Έπαινος προς εργαζομένους ΟΑ

  • Thread starter Thread starter OAL260
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ρε παιδια μιλαω για αλλο περιστατικο πριν απο περισσοτερα απο 3-4 χρονια. Κατι ειχε γινει αν θυμαμαι καλα. Εαν οχι, τοτε σορι, ισως η μνημη μου με απατα. Ισως να μην ητανε και Ηρακλειο. ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ λεπτομερειες!!! :wall: Το περιστατικο στη Μυκονο το ανεφερα διοτι η ΟΑ ειχε καποια προβληματα τεχνικης φυσεως που ομως δεν μπορουσαν να αποδοθουνε σε ανθρωπινο λαθος! Το περιστατικο με το -ΒΙΗ ειναι αλλο απο αυτο που εννοω εγω. Ισως πρεπει να το ειχα ξεκαθαρισει απο την αρχη! :oops: 'Ισως να μην ητανε καν με ΑΤR αλλα με Ντορνιε η με Ντας. ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ! Αλλα σα να θυμαμαι αλλο περιστατικο με σκελη ανεβασμενα. Εαν δεν υπηρξε κατι τετοιο, οκ, mea culpa, το στο νιονιο δε λειτουργει σωστα! (οχι οτι στον PC λειτουργει.. :lol:)

Τεσπα, ξεχαστε το..
 
makedonas":2eunmjvj said:
Ρε παιδια μιλαω για αλλο περιστατικο πριν απο περισσοτερα απο 3-4 χρονια. Κατι ειχε γινει αν θυμαμαι καλα. Εαν οχι, τοτε σορι, ισως η μνημη μου με απατα. Ισως να μην ητανε και Ηρακλειο. ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ λεπτομερειες!!! :wall: Το περιστατικο στη Μυκονο το ανεφερα διοτι η ΟΑ ειχε καποια προβληματα τεχνικης φυσεως που ομως δεν μπορουσαν να αποδοθουνε σε ανθρωπινο λαθος! Το περιστατικο με το -ΒΙΗ ειναι αλλο απο αυτο που εννοω εγω. Ισως πρεπει να το ειχα ξεκαθαρισει απο την αρχη! :oops: 'Ισως να μην ητανε καν με ΑΤR αλλα με Ντορνιε η με Ντας. ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ! Αλλα σα να θυμαμαι αλλο περιστατικο με σκελη ανεβασμενα. Εαν δεν υπηρξε κατι τετοιο, οκ, mea culpa, το στο νιονιο δε λειτουργει σωστα! (οχι οτι στον PC λειτουργει.. :lol:)

Τεσπα, ξεχαστε το..

Περιστατικα με σκελη ανεβασμενα τρια. Το ενα με Dornier στην Ταναγρα αναγκαστικη με αφρο το δευτερο και το τριτο στο Ελληνικο το ενα με Β737-200 και το δευτερο με ATR. Μην με ρωτησετε λεπτομερειες νηολογια κλπ δεν θυμαμαι πρεπει να ψαξω στο αρχειο μου.....Το μονα που θυμαμαι ειναι οτι αυτο με το 737 ηταν επι Speedwing Διοικησης και το αλλο οτι εγινε η προσγειωση στον "εφεδρικο" 33L-15R που επαιζε τον ρολο του τροχοδρομου.....
 
Μετά από λίγο ψάξιμο βρέθηκαν τα δύο αυτά περιστατικά του 1997, το ένα με ένα Dornier (24 Σεπτεμβρίου 1997) από Μήλο όπου οι τροχοί δεν έκλειναν (σύμφωνα με άρθρο των Νέων) λόγω βλάβης του υδραυλικού συστήματος και προσγειώθηκε στην Τανάγρα και ένα AT7 από Άκτιο με 55 επιβάτες στις 12 Σεπτεμβρίου 1999, όπου είχε μπλοκάρει ο μπροστινός τροχός και δεν κατέβαινε. Υπήρξε και αυτό του 1999 με το 732 αλλά τελικά δεν υπήρξε πρόβλημα (το σχετικό άρθρο δεν ξεπερνάει καν τις 10 γραμμές, ενώ αναφέρεται πως δεν υπήρξαν καν ζημιές)
 
oaicarus":3lvlgkdl said:
Μετά από λίγο ψάξιμο βρέθηκαν τα δύο αυτά περιστατικά του 1997, το ένα με ένα Dornier (24 Σεπτεμβρίου 1997) από Μήλο όπου οι τροχοί δεν έκλειναν (σύμφωνα με άρθρο των Νέων) λόγω βλάβης του υδραυλικού συστήματος και προσγειώθηκε στην Τανάγρα και ένα AT7 από Άκτιο με 55 επιβάτες στις 12 Σεπτεμβρίου 1999, όπου είχε μπλοκάρει ο μπροστινός τροχός και δεν κατέβαινε. Υπήρξε και αυτό του 1999 με το 732 αλλά τελικά δεν υπήρξε πρόβλημα (το σχετικό άρθρο δεν ξεπερνάει καν τις 10 γραμμές, ενώ αναφέρεται πως δεν υπήρξαν καν ζημιές)

Θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω..σχετικα με το 732 ειχαν λιωσει? φθαρει? φυγει? τα λαστιχα του δεξιου κυριου σκελους και προσγειωθηκε με κλιση αριστερα για να μην του γυρισει το αεροσκαφος. Θυμαμαι μαλιστα και την συνεντευξη που ειχαν δωσει στην τηλεοραση πληρωμα και οι Αγγλοι Διευθυντες της Speedwings τοτε...μαλιστα εκανε 2 βολτες πανω απο το αεροδρομιο ωστε να δουν καθαρα απο τον πυργο αν τα λαστιχα οντως ηταν προβληματικα. Θα προσπαθησω να βρω περισσοτερα στοιχεια και θα επανελθω :)
 
oaicarus":21vujllg said:
ένα AT7 από Άκτιο με 55 επιβάτες στις 12 Σεπτεμβρίου 1999, όπου είχε μπλοκάρει ο μπροστινός τροχός και δεν κατέβαινε.


Αυτο πρεπει να ειναι που λεω... Αλλα παιδια (mods) δεν χωριζετε τα ποστ, γιατι ναι μεν αρχιζει να εχει ενδιαφερον, αλλα σα να την καναμε λιγο απο το αρχικο μας θεμα.. (το λεω ΧΩΡΙΣ να εχω διαθεση να το παιξω συντονιστης!!! ;) )
 
επαινος τεχνικών ΟΑ

Συμφωνώ οτι πρέπει οι "αφανείς" εργαζόμενοι να αναγνωρίζονται για την προσφορά τους, τόσο με επαίνους όσο και με χρηματικό αντίτιμο. Το τεχνικό κομμάτι της ΟΑ σίγουρα είναι αξιομνημόνευτο αν αναλογιστεί κανείς τις "φουρτούνες" της Εταιρείας και του σχετικά "δύσκολου" ελλαδικού χώρου *short flights, corrosion, small airfields etc*

Όπως παντού, κάποιοι δουλεύουν για να πετάνε τα αεροπλάνα...

Η μόνη σκέψη μου είναι κατά πόσο το engineering, planning και operational maintenance "εκσυγχρονίζεται" όπως θα έπρεπε. Εκτός από διαχείριση χρειάζονται επιμορφώσεις, πολύ δουλειά, ανταλλαγή εμπειριών και 1002 άλλα πράγματα. Δεν είμαι αρνητικός αλλά ακόμα και στο 2007 οι ελληνικές Εταιρείες δεν εκσυχρονίζονται με γρήγορους ρυθμούς και η ΟΑ σίγουρα είναι κάτω του Μ.Ο. σε πολλά *ειδικά εαν αναλογιστούμε και των κονδυλίων που έχει δαπανήσει*

Είχα την τύχη να δω maintenance Β747, Β727, Α300 αλλά και D-check σε Β-707 το 1985 και οφείλω ένα μπράβο σε εκείνους τους τεχνικούς και μηχανικούς της ΟΑ. Όμως:
παλιές "ιστορίες" από θρυλικές εποχές με "top" πιλότους, τους καλυτερους μηχανικούς, με αριστοτέλειο όραμα κτλ. είναι ωραίες για τα forums και συζητήσεις μετά κρασιού αλλά δεν αρκούν πια. Σήμερα δεν αρκούν καλοί μηχανικοί και σίγουρα όχι "ελληνική" πατέντα για να είσαι από τους πρώτους. Το καλοκαίρι συζητούσα με φίλο μου που δουλεύει στην lufthansa για τα business processes που χειρίζονται για maintenance και έμεινα άναυδος από το τι έχουν "φτιάξει"...βέβαια η LH έχει >300 Α/Φ η ΟΑ 41. Αλλά φανταστείται ότι ειδικά η LH, όπως και η SAS, η πρώην SWISSAIR διαφημιζόντουσαν (NG π.χ.) από την δεκαετία του ΄70 με έναν από τους κεντρικούς άξονες το maintenance όταν Αμερικάνοι και λοιποί προέβαλαν την εξυπηρέτηση του επιβάτη και το πλάτος καθισμάτων...! Διαφορά νοοτροπίας λοιπόν! Καλό το μαρκετινγκ αλλά το πλεονέκτημα της τεχνογνωσίας και η αυτονομία στο ΤΕΧΝΙΚΟ κομμάτι έχει περισσότερη υπεραξία από ότι νομίζουν κάποιοι.

