Ερωτήσεις για αεροσκάφη ΟΑ (Α300/Α340)

  • Thread starter Thread starter leandros
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
leandros":1dw8vp15 said:
Α300 για JFK ή Γιοχάνεσμπουρκ ή Ντουμπάϊ ποτέ έχει πετάξει?

Και όλη την περίοδο 93-99 πριν αγοραστούν τα 340, το ATH-NBO-JNB από ΑΒ6 εκτελούνταν. Ένα φεγγάρι έκαναν και το ATH-DXB-BKK.
 
Re: Ερωτήσεις για αεροσκάφη ΟΑ

xristos":2agqik68 said:
leandros":2agqik68 said:
4)Έχει τύχει να εξυπηρετήσει πτήση του εσωτερικού ποτέ Α300 ή Α340, λόγω ιδιάζουσας κατάστασης ή μεγάλης ζήτησης?

Λογικά αναφέσαι στο σήμερα. Γιατί αν η ερώτηση είναι γενική, στο παρελθόν τα Α300 εξυπηρετούσαν αρκετούς προορισμούς εσωτερικού. Π.χ. τέλη δεκαετίας '80, τα Α300 εξυπηρετούσαν το σύνολο των πτήσεων ATH-SKG καθώς και πτήσεις για HER,RHO,CFU, CHQ και την AXD.


τελευταία φορά που ταξίδεψα ATH-AXD με Α300 ήταν το 1999. τότε πάντως είχε γίνει λόγω συγχώνευσης 2 πτήσεων με 737. πάντως αν θυμάμαι καλά πτήσεις με Α300 ATH-AXD γίνονταν και στα mid-90s όταν η ΟΑ είχε 2x daily για AXD. ήταν εντυπωσιακά τα άτιμα, γέμιζαν σχεδόν όλο το apron στο Δημόκριτο! (εντάξει υπερβάλλω και λίγο :wink: )
 
Ναι το ATH-AXD με Α300 υπήρχε ως 1998 περίπου, όπως και κάποιες άλλες πτήσεις εσωτερικού ανά διαστήματα.
Μετά αποχώρησαν βέβαια τα παλιά A300, και τα AB6 χρησιμοποιούνταν πλέον κυρίως για πτήσεις εξωτερικού.
 
για πληρες αφιερωμα στα Α300 μην ξεχνατε να παρετε το τευχος του REMOVE BEFORE FLIGHT που κυκλοφορει...πολυ καλο αρθρο με φωτογραφικο υλικο και ολη την ιστορια των αεροσκαφων απο Ολυμπιακη και ΑPOLLO.
 
Παιδιά, άλλη μια ερώτηση έχω να κάνω:
Η Ολυμπιακή έχει 4 Α340, σωστά;
Εγώ ποτέ δεν κατάλαβα το γιατί. Ξέρεις κάποιος να μου πει;
Και εξηγούμαι. Ένα a/c για JFK και 1 για Καναδά, Γιοχάνεσμπουργκ.
Τα άλλα 2 τί κάνουν;;;
Και ας πούμε έστω ότι το ένα είναι για backup, όταν κάποιο άλλο είναι για service ή...για να πηγαίνει SKG, το 4ο τί στο διάολο κάνει;
Κι αν τα λέω, καλά, τότε προκειμένου να πάνε τα στρατά στην Καμπούλ, γιατί έπρεπε να ακυρωθεί η πτήση προς JFK;
Πάντως, ώρες ώρες μ'αυτά που διαβάζω εδώ μέσα στεναχωριέμαι τόσο που καλύτερα να μην σας έβρισκα. Καλά Α340 για Παρίσι, και για SKG ακόμη;;
Η παρακμή καλά κρατεί...
Πάντως, δεν ξέρω αν αυτό είναι περηγοριά ή απλά δείχνει μια προδιαγραμμένη τροχιά, αλλά κάποιο καλοκαίρι στα 80s είχαν ξεμείνει οι γονείς μου στο Ηράκλειο μετά από 3 διαδοχικές ακυρώσεις πτήσεων και ήρθε και τους μάζεψε ένα Β742 για να τους πάει στο αθάνατο Ελληνικό...
 
