Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

Re: Συνεργασία Aegean - Olympic Air

Αν είχαμε πολιτικούς που πήγαν ένα βήμα μπροστά (έκλεισαν την ΟΑ) και ένα βήμα πίσω (φόρτωσαν τους εργαζόμενους στο δημόσιο κορβανά),
Αν έχουμε τόσους φανατικούς συνδικαλιστές και συνδικαλιστοπατεράδες που αν προσπαθήσεις να προχωρήσεις ένα βήμα μπροστά θα κάψουν την Αθήνα,
Αν έχουμε κρατικό μηχανισμό τόσο σάπιο που ούτε τα Α 340 δεν μπόρεσε να πουλήσει,
Αν έχουμε τόσους διεφθαρμένους πολιτικούς που τόσα χρόνια φόρτωναν σε όλες τις ΔΕΚΟ όλα τα 'ψηφοδέλτιά' τους - κι εμείς ως ανήθηκοι τους επιβραβεύαμε ψηφίζοντάς τους,

αν για όλα αυτά (και πάρα πολλά άλλα) θα έπρεπε να κρατήσουμε την ΟΑ κρατική, τότε μπράβο μας και πάλι μπράβο μας. Ίσως τελικά, αυτό να μας αξίζει.
 
Re: Συνεργασία Aegean - Olympic Air

Επηρεασμένος από το κλίμα των καιρών και με τις πρόσφατες αποφάσεις για τις ιδιωτικοποιήσεις, αλλά και τον γενικότερο διχασμό των Ελλήνων σε αυτό το θέμα, ομόλογω πως με τσίγκλησε ιδιαιτέρως αυτό:

Το κράτος δεν έχει καμιά δουλειά να κάνει τον επιχειρηματια.
ΟΠΟΥ και να τον έκανε απέτυχε.

Συμφωνώ 100%. Αλλά μια λογική ερώτηση που δεν κάνει κανείς υπέρμαχος των ιδιωτικοποιήσεων:
ΠΟΙΟ κράτος;;;;;;;;;
Αυτό που είχαμε εδώ και 30 χρόνια; Για να αποτύχει κάποιος σε κάτι πρέπει να θέλει να πετύχει και τέτοια διάθεση δεν υπήρξε ποτέ απο καμία κυβέρνηση.

Αλλά βέβαια, άλλο οι κυβερνήσεις (αυτές μια χαρά εξυπηρέτησαν τα συμφέροντα που εξυπηρέτησαν) και άλλο εμείς, οι πολίτες. Δηλαδή εσύ χαίρεσαι τώρα, γιατί γλίτωσες κάποιους φόρους που θα πήγαιναν σε μια ζημιογόνα δημόσια εταιρία; Και ναι, ήταν ζημιογόνα, ναι οι υπάλληλοι της, όπως πολλοί δημόσιοι υπάλληλοι, δεν ήταν παραγωγικοί. Κάτι που συμβαίνει και σε πολλές ΔΕΚΟ ή αεροδρόμια και λιμάνια που ιδιωτικοποιούνται αυτόν τον καιρό.

Η λύση σου για αυτό το πρόβλημα είναι το "σκότωμα", το ξεπούλημα; Σκέφτηκες ποτέ ότι σαν λαός θα έπρεπε να απαιτούμε
από τις κυβερνήσεις μας, να κάνουν βιώσιμες τέτοιες εταιρίες (με έναν στοιχειώδη έλεγχο στους υπαλλήλους, φτιάχνοντας εργασιακές συνθήκες και καταστάσεις, αντίστοιχες του ιδιωτικού τομέα) αντί να τις ξεπουλάνε έναντι πινακίου φακής;
Στην ουσία, το "κράτος" που λες, όποτε ιδιωτικοποιεί, είναι σαν να σου λέει:
"Ξέρεις, το ξέρω πως με έβαλες διαχειριστή της περιουσίας σου, αλλά επειδή είμαι ανίκανος να το κάνω σωστά, λέω να την "σκοτώσω" σε κάποιον ιδιώτη..." Και εσύ ΧΑΙΡΕΣΑΙ!!!!!

