Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

  • Thread starter Thread starter k984504
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Συνεργασία Aegean - Olympic Air

@ OA701
έχεις την εντύπωση οτι ένας ιδιώτης που αύριο θα πάρει ενα απο τα μεγάλα περιφερειακά α/δ , θα έχει δωρεάν τέλη χρήσης, όπως αυτή τη στιγμή έχουν , με μια υπουργική απόφαση ? το γνωρίζει αυτό ο κόσμος άραγε ? γνωρίζει οτι τα τέλη του Βενιζέλου είναι 18 ευρώ πιό ακριβά απο τα κρατικά? γιατί μετά απο 5-6 χρόνια θα βλέπει εισπράξεις του ιδιώτη και θα λέει "ορίστε ο ιδιώτης, έχει τόσα κέρδη, τότε που ήταν κρατικά δεν είχαν τόσα, άρα ο ιδιώτης είναι καλύτερος !" ... Εγώ είπα οτι τα μαγάλα που θα δοθούν -όπως αναφέρεται - έχουν τα κερδη και τα μικρά που θα μείνουν στο κράτος έχουν παθητικό... άρα απο πιό κόστος θα απαλλαγεί ο φορολογούμενος ? Αυτή την απορία παρακαλώ να μου τη λύσει ο Χατζηδάκης ή κάποιος απο το forum που να μπορεί να δώσει μια πειστική απάντηση, γιατί απο το αρχικό σενάριο της ομαδικής παραχώρησης ( ενα μεγάλο μαζί με 2-3 μικρά), πήγαμε μόνο στα μεγάλα που έτσι και αλλιώς φέρουν τα λεφτά στο κράτος και τα μικρά θα γίνουν μια κρατική εταιρεία για την οποία μετά απο λίγα χρόνια κάποιοι εδώ στο forum θα φωνάζουν οτι είναι παθητική ... εκτός να πάμε με το σενάριο να τα κλείσουμε και αυτά και να τελειώνουμε !

Βέβαια ξεφεύγουμε τώρα απο το θέμα μας που έχει να κάνει με τη συγχώνευση ΟΑ και Α3, αλλά όλα τελικά έχουν να κάνουν με τις κινήσεις των εκάστοτε κυβερνούντων και τα συμφέροντα που εξυπηρετούν !
Απο την παραπάνω απόφαση να έχουν δωρεάν ΤΧΑ (Τέλη χρήσης α/δ) ο κ. Βασιλακης μετα του κ. Βγενόπουλου γλύτωσαν αρκετά χρήματα τόσο φέτος όσο και πέρσυ..άρα χρωστάνε στον υπουργό, είμαι σίγουρος οτι δεν το ξεχνάνε !
Αλλωστε όλοι γνωρίζουμε οτι ζούμε σε μια όμορφη χώρα αγγελικά πλασμένη που όλα κινούνται με κανόνες, οι νόμοι τηρούνται και οι παραβάτες τιμωρούνται !
 
Re: Συνεργασία Aegean - Olympic Air

satcorfu πρέπει να βλέπουμε πιο μάκρια από τα στενά όρια που θέτουν τα τέλη ως έσοδα. Το κράτος έχει έσοδα από την φορολογία της κάθε Α3 και πρέπει να εξεταστεί και αυτή η διάσταση, η οποία μάλλον είναι δύσκολο να γίνει από εδώ. Επίσης υπάρχουν έσοδα από τους θεωρητικά αυξημένους τουρίστες, μαγαζιά κοκ που μπορούν να εξισορροπήσουν τα μηδενικά τέλη-αντισταθμιστικά- και πιθανόν με καλύτερες υπηρεσίες όταν μιλάμε για ιδιώτη. Δεν μπορώ να φανταστώ ιδιώτη να λειτουργεί αεροδρόμιο χωρίς κλιματιστικό και να μην δίνει δεκάρα. Δεν λέω αν είναι σίγουρα χειρότερα ή καλύτερα, απλά υπάρχει και αυτή η εκδοχή.

