Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

  • Thread starter Thread starter k984504
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Μά κι'αυτό γίνεται.Κλείνει ο Βασιλάκης την Aegean και την πουλάει στην MIG/OA.Τό θέμα είναι ότι αφού το όνομα Olympic και το σήμα έχουν πιό μεγάλο "κύρος" από τό όνομα Aegean (όσο γιά τό σήμα,σιγά τά πουλιά :lol: ),αυτό θα "επικρατούσε" λογικά στην νέα εταιρεία.Δέν νομίζω να υπήρχε πρόβλημα τότε....
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Ποιος είπε ότι η MIG θέλει να αγοράσει; Μετά από την "επιτυχημένη" επένδυση που έκαναν δε νομίζω ότι αυτό το σενάριο είναι εφικτό. Ας μη ξεχνάμε ότι η MIG στη νέα εταιρεία θα κατέχει περίπου το 25%. Το ανάποδο, δηλαδή να κλείσει η MIG την OA πάλι δεν παίζει γιατί μετά η μετοχή της θα πάει από το 1 euro στο -1.

Σχετικά για το όνομα Olympic και τους κύκλους δε ξέρω αν υπάρχει πια θέμα κύρους ή και να υπάρχει είναι καθαρά Ελληνικό θέμα, ιδέα, κόλλημα. Αυτό φαίνεται και από τα αποτελέσματα τους. Εγώ δεν είδα την Olympic να πετάει γεμάτη και την Aegean άδεια και όσες φορές ταξίδεψα η Aegean ήταν πάντα η ακριβότερη. Αυτό τον ένα χρόνο η Olympic προσωπικά μου φαινόταν σαν "δεύτερη".

Σήμερα άκουσα πιλότο ξένης εταιρείας να λέει (ανεπίσημα πάντα) ότι η Star Alliane δε θέλει σαν μέλος της την Olympic γιατί είναι ακόμα συνδεδεμένη με το γνωστό και πρόσφατο παρελθόν της. Έχει αναφερθεί ξανά αυτό πριν από λίγες μέρες και μια έρευνα που έγινε και αρχίζω να το πιστεύω ότι στο εξωτερικό βλέπουν τα πράγματα από άλλη οπτική γωνία. Ναι οκ είναι Ελληνική εταιρεία και και και και και αλλά και το Aegean Ελλάδα δε θυμίζει;
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Και το hellas jet θυμίζει Ελλάδα αλλά δεν νομίζω ότι μπορεί ν α συγκριθεί με το brand της Ολυμπιακής ή της Aegean. Όσον αφορά το ότι έβλεπες σαν "δεύτερη" την Ολυμπιακή φέτος μάλλον φταίει το γεγονός ότι είναι δεύτερη. Ας μην ξεχνάμε όμως ότι πρόκειται για εταιρία ενός έτους περίπου και την συγκρίνουμε με μια πετυχημένη εταιρία 16 ετών (από τότε που μπήκε ο Βασιλάκης). Για να δούμε ποιος από τους δύο θα υπερίσχυε θα έπρεπε να περιμένουμε ακόμη αρκετό καιρό... Βέβαια τώρα δεν νομίζω να μάθουμε ποτέ ποιος θα ήταν "πρώτος" επειδή θα προχωρήσουν σε συγχώνευση και ήδη δεν μπορούμε να κρίνουμε αντικειμενικά κίνηση και πληρότητες αφού υπάρχει πια "κεντρικός σχεδιασμός". Δεν νομίζω βέβαια να έχει και νόημα να βλέπουμε ποιος θα είναι πρώτος όταν ο ένας έχει ζημίες 81 εκατομμύρια (έτος) και ο άλλος 23 εκατομμύρια (εξάμηνο)!
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

infonew":362ypfyo said:
......Βέβαια η ευρωπαϊκή επιτροπή ανταγωνισμού δεν θα απαγορεύσει την συγχώνευση βασίζοντας τα επιχειρήματά της στην ελληνική εσωτερική αγορά...