Αλήθεια, χαίρεσαι επίσης και για τις τεράστιες απώλειες από τα αεροπλάνα της πΟΑ που σάπιζαν πόσα χρόνια στο έδαφος, μόνο και μόνο για να καταλήξουν σκουπίδια; Χαίρεσαι και για το Ελ.Βενιζέλος και την ελευθερία πού έχουν οι γερμανοί να μας ξεσκίζουν;
(Πολύ σκληρό το "ξεσκίζουν"; Λες να είμαι υπερβολικός; Ισως γιατί πρόσφατα μόλις, έμαθα πως οι γερμανοί στο deal που υπέγραψαν, έχουν εγγυημένο τζίρο από την ελληνικό "κράτος", τουτέστιν ανεβάζουν τις τιμές τους όσο θέλουν και εάν πέσουν κάτω από το προσυμφωνηθέν ποσό, καλύπτει την διαφορά το ελληνικό δημόσιο, ΕΣΥ δηλαδη! Χωρίς να λαμβάνουμε υπόψιν τις επιπτώσεις στον τουρισμό από τις εταιρίες που αποχωρούν γιατί ειναι δυσβάσταχτο το κόστος χρήσης πια.)

Συνέχισε να χαίρεσαι λοιπόν. Εγώ λυπάμαι...
 
Re: Συνεργασία Aegean - Olympic Air

Περιουσία: Κάτι που σου αποφέρει εισόδημα ή τουλάχιστον δεν σου κοστίζει. Κάτι που άλλοι θέλουν να αποκτήσουν από εσένα έναντι κάποιου τιμήματος.
ΠΟΤΕ η κρατική ΟΑ εκπλήρωσε αυτήν την περιγραφή?
Το κράτος και οι υπάλληλοι του είναι ΑΝΙΚΑΝΟΙ να κάνουν τους επιχειρηματίες.
Δεν είναι αυτός ο προορισμός τους.
Είτε μιλάμε για αεροπλανα, εταιρίες τηλεπικοινωνιών, σιδηροδρόμους, εργοστάσια, τράπεζες ή τυροκομεία.
Ο Αϊνστάιν όριζε την βλακεία ως το να κάνεις το ίδιο πείραμα ξανά και ξανά περιμένοντας διαφορετικό αποτέλεσμα.
Αυτό υποστηρίζεις να κάνουμε...
Όσοι υποστηριχτές του κρατισμού είναι πεπεισμένοι για το αντίθετο μπορούν να βάλουν τα λεφτά τους εκεί που είναι το στόμα τους και να αγορασουν οι ίδιοι αυτά τα 'κελεπούρια'.
Εργαζόμενοι, πολίτικοι φορείς, συνεταιρισμοί, κολεκτίβες, δημοσιογράφοι, οποιοσδήποτε.
ΑΛΛΑ οι μεγαλύτεροι υποστηρικτές αυτού του μοντέλου όπου το προσπάθησαν πήγαν άκλαυτοι, βλέπε Τυποεκδοτική και 902 ΤV και αντί να δώσουν 1300 ευρώ βασικό έδωσαν χαρτί απόλυσης και ακόμα χρωστάνε τις αποζημιώσεις στους εργαζομένους για τους οποίους κόπτονται τόσο πολύ...

satcorfu και ΠΑΛΙ καλύτερα ήμασταν από ότι ήμασταν πριν. Φαντάζεσαι σε τι κατάσταση θα ήταν η κρατική ΟΑ τα τελευταία 3 χρόνια και πόσο μέσα θα είχε μπει?
Η κάκιστη συμφωνία του να φορτωθούμε 40χρονους και 50χρονους συνταξιούχους δεν είναι λόγος για να γυρίσουμε στην προτέρα κατάσταση αλλά για να διορθώσουμε αυτά ακριβός τα λάθη.
Όσο για τις αεροδιακομιδες τις ΠΛΗΡΟΝΟΤΑΝ κανονικά.
 
