Εορταστικό Αεροπορικό Κουίζ Airliners.GR 2016

  • Thread starter Thread starter gonso
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Eίναι το Α320 Αir Berlin / Etihad.

Επίσης, στην ερώτηση 24, γιατί δε δεχτήκατε την Greenland Express, μιας και το F100 της έχει μια πανέμορφη ζωγραφιά της Γροινλανδίας. Όπως η Anguilla είναι "overseas territory of the UK" κι ανεξάρτητο κράτος, έτσι και η Γροινλανδία είναι " autonomous country in the realm of Denmark".
 
Συμφωνώ με τον γιατρό για την Greenland express 100%. Εχω και εγώ κάποιες ενστάσεις αλλά θα περιμένω την βαθμολογία πρώτα ;)
 
Αγαπητοί συμφορουμίτες, το φετεινό κουίζ έλαβε τέλος. Ευχαριστούμε όλους τους συμμετέχοντες που βγάλανε τα ματάκια τους (με την κακή έννοια) τις τελευταίες 37 μέρες.

Ήταν πράγματι πολύ ικανοποιητική η συμμετοχή γενικώς, ίσως λόγω στερητικού συνδρόμου! Περισσότερα γι’αυτό αργότερα.

Ακολουθεί μία μικρή επεξήγηση των απαντήσεων. Εν συνεχεία οι βαθμολογίες και μετά συζήτηση σχόλια και ο καθιερωμένος τσακωμός! Φέτος, τις ερωτήσεις τις γράψαμε τρείς. Δίπλα σε κάθε απάντηση θα γράψω και ποιός την έγραψε. Από εκεί και πέρα ο κάθε ένας από τους τρείς θα μπορεί να εξηγεί περαιτέρω ότι χρειάζεται. Παρακαλώ μία υπομονή, θα ποστάρω τις ερωτήσεις πέντε-πέντε και μετά ότι θέλετε.

Πάμε :

ΕΡΩΤΗΣΗ 1 (by LEPKO1A) : SkyEurope and Go2sky ήταν οι δύο εταιρείες που είχαν κοινό διακριτικό κλήσης το "RELAX"

ΕΡΩΤΗΣΗ 2 (by LEPKO1A) : Η Σάμος είναι το αεροδρόμιο με τις "ρακέτες" που δεν είναι κυκλικές

ΕΡΩΤΗΣΗ 3 (by Gonso) : Ο Παύλος Ιωαννίδης, κυβερνήτης και μέλος του ΔΣ του ιδρύματος Ωνάση. Τον έμαθε να πετάει καταδιωκτικά η RAF στον Β'παγκόσμιο πόλεμο. Μπήκε νωρίς στην πολιτική αεροπορία της Ελλάδας. Έχεις πολλές πρωτιές στην ΟΑ και ήταν κυβερνήτης της βασιλικής οικογένειας και σχεδόν όλων των super vips. Πολλές πτητικές πρωτιές για την ΟΑ επίσης. Εδώ μετά την πρώτη πτήση του Κομήτη για την ΟΑ:εδώ

ΕΡΩΤΗΣΗ 4 (by Gonso): Η Eastern είναι η εύκολη απάντηση.

ΕΡΩΤΗΣΗ 5 (by Gonso): Σε πίστα είχα πετύχει και τα δύο παρκαρισμένα με το 20 και το 21, που σημαίνει τα χρόνια λειτουργίας της Onur Air. Τώρα, καταλαβαίνω γιατί να γιορτάσεις τα 20 χρόνια, γράφοντας το 20 στην άτρακτο. Γιατί να γράψεις το 21, δεν το καταλαβαίνω!

συνεχίζεται.....
 
ΕΡΩΤΗΣΗ 6 (by Gonso): Τα σχεδιαγράμματα των αεροδρομίων ήταν σχετικά εύκολα. Η προσπάθειά μου να μπερδέψω με τον καινούργιο διάδρομο της Φρανκφούρτης, απέτυχε! Οι παλιοί θα θυμούνται την ερώτηση με τους διαδρόμους σε διάταξη F !