Όσο για το κράτος, για μένα είναι θεμιτό να λειτουργεί με ζημιά αεροδρόμια που δεν έχουν ενδιαφέρον, όπως και να επιδοτεί τις άγονες.
 
Re: Συνεργασία Aegean - Olympic Air

Περιουσία: Κάτι που σου αποφέρει εισόδημα ή τουλάχιστον δεν σου κοστίζει. Κάτι που άλλοι θέλουν να αποκτήσουν από εσένα έναντι κάποιου τιμήματος.

Λάθος ορισμός. Περιουσία είναι κάτι που μπορεί να σου αποφέρει εισόδημα, δυνητικά, και δυστυχώς στην Ελλάδα κοστίζει τις περισσότερες φορές. Αν έχεις κάποιο ακίνητο, δύσκολα πια σου αποφέρει εισόδημα και το χρυσοπληρώνεις εδώ, με χαράτσια κτλ. Αλλά είναι περιουσία, όπως και να το κάνεις!

Βέβαια, όπως είπα και χθες, οι μισοί Έλληνες έχουν υποστεί πλύση εγκεφάλου και έχουν δαιμονοποιήσει την έννοια του δημοσίου μόνο και μόνο από τις εμπειρίες τους με αυτό το συγκεκριμένο δημόσιο, αυτό των τελευταίων δεκαετιών. Και επαναλαμβάνω: το μόνο που σκέφτονται έιναι να απαλλαγούν από τους "κηφήνες του δημοσίου" πάση θυσία. ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ όμως!
Αλήθεια flou 1908, αν ήσουν ιδιοκτήτης μιας εταιρίας, που ας πούμε την αμέλησες για κάποιο διαστημα και οι υπάλληλοι δεν ήταν αποδοτικοί, ερχόντουσαν όποτε ήθελαν και οι προιστάμενοι τους δεν τους ήλεγχαν, μια κατάσταση που κανείς δηλαδή δεν λογοδοτεί σε κανέναν, τι θα έκανες; Θα πουλούσες την εταιρία; Ή μήπως θα άλλαζες προισταμενους για να κάνουν την δουλειά τους σωστά;
(όπου "προισταμενους" φαντάζομαι καταλαβαίνεις ότι εννοώ τους πολιτικούς)

Όσον αφορά τις συγκεκριμένες ιδιωτικοποιήσεις που συζητάμε. Αυτό που αναφέρατε για τις αεροδιακομιδές... Όντως υπάρχουν άλλα μέσα για αυτό, αλλά δεν είναι μόνο οι αεροδιακομιδές χαρακτηριστικο ενός κοινωνικού χαρακτήρα μιας εταιρίας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, μιας γυναίκας που ήθελε να μεταβεί από ένα νησί στην Αθήνα γιατί κάποιος δικός της άνθρωπος πέθαινε σε ένα νοσοκομείο. Και δεν μπόρεσε. Κάποτε θα έβρισκε μια θέση, και γιατί υπήρχε μεγαλύτερη συχνότητα δρομολογίων αλλά και γιατί η πΟΑ είχε κάποτε κάποιες θέσεις κρατημένες για τέτοια περιστατικά.

Όσον αφορά τον ανταγωνισμό που ανέφερε ο flesland: και εγώ τον καταλαβαίνω τον Βασιλάκη (άλλωστε το είχε πει σε μια επιστολή του πριν το καλοκαίρι, ότι αν δεν μειώθει το κόστος χρήσης του Ελ.Βενιζέλος, θα συρρικνωθει η εταιρία του, όπως και έγινε) αλλά δεν ήταν ο ανταγωνισμός το πρόβλημα του παρά το γεγονός ότι το κράτος καταστρέφει κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα.
Πόσες ξένες εταιρίες είπαν φέτος στον ΔΑΑ "άει στο διάολο, που θα πληρώνουμε κερατιάτικα εμείς"; Κάτι που δεν μπορεί φυσικα να κάνει η Αιγαίου.
Άσε δηλαδή που τι ανταγωνισμός υπήρχε; Μια άτυπη συνεργασία ΟΑ καιΑ3 και καμία αναπτυξιακή κίνηση από μέρους της ΟΑ. Ο Βγενόπουλος, το έχουμε καταλάβει όλοι πια νομίζω, ότι δεν είναι επιχειρηματίας, για να αναπτύξει μια εταιρία και να την διαχειρίζεται (ούτε γνώσεις φαίνεται να έχει για αυτό αλλά ούτε και διάθεση) αλλά χρηματιστής (και πολύ καλός μάλιστα), ανεβάζει και κατεβάζει τιμές, πουλάει και αγοράζει και βγάζει κέρδος μόνο από αυτό.

