Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Για να σου κάνει check-in σίγουρα οι εταιρείες πρέπει να έχουν κάποιο είδος συνεργασίας ή έστω συμφωνίας. Επίσης έχει να κάνει και με τι εισιτήριο έχεις αγοράσει. Μου έχει συμβεί στην ίδια εταιρεία να έχω αγοράσει δύο ανεξάρτητα εισιτήρια (ένα για την πρωτεύουσα της χώρας, και ύστερα την ίδια μέρα για άλλη πόλη της χώρας) και στην Αθήνα να κάνω check-in για την πρωτεύουσα και δεν μου κάνανε check-in για την άλλη πόλη. Εάν είχα αγοράσει ενιαίο εισιτήριο θα μου έκαναν check-in μέχρι τελικό προορισμό. Θα μου πεις γιατί αγόρασα δύο ξεχωριστά εισιτήρια, γιατί ήταν φτηνότερα από ένα ενιαίο.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Πριν από 2 εβδομάδες έκανα check in στην ΟΑ για πτήση ΑΤΗ - SKG και μου έκανε και για την επιστροφή που ήταν την ίδια μέρα με A3. Αυτό γινόταν και πριν ή είναι λόγω συνεργασίας;
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Ναι, βέβαια! Το έκαναν κι επί Ολυμπιακών Αερογραμμών...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Έχουμε κάποια ένδειξη για το εάν το σενάριο που εμφανίζεται πολύ πιθανό μέσα στο forum - ότι δηλαδή η Ολυμπιακή θα γίνει regional με την απομάκρυνση των 320 και την αγορά κι άλλων Q400 και η Α3 international - στέκει?
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

προσωπική μου αίσθηση είναι ότι απλά οι δύο εταιρίες λειτουργούν σαν ένα και απλά κάνουν reshufling το στόλο τους ώστε να είναι έτοιμες όταν (αν) πάρουν εγκρίσεις να είναι έτοιμες από την πρώτη μέρα
το ότι μειώνουν το στόλο τους είναι λογικό και αναμενόμενο αφού προσπαθούν να ανταπεξέλθουν στην μειωμένη ζήτηση. ήδη η Α3 θα τελειώσει την χρονιά με -5 αεροπλάνα όποτε λογικό είναι να κάνει το ίδιο και η ΟΑ
θεωρώ ότι αυτό που θέλουν και οι δύο είναι μια εταιρία-ενα Logo
τωρα αν υπάρξει μια ενδιάμεση περίοδος όπου τα δυο ξεχωριστά brands θα συνηπάρχουν οκ, αυτό συμβαίνει σε πολλές αγορές και σε πολλά προιόντα αλλά η εταιρία θα είναι μία, μόνο το βάψιμο θα αλλάζει

τώρα αν εννοείς ότι η συγχώνευση θα μπλοκαριστεί και η κάθε εταιρία θα περιοριστεί σε μια γεωγραφική αγορά, τι να σου πω, μπορεί όντως να συμβεί κάτι τέτοιο, απλά δεν θεωρώ ότι μια τέτοια επιλογή έιναι βιώσιμη σε μεσο-μακροχρονιο ορίζοντα. νομίζω ότι αν μπλοκαριστεί η συγχώνευση οι μετοχοι των εταιριών θα προσπαθήσουν να βρουν τρόπους να αλλάξουν το σκηνικό γιατί απλά δεν νομίζω ότι μπορούν να συνυπάρξουν δύο εταιρίες στην Ελλάδα, ιδίως με αυτές τις συνθήκες αγοράς. τώρα αυτό θα είναι να πουληθούν, να αλλάξουν στρατηγική, να κλείσουν (κυρίως όσο αφορά την ΟΑ) δεν ξέρω. γιατί αν μείνουν ως έχουν με την συνεργασία που είναι φως φανάρι ότι υπάρΧει δεν θα αργήσει το πρόστιμο να έρθει από την ΕΕ

