Eπιλογή σχολής

Αν υπολογίσουμε και τις ώρες για multi-engine που αναφέρει ο φίλος asterixx25 το τελικό ποσό γίνεται 39,950€
Εδώ συμφωνούμε :great:
Υπάρχουν νομίζω σχολές που προσφέρουν αυτό το πακέτο.


Υ.Γ.:Φίλε asterixx25 το κέρασμα ισχύει ακόμα;;;
Βεβαίως, άμα βάλεις τις βενζίνες μέσα... :twisted:
 
Λοιπόν,

Εκπαίδευση σε αερολέσχη, μπες internet και ψάξε Δεκελείας, Αρκαδίας, Αθηνών, Μεσογείων που είναι στο Τατόι (έκτος την Αρκαδίας) για να μην πληρώνεις και διόδια (εάν μένεις Αθήνα)
Πάνω, κάτω όλα τα ίδια είναι. Ρώτα για έκπτωσης εάν τα δώσεις όλα μπροστά Όπως είπα όμως μην σε πιάσουν κορόιδο και σε βάλουν να τελειώσεις με 60 ώρες. Δώσε τα λεφτά μπροστά και θα σου κάνουν και καμιά έκπτωση.
Ground School είναι κοροϊδία στης λέσχες, μην τυχόν το πληρώσεις και συμμετάσχεις. Διαβάζεις από την πρώτη ημέρα και δίνεις πριν φτάσεις της 30 ώρες.

Τελειώνεις με 8000€ (με 50 ώρες και δεν σου έβαλα την φτηνότερη λέσχη) στην χειρότερη περίπτωση. Άλλα 300€ για εξεταστή (υπάρχουν και εξεταστές που δεν παίρνουν λεφτά). Συν 300 για βιβλία, plotter κλπ, και 160 για Medical.
8760€ και πολλά λέω (Σε παλιότερα ποστ κάποιος έλεγε Αρκαδίας PPL με 7000€, πάρε και μάθε εάν θές αλλά είναι Μέγαρα)

Build up 100 ώρες με 130€ την ώρα σύμφωνα με τη ιστοσελίδα της μεσογείων = 13000€ (sorry εδώ έκανα ένα τυπογραφικό λάθος στο προηγούμενο post) υπάρχουν και πιο φτηνή (με 120€ για παράδειγμα)
Άμα προπληρώσεις της ώρες μπορεί και να σου κόψουν και κάτι. Όλες οι αερολέσχες κάνουν ειδικές τιμές εάν προπληρώσεις πολλές ώρες.

Μέχρι τώρα 21 760€
Multi Engine 2300€ βλέπε Superior Air (6 ώρες)
Σύνολο 24 060€ (including PPL. MEP, and 100 hours build up!!!)
Σου μένουν 50 ώρες IFR Άλλα 8000€
Distance learning άλλα 2000€
Σύνολο 34060€
Let us say 35000€ να είναι στρόγγυλος ο αριθμός.

Για αυτό λέμε κάνε πρώτα μια καλή έρευνα αγοράς !!! και παζάρεψε !!!

Παιδιά και πάλι sorry για το τυπογραφικό λάθος «shit happens unfortunately»

Στείλε pm για να μου πεις για της βόλτες…
 
Asterix25 και solro
You are both right.

Εάν βρεις μια σχολή που σου δίνει αυτήν την τιμή δεν υπάρχει λόγος να μην το κάνεις. Ας είναι και 39 000€
Στο κάτω κάτω από αυτό ζούνε οι σχολές. Δεν είναι και ΜΚΟ!!!
Να ξέρεις όμως ότι γίνεται και πιο φτηνά και να γνωρίζεις πότε σου πουλάνε φρου φρου και αφρόκρεμα οι σχολές και πότε είναι εντάξει απέναντι σου.
50 000 - 60 000 τα θεωρώ far too much, my friends
 
Κύριοι, Καλησπέρα,

Διάβασα έτσι λίγο αυτά που είχατε να πείτε, σε γενικές γραμμές έχετε πέσει μέσα, κατά την γνέμα μου πάντα. Νομίζω έχετε πέσει λίγο έξω στις τιμές, γιατί στο χαρτί όλα έτσι ωραία βγαίνουν, αλλά στο τέλος δεν είναι ποτέ αυτό το αρχικά υπολογισμένο ποσό. Βαλτέ και ένα “Contingency & Final Reserve” και θα έχετε ένα κάπως πιο ρεαλιστικό ποσό. Σχεδόν τίποτα δεν πάει όπως το έχεις σχεδιάσει.