Τέλος για αυτό που είπε ο ΟΑ701:

Στα εποχικά α/δ όποιος νέος ιδιοκτήτης πάει να αναβάσει τις χρεώσεις θα βρεθεί προ εκπλήξεως καθώς θα έχει να αντιμετωπίσει όχι μόνο τις μαινόμενες τουριστο-αεροπορικές που δεν γουστάρουν τέτοια αλλά και τις τοπικές κοινωνίες που σε πολύ μεγάλο ποσοστό ζουν απ' τον τουρισμό.


Δυστυχώς είναι λίγο πιο περίπλοκο απ'όσο το σκέφτεσαι. Ακούγεται πολύ έντονα ότι η TUI θέλει να αγοράσει κάποια μεγάλα αεροδρόμια. Η ιδια TUI που αν θυμάστε, ανάμεσα στις 2 εκλογικές αναμετρήσεις πριν πέντε μήνες, είχε βγάλει ταξιδιωτική οδηγία όπου προέτρεπε τους τουρίστες που θα ερχόντουσαν Ελλάδα να κουβαλάνε μετρητά μαζί τους, γιατί σε περίπτωση που δεν έβγαινε μια "σταθερή κυβέρνηση" θα κατέρρεε το τραπεζικό σύστημα, το σύμπαν το ίδιο και θα βγαίναμε οι Έλληνες με τα όπλα στους δρόμους! Με αποτέλεσμα να ακυρωθούν πόσες κρατήσεις μέχρι να αποκτήσουμε "σταθερότητα" και να ξεκινήσει η σαιζόν στις αρχές Ιουλίου!

Αν δεν κάνω λάθος ΟΑ701 και σε μπερδεύω με κάποιο άλλο μέλος του φόρουμ, είσαι Ροδίτης, οπότε το έζησες αυτο που περιγράφω. Σκέψου λοιπόν τι θα γίνει αν η TUI όντως αγοράσει το αεροδρόμιο της Ρόδου πχ. Πως ακριβώς περιμένεις να το διαχειριστεί και πως θα φερθεί σε ανταγωνίστριες εταιρίες και πρακτορεία; Πως θα διαχειριστεί την κίνηση και τις χρεώσεις;
Και ποιες θα είναι οι επιπτώσεις στον τουρισμό του νησιού σας;

Με δυο λέξεις; Την κάτσατε!
 
Re: Συνεργασία Aegean - Olympic Air

Ποτε αυτη η "περιουσια" μπόρεσε και μας προσέφερε κατι?
Πότε?

Το δημόσιο ΔΕΝ είναι εταιρία και δεν λειτουργεί με τους κανόνες και τους στόχους μιας εταιρίας.
Αυτό δεν καταλαβαίνεις.
Ο πολιτικός προϊστάμενος και ο μόνιμος υπάλληλος ΔΕΝ γίνεται να λειτουργούν με βάση το συμφέρων των μετοχών της (τον πολιτών δηλαδή) άλλα με το συμφέρον τις επανεκλογής του ο πρώτος και της διατήρησης της αργομισθίας (στις περισσότερες περιπτώσεις) του ο δεύτερος όπως και τις διεκδίκησης όσο το δυνατόν μεγαλυτέρων απολαβών ανεξάρτητων από την απόδοση του.
Δουλειά του κράτους δεν είναι να κάνει ΟΥΤΕ τον τραπεζίτη, ούτε τον τυροκόμο (Δωδώνη), ούτε, ούτε, ούτε...
Δουλειά του είναι να θέτει κάποιους απλούς και ξεκάθαρους κανόνες για όλους και στην συνεχεία να φεύγει από την μέση και να αφήνει τους πολίτες και τις επιχειρήσεις τους να δημιουργούν πλούτο, θέσεις εργασίας και φορολογητέα ίλη για το δημόσιο.

