Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

  • Thread starter Thread starter k984504
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Jet Setter":2cq201u4 said:
Οι επιπτώσεις ενός μονοπωλίου είναι τρομακτικές και ειλικρινά απορώ πως κάποιοι είναι υπέρ της δημιουργίας κάτι τέτοιου!!

Έχεις απόλυτο δίκιο... στη Γερμανία και στην Γαλλία π.χ ο κόσμος είναι κλεισμένος στα σπίτια του από τον τρόμο...
Επίσης είναι φοβερά δύσκολο για την Easy και την Ryan να κάνουν το ATH-SKG και το ATH-HER... που να κουβαλάνε αεροπλάνα εδώ κάτω...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Ναι είναι δύσκολο.... ο ιρλανδός δεν θα έρθει Αθήνα αν δεν πέσουν τα fees του αεροδρομίου!!

Επίσης δεν αντιλαμβάνεσαι το εύρος των επιπτώσεων όπως το λέω εγώ αλλά βλέπεις μόνο το fare
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Jet Setter":1t5r4juc said:
Το κόστος εισόδου στην αγορά είναι αρκετά υψηλό και υπάρχουν αρκετοί φραγμοί για την είσοδο νέων παιχτών.

Επιπλεόν αν υπάρχει μονοπώλιο με μια avg fare 100e ο νέος παίχτης δεν τον συμφέρει να πουλήσει με 1 αλλά με 90e....

Σαν νούμερα, ναί, είναι υψηλά αλλά εξαρτάται για τι πράγμα μιλάμε. Αν μιλάμε για νέα ελληνική εταιρεία, τότε αμαρτία τα φράγκα. Πιό καλά να τα πετάξουν απ' ευθείας σε πηγάδι. Αν όμως μιλάμε για established carrier στυλ LH, FR, U2 τότε αλλάζει η κυριότερη παράμετρος, δλδ η απαιτούμενη αρχική επένδυση αφού ούτε αεροπλάνα θα αγοράσει/νοικιάσει στο ξεκίνημα ούτε προσωπικό θα εκπαιδεύσει. Οι φραγμοί θα πέσουν μέσα σε ένα εξάμηνο αφού ούτε customer loyalty υπάρχει, ούτε τίποτε ιδιαίτερο σε οικονομίες κλίμακος. Ίσα ίσα που ένας μεγάλος ευροαερομεταφορέας αυτή τη στιγμή δεν έχει καν ανάγκη να εξαγοράσει μία απ' τις δικές μας. Μια χαψιά θα κάνει ακόμη και την συγχωνευμένη, αν το θέλει. Ποιός απ' τους δικούς μας αντέχει σε πόλεμο τιμών?

Jet Setter":1t5r4juc said:
Ναι είναι δύσκολο.... ο ιρλανδός δεν θα έρθει Αθήνα αν δεν πέσουν τα fees του αεροδρομίου!!

Το αεροδρόμιο της Αθήνας θα βρεθεί σε αρκετά μειονεκτική θέση είτε γίνει συγχώνευση είτε κλείσει μια απ΄τις δύο. Αρκετό έργο θα χαθεί χωρίς την άμεση δυνατότητα αναπλήρωσης οπότε μπορεί να χρειαστεί να βγούν και στη γύρα προς προσέλκυση νέων πελατών. Μην ανοίξουν κι όλας κανένα satellite κοτέτσι για τις loco :twisted: ...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Angel Aviation":w5oy0fie said:
μάλλον παρέξηγησες λίγο τα λόγια μου :)
Και εγώ υπερ της συγχώνευσης είμαι, και η θεωρία μια χαρά τα λέει. Το οτι δε με απασχολεί η τιμή μετά, εννοώ αυτό ακριβώς που λες και εσύ για την είσοδο νέου παίκτη, ειτε αυτή είναι νέα εταιρια, είτε ξένη low cost είτε οτιδήποτε. Τώρα ήμαστε στο μεταβατικό στάδιο και καινούριο παίχτη δεν θα δούμε μέχρι να αποφασίσουν τι θα κάνουν. Μάλλον δεν το εξέφρασα σωστά επειδή βιαζόμουν να πάω προς αεροδρόμιο :)