Re: Συνεργασία Aegean - Olympic Air

πριν συνεχχίσω, θέλω να πώ οτι ΔΕΝ είμαι κρατιστής, είμαι όμως εναντια στο μοντέλο ιδιωτικοποιήσεων που έχει γίνει και συνεχίζει να γίνεται στην Ελλάδα... του ξεπουλήματος δηλαδή προς οικονομικό όφελος κάποιων λίγων και πολιτικών δεσμεύσεων της εκάστοτε κυβέρνησης. !!
Για τις αεροδιακομιδές, είπα οτι με σχεδόν κάθε πτήση η πΟΑ έπαιρνε και φορεία ασθενων, τραυματιών κλπ που κόστιζαν μόνο 9 θέσεις- εισιτήρια, σε αντίθεση με το κόστος πτήσης ενός C-130 ..η διαφορά των τόσων χρόνων είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ !!
Για τους 50χρονους συνταξιούχους, αυτό πές το στον κ. Χατζηδάκη που πολλοί σήμερα τον έχουν ώς πρότυπο.. αλλά αυτός παρέδωσε την πΟΑ στον Βγενόπουλο, αφού εσκεμμένα άφησε- και άλλοι μαζί βέβαια- να πέσει η αξία της..
ο υπάλληλος της πΟΑ και ο κοσμάκης δεν είχαν καμμιά ανάμιξη στο μεγάλο φαγοπότι που έγινε και έφερε την πΟΑ στο χάλι των τελευταίων χρόνων. Ο ενοικιάσεις wet lease της τελευταίας στιγμής, οι απώλειες αεροπορικών εταιρειών απο το handling και ενα σωρό άλλα σκάνδαλα, έγιναν απο τα διορισμένα Δ.Σ. με τους αντιπροσώπους ( βλέπε ΗΟLA) να περιφέρονται στα γραφεία !!.
Και όπως γράφει ο Piperwarrior , επειδή οι κυβερνήσεις, που έβαλαν αυτους τους ανθρώπους να διοικήσουν και ήξεραν ή ανέχονταν την ανεπάρκειά και την ιδιοτέλειά τους, ουσιαστικά εν γνώσει τους την "έχωναν" ακόμα πιό μέσα στα χρέη, έρχονται και σου λένε οτι "αποτύχαμε", χωρίς ΚΑΝΕΙΣ τους να λογοδοτεί, θα δεχτώ σήμερα την ανευ όρων πώληση των υποδομών με πολύ πιθανή την κατάληξη που έχει η σημερινή ΟΑ ? απο την "Ελλάδα ψηλά" και το "Πάρτυ τελείωσε" τις υποτιθέμενες κόντρες με τον ανταγωνιστή Βασιλάκη, βλέπουμε σήμερα τον "Γάμο" έχοντας προηγηθεί βέβαια μια αρμονική συνύπαρξη το διάστημα που προηγήθηκε , με εναρμονισμένες πρακτικές, την ελληνική επιτροπή ανταγωνισμού να δέχεται την προηγούμενη προσπάθεια ενοποίησης και σήμερα να επαναλαμβάνεται πιό μεθοδευμένα η ίδια προσπάθεια !!
Υπάρχει κανείς που αλήθεια πιστεύει οτι είναι προς όφελος του απλού πολίτη? που τόσος κόσμος θα απολυθεί? που όταν θα το καταλάβουν οι υπέρμαχοι , θα είναι πολύ αργά, όπως σήμερα σίγουρα νοιώθουν οι χειροκροτητές του εθνικού σωτήρα Βγενόπουλου ( ΟΤΕ, ΟΑ κλπ)..
Πολλοι είναι υπέρμαχοι της πώλησης των αεροδρομίων, χωρίς να βλέπουν τι μεθοδεύσεις πάνε να γίνουν και παρόλα αυτά χειροκροτούν !! Ας δούν λοιπόν, οτι τελικά πάνε να πουλήσουν ΜΟΝΟ τα 4-5 μεγάλα α/δ που φέρονυν λεφτά και τα μικρά- παθητικά θα παραμείνουν στο κράτος ! Αρα, απο ποιό κόστος θα απαλλαγεί ο φορολογούμενος? απο τα κέρδη των μεγάλων, που σήμερα συντηρούν τα μικρά ? Αλλά, ας συνεχίσουν να χειροκροτούν, οταν θα δούν τους φόρους στα εισιτήριά τους να έχουν φτασει αυτούς του "Ελ.Βεν". θα πληρώνουν και θα το βουλώνουν, ή απλά θα πηγαίνουν με το ΚΤΕΛ !!!
 
Re: Συνεργασία Aegean - Olympic Air

satcorfu":2iz8ko3d said:
Για τις αεροδιακομιδές, είπα οτι με σχεδόν κάθε πτήση η πΟΑ έπαιρνε και φορεία ασθενων, τραυματιών κλπ που κόστιζαν μόνο 9 θέσεις- εισιτήρια, σε αντίθεση με το κόστος πτήσης ενός C-130 ..η διαφορά των τόσων χρόνων είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ !!
Μόνο που δεν ήταν και ο πιό ενδεδειγμένος τρόπος. Τα έχουμε ξαναπεί, καλή, χρυσή η πΟΑ με τις αερομεταφορές ασθενών αλλά πλέον υπάρχουν διαθέσιμα -αναλόγως της διακομιδής- Puma, C27 και C130 που, το βασικότερο, είναι επανδρωμένα με το κατάλληλα εκπαιδευμένο ιατρικό και παραϊατρικό προσωπικό (ΕΚΑΒίτες γιατροί respect :cool: ). Το κόστος ίσως να είναι υψηλότερο ωστόσο σαφώς είναι ο σωστός τρόπος και φυσικά καλύπτεται απ' τα ασφαλιστικά ταμεία. Πρόβλημα υπάρχει με τα μη σοβαρά (δλδ πλέον του θανατά) περιστατικά, τα οποία καλούνται να εξυπηρετήσουν οι ιδιωτικές αεροπορικές...