Τι έκανε δηλαδή το Ελληνικό κράτος εδώ και δεκαετίες, το ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ.
 
Re: Συνεργασία Aegean - Olympic Air

Αν έχει αρχίσει να με ιντριγκάρει αυτός ο τουρτοπόλεμος,είναι γιατί δείχνει την άγνοια τού επιβατικού κοινού πού βλέπει το αεροδρόμιο με τα μάτια του τουρίστα.Νομίζω ότι μόνον εγώ πρέπει να έχω δουλέψει στο αεροδρόμιο της Αθήνας(και στα δύο αεροδρόμια,άρα μπορώ να τα συγκρίνω)και πρώτα-πρώτα να σχολιάσω εκείνο το "τίς αεροδιακομιδές τίς πληρωνόταν κανονικά".Ξέρεις,όμως,τι κόστιζε η παραμονή τού αεροπλάνου στη φυσούνα εν αναμονή τού ασθενοφόρου τού ΕΚΑΒ πού είχε συναντήσει κίνηση,και το οποίο μόλις μπήκε στην Αττική οδό,κι ώσπου να φτάσει στο Medical center στην πύλη 8(μπα,ακόμα τα θυμάμαι,δεν είναι περίεργο)και μέχρι να πάει στο αεροπλάνο,και να ανεβάσουν τον ασθενή με το high loader,και να μού πούν "ξεκίνα επιβίβαση μέχρι τη σειρά 20"(γιατί το φορείο ήταν στίς πίσω σειρές),η ταρίφα έπεφτε.Λίγο αφότου είχαμε μεταφερθεί στο νέο αεροδρόμιο-ήμουν ακόμη στο station control-είχε έρθει ένας από τούς παλιούς τμηματάρχες και είχε πεί ότι η φυσούνα κόστιζε διακόσιες πενήντα χιλιάδες δραχμές ανά τέταρτο τής ώρας.Ο ΑΙΑ είχε κοστολογήσει και τον αέρα.Ζητούσε,λέει,πενήντα χιλιάδες δραχμές γιά κάθε αναγγελία.Ποτέ όμως δεν τούς πέρασε αυτό το τελευταίο.Η Aegean,παρεμπιπτόντως,δεν έκανε διακομιδές.Διάλεγε τούς επιβάτες όπως τη συνέφερε.Εννοώ ότι,όπως μού είχε πεί συνάδελφος,ζητούσε τα διπλά άν ο επιβάτης χρειαζόταν wheelchair (για να πάει με Ολυμπιακή πού έχει συμβεί να έχει και πέντε wheelchair σε δρομολόγιο
εσωτερικού).Τέτοια προσπάθεια για συνέπεια.Τέτοια ευσυνειδησία!Αλλά τώρα "το πάρτι τέλος".(Τα κεφάλια μέσα).Τώρα κάνουν μάσκα ομορφιάς με το προϊόν τού κουβά.
 
Re: Συνεργασία Aegean - Olympic Air

Καταρχάς δεν ανέφερα εσένα προσωπικά
Είσαι ο μόνος που απάντησε θιγομενος :? :?
Επειτα όταν μου επιτίθεσαι προσωπικά να προσεχεις τα λόγια σου
Δεν ξέρεις κάνει αν είμαι όπως λες διορισμενο η δημόσιος
Δεν ξέρεις κάνει αν είμαι εργαζόμενος η συνταξιούχος η ελεύθερος επαγγελματίας.
Απλά δεν μου αρέσει να πετιέται κόσμος στο δρόμο απο το κάθε τυχαρπαστο επιχειρηματια :twisted: νεοελληνικής κοπής και ανατροφης
Ισως επειδή έχω και γνωστούς που έχουν πληρώσει ήδη την νύφη!!!!quote="flou 1908"]gkali48 μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια.
Επειδή ο δικός σου πάτος εγινε κουβάς μπας και διοριστείς κάπου δεν σημαινει πως όλοι είναι ετσι.
Μια θλιβερή μειοψηφια ειστε...[/quote]
 