Ακριβώς,ακόμα κάν την συγχώνευση δέν είδαμε και οραματιζόμαστε και νέους παίκτες.Πάντως πιστεύω ότι άν η συγχωνευμένη εταιρεία αρχίση να μάς παραψαχουλεύη τον πρωκτό με τίς τιμές εσωτερικού (γιατί στίς τιμές εξωτερικού δέν μπορεί να κάνη κάτι τέτοιο),σίγουρα κάποιος θα βρεθή να ακούση τον πόνο μας και να ικανοποιήση τήν ανάγκη μας γιά φτηνότερο εισιτήριο.Αυτή άλλωστε είναι και η έννοια τής ελεύθερης αγοράς.

Angel Aviation":w5oy0fie said:
Εγώ αναφέρομαι στο θέμα του μη ορθολογικού καταναλωτή, που αντί να υποστηρίξει τη νέα εταιρία, θα πάει με την καθιερωμένη επειδή θα έχει χαμηλώσει το εισητήριο στα επίπεδα της νέας, έχωντας την ψευδαίσθηση οτι η νεα αυτοχρηματοδοτείται
Ο καταναλωτής πάντα κοιτάζει αυτό που τον συμφέρει περισσότερο.Αν η νέα εταιρεία,πέραν τής χαμηλής τιμής έχει και καλό service,θα προσελκύση πολλούς επιβάτες που θα θέλουν να δοκιμάσουν και κάτι άλλο πέραν τού καθιερωμένου.Από την άλλη όμως,αρκετοί θα προτιμήσουν την "καθιερωμένη" άν τα ωράρια τής νέας δέν τούς βολεύουν.Οπως έλεγε και ο Αίσωπος,δέν μπορείς να ευχαριστήσης όλον τον κόσμο......

Angel Aviation":w5oy0fie said:
Το ιδιο το έχουμε δει στην κρήτη στην ναυτιλία. Έρχεται δευτερη εταιρία, πέφτουν τιμές, όλα ωραία, συνεχίζουν ολοι να πηγαίνουν με την καθιερωμένη. Φεύγει η νέα, ανεβαίνουν οι τιμές, και ο κόσμος γκρινιάζει.
Ναί,όντως,αλλά μήν ξεχνάς ότι στην Κρήτη ειδικά ο τοπικισμός παίζει μεγάλο ρόλο και η ναυτιλία-γιά την ακρίβεια,η ακτοπλοϊα-διαφέρει σε αρκετά σημεία από την αεροπορική συγκοινωνία.Τό ότι η Superfast δέν είχε τον βαθμό επιτυχίας που περίμενε ο MIGάτος οφείλεται στο ότι δέν είναι Κρητική εταιρεία.Εδώ οι Μινωϊκές κρατάνε ακόμα τό μερίδιό τους στην "πίττα" παρ'όλο που πλέον πέρασαν σε Ιταλικά χέρια-επειδή όμως δημιουργήθηκαν από Κρητικούς,συνεχίζουν να έχουν την εμπιστοσύνη τών κατοίκων τού νησιού.
Η Olympic και η Aegean όμως δέν είναι "Κρητικές" ή "Ροδίτικες" ή "Μυτιληνιώτικες",είναι απλώς Ελληνικές.