Ξεχνας την Αυστραλια και Βοστωνη--Σικαγο που κοπηκαν
 
tupolev":2rpbckb9 said:
Η Ολυμπιακή έχει 4 Α340, σωστά;
Εγώ ποτέ δεν κατάλαβα το γιατί. Ξέρεις κάποιος να μου πει;

Άγοράστηκαν 4 A340, γιατί έπρεπε να αντικατασταθούν ισάριθμα B747-200. :wink: Ως το 2001-02 πετούσαν για JFK, BOS, BKK, SYD, MEL, YYZ, YUL, JNB...
Στην πορεία, όταν μειώθηκαν τα διηπειρωτικά, άρχισαν να χρησιμοποιούνται για LHR και CDG.
 
tupolev":31vvwy20 said:
Παιδιά, άλλη μια ερώτηση έχω να κάνω:
Η Ολυμπιακή έχει 4 Α340, σωστά;
Εγώ ποτέ δεν κατάλαβα το γιατί. Ξέρεις κάποιος να μου πει;
Και εξηγούμαι. Ένα a/c για JFK και 1 για Καναδά, Γιοχάνεσμπουργκ.
Τα άλλα 2 τί κάνουν;;;
Και ας πούμε έστω ότι το ένα είναι για backup, όταν κάποιο άλλο είναι για service ή...για να πηγαίνει SKG, το 4ο τί στο διάολο κάνει;
Κι αν τα λέω, καλά, τότε προκειμένου να πάνε τα στρατά στην Καμπούλ, γιατί έπρεπε να ακυρωθεί η πτήση προς JFK;
Πάντως, ώρες ώρες μ'αυτά που διαβάζω εδώ μέσα στεναχωριέμαι τόσο που καλύτερα να μην σας έβρισκα. Καλά Α340 για Παρίσι, και για SKG ακόμη;;
Η παρακμή καλά κρατεί...
Πάντως, δεν ξέρω αν αυτό είναι περηγοριά ή απλά δείχνει μια προδιαγραμμένη τροχιά, αλλά κάποιο καλοκαίρι στα 80s είχαν ξεμείνει οι γονείς μου στο Ηράκλειο μετά από 3 διαδοχικές ακυρώσεις πτήσεων και ήρθε και τους μάζεψε ένα Β742 για να τους πάει στο αθάνατο Ελληνικό...

1 για Ν
1 για CYYZ
1 για FAJS
1 ηταν για Αυστραλια, και τωρα εκτελει πτησεις για EGLL-LFPG
 
Πολύ ωραία. Σας ευχαριστώ πολύ.
Παρολαυτά το θέμα της μίσθωσης του αεροσκάφους της Καμπούλ με ακύρωση πτήσης προς JFK παραμένει κάπως σκοτεινό.
Μ'αρέσει πολύ αυτή η εταιρεία που παίρνει 4 αεροσκάφη και μετά κόβει τα μισά δρομολόγια για το οποία τα πήρε. Τι παρακμή...Τουλάχιστον γιατί δεν αντικαθιστά το ένα με Α330 ή κάτι αντίστοιχο;
(Αν ξέρει κάποιος ένα σοβαρό λόγο, κι όχι απλές εικασίες, γιατί απότι ξέρω σοβαρά σχέδια για επανακίηση πτήσεων προς Ινδοκίνα/Αυστραλία δεν υπάρχουν, και η ιδέα του Hong Kong δε νομίζω να ήταν ποτέ σοβαρή)
Υπάρχει μήπως κάποιο γραφειοκρατικό κόλλημα ή όσον αφορά το συμβόλαιο κτλ.;
 
Top