Επίσης όλα καλά αυτά που λέτε περι επιλογής σχολής και θέμα περί οικονομικών. Ναι υπάρχουν σχολές που θα βγεις με ένα fATPL με 50Κ, βαλε βγάλε.

Ερεύνα αγοράς έχετε κάνει? Έχετε καταλάβει ότι οι εταιρίες που παίρνουν πλέον Ab-Initio χειριστές είναι απειροελάχιστες? Όχι μόνο αυτό, αλλά είναι πλέον απαραίτητο να γνωρίζεις και την τοπική γλώσσα.
Πλέον για να βρεις σίγουρα δουλεία αν δεν έχεις “μπάρμπα στην Κορώνη”, η επιλογή σχολής θα προκαθορίσει την εταιρία/εταιριες με τις οποίες θες να εργαστείς. Οι περισσότερες αερογραμμές πλέον συνάπτουν σχέσεις με σχολές, ώστε να τους παρέχουν αποφοίτους, κομμένους ραμμένους στα μέτρα τους.
Θες Easyjet? Πας CTC. Thomas Cook? Oxford Aviation. FlyBe? Pilot Training College of Ireland. Και πάει λέγοντας.

Δεν με πιστεύετε; Επενδύστε ένα τρίμηνο κοιτάζοντας κάθε 2 με 3 μέρες στο νετ για προκηρύξεις να δείτε από μόνοι σας. Όσοι ζητούν, απαιτούν ώρες και τύπο. Οι υπόλοιπες απευθείας από σχολές.
Για αυτό πρέπει να δώσετε βάση και σε αυτό το θέμα, γιατί αλλιώς αν απλά μπείτε σε μια οποιαδήποτε φθηνή σχολή, και ας είναι καλή και αξιόπιστη, κινδυνεύετε να καταλήξετε όπως και πολλοί άλλοι, γιατί στην ουσία όλοι το ίδιο χαρτί θα έχετε, ένα fATPL χωρίς ώρες και αν δεν υπάρχει κάποιο καλό χαρτί πανεπιστήμιου από πίσω, ή type rating, απλά θα μπείτε στην κλήρωση για μια θέση εργασίας για την οποία έχουν κάνει αίτηση άλλοι 600 από όλον τον κόσμο με το ίδιο ακριβώς χαρτί.

Δεν θέλω να ακουστώ αρνητικός, προς θεού, απλά είναι μια σημαντική απόφαση και πρέπει να λέγονται αυτά τα πράγματα πριν πάτε να επενδύσετε ένα τέτοιο ποσό.
 
Αααααχ,τι να λέμε και τι να κάνουμε! Θες έτσι,θες αλλιώς; Θα σου τα πάρουν ακριβώς.Οι φτηνοσχολίτσες είναι τελικά παρηγοριά στον άρρωστο κι ας είναι καλές.Γιατί άντε και το πήρες
που θα το πάρεις το χαρτί,μετά τι; Θα πας Αμερική π.χ στη σχολή του ORLANDO που είναι φθηνή αν και επώνυμη αλλά μετά σου λένε και ακούς από τα δικά τους χείλη,(the graduates find a job
within a year after graduation).Για τέτοια είμαστε; Αλλοιμονό μας μάγκες και με πόσες ώρες;Μήπως θα πρέπει να πετάς σαν σκλάβος βάζοντας ώρες εκπαιδευτή με το C-172 ή το ΡΑ-28 και μετά βλέπουμε;Ή μήπως για να γίνεις πιο ανταγωνιστικός να πας στη FLYBE να βάλεις ώρες στο DASH ή στο EMBRAER κι όχι κάτω από 500 επί τύπου μπας και βρείς καμμιά θεσούλα σε καμμιά OLYMPICAIR ή οπουδήποτε αλλού;
Δηλαδή μιλάμε για οικονομικό γονάτισμα και να ξέρετε υπάρχουν άνθρωποι που το κάνουν και κανένας πλέον δεν τους παρεξηγεί γιατί αυτή είναι η κατάσταση.Μπείτε και δείτε το site των σχολών της OXFORD,CTC,FTE και θα καταλάβετε τι ακριβώς εννοώ.Θές BRITISH AIRWAYS 100.000 ευρώ μάγκα μου.Και να ήταν μόνο η BRITISH AIRWAYS;QATAR-THOMSONFLY-EASYJET-MEA-CITYFLYER και άλλα πολλά......... :thx: Δυστυχώς πέθανε απλά το ab-initio.Tώρα ισχύει το ab-initio με εταιρία.Αυτή είναι η πλέον ορατή πραγματικότητα και όποιος πιστεύει το αντίθετο απλά κοιμάται τον ύπνο του δικαίου.

