satcorfu
Business-Class-Member
Re: Συνεργασία Aegean - Olympic Air
@ OA701
έχεις την εντύπωση οτι ένας ιδιώτης που αύριο θα πάρει ενα απο τα μεγάλα περιφερειακά α/δ , θα έχει δωρεάν τέλη χρήσης, όπως αυτή τη στιγμή έχουν , με μια υπουργική απόφαση ? το γνωρίζει αυτό ο κόσμος άραγε ? γνωρίζει οτι τα τέλη του Βενιζέλου είναι 18 ευρώ πιό ακριβά απο τα κρατικά? γιατί μετά απο 5-6 χρόνια θα βλέπει εισπράξεις του ιδιώτη και θα λέει "ορίστε ο ιδιώτης, έχει τόσα κέρδη, τότε που ήταν κρατικά δεν είχαν τόσα, άρα ο ιδιώτης είναι καλύτερος !" ... Εγώ είπα οτι τα μαγάλα που θα δοθούν -όπως αναφέρεται - έχουν τα κερδη και τα μικρά που θα μείνουν στο κράτος έχουν παθητικό... άρα απο πιό κόστος θα απαλλαγεί ο φορολογούμενος ? Αυτή την απορία παρακαλώ να μου τη λύσει ο Χατζηδάκης ή κάποιος απο το forum που να μπορεί να δώσει μια πειστική απάντηση, γιατί απο το αρχικό σενάριο της ομαδικής παραχώρησης ( ενα μεγάλο μαζί με 2-3 μικρά), πήγαμε μόνο στα μεγάλα που έτσι και αλλιώς φέρουν τα λεφτά στο κράτος και τα μικρά θα γίνουν μια κρατική εταιρεία για την οποία μετά απο λίγα χρόνια κάποιοι εδώ στο forum θα φωνάζουν οτι είναι παθητική ... εκτός να πάμε με το σενάριο να τα κλείσουμε και αυτά και να τελειώνουμε !
Βέβαια ξεφεύγουμε τώρα απο το θέμα μας που έχει να κάνει με τη συγχώνευση ΟΑ και Α3, αλλά όλα τελικά έχουν να κάνουν με τις κινήσεις των εκάστοτε κυβερνούντων και τα συμφέροντα που εξυπηρετούν !
Απο την παραπάνω απόφαση να έχουν δωρεάν ΤΧΑ (Τέλη χρήσης α/δ) ο κ. Βασιλακης μετα του κ. Βγενόπουλου γλύτωσαν αρκετά χρήματα τόσο φέτος όσο και πέρσυ..άρα χρωστάνε στον υπουργό, είμαι σίγουρος οτι δεν το ξεχνάνε !
Αλλωστε όλοι γνωρίζουμε οτι ζούμε σε μια όμορφη χώρα αγγελικά πλασμένη που όλα κινούνται με κανόνες, οι νόμοι τηρούνται και οι παραβάτες τιμωρούνται !
@ OA701
έχεις την εντύπωση οτι ένας ιδιώτης που αύριο θα πάρει ενα απο τα μεγάλα περιφερειακά α/δ , θα έχει δωρεάν τέλη χρήσης, όπως αυτή τη στιγμή έχουν , με μια υπουργική απόφαση ? το γνωρίζει αυτό ο κόσμος άραγε ? γνωρίζει οτι τα τέλη του Βενιζέλου είναι 18 ευρώ πιό ακριβά απο τα κρατικά? γιατί μετά απο 5-6 χρόνια θα βλέπει εισπράξεις του ιδιώτη και θα λέει "ορίστε ο ιδιώτης, έχει τόσα κέρδη, τότε που ήταν κρατικά δεν είχαν τόσα, άρα ο ιδιώτης είναι καλύτερος !" ... Εγώ είπα οτι τα μαγάλα που θα δοθούν -όπως αναφέρεται - έχουν τα κερδη και τα μικρά που θα μείνουν στο κράτος έχουν παθητικό... άρα απο πιό κόστος θα απαλλαγεί ο φορολογούμενος ? Αυτή την απορία παρακαλώ να μου τη λύσει ο Χατζηδάκης ή κάποιος απο το forum που να μπορεί να δώσει μια πειστική απάντηση, γιατί απο το αρχικό σενάριο της ομαδικής παραχώρησης ( ενα μεγάλο μαζί με 2-3 μικρά), πήγαμε μόνο στα μεγάλα που έτσι και αλλιώς φέρουν τα λεφτά στο κράτος και τα μικρά θα γίνουν μια κρατική εταιρεία για την οποία μετά απο λίγα χρόνια κάποιοι εδώ στο forum θα φωνάζουν οτι είναι παθητική ... εκτός να πάμε με το σενάριο να τα κλείσουμε και αυτά και να τελειώνουμε !
Βέβαια ξεφεύγουμε τώρα απο το θέμα μας που έχει να κάνει με τη συγχώνευση ΟΑ και Α3, αλλά όλα τελικά έχουν να κάνουν με τις κινήσεις των εκάστοτε κυβερνούντων και τα συμφέροντα που εξυπηρετούν !
Απο την παραπάνω απόφαση να έχουν δωρεάν ΤΧΑ (Τέλη χρήσης α/δ) ο κ. Βασιλακης μετα του κ. Βγενόπουλου γλύτωσαν αρκετά χρήματα τόσο φέτος όσο και πέρσυ..άρα χρωστάνε στον υπουργό, είμαι σίγουρος οτι δεν το ξεχνάνε !
Αλλωστε όλοι γνωρίζουμε οτι ζούμε σε μια όμορφη χώρα αγγελικά πλασμένη που όλα κινούνται με κανόνες, οι νόμοι τηρούνται και οι παραβάτες τιμωρούνται !