- Εγγραφή
- 04/05/2004
- Μηνύματα
- 7.044
- Likes
- 4.045
- Περιοχή
- LGAT, East Terminal
- Website
- www.flickr.com
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AOA
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAT
Παραθέτω ένα επεισόδιο από άρθρο ενός καλού φίλου-δημοσιογράφου και spotter Jay Selman http://worldairlinenews.wordpress.com/2 ... de-look-2/
Περιληπτικά:
Ένα 767 της ΑΑ προερχόμενο από LA πήρε άδεια προσγείωσης στο διάδρομο 22L του JFK. Ο άνεμος ήταν 22 κόμβοι - 310 μοίρες με gusting στους 34 κόμβους. Ο κυβερνήτης αρνήθηκε να προσγειωθεί στον 22L και όταν ο ελεγκτής δεν του έδωσε άδεια προσγείωσης στον 31R, δήλωσε emergency και προσγειώθηκε στον 31R με... το έτσι θέλω, δημιουργώντας και ένα ψιλοχάος!
Στο link είναι όλη η συνομιλία http://www.avweb.com/other/jfkemergencygo.mp3
ενώ στο PPRuNe (Professional Pilots Rumor Network) οι γνώμες διίστανται http://www.pprune.org/atc-issues/414548 ... 81010.html
Σύμφωνα με τη γνώμη του γράφοντος λέει τα εξής
Περιληπτικά:
Ένα 767 της ΑΑ προερχόμενο από LA πήρε άδεια προσγείωσης στο διάδρομο 22L του JFK. Ο άνεμος ήταν 22 κόμβοι - 310 μοίρες με gusting στους 34 κόμβους. Ο κυβερνήτης αρνήθηκε να προσγειωθεί στον 22L και όταν ο ελεγκτής δεν του έδωσε άδεια προσγείωσης στον 31R, δήλωσε emergency και προσγειώθηκε στον 31R με... το έτσι θέλω, δημιουργώντας και ένα ψιλοχάος!
Στο link είναι όλη η συνομιλία http://www.avweb.com/other/jfkemergencygo.mp3
ενώ στο PPRuNe (Professional Pilots Rumor Network) οι γνώμες διίστανται http://www.pprune.org/atc-issues/414548 ... 81010.html
Σύμφωνα με τη γνώμη του γράφοντος λέει τα εξής
Τελικά σε αυτή την περίπτωση ποιος έχει δίκιο;Some think the Captain should have slipped into the flow and let the controller work out an approach for 31R that would minimize chaos for everyone else. If the flight was so low on fuel as to require unconditional maneuvering, why didn’t the crew declare this sooner? And if the crew couldn’t handle a 34-knot crosswind as just a day at the office, what are they doing flying into Kennedy? Others cheered the Captain, believing he determined that an unsafe condition existed and acted to correct it.
