EuroAir και επιδοτούμενες πτήσεις

  • Thread starter Thread starter SK
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
no frills":evhyymxl said:
MAXIM ....οσο αναφορα για τον ανορθογραφο μονολογο μου.....συγνομι φιλαι μου αλλα ημε αγγραμματος....αν μπορισ να βοιθισισ......θα το εκτιμουσα......[/quote:evhyymxl said:
καλα κανεις και εισαι ανορθογραφος. αυτο ομως γιατι σε εμποδιζει απο το να εισαι ευγενικος και αξιοπρεπεις? πιστευεις πως ειναι χωρος το forum που χωρα τις ειρωνειες σου? sorry aki gia to off topic....

Φιλε μου no frills μαλλον δεν εχεις διαβασει ακριβως για το τι με κατηγορησαν και απαντησα......και εγω επισης πιστευω οτι εδω δεν ειναι χωρος για '''επιθεσεις'' επι πρωσωπικου......και καλο ειναι να μην γινετε......Στα εχω γραψει εως τωρα ανωρθωγραφα ή ορθογραφημενα δεν περιεχουν ιχνος ειρωνιας.........παρακαλω μεγαλυτερη προσοχη στα οσα γραφω.............Ζητησα πληροφοριες τι εστι EYRO AIR-στολος-συντηρηση-κτλ-πραγμα που δεν ειδα να γραφετε....αντ'αυτου μου την ''πεφτετε'' οτι ειναι υποπτο που δεν γραφω για την ΟΑ και οτι ειμαι αγραμματος.....αλλα ανταλλα της παρασκευης το γαλα..........
 
maxim":3d98kbg8 said:
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΚΗ στην διαλεκτικη η υποθεση ειναι η εναρξη της σκεψης....αν διαβασεις καλα αυτο που γραφω θα δεις
maxim":3d98kbg8 said:
Μαλλον Στεφο δεν εχεις διαβασει οσα εχω γραψει για την ΟΑ
maxim":3d98kbg8 said:
Φιλε μου no frills μαλλον δεν εχεις διαβασει ακριβως
Παράξενο που τρία άτομα δεν καταλαβαίνουν το τι γράφεις. Αλλά πιο εύκολο είναι να λέμε ότι οι άλλοι φταίνε. :roll:
maxim":3d98kbg8 said:
Ζητησα πληροφοριες τι εστι EYRO AIR-στολος-συντηρηση-κτλ-πραγμα που δεν ειδα να γραφετε
Σε ποιο ποστ ζήτησες τις σχετικές πληροφορίες; Ήταν όταν έθεσες το ερώτημα για το πόσο αξιόπιστη είναι η εταιρία; Αλλά μάλλον ... δεν έχω διαβάσει σωστά τα όσα έχεις γράψει...

Υ.Γ. Όχι απανωτά ποστ έχουμε πει. Το κουμπί ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ γι΄ αυτό υπάρχει!!!

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ: EuroAir και επιδοτούμενες πτήσεις
 
Σχετικό άρθρο και στο in.gr

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244

Σύμφωνα με αυτό,
"Η Euro Air είχε καταθέσει και στο παρελθόν παρόμοια προσφυγή, η οποία τελικά απορρίφθηκε με το σκεπτικό ότι η άδειά της κάλυπτε αεροσκάφη χωρητικότητας έως 20 θέσεων και όχι 66, που απαιτούσε ο σχετικός όρος του διαγωνισμού."

Είναι αλήθεια ότι η άδεια πτητικότητας κάλυπτε μέχρι 20 θέσεις; Γνωρίζει κανείς συγκεκριμένα να μας πει;
 
"Στον αέρα η αεροπορική σύνδεση των μικρών νησιών"

Φαίνεται πως η EuroAir κέρδισε στο ΣτΕ, αφού συμμετέχει στον διαγωνισμό, για τρία δρομολόγια. Η ΥΠΑ όμως καθυστερεί...
Σχετικό το σημερινό άρθρο της Ελευθεροτυπίας:

Χωρίς αεροπορική κάλυψη κινδυνεύουν να μείνουν από την Πρωτοχρονιά αρκετοί «άγονοι» προορισμοί, καθώς η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας δεν έχει ανοίξει ακόμη τις προσφορές των ενδιαφερόμενων εταιρειών.

Ο διαγωνισμός αφορά 13 δρομολόγια που συνδέουν την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη με νησιά του Αιγαίου, όπως η Κάρπαθος, το Καστελόριζο, η Σκύρος και η Αστυπάλαια, που επιδοτούνται από την Ε.Ε. και το Ελληνικό Δημόσιο και εξυπηρετούν κάθε χρόνο περισσότερους από 100.000 επιβάτες. Στους συγκεκριμένους προορισμούς τα δρομολόγια εκτελούν σήμερα οι «Ο.Α.», όμως η σχετική σύμβαση λήγει στο τέλος του έτους και για το λόγο αυτό έχει προκηρυχθεί διεθνής διαγωνισμός. Στη διαδικασία μετέχει και η Euroair που, ύστερα από προσφυγή της στο ΣτΕ, εξασφάλισε τη συμμετοχή της στο διαγωνισμό και, σύμφωνα με πηγές προσκείμενες στην ΥΠΑ, έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για την εκτέλεση δρομολογίων σε τρεις γραμμές μέτριας χωρητικότητας. Ωστόσο, αν και απομένουν μόλις 3 εβδομάδες, η ΥΠΑ δεν έχει ακόμη αποσφραγίσει τις προσφορές με αποτέλεσμα κανείς να μη γνωρίζει ποιοι θα εκτελούν τις συγκεκριμένες πτήσεις.
 