Angel Aviation":w5oy0fie said:
Όσο για το κονταροχτύπημα, έχω και άλλες θεωρίες, πέρα της θεωρίας παιγνίων, από τις στρατηγικές του πορτερ. (Όταν μάχονται και οι 2 να γίνουν η φθηνότερη εταιρία, αυτό οδηγεί σε πόλεμο τιμών, και κατάρευση της μιας).
Ακριβώς.Υπάρχει τέτοιο λαμπρό παράδειγμα από την Ελληνική ναυτιλία πάλι,με τίς δύο Κεφαλλονίτικες εταιρείες που εκμεταλλευόντουσαν αντίστοιχα τά πλοία "Πύλαρος" και "Ασος".Στό τέλος,ο πλοιοκτήτης τού "Πύλαρος" έφτασε να προσφέρη το ταξίδι στους επιβάτες τζάμπα και να τούς ταϊζη κι'από πάνω μιά μακαρονάδα τον καθένα,ο δέ πλοιοκτήτης τού "Ασος" έφτασε να δώση εντολή στον καπετάνιο του να εμβολίση το αντίπαλο πλοίο,με αποτέλεσμα να υπάρξουν αρκετά θύματα.Ευτυχώς,στην αεροπορία δέν γίνονται τέτοια πράγματα.....


Angel Aviation":w5oy0fie said:
Κατά την άποψη μου, καλώς θα γίνει συγχώνευση, μακάρι να είχαμε αγορά για πολλές εταιρίες, αλά αυτό δε γίνεται. Οπότε ας έχουμε μια κερδοφόρα, και όπως λες και εσύ, οι τιμές θα προσαρμοστούν αναλόγως. Όποιος θέλει πετάει, όποιος δεν θέλει δεν πετάει. Το 150 μου ήταν για One way, οποτε και προτίμησα το πλοίο.
Το σαββατο βράδυ που ανεβηκα με Α3 απο Χανιά Αθήνα (77 ευρώ), το αεροπλάνο είχε πληρότητα κοντά στο 30-35%. (Α320). Μακροπρόθεσμα λοιπόν αν συνεχιστεί το ίδιο τροπάριο, ή αυτοί οι 30-50 επιβάτες θα πληρώσουν όσο όσο, είτε θα καταργήσει την συγκεκριμήνη πτήση, ή θα ρίξει τις τιμές για να αυξήσει τα έσοδα της πτήσης.
Τά 150 ήταν με OA ή με A3;Γιατί άν ήταν με ΟΑ,υποθέτω πως η Α3 στό Αθήνα-Χανιά θα ήταν στα επίπεδα τών 77 τού Χανιά-Αθήνα,οπότε για να μήν το προτιμήσης σημαίνει ότι έπαιξαν ρόλο στην εκλογή τού πλοίου άλλα κριτήρια (π.χ. ώρα αναχώρησης/άφιξης,ύπαρξη άνεσης χρόνου κλπ).

Angel Aviation":w5oy0fie said:
Για αυτό κλείνω με το θα δούμε τι θα γίνει. Το οτι δε με απασχολεί, ξανατονίζω οτι αναφέρομαι στις μαρκοπρόθεσμες τιμές, και με την προυπόθεση οτι το πλοίο δεν είναι τόσο τραγικό όπως πχ σε άλλα νησάκια της Ελλάδας, όπου η διαφορά Αεροπλάνου πλοιου είναι τεράστια.

άλλωστε, η νέα εταιρία θα έχει ιδιόκτητα αεροπλάνα, και πρα πρα και Airbus και κάπως θα πρέπει να τα γεμίσει. Με αστρονομικές τιμές σίγουα οχι.
Γι'αυτό ακριβώς λέω ότι παίζουν ρόλο κι'άλλα πράγματα-εκτός από την τιμή-στην εκλογή τού μεταφορικού μέσου.Ακόμα κι'άν η νέα εταιρεία μείνη μόνη της στα δρομολόγια εσωτερικού,σίγουρα δέν την συμφέρει να έχη τέτοιες τιμές που να διώχνη τον επιβάτη αντί να τον προσελκύη.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Jet Setter":2p6wwig7 said:
Ναι είναι δύσκολο.... ο ιρλανδός δεν θα έρθει Αθήνα αν δεν πέσουν τα fees του αεροδρομίου!!