Η επιτροπή αποφασίζει βασίζοντας τα επιχειρήματά της στην ελληνική αγορά γενικά (εσωτερική/διεθνής). Υποτίθεται δεν θέλει να δημιουργούνται μονοπώλια σε μια συγκεκριμένη χώρα μέλους. Υποκριτές είναι και αυτοί γιατί απαγορεύουν στην Ιρλανδία να έχει μία εταιρεία αφού η Ryanair έχει αγοράσει το 29,4% της AerLingus και ελέγχουν το 80% των πτήσεων στην χώρα, συγχρόνως επιτρέπουν να συγχωνευτούν οι AirFrance με την KLM με το πρόσχημα ότι είναι διαφορετικές χώρες και διασφαλίζεται η ανταγωνιστικότητα. Από ότι φαίνεται δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα, και αφού και η Ryanair συνεχίζει να λειτουργεί ανεξάρτητα από την AerLingus και αφού μάλιστα τώρα διαφοροποιεί το προϊόν της AerLingus ως full-service εταιρεία, μάλλον υπάρχουν εμπόδια που δεν θα ξεπερνιούνται. Μπορεί στο τέλος κάτι ανάλογο να γίνει και εδώ. Μπορεί να είναι δύο διαφορετικές εταιρείες με τα ίδια άτομα σαν μετόχους και να λειτουργούν συμπληρωματικά η μία της άλλης. Στα χαρτιά θα εξασφαλίζεται ο ανταγωνισμός αλλά στην ουσία θα υπάρχει μονοπώλιο. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί προσπαθούν να πείσουν την κοινή γνώμη ότι αν δεν συγχωνευτούν θα καταστραφούν. Ας διαφοροποιηθούν η μια βαλκανική/εσωτερική η άλλη διεθνής. Ας συνεργαστούν και να μοιράσουν την πίτα αφού είναι οι ίδιοι άνθρωποι. Γιατί σώνει και καλά ή συγχώνευση ή καταστροφή. Έτσι και αλλιώς και Ολυμπιακή να γίνουν την αίγλη της παλαιάς Ολυμπιακής δεν πρόκειται να την αποκτήσουν. Πάντα περιφερειακή αεροπορική εταιρεία θα είναι, δεν είναι και στο όραμά τους να γίνουν κάτι άλλο. Αλλά και αν συγκρίνουμε EE χώρες με περίπου τον ίδιο πληθυσμό με την Ελλάδα θα δούμε ότι έχουν τουλάχιστον δύο παίκτες. Μην μας παραμυθιάζουν λοιπόν.
Αυστρία (8,3 εκατ. πληθ.) Austrian --- Niki
Ουγγαρία (10,1 εκατ. πληθ.) Malev ---- Wizz
Τσεχία ( 10,3 εκατ. πληθ.) CSA ---- Smart wings
Βέλγιο (10,5 εκατ. πληθ.) Brussels Airlines ---- VLM
Πορτογαλία (10,6 εκατ. πληθ.) TAP ---- Portugalia & SATA
Ολλανδία (16,3 εκατ. πληθ.) KLM ----Transavia
Ρουμανία (22 εκατ. πληθ.) Tarom --- Blue Air
Ακόμη και η Φιλανδία (5,3 εκατ. πληθ.) Finnair ---- Blue1
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Μέσω της συγχώνευσης όμως, θα κάνουν καλύτερη χρήση του προσωπικού και θα μειώσουν τα διοικητικά κόστη, αφού θα υπάρχει μόνο μία "γραφειοκρατία" για όλη την συνδιασμένη δραστηριότητα... Η στάση της Επιτροπής στην Ιρλανδία (και εδώ αν κάνει το ίδιο), τη στιγμή που ενώθηκαν AF-KLM και που η LH έχει αγοράσει και μονοπωλήσει τη μισή ήπειρο (Brussels, Swiss, Adria και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο), είναι υποκριτική! Ίσως με το να απαγορεύει την συνένωση σε επίπεδο κρατών μελών των 10 εκ. κατοίκων ενώ επιτρέπει π.χ. στη LH να ελέγχει την αγορά στη μισή ΕΕ, είναι και μία υποβοήθηση των ισχυρών! Βέβαια, αν έρθει η LH και αγοράσει τα γλαροπούλια, εκεί να δω τι θα πουν και αν θα το παίζουν μάγκες ή θα λένε ότι είναι διαφορετικές χώρες και υπάρχει ανταγωνισμός!

