Re
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 18/11/2007
- Μηνύματα
- 35
- Likes
- 0
Μιας και στο παρελθόν έτυχε να ασχοληθώ με ανάλυση αποστολής αεροσκάφους (θέμα το οποίο πρόσφατα αναβίωσε), θα ήθελα να θέσω στους ιπτάμενους του φόρουμ ορισμένες ερωτήσεις:
1. Ποια είναι η διαδικασία της αρχικής ανόδου (αμέσως μετά το transition μέχρι τα 1000-1500 πόδια) ? Ταχύτητες, Κινητήρας, Flaps κλπ..
2. Ίδια ερώτηση μέχρι τα 10000 πόδια, όπου και παύει ο περιορισμός των 250 KCAS. Το flight path angle από τι καθορίζεται ? Πότε μαζεύονται τα Flaps ? Ο κινητήρας σε ποιο σημείο λειτουργεί ?
3. Από τα 10 kfeet έως το initial cruise flight level (FL300-350 υποθέτω) ποιο είναι το climb schedule? To κλασσικό "constant CAS" και μετά "constant Mach" ή υπάρχουν και παραλλαγές ? Είναι μονάχα το FMS που καθορίζει ταχύτητα.vs.υψόμετρο σύμφωνα με το CI ή παρεμβάλεται και ο χειριστής ?
οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία ευπρόσδεκτη!
ευχαριστώ εκ των προτέρων!
1. Ποια είναι η διαδικασία της αρχικής ανόδου (αμέσως μετά το transition μέχρι τα 1000-1500 πόδια) ? Ταχύτητες, Κινητήρας, Flaps κλπ..
2. Ίδια ερώτηση μέχρι τα 10000 πόδια, όπου και παύει ο περιορισμός των 250 KCAS. Το flight path angle από τι καθορίζεται ? Πότε μαζεύονται τα Flaps ? Ο κινητήρας σε ποιο σημείο λειτουργεί ?
3. Από τα 10 kfeet έως το initial cruise flight level (FL300-350 υποθέτω) ποιο είναι το climb schedule? To κλασσικό "constant CAS" και μετά "constant Mach" ή υπάρχουν και παραλλαγές ? Είναι μονάχα το FMS που καθορίζει ταχύτητα.vs.υψόμετρο σύμφωνα με το CI ή παρεμβάλεται και ο χειριστής ?
οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία ευπρόσδεκτη!
ευχαριστώ εκ των προτέρων!