Ερωτησεις-εντυπωσεις-προτάσεις σχετικα με το R.B.F.

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Στην επίσημη ιστοσελίδα (http://www.ypa.gr/content/index.asp?tid=15) υπάρχουν μόνο συγκεντρωτικά στατιστικά στοιχεία και όχι ανά αεροδρόμιο. Θα ήταν δύσκολο η συντακτική ομάδα του περιοδικού να αναδημοσιεύσει τα στοιχεία και στο forum ;
 
Σε λίγες ώρες/μέρες θα υπάρχει σχετικό αρθρο στις σελίδες του airliners.gr, μιας και το δουλεύω για την ώρα. Θα σε ενημερώσω μόλις το ανεβάσω στις σελίδες των "Ειδήσεων" στο https://www.airliners.gr/el/news/index.php
 
Μασσαλής Ιωάννης":1om4v60k said:
Στην επίσημη ιστοσελίδα (http://www.ypa.gr/content/index.asp?tid=15) υπάρχουν μόνο συγκεντρωτικά στατιστικά στοιχεία και όχι ανά αεροδρόμιο. Θα ήταν δύσκολο η συντακτική ομάδα του περιοδικού να αναδημοσιεύσει τα στοιχεία και στο forum ;

Αν μπεις στη σελίδα του κάθε αεροδρομίου στη σελίδα της ΥΠΑ θα βρεις και τα επιμέρους στατιστικά για το κάθε αεροδρόμιο.
 
Akis":vpadkn4f said:
Τέτοιες διαφορές υπάρχουν σε όλα τα αεροδρόμια. Κάποια εξήγηση;

Καλησπέρα Ακη,

Τα στοιχεία προέρχονται από 3 διαφορετικές πηγές
ΥΠΑ, ACI και τα ίδια τα αεροδρόμια

Όλα είναι διαφορετικά!!!! :wall:

Το LGIR με ενημέρωσαν οι άνθρωποι της Υ.Π.Α. εκεί πριν μερικές ημέρες ότι είναι 300.000 πάνω!

Προσπαθώντας να παρακολουθήσω στατιστικά εδώ και χρόνια από ελληνικά αεροδρόμια κατέληξα στο συμπέρασμα ότι η ποιό αξιόπιστη πηγή είναι το Υπουργείο Οικονομικών (αντιπαράθεση με «σπατόσημα»)
Να σημειωθεί επίσης ότι οι charter εταιρίες δεν δημοσιεύουν στατιστικά ή να το θέσω αλλιώς τα όποια δημοσιεύουν δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα για συγκεκριμένους λόγους.

Πάντως με εξαίρεση το Ηράκλειο τα νούμερα ως trend είναι σωστά
 
ivan_the_pilot":1utse92v said:
Σήμερα δεν ήταν να κυκλοφορήσει η CY389? Γιατί έχει το airbull race? :shock:

11/11/2008 το return με εντυπωσιακά νυχτερινά πλάνα από ILS16 νύχτα πάνω από SKG
 
Οι αποκλείσεις 200-300 επιβατών (δλδ. επιβατών 1-2 πτήσεων) είναι αστείες αν δούμε πως συγκεντρώνονται αυτά τα στοιχεία κατά τη διάρκεια ενός ολόκληρου έτους.
Π.χ. για κάθε μία από τις 50.000 περίπου πτήσεις της Θεσσαλονίκης συμπληρώνεται από υπαλλήλους (όχι απαραίτητα ιδιαίτερα πεπειραμένους) των αντιπροσώπων ή εταιρειών handling το έγγραφο 634 με τα στατιστικά στοιχεία κάθες πτήσης (αεροσκάφος, προορισμός, επιβάτες αν/αφ. ανά class, infants, transit, cargo, ταχυδρομείο, φόροι) με στοιχεία που έχουν πάρει από τα loadmessages (LDM) που φτάνουν μέσω του AFTN. Την δουλειά αυτή συνήθως την κάνουν κάτω από πίεση και μεταξύ άλλων καθηκόντων τους και στη συνέχεια παραδίδουν τα έγγραφα στο αερολιμενικό τμήμα της ΥΠΑ για περαιτέρω επεξεργασία και καταχώριση στους υπολογιστές. Οπότε λάθη και αποκλίσεις από την πραγματικότητα είναι πολύ φυσικό να έχουμε. Άλλοτε αυτά διαπιστώνονται από την ΥΠΑ, αλλά και άλλοτε όχι... Θα έλεγα επομένως μην κολλάμε στο αν ήταν 200 ή 300 επιβάτες παραπάνω ή παρακάτω.
 
Για να ξεκαθαρίσω κάτι (επειδή έχω την αίσθηση ότι πήρατε κάπως στραβά την ερώτηση/παρατήρηση που έγραψε παραπάνω :wink: ). Απλά έθεσε την ερώτηση γιατί βλέποντας τους αριθμούς της ΥΠΑ και τους αριθμούς που υπήρχαν στο RBF δεν μπορούσα να εξηγήσω τις μικροδιαφορές, μιας και στο άρθρο έγραφε ότι οι αριθμοί έρχονται από την ΥΠΑ. Το ότι ήταν προσωρινά τα στοιχεία που δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό δεν το γνώριζα και ίσως θα ήταν σωστό αυτό να είχε γραφεί και στο περιοδικό ώστε να υπάρχει σωστή ενημέρωση των αναγνωστών.

Σίγουρα υπάρχουν διαφορές από στατιστική σε στατιστική. Το βλέπουμε για παράδειγμα και στον ΑΙΑ. Άλλους αριθμούς έχει δώσει στην δημοσιότητα ο αερολιμένας και άλλους η ΥΠΑ. Αυτά έχουν οι στατιστικές. ;)

xristos":2xacewc2 said:
Οι αποκλείσεις 200-300 επιβατών (δλδ. επιβατών 1-2 πτήσεων) είναι αστείες αν δούμε πως συγκεντρώνονται αυτά τα στοιχεία κατά τη διάρκεια ενός ολόκληρου έτους.
Σε αεροδρόμια με μεγάλη κίνηση σίγουρα είναι αστείες, αν και παρ' όλες τις δυσκολίες που υπάρχουν στην συλλογή των στοιχείων δεν θα έπρεπε να υπάρχουν. Σε αεροδρόμια όμως με μόλις μερικούς χιλιάδες επιβάτες το χρόνο, μια διαφορά των 300 επιβατών μπορεί να είναι ένα π.χ. το 5% της συνολικής τους κίνησης. Και αυτές είναι οι περιπτώσεις στις δεν μπορούμε να κάνουμε σωστή εκτίμηση των αριθμών.
 
11/11/2008 το return με εντυπωσιακά νυχτερινά πλάνα από ILS16 νύχτα πάνω από SKG
Μα γιατι δεν βαλατε το dvd στο τευχος?Η μηπως το δικο μου δεν ειχε?
 
Top