Το καλύτερο για εμένα, θα ήταν να συνενωθούν οι δύο και να μπουν στην εσωτερική αγορά επιτέλους loco (είτε δικοί μας -δύσκολο σε αυτή τη συγκυρία- είτε οι γνωστοί Ευρωπαίοι)!
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Αγαπητέ Belavia


1) Η KLM-AF έχουν την Transavia ως θυγατρική τους και την χρησιμοποιούν για charter πτήσεις.
2) H niki πάλι είναι loco + ένα μεγάλο ποσοστό της ανiκει στην Air berlin οπότε και στην Αυστρία έχουν μια εταιρία.
3) H blue air είναι και αυτή loco όσον αφορά την Ρουμανία.
4) Η Blue1 είχε εξαγοραστεί παλαιότερα από την SAS και παρά ταύτα είναι μια loco και πάλι.
5) ........
.
.
.
.



Όλα σου τα παραδείγματα και για όλες τις χώρες αφορούν για μια συμβατική και μια loco. Καμία Ευρωπαϊκή χώρα δεν έχει δυο συμβατικές αεροπορικές εταιρίες, γιατί πολύ απλά δεν μπορούν να αντέξουν. Στην Ελλάδα που η οικονομική συγκυρία είναι τραγική πως θα αντέξουν δυο άραγε?
Πιστεύω ότι η συνένωση είναι η μόνη λύση, εκτός και αν η μια κλείσει ή μετατραπεί σε loco πράγμα αρκετά ντροπιαστικό ιδιαίτερα για την Ολυμπιακή.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Pashalis84":3mmi2gz8 said:
Η Blue1 είχε εξαγοραστεί παλαιότερα από την SAS και παρά ταύτα είναι μια loco και πάλι.

Loco? Και μέλος της Star Alliance? Δε νομίζω... όταν ξεκίνησε ίσως να ήταν,αλλά τώρα σίγουρα δεν είναι :)
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

στην κουβέντα να προσθέσουμε Cyprus & Eurocypria...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Belavia":14z8s93v said:
Ας διαφοροποιηθούν η μια βαλκανική/εσωτερική η άλλη διεθνής. Ας συνεργαστούν και να μοιράσουν την πίτα αφού είναι οι ίδιοι άνθρωποι.

Αυτό όμως τι διαφορά έχει από την συγχώνευση; Μόνο την αλλαγή των livery των αεροσκαφών; Στην ουσία είτε θέλουμε να το παραδεχτούμε είτε όχι το μόνο που μένει πια είναι αυτό - η επίσημη συγχώνευση. Τα δρομολόγια όπως έχουμε όλοι χιλιοαναφέρει εδώ έρχονται σε πλήρη ευθυγράμμιση. Οι τιμές προφανώς και έχουν έρθει σε ευθυγράμμιση οπότε καλύτερο θα είναι για μας να συγχωνευθούν τώρα αφού ότι αρνητικό επακόλουθο της συγχώνευσης το έχουμε υποστεί ήδη.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Belavia":24ucs08e said:
Πορτογαλία (10,6 εκατ. πληθ.) TAP ---- Portugalia & SATA

Και η Portugalia θυγατρική της TAP είναι.
 
Top