Ένα είναι σίγουρο: ακόμα και εάν οι μηχανικοί δεν είναι οι καλύτεροι στον κόσμο (και με τι μέτρα και σταθμά εκτός των χρόνων εμπειρίας και certifications) τα ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ είναι απίστευτα ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ και κατ' επέκταση ΑΣΦΑΛΗ "από την μανα τους" (εκ κατασκευής...)! so fly without worrying
:roll:
convair
 
Απο εφημερίδα Εθνος (αναδημοσίευση αναγνώστη) 27/9/2007

Θα ήθελα να διηγηθώ ένα περιστατικό πραγματικά απίστευτης εξυπηρέτησης από την Ολυμπιακή. Την Τετάρτη 22 Αυγούστου είχα εισιτήριο αεροπορικής εταιρείας από Παρίσι για Αθήνα. Από δικό μου σφάλμα έχασα την πτήση μου και βρέθηκα στις 5:30 το απόγευμα στο αεροδρόμιο Orly να αναζητώ άλλη πτήση για Αθήνα.
Το μόνο αεροπλάνο που θα μπορούσα να προλάβω ήταν της Ολυμπιακής στις 7:00 από το αεροδρόμιο Charles de Gaulle. Μετά από αρκετό τρέξιμο κατάφερα να φτάσω στο αεροδρόμιο πέντε λεπτά πριν τις 7:00 με έναν τεράστιο εκδρομικό σάκο στην πλάτη μου. Μίλησα με τους ανθρώπους της Ολυμπιακής οι οποίοι πολύ ευγενικά μου είπαν ότι δεν μπορώ να πετάξω γιατί φυσικά το check-in είχε κλείσει.
Ωστόσο ήταν πρόθυμοι να μου κόψουν εισιτήριο ώστε να προσπαθήσω να περάσω με τον σάκο μέχρι το τερματικό αν το επέτρεπαν οι άνθρωποι ασφάλειας του αεροδρομίου. Μάλιστα μου υποσχέθηκαν ότι αν δεν τα κατάφερνα θα μου επέστρεφαν τα χρήματα. Εκείνη την στιγμή εμφανίστηκε ο Station Manager της Ολυμπιακής κ.Νίκος Παυλέας. Ενδιαφέρθηκε για το πρόβλημα μου και προθυμοποιήθηκε άμεσα να με συνοδεύσει ώστε να μπορέσω να περάσω από την ασφάλεια του αεροδρομίου. Πέρασε τον σάκο μου από τον έλεγχο τον χειραποσκευών και τελικά έφτασε κουβαλώντας τον στο τερματικό από που θα επιβιβαζόμασταν στον αεροσκάφος. Στη συνέχεια κατέβηκε ο ίδιος στον αεροδιάδρομο για να παραδώσει τον σάκο και να μεταφερθεί με τις υπόλοιπες αποσκευές. Πρέπει να προσθέσω ότι και οι συνοδοί αεροσκάφους ήταν εξίσου ευγενείς και πρόθυμοι κατά την διάρκεια του ταξιδιού.
Έχω χρησιμοποιήσει την Ολυμπιακή άλλη μια φορά, πάλι τελείως απροβλημάτιστα. Ωστόσο η γενικότερη εικόνα που έχω για την εταιρεία είναι εικόνα εγκατάλειψης και ταλαιπωρίας για όσους την χρησιμοποιούν. Νομίζω ότι είναι άδικο για την εταιρεία να προβάλλεται μόνο αυτή η εικόνα από τα ΜΜΕ. Δεν γνωρίζω αν η αντιμετώπιση οφείλεται στον άνθρωπο, τον κ. Παυλέα, που βρίσκεται στην συγκεκριμένη θέση πάντως ήταν πραγματικά μοναδική.
 
Νομίζω πως στην περίπτωσή σου στάθηκες τυχερός και έπεσες στον κατάλληλο άνθρωπο την κατάλληλη στιγμή.
Είμαι σίγουρος πως αν στη θέση των υπαλλήλων αυτών και του κ. Παυλέα ήταν κάποιος Γερμανός, Γάλλος, Βρετανός, Ιταλός ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, το μόνο που θα κατάφερνες θα ήταν να ξέμενες για ένα ακόμα βράδυ στο Παρίσι πληρώνοντας πολλά επιπλέον χρήματα για να ταξιδέψεις την επόμενη με αλλαγή στο εισητήριο (ή πιθανόν καινούριο εισητήριο)
 
Η ΟΑ έχει κάποιους ανθρώπους που σε ορισμένες κρίσιμες στιγμές δείχνουν τρομερή ευελιξία. Είναι στιγμές που σε αφήνει σχεδόν άναυδο. Αντίστοιχο περιστατικό μου έχει συμβεί κι εμένα στο Παρίσι πριν λίγα χρόνια. Αν ψάξετε στα παλιά ρηπόρτς, θα το βρείτε...
 
Top