Επίσης δεν αντιλαμβάνεσαι το εύρος των επιπτώσεων όπως το λέω εγώ αλλά βλέπεις μόνο το fare

Άντε να τα ξαναπώ ακόμη μια φορά και τέλος... τελευταία σου ευκαιρία να τα καταλάβεις...

Αν γίνει η συγχώνευση και πάει το fare ΑΤΗ-SKG 200€ το one way θα συμβούν τα εξής... θα μπουκάρει ο Άγγλος και ο Ιρλανδός και θα τους σκίσουν... θα πουλάνε 50-70-90€... και οι δύο έχουν γνωστό όνομα που σημαίνει όχι λεφτά για ιδιαίτερη διαφήμιση (αν και θα τους την δώσουν ανέξοδα τα κοράκια οι δημοσιογράφοι που θα ωρύονται για το ξεπούλημα των αιθέρων μας)από αεροπλανάκια και προσωπικό έχουν να φάνε και οι κότες άρα θα τους παλουκωθούνε για τα καλά στο σβέρκο και θα τους διαλύσουν... τι θα κάνουν μετά οι δικοί μας? θα αναγκαστούν να τις ρίξουν τις τιμούλες αλλά το κακό θα έχει γίνει... θα έχει χαλάσει η πιάτσα κι αυτό μάλλον δεν τους πολυσυμφέρει δεν νομίζεις? άρα η κοινή λογική λέει οτι ναι μεν θα ανέβουν λίγο οι τιμές αλλά σε καμιά περίπτωση δεν θα είναι εξωφρενικές... εξάλλου είναι πολύ πιθανό να ξεφυτρώσει και καμιά άλλη εταιριούλα που θα δουλέψει με μικρά αεροπλανάκια και θα κάνει συγκέκριμένα δρομολόγια... εκεί ο μεγάλος παίκτης θα το κάνει γαργάρα για να μην σκούζει κανένας για μονοπώλειο και όλο και κάτι ψιχουλάκια θα τσιμπάει ο μικρός από καμιά επιδοτούμενη... κοινωνικές αναταραχές επειδή θα γίνει η συγχώνευση δεν το βλέπω να γίνονται αν εννοείς αυτό, εκτός από κάτι γραφικούς του ΠΑΜΕ που θα καταριώνται τον καπιταλισμό και θα ξεσκίζουν τα ρούχα τους από το κακό τους σαν τους δαιμονισμένους στον Αγ.Ραφαήλ... οι ανέργοι όλο και κάπου θα βολευτούν και έτσι ούτε γάτα ούτε ζημιά...

Για το άλλο που είπες ότι είναι δύσκολο να κατέβει ο Ιρλανδός στο Βενιζέλος αν δεν πέσουν τα fees θα σου πω ότι είσαι μακριά νυχτωμένος... αν μυριστεί ψωμάκι θα έρθει και θα παραέρθει... θα την βρει την άκρη ο Ιρλανδούλης... το υπερχάμπ μας από τώρα κυνηγάει τους πελάτες με το τουφέκι... άμα πάψει να υπάρχει και ΟΑ εκεί να δεις τι θα γίνει... τεμενάδες θα του κάνουν του Ιρλανδού... όταν μιλάει το χρήμα τα πάντα γίνονται...

Αυτά και τέλος... αν τα κατάλαβες καλώς... αν όχι και επιμένεις πάλι στις σοσιαλιστικές δοξασίες , τους ανάλγητους καπιταλιστές που ξεζουμίζουν τις μάζες , στις κορώνες για την αμαρτωλή συγχώνευση και τον κακό Βγενόπουλο να το κοιτάξεις... είμαστε στο 2010 όχι στο 1977...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

@ COMPUTERISE
Για το άλλο που είπες ότι είναι δύσκολο να κατέβει ο Ιρλανδός στο Βενιζέλος αν δεν πέσουν τα fees θα σου πω ότι είσαι μακριά νυχτωμένος... αν μυριστεί ψωμάκι θα έρθει και θα παραέρθει... θα την βρει την άκρη ο Ιρλανδούλης...