EΡΩΤΗΣΗ 7 (by LEPKO1A): To 300άρη της West Atlantic είναι το SX-BGK της Cronus. To 700άρη της Jet lite είναι το SX-BLU της Axon. To 400άρη της Allied Air είναι το SX-BFA της Galaxy. To 300άρη της Alas Uruguay είναι το SX-BLA της Ολυμπιακής.

ΕΡΩΤΗΣΗ 8 (by Gonso): Το Β της Icelandic είναι το livery με το Βόρειο Σέλας. To Γ είναι το Airbus της Novespace που κάνει παραβολικές πτήσεις που προσομοιώνουν μηδενική βαρύτητα. Μου άρεσε το ελληνικό Σ ! . Το Δ της Transat, αυτό που λέει "καλώς ήρθατε", το γράφει σε πολλές γλώσσες σε όλη την άτρακτο.

ΕΡΩΤΗΣΗ 9 (by Gonso & LEPKO1A): Mπέρδεμα αλλά όχι άλυτο. Στο Α, η έξοδος κινδύνου και το όνομα της Etihad δεν κολλάνε. Αυτό το πιάσανε μερικοί και κατάλαβαν ότι το Α320 φοράει το σπέσιαλ livery της Air Berlin-Etihad εδώ . Στο Β, ακριβώς το ίδιο. Εδώ δεν κολλάει το μέγεθος των παραθύρων, η κεραία internet και το μέγεθος του logo. Αρκετοί αναγνώρισαν το Α330 της Etihad εδώ

ΕΡΩΤΗΣΗ 10 (by Gonso): Δεν δυσκόλεψε πολλούς η τρυπούλα των παραθύρων. Αν ήταν ερμητικά κλειστό το κενό μεταξύ του πλαστικού παραθύρου και του εξωτερικού παραθύρου, η πίεση μέσα στο κενό θα ήταν μεγαλύτερη της καμπίνας σε μεγάλο ύψος. Αποτέλεσμα αυτού, θα ήταν το πλαστικό παράθυρο να φούσκωνε ή και να έσπαγε. Ήδη μπορεί να έχετε δεί μικρές ρωγμούλες σε αυτά τα παράθυρα σε μερικά α/φη.

συνεχίζεται .....
 
Ααααααα γι αυτό η 9 μου φαινόταν τόσο εύκολη!!! Παρασύρθηκα από την φαινομενική ευκολία και απάντησα λάθος!!!! :wall:

Και δυστυχώς έχασα την Bonus μιας και ήμουν 100% σίγουρος ότι είναι η Κάσος και ούτε καν το έψαξα. Δεν πειράζει στο επόμενο κουίζ θα ψάχνομαι και στα φαινομενικά εύκολα!!!
 
ΕΡΩΤΗΣΗ 11 (by Gonso) : O Διαγόρας της Ρόδου και η αδικοχαμένη κεφαλονίτισσα Άννα Πολλάτου, ολυμπιονίκης της ρυθμικής. Ο Βικέλας (Σύρος), δεν ήταν αθλητής, αλλά πρόεδρος της Ολυμπιακής Επιτροπής.

ΕΡΩΤΗΣΗ 12 (by Gonso) : Η εισαγωγή του APU του Β727. Η ερώτηση είχε την πρόθεση να αναδείξει το ότι το APU στο συγκεκριμμένο α/φος, δεν ήταν στην ουρά, αλλά στην φωλιά του συστήματος προσγείωσης.

ΕΡΩΤΗΣΗ 13 (by LEPKO1A): Το αεροδρόμιο της Σητείας δυσκόλεψε αρκετά. Περισσότερα από την δημιουργό, εάν απαιτηθεί.

ΕΡΩΤΗΣΗ 14 (by George): Τουαλέτες τοποθετημένες στο cargo hold to Α330 της Airtours. Περισσότερα από την δημιουργό, εάν απαιτηθεί.

