω τα λεγόμενα του vassdel:
Δηλαδή, τόσα χρόνια τα α/φ της Π.Α., πετούν με πειρατές? επειδή δεν παρέχετε από την υπηρεσία πτυχίο, δεν σημαίνει ότι είναι ανεκπαίδευτοι ή ότι δεν είναι επαγγελματίες.

κάτι σου διαφεύγει ή δεν το γνωρίζεις QNH.
 
Καλησπέρα,

vassdel":2cgyf19j said:
άλλο τόσο έκανες κι εσύ που προσπαθείς να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα
αυτό που προ πάντων προσπάθησα να πω ,το οποίο τονίζω κιόλας ,είναι αυτό εδώ: ''Ο καθένας εκπαιδεύεται για άλλο σκοπό'' , μιας και αποτελεί γενική παραδοχή,έτσι δεν είναι ...?
Σίγουρα η πολεμική και η Πολιτική έχουν διαφορές , σίγουρα υπάρχουν σχολές κουκουρούκου σε όλο το κόσμο , αλλά ο μαθητευόμενος περνάει από εξετάσεις οι οποίες τουλάχιστον σε Ευρώπη και Αμερική , τόσο θεωρητικώς όσο και πρακτικώς είναι δύσκολες ,επίπονες και αυστηρές. :)
Επίσης χρησιμοποιώ όπως είδες τα ρήματα ''θαρρώ, πιστεύω ,εγώ διαφωνώ,γνώμη μου κλπ'' ...ακριβώς για να προσδώσω υποκειμενικό χαρακτήρα στο λόγο μου :)
Δεκτή κάθε άποψη και σίγουρα θα μας βοηθήσουν να αποκρυσταλλώσουμε καλύτερα τη γνώμη μας..
Αλλά εξακολουθώ από προσωπικές εμπειρίες να πιστεύω αυτά που έγραψα.
vassdel":2cgyf19j said:
Δεν θα μιλήσω για: AS-332, AB-205, B-212, A-109, C-130, C-27, CL-215, CL-415, Do-28, ERJ-145, Ρ-3,
ούτε εγώ :D γιαυτό μίλησα για μαχητικά αεροσκάφη :great:
vassdel":2cgyf19j said:
πως εμπλέκεσαι σε χωράφια που δεν σε αφορούν.
γιαυτό είμαστε εδώ ,για να συζητήσουμε για αυτά τα χωράφια λολ :D

όντως ΔΕΝ γνωρίζω επ'ακριβώς τα στάνταρς της,αλλά εμπειρικά και απο συζητήσεις ,μπορώ να χω μια καλή εικόνα

Εν κατακλείδι, είπα τη γνώμη μου,και διαχώρισα εξ'αρχής τη διαφορά των δύο ''σχολών'' .ΔΕΝ θέλω σε καμία περίπτωση να μειώσω και να υποβαθμίσω το έργο της πολεμικής ,και αν φάνηκε έτσι και (δικαιολογημένα ίσως) θίχτηκες, απολογούμαι ;)

υ.γ. για τα emergency , μην ξεχνάμε ότι ο παράγοντας ''κουβαλάω 300 ζωές '' απτο παράγοντα ''ειμαι εγώ και το τομάρι μου'' , διαφέρει παρασάγκας...έτσι τουλάχιστον το βλέπω εγώ...

με αεροπορικούς χαιρετισμούς
 
Eπαναλαμβάνω γιατί το θέμα πήρε άλλες " διαστάσεις ".
Έγραψα σε υπερβολικό ύφος και τόνο με λάθους χαρακτηρισμούς,ότι ο πιλότος σε αυτή την πτήση έκανε λάθος χειρισμό.Και είναι φυσιολογικό ότι θα γίνει ένα λάθος χειρισμός όπως γίνεται σε ταξί,λεωφορεία,πλοία κλπ
Απλώς νομίζω ότι στα αεροπλάνα πρέπει να αποφεύγονται ακόμη και οι μικροί.

Υ.Γ. Δεν είμαι πιλότος,ούτε δουλεύω σε αεροπλάνα-αεροδρόμια.
 
Φίλε iptamenos, μην προσπαθείς να το μαζέψεις το θέμα, άναψες φωτιές μπουρδοειδώς ανοίγοντας ένα θέμα άνευ σημασίας , επειδή προφανώς μπέρδεψες πολλούς άπειρους φίλους από το ψευδώνυμό σου ότι μπορεί να είσαι υποψήφιος ιπτάμενος ή ίσως εμπειρότατος επιβάτης φαν της αεροπορίας με άπειρα ταξίδια κι εμπειρίες πτήσεων, δίνοντας εξηγήσεις κοτσανεϊσιον , δεν πειράζει όλοι σιγια σιγα μαθαίνουμε!
 
1. Ο iptamenos άνοιξε ένα θέμα άνευ ουσίας με λάθος χαρακτηρισμούς και ορολογίες και κακώς επεκτάθηκε τόσο ένα topic που φάνηκε σχεδόν από την αρχή το "επίπεδό" του. Δυστυχώς, ακόμα το ίδιο μέλος συνεχίζει και γράφει το ίδιο άσχετα πράγματα. Ίσως και λάθος των Συντονιστών που δεν το κλείδωσαν αμέσως.

2. Το off topic έχει πάει σύννεφο, ίσως και ψιλοδικαιολογμένα αφού το αρχικό post δεν έχρηζε σημασίας.

3. Άρα... :deadthread:
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top