μακάρι να ήταν τόσο απλά τα πράγματα για μια αεροπορική εταιρεία, ιδίως ξένη να μπεί σε μια άλλη χώρα με εσωτερικά δρομολόγια ή ακόμα και διεθνή, δηλαδή να κάνει Λονδίνο- Ηράκλειο -Αθήνα- Ηράκλειο- Λονδίνο ... κλπ
Να είσαι σίγουρος οτι ούτε αεροπλάνα αλλά πόσο μάλλον κόσμο έχει με τη σέσουλα καμμία εταιρεία και πόσο μάλλον οι loco... δεν περισσεύει τίποτα έχουν πάντα στο max τις ώρες πτήσης για κάθε αεροπλάνο , με τους υπαλλήλους συνήθως λιγότερους απο οτι θα έπρεπε.. Αρα θα χρειαστεί ντόπιο δυναμικό, υποδομές κλπ κλπ.. δεν είναι λοιπόν εύκολο να βγεί προσοδοφόρα μια πτήση ξένης εταιρείας για να χτυπήσει λίγο πιό φτηνά τις τιμές των ελληνικών.
Επίσης, αν το σημερινό εισιτήριο για μια πτήση είναι 100 και αύριο με μονοπωλιακό τρόπο θέλει να το αυξήσει η Aegolympic, θα το πάει σε μια τιμή 140-150 (μόνο για παράδειγμα το γράφω αυτό το νούμερο), που δεν θα συμφέρει μια νεοεισερχόμενη να το χτυπήσει, δηλαδή ναι μεν ακριβότερο αλλά όχι σε σημείο που να συμφέρει την είσοδο μιας ανταγωνίστριας...

Τέλος , μία συμβουλή αν θέλεις : o επιθετικός τόνος των γραφόμενών σου δεν αρμόζει σε ένα τέτοιο forum , που συγκεντρώνει γνώμες, απόψεις κλπ ανθρώπων, που αγαπούν την αεροπορία ή και είναι επαγγελματίες του χώρου. ο καθένας έχει την αποψή του, την μοιράζεται ,αν θέλει διαφωνεί με επιχειρήματα και όλοι το βράδυ πάμε για ύπνο !!!
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Κι όμως φίλε satcorfu, τα πράγματα είναι πιό απλά απ' ότι γνωρίζεις/υποθέτεις. Πιό τρανταχτό παράδειγμα απ' την FR δεν θα βρείς στην ήπειρό μας. Ο τρελο-Ιρλανδός πήγε Ισπανία, έστησε σιγά σιγά τουριστικές συνδέσεις, πήγε Μαδρίτη, μόλις αφίχθη και Βαρκελώνη και διέλυσε σταδιακά την ΙΒ που έκανε πάρτι τόσα χρόνια, μέσα στην έδρα της. Οι Ισπανοί το ακούσανε το κακό, το μυρίσανε, το είδανε και τελικά το νοιώσανε.

Την συνταγή την έχουν πλέον, ολοκλήρο θηρίο ξεπάστρεψαν και την ανάγκασαν να αγοράσει loco, α/φη εύκολα βρίσκουν-όλο και ένα απ' τα 200+ που έχουν θα υποαποδίδει ενώ για την τιμή δεν κατάλαβα τον συνειρμό σου. Ακόμη και η LH/BA/IB/AF να έρθει, έαν γουστάρει, μπορεί να τρέχει το μαγαζί παθητικό για όσο επιθυμεί. Οικονομίες κλίμακος, so simple.

