Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?
MerNion":1z194ncu said:
Στην Γαλλία κάνει η Easyjet, στην Ιταλία υπάρχει η ryanair
Δηλαδή έστω οτι και εδώ έρθουν αυτές οι 2, έστω οτι η Athens δεν είχε κλείσει, η άστρα έκανε περισσότερα δρομολόγια, και η Sky express μεγάλωνε ένα κλικ ακόμα. Με αυτές τις συνθήκες, δεν θα υπήρχε θέμα για την Ε.Ε; Σε μια νύχτα η ryanair αποφασίζει οτι δεν ισχύει το κριτήριο του >80% πληρότητα, και αποχωρεί, η Easy σταματάει τα δρομολόγια εσωτερικού, η Athens σε μια μέρα εξαφανίστηκε (οκ εδώ το λέγανε νωρίτερα, αλλά ο κόσμος ξέρει οτι χθες πχ έβλεπε Athens στο αεροδρόμιο, και εδώ και κανένα μήνα δεν βλέπει, η Άστρα ανοίγει και κλείνει δρομολόγια (αρπαχτή του καλοκαιριού, δεν το κατακρίνω, απλά το αναφέρω), η sky express όσο γρήγορα ανοίγει μια χύμα γραμμή τόσο γρήγορα την κλείνει, σαν να παίζει manager. Κάτω από αυτό το πρίσμα λοιπόν, και 5 εταιρίες να είχαμε εδώ, η Επιτροπή δεν θα έπρεπε να αφήσει τη συγχώνευση. Τι να πώ απλές δικαιολογίες μου φαίνονται εμένα.
αυτό είναι και λίγο το οξύμωρο του ανταγωνισμού. Η ίδια η θεωρία λέει οτι τέλειος ανταγωνισμός οδηγεί στο μονοπώλιο, εκτός και αν μπει άλλος παίχτης. Με υπάρχοντες παίχτες όμως, κάποιος πάντα χάνει. Άσε που τα σενάρια είναι πολλά και απρόβλεπτα. Δηλαδή έστω οτι γίνει συγχώνευση, έρχονται οι λοκο, και σε 3 χρόνια η μεγάλη εταιρία δεν αντέχει τον ανταγωνισμό και κλείνει. Τι θα κάνει η επιτροπή; θα επιχορηγήσει την ΟΑ3 για να μην έχουν μονοπώλιο οι Λοκο? Μπααα.
Λες και αν έχουμε 2ή3 εταιρίες, εγγυάται κανείς οτι θα μείνουν για πάντα.
Ας γίνει η συγχώνευση να περάσουμε στο επόμενο θέμα συζήτησης...