Συνεχίζονται οι καθυστερήσεις από πλευράς ΥΠΑ, αναφέρει σε άρθρο του το ΒΗΜΑ. Αποσπάσματα:

"Και ενώ το Συμβούλιο της Επικρατείας με απόφασή του δικαίωσε τη EuroAir και σε εφαρμογή της δικαστικής απόφασης η πενταμελής επιτροπή του διαγωνισμού ομόφωνα ενέκρινε και οι δύο εταιρείες να προχωρήσουν στο επόμενο στάδιο του ανοίγματος των οικονομικών προσφορών που στην πράξη συμμορφώνεται με τη δικαστική εντολή, η διοίκηση της ΥΠΑ κρατάει στο συρτάρι της το πρακτικό της επιτροπής και ασκεί κάθε είδους πιέσεις (μεταθέσεις στην επαρχία!) στα μέλη της μήπως και τα πείσουν να αποκλείσουν ξανά τη EuroAir. Δυστυχώς όμως για τη διοίκηση της ΥΠΑ, το πρακτικό έχει ήδη διαρρεύσει και έτσι η επιτροπή είναι αμετακίνητη στις θέσεις της."
 
Το ΒΗΜΑ επανέρχεται στο θέμα των επιδοτούμενων πτήσεων και στη στάση της ΥΠΑ, με σύντομο σχόλιό του στο Βηματοδότη της Κυριακής:

Οι άγονες γραμμές αρκούν για να σώσουν την παραπαίουσα Ολυμπιακή; Φαίνεται ότι κάποιοι (διάβαζε: Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας) το πιστεύουν τόσο πολύ ώστε έφτασαν στο σημείο να θέλουν να αλλάξουν «φωτογραφικά» τους όρους του διαγωνισμού για την ανάθεσή τους. Προσέξτε τι σκαρφίστηκαν: οι δυο-τρεις «επικίνδυνες» ανταγωνίστριες ιδιωτικές εταιρείες που ενδιαφέρονται να πάρουν τις άγονες γραμμές διαθέτουν για την αγορά αυτήν αεροπλάνα έως 19 θέσεων, όσες ήταν το κατώτατο όριο έως σήμερα. H Ολυμπιακή δεν έχει τόσο μικρά και διεκδικεί το έργο με μεγαλύτερα των 19 θέσεων αεροπλάνα. Αλλαξαν λοιπόν τους όρους και ζητούν πλέον τα αεροπλάνα να είναι όχι 19, αλλά 20 θέσεων και πάνω! Βγάζουν έτσι εκτός παιχνιδιού τους ανταγωνιστές και... ανοίγουν δουλειές με τα δικαστήρια και την Ευρωπαϊκή Ενωση, όπου είναι βέβαιον ότι θα προσφύγουν οι θιγόμενοι. Τους εύχομαι «καλά ξεμπερδέματα»...
 
ΕΛΛΑΣ το μεγαλειο σου!
 
Το πραγματικά εκνευριστικό στην υπόθεση είναι ότι η 'προπαγάνδα' που κυριαρχεί σε πολλούς υποστηρικτές της διατήρησης εν ζωή της ΟΑ επαναλαμβάνει ανελλιπώς ότι 'τα νησιά και οι άγονες γραμμές' θα μείνουν χωρίς εξυπηρέτηση!

Εγώ δεν πιστεύω ότι οι 'κάποιοι' δρούν από μόνοι τους πάντως. Και το παραπάνω που ανέφερες δεν είναι παρά ένα μόνο επεισόδιο της ...σειράς. Το γιατί δεν δόθηκε ποτέ η ευκαιρία σε κάποιον άλλο φορέα να δείξει τι ακριβώς μπορεί να κάνει για τις γραμμές αυτές είναι αποτέλεσμα 'μακροχρόνιας' δουλειάς.
 
Τελικα γνωριζει κανεις τι συμβαινει με την Euro Air? Υπαρχει? Λειτουργει?

Το ΕΜΒ110 παντως ειναι στο Kemble και δεν ειναι καθολου καλα! (Εσεις με τα registrations ετοιμασθειτε για write-off).
 
To ATP και το Bandeirante ξεχαστε τα! Στη σελιδα λεει οτι εχει "τακτικες" πτησεις προς νησια με το "PA2" Αλλα βασει εταιρειας εχει Piper 31 και οχι kai oxi Piper 21 (Super Cub - χρησιμοποιηται για το τραβηγμα ανεμοπτερων!) Τα παιδια που δουλευουνε στο ΕΛ-ΓΚΑΒΟ εχουνε κανενα input?
 
Top