Φυσικά, καμμία εταιρεία δεν την συμφέρει να χάνει και γι' αυτό και μόνο το λόγο θα προέβλεπα μια εξαγορά είτε της συγχωνευμένης είτε όποιας απομείνει. Τα all year round καλά εσωτερικά δρομολόγια είναι λίγα, η εποχικότητά μας είναι μειονέκτημα για τις εγχώριες αεροπορικές αλλά όχι για μία ευρωπαϊκή που διοχετεύει α/φη όπου χρειάζονται ενώ η Ελλάδα το intercontinental hub and spoke το έχασε απ' τα σέβεντις (μόνο άν θυμώσει καμμιά LH με την ΤΗΥ μπορεί να αναβαθμιστούμε λιγάκι). Πολλά θα κριθούν απ' το αν θα "ανοίξει" ο Βενιζέλος για την FR ή απ' το αν μεγαλώσει το δίκτυο της η U2. Αυτές τις 2 θεωρώ ως τις πιό πιθανές για είσοδο και οι κινήσεις τους θα επισπεύσουν/κρίνουν και τις κινήσεις τόσο των εγχώριων όσο και της μοναδικής συμμαχίας που υφίσταται στην χώρα μας at the moment και έχει την πείρα να δεί πιό μακρυά...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Πάντως, πέρα από το θεωρητικό ζήτημα των αποτελεσμάτων ενός μονοπωλίου Olympic-Aegean στην εσωτερική αγορά, πιστεύω ότι η συγχώνευση θα πάρει σχεδόν σίγουρα πράσινο φως, αν τουλάχιστον ακολουθηθεί η συνήθης πρακτική.
Για να εμποδιστεί συγχώνευση από την Ε.Ε. θα πρέπει οι υπό συγχώνευση εταιρείες να ασκούν ισχυρό έλεγχο σε "σημαντικό τμήμα της κοινοτικής αγοράς" από άποψη αριθμού δρομολογίων, μετακινούμενων επιβατών και μεγέθους εσόδων. Το "σημαντικό τμήμα" νοείται καταρχήν σε κοινοτικό επίπεδο, δηλαδή σε δρομολόγια μεταξύ κρατών-μελών, μπορεί ωστόσο να συντρέχει εντός και μόνο εθνικής (εσωτερικής) αγοράς. Ο συνδυασμός Olympic-Aegean θα είναι μεν πολύ ισχυρός στην αγορά των δρομολογίων εξωτερικού, αλλά σε καμία περίπτωση νομίζω ότι δεν μπορεί να γίνει λόγος για ισχυρό έλεγχο της αγοράς αυτής (η μείωση της συχνότητας των δρομολογίων από τις δύο εταιρείες πέρα από την ορθολογικοποίηση του δικτύου εξυπηρετεί παράλληλα και αυτό το σκοπό). Από την άλλη, η εσωτερική αεροπορική αγορά της Ελλάδας -αφαιρουμένων των γραμμών δημόσιας υπηρεσίας και των επιδοτούμενων άγονων γραμμών- από άποψη αριθμού μετακινούμενων επιβατών και αξίας εσόδων δύσκολα μπορεί να χαρακτηρισθεί "σημαντικό τμήμα της κοινοτικής αγοράς".
Αντιρρήσεις θα μπορούσε να προβάλει η ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού, αλλά μου φαίνεται παράδοξο αν έχει υπάρξει σχετική άδεια από την Ε.Ε. και με τα οικονομικά στοιχεία να δείχνουν την αναγκαιότητα της συγχώνευσης.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

COMPUTERISE":3d0jpeiu said:
Άντε να τα ξαναπώ ακόμη μια φορά και τέλος... τελευταία σου ευκαιρία να τα καταλάβεις...

Αν γίνει η συγχώνευση και πάει το fare ΑΤΗ-SKG 200€ το one way θα συμβούν τα εξής... θα μπουκάρει ο Άγγλος και ο Ιρλανδός και θα τους σκίσουν...