satcorfu":2iz8ko3d said:
Ας δούν λοιπόν, οτι τελικά πάνε να πουλήσουν ΜΟΝΟ τα 4-5 μεγάλα α/δ που φέρονυν λεφτά και τα μικρά- παθητικά θα παραμείνουν στο κράτος ! Αρα, απο ποιό κόστος θα απαλλαγεί ο φορολογούμενος? απο τα κέρδη των μεγάλων, που σήμερα συντηρούν τα μικρά ? Αλλά, ας συνεχίσουν να χειροκροτούν, οταν θα δούν τους φόρους στα εισιτήριά τους να έχουν φτασει αυτούς του "Ελ.Βεν". θα πληρώνουν και θα το βουλώνουν, ή απλά θα πηγαίνουν με το ΚΤΕΛ !!!
Στα εποχικά α/δ όποιος νέος ιδιοκτήτης πάει να αναβάσει τις χρεώσεις θα βρεθεί προ εκπλήξεως καθώς θα έχει να αντιμετωπίσει όχι μόνο τις μαινόμενες τουριστο-αεροπορικές που δεν γουστάρουν τέτοια αλλά και τις τοπικές κοινωνίες που σε πολύ μεγάλο ποσοστό ζουν απ' τον τουρισμό. Για τα μικρά α/δ, μπορεί ίσως να διατηρηθεί ένα μικρό τέλος επι των εισιτηρίων (στυλ σπατόσημου) και να συνδυαστεί με ποσοστό επι των εσόδων απ' την εκμετάλλευση των μεγάλων α/δ.

Να πώ την αλήθεια, κι εγώ είμαι λιγάκι επιφυλακτικός με την ιδιωτικοποίηση (κυρίως επειδή δεν εμπιστεύομαι το ελλ. δημόσιο σε business) αλλά ήλθε η ώρα να δοκιμάσουμε νομίζω. Ας βάλουν ρήτρες κτλ ώστε να διαφυλαχθούν α/δ και τοπικές οικονομίες από περίεργες καταστάσεις...
 
Re: Συνεργασία Aegean - Olympic Air

flou 1908":2gn3x6uk said:
@ToSofoPaidi,
αν χαλιέσαι από την κριτική ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΑΝ και ακόμα ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ τα σπασμένα της κρατικής ΟΑ ξύδι!
Τις μπούρδες που γράφεις για SUV, ...ψεκασμούς και λοιπές κοτσάνες κράτατες για την τοπική του ΣΥΡΙΖΑ.
Μην τις λες παραέξω γιατί γελάει και το παρδαλό κατσίκι.
Ο συνδυασμός Ρούλας Βροχοπούλου με Δημήτρη Στρατούλη και μια από Λιακόπουλο μόνο για εκεί είναι....
Άντε και στην Αννίτα Πάνια, πουθενά αλλού.

Όταν ξεκολλήσεις έλα να κάνουμε σοβαρή συζήτηση για το κατά πόσο είναι ή όχι απαραίτητη η συγχώνευση ΟΑ και Αιγαίου...
Έχεις καταλάβει πως απλώς κραυγάζεις με μοναδικό σου επιχείρημα την ειρωνία, έτσι; Επιπλέον είσαι παντελώς εκτός θέματος (όπως κι εγώ πλέον κατ' ανάγκη), το οποίο είναι η παρούσα συγχώνευση/συνεργασία/εξαγορά και όχι τα "σπασμένα" παλαιών εταιρειών. Αρκετά με τους οπαδισμούς...
 