ΝΙΚΟΣ :great:
 
Συνυπολογίζοντας όλους τους παράγοντες που αποτελούν το θέμα «επιλογή σχολής» τόσο ως προς το πληρέστερο επιστημονικό επίπεδο θεωρητικών γνώσεων και πτητικής εκπαίδευσης συνολικά, σε συνδυασμό με τις απαιτήσεις του σύγχρονου πτητικού μέσου, όσο και ως προς τη διαχρονική εξέλιξη της αγοράς για την επαγγελματική αποκατάσταση των πιλότων , τα δεδομένα έχουν αλλάξει δραματικά γι αυτό οι υποψήφιοι θα πρέπει σοβαρά να λαμβάνουν υπόψη πολλούς παράγοντες, πριν αποφασίσουν να σπουδάσουν.

1/ Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα σε ο, τι αφορά ξένες εταιρίες /προσλήψεις κλπ
2/ Συμφωνώ με το κ. Vassdel , ο οποίος πάντα ξέρει τι γράφει όταν τοποθετείται, αλλά ελάχιστοι μάλλον τον ερμηνεύουν/κατανοούν σωστά.
3/ Οι Σπουδές modular ήταν/είναι μάλλον εναλλακτική επιλογή ανάγκης (ένεκα καλύτερης/σταδιακής αντιμετώπισης του κόστους) Επιλογές όμως όπως αυτές που προτείνουν κάποιοι παραπάνω, ήτοι: ανομοιογενών σπουδών σε αερολέσχες , σχολές κλπ, είναι μάλλον λανθασμένες, δημιουργούν τεράστιες θεωρητικές ελλείψεις, είναι εκτός κλίματος και φιλοσοφίας σωστής πτητικής προετοιμασίας για επαγγελματία Κ2 και δεν προτιμώνται από τις εταιρίες, επί πλέον δε δημιουργούν πολλαπλές καθυστερήσεις και αρκετές φορές επιφέρουν μεγαλύτερο τελικό κόστος.
Μια τέτοια επιλογή θα ήταν αποδοτική για κάποιον που δεν έχει την οικονομική δυνατότητα αλλά είναι ιδιαίτερα ευφυής, υψηλών επιδόσεων με απόλυτα πειθαρχημένο χαρακτήρα/ προσωπικότητα
3/ Πιστεύω ότι η πληρέστερη και η σωστότερη επιλογή σπουδών για κάθε υποψήφιο παραμένει η επιλογή Integrated / ab-initio f ATPL + MCC ( άνευ type rating ) Αν θα είναι Σχολή Ελλάδας, Ευρώπης ή Αμερικής ας αποφασίσει ο κάθε υποψήφιος αφού το ψάξει πάρα πολύ καλά και εμπεριστατωμένα.

Πιστεύω επίσης να μην επαναληφθεί το φαινόμενο υψηλότατης και απογοητευτικής αποτυχίας στον επερχόμενο διαγωνισμό low timers της Α3 τον Οκτώβρη , όπως στο προηγούμενο ( και ας σταματήσει επιτέλους η καραμέλα του μπάρμπα στη κορώνη , ελάχιστα είναι τα περιστατικά βύσματος, ίσως κάποιοι κατιόντες συγγενείς πιλότων κλπ, θεμιτό ) , διαφορετικά θα μας τρώνε τις θέσεις οι Μαλτέζοι, Γερμανοί, Φιλανδοί κ.α κι εμείς θα λέμε ο μπάρμπας στη κορώνη…Όποιος έχει ικανότητα και γνώση δεν φοβάται κανένα διαγωνισμό , οι επαναλαμβανόμενες δικαιολογίες για «κορώνες» και «δόντια» αφορούν τους ανασφαλείς μετρίους. Κανενός ικανού διαγωνιζόμενου υποψηφίου που έχει κάνει καλές σπουδές με καλά χαρτιά και έχει γα@@θει και συνεχίζει να γα@@ται στο διάβασμα δεν μπορεί να του «φάει» τη θέση κανένας βυσματίας, ακόμα και με type rating /μηδέν ωρών
 