ΕΡΩΤΗΣΗ 15 (by George): Στο Α, μερικοί είδαν φραγκόκοτα και το μυαλό τους πήγε αμέσως στην Frontier.

συνεχίζεται.....
 
Ενστάσεων συνέχεια. Ο launch customer του Α330-200 ήταν η ILFC που τα νοίκιασε στην Canada 3000. Αφορα την ερωτηση 14.

Επίσης, link για την First air καθως μόνο κουκουβάγια βρίσκω
 
ΕΡΩΤΗΣΗ 16 (by LEPKO1A) : Περισσότερα από τον δημιουργό, εάν απαιτηθεί.

ΕΡΩΤΗΣΗ 17 (by LEPKO1A) : Περισσότερα από τον δημιουργό, εάν απαιτηθεί.

ΕΡΩΤΗΣΗ 18 (by LEPKO1A) : Περισσότερα από τον δημιουργό, εάν απαιτηθεί.

ΕΡΩΤΗΣΗ 19 (by Gonso) : Πασαρέλα λένε οι Ισπανοί την φυσούνα. Ο "Πασαρέλας" χειρίζεται τη φυσούνα. Το είδα, μου άρεσε, το φωτογράφησα. Αν φόραγε και το νούμερο 15 στην πλάτη, θα μου άρεσε περισσότερο. Αλλα που να θυμάστε εσείς!

ΕΡΩΤΗΣΗ 20 (by Gonso) : Ερώτηση που δυσκόλεψε αρκετά, και αυτός ήταν ο σκοπός της. Είναι από τις ερωτήσεις που ξεχωρίζουν τους άντρες από τα παιδιά! Το MD80 είχε πολλές πατέντες. Όπου βλέπεις πολλές πατέντες σε αεροπλάνο, αυτό σημαίνει ένα πράγμα. Κακός σχεδιασμός. Η κανονική θέση της πυξίδας είναι στην μέση και πάνω από το μεσαίο "παρμπρίζ". Εκεί όμως στο συγκεκριμμένο α/φος οι παρεμβολές ήταν τόσες πολλές που η πυξίδα δεν ήταν εντός ορίων επιτρεπτού σφάλματος. Την βάλανε και αυτοί πάνω από την είσοδο του πιλοτηρίου! Βάλανε τα κθρεφτάκια στο "ταμπλό" (ένα για κάθε πιλότο), και έναν πιό μεγάλο κοινό καθρέπτη λίγο πίσω από την πυξίδα. Κάνανε την πυξίδα τεράστια και με μεγάλο φώς για να φαίνονται οι μοίρες και ...θαύμα! Και έβλεπε ο χειριστής αν η πορεία των οργάνων μπροστά του συμβάδιζε με την μαγνητική πυξίδα αλλα ταυτόχρονα πέρναγε και τον οφθαλμολογικό έλεγχο για το medical. Αν μπορούσες να δείς αυτό, τί διάολο, από μάτια θα έσκιζες.
Ανέκδοτες ιστορικές αναφορές κάνουν λόγο και για κλεψιές με την χρήση των καθρεφτών. Ο Κ2, σήκωνε το καθρεφτάκι του και κοίταζε (ανάποδα), τί βλάβη επέλεξε ο εξεταστής στο simulator, πρίν σκάσει η βλάβη. Προειδοποιούσε έτσι τον Κ1 !

συνεχίζεται......
 
Κι εμένα με δυσκόλεψε η First Air. Αν και οι δύο πρώτες που έψαξα ήταν η Frontier και η First Air, δεν το βρήκα γιατί το airliners.net έχει μόνο μία φωτο του αεροσκάφους (η παραπάνω) και άλλη μία που είναι τραβηγμένη από σχεδόν μπροστά. Έτσι χάθηκε μέσα στον... ζωολογικό κήπο των δύο εταιριών.
 
Top