Re: Συνεργασία Aegean - Olympic Air

ToSofoPaidi":255e7wyk said:
Φωνές, κραυγές και κοινωνικός κανιβαλισμός από ορδές κόσμου που θέλει να αποτελεί συνέχεια της ιστορίας αλλά φορτώνει τα στραβά του σε ψεκασμούς. Μυαλό σε λειτουργία με τίποτα και η μαγκιά με τον σηκωμένο γιακά και το suv να ρέει από τα μπατζάκια. Θα μου πεις, ως κόσμος δεν μπορούμε όταν περπατάμε στον δρόμο να σεβαστούμε τον διπλανό μας... στον γραπτό λόγο θα είμαστε καλύτεροι;

Όταν γράφεις αυτές τις ΚΟΤΣΑΝΕΣ να περιμένεις και απάντηση.
Αν δεν μπορείς να αντιπαρατεθεί μην το προσπαθείς καν. Εκτίθεσαι.
Βγες τώρα στο παράθυρο να δεις μπας και περνάει κάνα αεροπλάνο που σε ...ψεκάζει!
 
Re: Συνεργασία Aegean - Olympic Air

ορισμενοι/ες (κακιασμενες αδερφες) βγαζουν χολη και ξυδι χωρις να σκεφτονται τους /τις εργαζομενους που βρισκονται η θα βρεθουν στον δρομο με αυτα που γινονται :evil: :evil:
ειναι οι ιδιοι /ιδιες που θα εστηναν κ.... για να βρουν μια θεση σε οτι τωρα κοροιδευουν η λοιδωρουν :D :D
 
Re: Συνεργασία Aegean - Olympic Air

Διαβάζω με ενδιαφέρον το ξεκατίνιασμα στο φόρουμ, αν και δεν ξέρω κατά πόσο τα αεροδρόμια και ο κρατισμός έχουν άμεση σχέση με την εξαγορά της ΟΑ από την Α3. Όπως γράφτηκε παραπάνω, ήταν ήδη γνωστό από πριν ότι οι 2 εταιρείες θα ξαναπροσπαθούσαν μετά την απόφαση των Βρυξελλών το 2010. Το να μιλάμε για την αγορά και τον ρόλο του κράτους σαν επιχειρηματία στην Ελλάδα, είναι μάλλον αστείο καθώς όποια παγκοσμίως γνωστή θεωρία ή έρευνα δεν μπορεί να βρει εφαρμογή στο ελληνικό περιβάλλον για λόγους που όλοι γνωρίζουμε. Μπορώ να σκεφτώ παραδείγματα κρατικών επιχειρήσεων ανα τον κόσμο, που είναι κορυφαίες στο έργο τους και βγάζουν χρήματα με το τσουβάλι για τους φορολογούμενους τους.

Η αγορά στην Ελλάδα είναι πια τόσο μικρή, που δεν μπορώ να καταλάβω πώς κάποιος περιμένει να λειτουργούν 2 εταιρείες με 20 αεροσκάφη η καθεμία, για να έχουν η Κάλυμνος και τα Κύθηρα ανταγωνισμό (με κάθε συμπάθεια στα 2 νησιά και τους κατοίκους τους). Είμαι και εγώ υπέρ των φτηνών εισιτηρίων και του ανταγωνισμού (φαντάζομαι όλοι μας), από την άλλη όμως καταλαβαίνω και τον Βασιλάκη που κλαίγεται γιατί η αγορά του δεν έχει φράγκα πια να πληρώσει τά ακριβά του καύσιμα, το Ελ. Βεν τον γδύνει κάθε μήνα, οι τράπεζες δεν δανείζουν και έχει και τους Τούρκους να του παίρνουν την πελατεία και να διαφημίζονται περισσότερο από ότι ο ίδιος στην χώρα του. Επίσης, εκεί που το κράτος δεν τον γδύνει δλδ στα περιφερειακά αεροδρόμια, πρέπει να πάει τους πελάτες του σε χώρους-κοτέτσια, που δεν έχουν ούτε κλιματισμό...Και μπάίνουν σε σκέψεις οι ξένοι επιβάτες του, για το αν ξαναπληρώσουν τα εισιτήρια και τους επιναύλους του.

Για μένα αυτή είναι η πραγματικότητα και αν έχει κάποιος απαντήσεις, θα τις διάβαζα με ενδιαφέρον. Αλλά μην γράφουμε πάλι για τις μεθοδεύσεις που έγιναν, για την Cyprus, τα πάρτυ και τα καρτέλ γιατί έχουν αναλυθεί λίγο πολύ στις προηγούμενες σελίδες και είναι γνωστά αν παρακολουθεί κάποιος αραιά και που. Το θέμα είναι τι γίνεται από εδώ και μπρός.
 
Re: Συνεργασία Aegean - Olympic Air

gkali48 μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια.
Επειδή ο δικός σου πάτος εγινε κουβάς μπας και διοριστείς κάπου δεν σημαινει πως όλοι είναι ετσι.
Μια θλιβερή μειοψηφια ειστε...
 
Top