Ωραια μας τα λες εσυ, αλλα για τον Ιρλανδο δε προσεξε κατι...Δεν θα ερθει αν δε παρει καποια απο τις γνωστες επιδοτησεις...Το ιδιο αξιωνει απ'οτι εχω καταλαβει και η ΕΖΥ...Και νομιζεις εσυ οτι η νεα εταιρια θα κατσει ετσι να βλεπει αλλα landing fees για εκεινη και αλλα για τον Ιρλανδο...?Γελιεσαι...Θα τον κυνηγησουν και θα σηκωθει να φυγει...Οπως κανει παντου...

ΑΝ ομως τελικα ερθει μια απο τις δυο, η και οι δυο, η νεα εταιρια θα εχει πολυ δυσκολο εργο, γιατι θα πρεπει η να χαμηλωσει τη ποιοτητα, η να πουλαει στο κοστος...Επισης οι γραμμες που θα ερθει ο Ιρλανδος η τελος παντων οποιος ερθει θα ειναι μετρημενες...Θα χτυπησει τα φιλετα (οχι SKG-HER,αλλα ATH-SKG, ATH-HER) και παει λεγοντας..Αυτο να δεις ποσο θα καταστρεψει τη νεα εταιρια, καθως αυτα τα δρομολογια στηριζουν αλλα με μεγαλυτερο ανταγωνισμο.
Πως θα ζησει λοιπον η νεα εταιρια? Μονο με τα codeshare της *Α δε γινεται νομιζω...

Ειναι πολυ πολυπλοκοτερο απ'οτι φανταζεσαι και εισαι πολυ απολυτος προς τους αλλους. Στο εχω ξαναπει οτι μιλας προκλητικα, αλλα στου κουφου μαλλον....
Anyway, μαλλον τα ξερεις ολα. Και δεν στο λεω παρεξηγημενα η κατι τετοιο, και αλλοι το κανουν...Ολοι εχουν γνωμη, και καλα κανουν και τη λενε, αλλα μην ειμαστε παντογνωστες και οσοι δε συμφωνουν ηλιθιοι....
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

COMPUTERISE":2d8bmmbq said:
Άντε να τα ξαναπώ ακόμη μια φορά και τέλος... τελευταία σου ευκαιρία να τα καταλάβεις...

.......

Αυτά και τέλος... αν τα κατάλαβες καλώς... αν όχι και επιμένεις πάλι στις σοσιαλιστικές δοξασίες , τους ανάλγητους καπιταλιστές που ξεζουμίζουν τις μάζες , στις κορώνες για την αμαρτωλή συγχώνευση και τον κακό Βγενόπουλο να το κοιτάξεις... είμαστε στο 2010 όχι στο 1977...


Η ικανότητα σου να διακρίνεις κ να καταλαβαίνεις το τι λέω είναι πρωτόγνωρο, μάλλον βρήκα την αδελφή ψυχή μου!!

α) Διάβασε τι έχω πεί για τον Βγενόπουλο!!
β) Since when είμαι σοσιαλιστής?? Μάλλον κάτι παραπάνω ξέρεις για μένα απ'οτι εγω!!
γ) Ειλικρινά απάντησε μου στο εξής!!
Είσαι ο O'Leary και σχεδιάζεις να μπείς στην ελληνική μονοπωλιακή αγορά όπου το ATHSKG έχει average fare 150... τι τιμή θα ορίσεις??? 120 ή 60??
δ) Κ για να σου δώσω και μια άλλη οπτική του θέματος μονοπωλίου πέρα απο εκείνο της τιμής των ναύλων!!
Έστω οτι οι 2 εταιρίες γίνονται 1... αυτό θα έχει επιπτώσεις στις συνεργαζόμενες εταιρίες (οχι αεροπορικές) με OA κ A3??
 
Top