Re: Συνεργασία Aegean - Olympic Air

κ. Mάναρη,

πολύ ενδιαφέρον αυτό. Πάντα μαθαίνουμε από εσάς. Το σημερινό νέο είναι ότι γινόταν ...από την Αθήνα αεροδιακομιδές! Δηλαδή κάποιος σε ασθενοφόρο, με πολύ σοβαρό και επείγον ιατρικό περιστατικό πρέπει να ...φύγει από την Αθήνα, όπου δεν υπάρχουν γιατροί, ούτε νοσοκομεία, για να πάει στη ...Λέρο (με τα 50 ακτινοδιαγνωστικά και νοσοκομεία). Και γι' αυτό το Atr περιμένει στη ...φυσούνα. Του Ελ-Βελ. Να ξεμπλοκάρει η κίνηση στην Αττική Οδό.
:banana:

ή μήπως έτσι όντως έλεγαν για να χρεώνουν το δημόσιο κι άλλο?

Είπαμε, να είστε, να το πω απλά, υποκειμενικός λόγω του έρωτά σας για την κρατική ΟΑ. Αλλά, να μας δουλεύετε τόσο πολύ? Καλό το παραμύθι της καλής και τίμιας ΟΑ που την ξεπουπούλιασαν. Δεν έχει δράκο, όμως.
 
Re: Συνεργασία Aegean - Olympic Air

Φυσικά και γινόταν διακομιδές τραυματιών από την Αθήνα:Ξένοι που τραυματίζονταν στην Ελλάδα (π.χ. τουρίστες που έπεφταν με τα μηχανάκια) και επέστρεφαν στις πατρίδες τους με την ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ καθ'υπόδειξη των ασφαλιστικών εταιρειών τους. Τότε όμως είχε τέτοια δρομολόγια.
Επίσης,κατεπείγουσες αεροδιακομιδές μοσχευμάτων από την Αθήνα προς άλλες ελληνικές πόλεις και επιστροφές ασθενών που είχαν πάει στην Αθήνα και επέστρεφαν μετά από νοσηλεία στα σπίτια τους επάνω στο φορείο.Μη μιλήσω για τα μωρά στις θερμοκοιτίδες.
Επίσης,η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ είχε δεσμεύσει αφος ATR42 για τη μεταφορά δείγματος πτηνού από τα Χανιά στη Θεσ/κη όταν εκδηλώθηκε
η νόσος των πτηνών.Δε θέλεις να ξέρεις για εκείνη τη πτήση.
Κατάλαβες τώρα;Αν θέλεις,έχω και άλλα πολλά.Η συγνώμη σου θα γίνει δεκτή.
 
Re: Συνεργασία Aegean - Olympic Air

Κάτι πήρε το αυτί μου ότι η Aegean συμφώνησε με την Olympic Air να την εξαγοράσει (η Α3 την ΟΑ).
Γνωρίζετε κάτι;
 
Re: Συνεργασία Aegean - Olympic Air

Εγώ τουλάχιστον γράφω με το πραγματικό μου όνομα,γι αυτό και πρέπει να προσέχω τι γράφω.Ενώ εσύ κρύβεσαι πίσω από ένα ψευδώνυμο και κάνεις την πλάκα σου.Μα πές μου,και οι 994 δημοσιεύσεις σου αυτού του επιπέδου ήταν;Είσαι πολύ πλακατζής.Ο καθένας ό,τι έχει πουλάει....Ας είχες το θάρρος να γράφεις και εσύ με το δικό σου.Δεν το έχεις όμως...
 
Top