A
Anonymous
Guest
tupolev":2k4s14fo said:Πολύ ωραία. Σας ευχαριστώ πολύ.
Παρολαυτά το θέμα της μίσθωσης του αεροσκάφους της Καμπούλ με ακύρωση πτήσης προς JFK παραμένει κάπως σκοτεινό.
Μ'αρέσει πολύ αυτή η εταιρεία που παίρνει 4 αεροσκάφη και μετά κόβει τα μισά δρομολόγια για το οποία τα πήρε. Τι παρακμή...Τουλάχιστον γιατί δεν αντικαθιστά το ένα με Α330 ή κάτι αντίστοιχο;
(Αν ξέρει κάποιος ένα σοβαρό λόγο, κι όχι απλές εικασίες, γιατί απότι ξέρω σοβαρά σχέδια για επανακίηση πτήσεων προς Ινδοκίνα/Αυστραλία δεν υπάρχουν, και η ιδέα του Hong Kong δε νομίζω να ήταν ποτέ σοβαρή)
Υπάρχει μήπως κάποιο γραφειοκρατικό κόλλημα ή όσον αφορά το συμβόλαιο κτλ.;
Καλημερα σας
Δυο πραγματα θα ηθελα να επισημανω σχετικα
α) Οταν τα αεροπλανα δεν πετουν και δη τα μεγαλα που πηγαινουν και ερχονται (τους χωριζει μονο ενα turn around ) στην Αθηνα περνουν και καποια service αναλογα με τις ωρες τους αυτα τα service ειναι ειτε μεγαλα (ημερων) ειτε μικρα (ωρων)αρα με αυτη τη λογικη δεν καθεται κανενα ποσο μαλλον δε οταν χρειαζεται για λογους επιχειρησιακους να υπαρχει stand-by αεροσκαφος για μερικες ωρες ωστε να αντιμετωπιστουν διαφορα προβληματα που τυχον θα προκυψουν..(Η ΟΑ εδω και μια πενταετια τουλαχιστον δεν εχει σχεδον ποτε stand by αεροσκαφος)
β) Το συγκεκριμενο δρομολογιο για Καμπουλ (συγνωμη για το off) ναυλωθηκε και πληρωθηκε απο το Κρατος και στην τιμη ειχε συμπεριληφθει και η ζημια που θα προεκυπτε απο τυχον ακυρωση αλλων δρομολογιων.