γενικά είναι λίγο δύσκολα τα πράγματα και για τους δύο (κυρίως βέβαια για την ΟΑ). Ειδικά οι μέτοχοι της Α3 είμαι σίγουρος ότι σιχτιρίζουν την ώρα και την στιγμή που δεν πούλησαν πριν μπουν στο ΧΑΑ
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Και οι δύο εταιρείες regional είναι ας μη γελιόμαστε!
Εάν το σενάριο της συγχώνευσης δεν εγκριθεί τελικά ,τότε πολύ απλά η ΟΑ θα πάρει τη θέση της παλιάς Ολυμπιακής Αεροπλοίας και η Α3 τη θέση της Ολυμπιακής αεροπορίας με κάποιες μικρές διαφοροποιήσεις...

Επίκειται πάντως αύριο ομιλία Βγενόπουλου προς τους εργαζομένους της Ο.Α η πρώτη εδώ και μήνες μετά την αρχική των εγκαινίων.Για να δούμε τι θα ανακοινώσει,γιατί οι απολύσεις συνεχίστηκαν και σήμερα στην Olympic Air... :?
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

ναι αλλά εσύ πιστεύεις ότι κάποιος ο οποίος έχει δώσει ήδη γύρω στα 110-120εκ, προγραμματίζει να βάλει άλλα 97εκ με αύξηση και έχει ήδη στη πλάτη του 160εκ ζημιές θα μπορέσει να πάρει πισω τα λεφτά του πετώντας με q400 στην Μυτιλήνη ή στη Καβάλα?? η έστω και στη Θεσσαλονίκη??
τα νούμερα δεν βγαίνουν.
ασε που πάλι μονοπώλιο θα υπάρχει αν ο ένας πετάει μόνο Ελλάδα.
θεωρώ ότι η πιθανότητες για κάτι τέτοιο είναι από ελάχιστες εως μηδαμινές, τουλάχιστον για κάποιον ο οποίος είναι ορθολογιστής και ο Βγενό είναι
αν δεν προχωρήσει η εξαγορά θα προσπαθήσει να κάνει κάτι άλλο και σίγουρα όχι να κανει τέτοιο scale down στην εταιρία
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Στους δύσκολους αυτούς καιρούς, και στις χορηγίες μαζί!
Σε συνέδριο για τον τουρισμό, χορηγός γεύματος η Olympic και χορηγός δείπνου η Aegean!
link: http://www.seteconferences.gr/2010-sponsors.html
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

gd197":qnfio6mc said:
ναι αλλά εσύ πιστεύεις ότι κάποιος ο οποίος έχει δώσει ήδη γύρω στα 110-120εκ, προγραμματίζει να βάλει άλλα 97εκ με αύξηση και έχει ήδη στη πλάτη του 160εκ ζημιές θα μπορέσει να πάρει πισω τα λεφτά του πετώντας με q400 στην Μυτιλήνη ή στη Καβάλα?? η έστω και στη Θεσσαλονίκη??
τα νούμερα δεν βγαίνουν.
ασε που πάλι μονοπώλιο θα υπάρχει αν ο ένας πετάει μόνο Ελλάδα.
θεωρώ ότι η πιθανότητες για κάτι τέτοιο είναι από ελάχιστες εως μηδαμινές, τουλάχιστον για κάποιον ο οποίος είναι ορθολογιστής και ο Βγενό είναι
αν δεν προχωρήσει η εξαγορά θα προσπαθήσει να κάνει κάτι άλλο και σίγουρα όχι να κανει τέτοιο scale down στην εταιρία

Για να δούμε τι θα κάνει τελικά...ό καιρός γαρ εγγύς :cool:
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Έλαβα σήμερα ένα email από την Aegean το οποίο φαντάζομαι θα έλαβαν πολλά μέλη του φόρουμ. Έχει να κάνει με προσφορές πτήσεων εσωτερικού, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν από 01/11/2010 μέχρι 20/03/2011. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα υπάρξει κάποια συγχώνευση μέχρι τον Απρίλιο;
 
Top