Συμφωνώ μαζί σου σε ότι αφορά τη συνέχεια και τη συνέπεια της εκπαίδευσης σε ότι αφορά τα modules ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ-ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ-ΤRTO.Όντως και δυστυχώς το κόστος τελικά
προσαυξάνεται αντί να μειώνεται.Και πώς προσαυξάνεται; Όταν ο υποψήφιος αναγκάζεται να γίνει FI για ώρες εμπειρίας ή να ακολουθήσει την πεπατημένη πλέον που αφορά TYPE RATING-LINE TRAINING.
Κι ο Θεός να βάλει το χέρι του.Τώρα σε ότι αφορά τα βύσματα.Αυτά πάντα θα υπάρχουν αλλά δε θα πρέπει να απογοητεύεται κανείς και ειδικά ο καλά προετοιμασμένος υποψήφιος.Κι αν τελικά με
το χειρότερο σενάριο σε καπελώσουν ή σου φάνε την όποια θέση σίγουρα αν είσαι πραγματικά άριστα καταρτισμένος κάποια σοβαρή εταιρία του εξωτερικού σε περιμένει μαθαίνοντας παράλληλα
και τη γλώσσα της χώρας στην οποία θα κάνεις καριέρα. :great:
 
Πιστευετε οτι σε 5,6 χρονια η εκπαιδευση θα κοστιζει τοσο?Οπως και οι απαιτησεις για να σε προσλαβουν σε μια εταιρεια?
Πλεον οι καιροι ειναι δυσκολοι..ποιος εχει 60000ε στην ακρη για εκπαιδευσεις και τετοια?
Κατα την αποψη μου αργα ή γρηγορα το μεγαλυτερο μερος των ανεργων πιλοτων θα αποροφηθει εφ οσον δεν θα υπαρχουν τοσοι νεοι..
Και μετα???μηπως θα πρεπει να μειωθει το κοστος εκπαιδευσης?Μηπως και οι εταιρειες θα πρεπει να αρχισουν να εκπαιδευουν νεους?
Απλα εκανα μια υποθεση..περιμενω τους ποιο εμπειρους να την σχολιασουν και να μου πουν αν στεκει :)
 
Μακάρι η ευχή σου και η σκέψη σου να γίνει κάποια μέρα πραγματικότητα,αλλά το μόνο που βλέπω είναι οι καταστάσεις να ακολουθούν ανοδική πορεία
και πολύ φοβάμαι ότι τελικά οδηγούμαστε σε έναν κύκλο όπου δύσκολα θα αλλάξει κάτι και αν δεν μειωθεί το κόστος της εκπαίδευσης πιστεύω ότι θα
παραμείνει στα ίδια υψηλά οικονομικά επίπεδα σύμφωνα με τις παρούσες συνθήκες!! Πιστεύεις εσύ ότι οι εταιρίες δε θα ανακαλύψουν τους καλούς ή τους
έμπειρους πιλότους; Αυτό θα συμβεί ο κόσμος να χαλάσει! Πριν από λίγο καιρό στο you tube παρακολουθούσα την συνέντευξη του σεϊχη Al Baker της QATAR
που έλεγε ότι όντως δυσκολεύονται να εντοπίσουν τους κατάλληλους υποψηφίους για τα πληρώματα των αεροσκαφών της εταιρίας αλλά τελικά τους βρίσκουν
κάποια στιγμή και οι εμπειρότεροι καταλήγουν στα εμιράτα από όλο τον κόσμο.Και τώρα ειδικά όπου οι νέες παραγγελίες αεροσκαφών τελευταίας γενιάς αυξάνονται
με γεωμετρική πρόοδο θα αυξάνονται και οι απαιτήσεις σε ότι αφορά την εκπαίδευση αλλά και στα κόστη για ποιοτική εκπαίδευση. :great:
 
Και τα χρηματιστηρια σε ανοδικη πορεια ηταν καποτε... :D
Και εγινε αυτο που εγινε..πιστευω πως αν συνεχιστει ετσι το πραγμα,οχι συντομα αλλα σε καποια χρονια οι εταιρειες θα ψαχνουν πιλοτους απο το ebay..

Υ.Γ,Ισως ειμαι πολυ ελπιδοφορος αλλα προσπαθω να αλλαξω λιγο και το κλημα της συζητησης :great:
 
Top