Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

fbispdy0":10avehuu said:
και αν ισχυσουν οι φημες που κυκλοφορουν τελικα το Ελ.Βενιζελος γινεται η πρωτη οικονομικη ζωνη οπου ενας επιχειρηματιας εμμεσα η αμεσα θα ελεγχει το 2% του ΑΕΠ(καπου διαβασα οτι περιπου τοσο παραγει το Ελ.Βενιζελος,ισως κανω και λαθος στο νουμερο) που παραγεται σε αυτην την χωρα...

1. για το 2% του εγχώριου ΑΕΠ, αυτό το διάβασα σε ανακοίνωση του Ελ.Βεν. πρόσφατα. Μάλλον είναι αλήθεια. Αυτό που δεν μας είπε η ανακοίνωση είναι πόσο 'χάνουμε' από το γεγονός ότι τα υψηλά τέλη στον Ελ.Βεν. αποθαρρύνουν και συμπιέζουν την αεροπορική επιχειρηματικότητα.

2. Η Aegean έχει περίπου το 17% της εξωτερικής αγοράς (από και προς όλα τα Ελληνικά αεροδρόμια). Ας κάνουμε, λοιπόν, έναν πολλαπλασιασμό 0.17*2%.

fbispdy0":10avehuu said:
βεβαια η O.H θα αλλαξει και ονομα...

Δεν βλέπω το λόγο να κρατήσει και στο handling δύο ονόματα. Δεν υπάρχει κανείς λόγος...
 
Νομίζω ότι η άδεια λειτουργίας του ΔΑΑ προβλέπει τη λειτουργία τριών παρόχων επίγειας εξυπηρέτησης.
 
fbispdy0":4t2120ui said:
1. για το 2% του εγχώριου ΑΕΠ, αυτό το διάβασα σε ανακοίνωση του Ελ.Βεν. πρόσφατα. Μάλλον είναι αλήθεια. Αυτό που δεν μας είπε η ανακοίνωση είναι πόσο 'χάνουμε' από το γεγονός ότι τα υψηλά τέλη στον Ελ.Βεν. αποθαρρύνουν και συμπιέζουν την αεροπορική επιχειρηματικότητα.

2. Η Aegean έχει περίπου το 17% της εξωτερικής αγοράς (από και προς όλα τα Ελληνικά αεροδρόμια). Ας κάνουμε, λοιπόν, έναν πολλαπλασιασμό 0.17*2%.
για το πρωτο μην ξεχνας οτι εχει πλειψηφικο πακετο στην Goldair + τα ενοικιαζομενα αυτοκινητα...και δεν ξερω και που αλλου...
για το δευτερο πλεον στα εσωτερικα εχει το 90% και εχει προοπτικες πλεον να αυξησει και το ποσοστο προς το εξωτερικο στο 20%..βεβαια δεν ξερω αν το ποσοστο που αναφερεις βγαινει απο το συνολο ολων των πτησεων(τακτικων,τσαρτερ).εαν βαλουμε μονο τις τακτικες τοτε ανεβαινει αισθητα..
Και επειδη θυμηθηκα κατι το οποιο πραγματικα ισως ηταν ενας οιωνος η αυτος που το ειπε ηξερε εξ αρχης τι θα συμβει θα το μοιραστω μαζι σας...ειχα βρεθει αναμεσα σε μια κουβεντα στην οποια καποιος προισταμενος ανεφερε τα εξης(οταν ειχαν αρχισει να εμφανιζονται τα πρωτα συννεφα):"να ξερετε οτι η εταιρεια θα μικρυνει τοσο πολυ στο μελλον που μπορει να μεινει με 10 εργατες 10 υπαλληλους 20 απο εδω 15 απο εκει αλλα να κλεισει δεν προκειται..απλως θα υπαρχει μονο και μονο για την αδεια..."και βεβαια αναφεροταν στην O.H..
 
Δελτίο τύπου ή αλλιώς τσάμπα-εντυπωσιασμού των εκπροσώπων για τις άγονες γραμμές

Τα βασικά σημεία:
:arrow: Ναύλοι προσφοράς (39 ευρώ χωρίς φόρους) για 12 γραμμές από Αθήνα (με τη σημείωση πως ο νέος ναύλος "θα ισχύει με σημαντικό διάστημα προαγοράς και για αριθμό θέσεων ανά πτήση που θα αυξομειώνεται εποχικά" με άλλα λόγια μην περιμένετε να δείτε προσφορά για Πάρο, Σκιάθο κ.τ.ο. καλοκαίρι).

:arrow: Σύνδεση με πτήσεις εξωτερικού της Α3

:arrow: Αύξηση χωρητικότητας θέσεων για τους μήνες Ιούλιο-Σεπτέμβριο σε 7 από τους προορισμούς άγονων γραμμών, όπου είναι εφικτό επιχειρησιακά/ εμπορικά (Νάξος, Αστυπάλαια, Ικαρία, Ζάκυνθος, Σκιάθος, Κάρπαθος, Κύθηρα).

Μάλλον για κίνηση εντυπωσιασμού και καθ ησυχασμού των εκπροσώπων μου κάνει αυτό... Γιατί να δεχτώ πως σε Σκιάθο, Ζάκυνθο, Κάρπαθο θα στέλνει Α320 (γιατί μπορούν), σε Ικαρία, Κύθηρα γενικά τα DH4 ήταν σταθερά το "βαθύ" καλοκαίρι με εξαίρεση λίγες πτήσεις (που γίνονταν από τα DH1), οπότε μιλάμε για μικρές αλλαγές (αν εννοούν πως θα στέλνουν μόνο DH4), ενώ σε Νάξο, Αστυπάλαια τι ακριβώς θα κάνουν; Θα στέλνουν DH4; και θα κάνουν και technical stops;

Φαντάζομαι έχουμε μπει σε μία περίοδο που θα δούμε και άλλες τέτοιες "ανακοινώσεις" και περιμένουμε με αγωνία και την 23/10 που θα ανακοινωθεί το θερινό πρόγραμμα της υπερ-εταιρείας!
 
jerry":haks3l3m said:
... σε Νάξο, Αστυπάλαια τι ακριβώς θα κάνουν; Θα στέλνουν DH4; και θα κάνουν και technical stops;
Σε κυκλαδίτικο μμε αναφέρεται πώς με λίγα μερεμέτια σε PAS, JNX, JSY και με επέκταση του αεροδιαδρόμου(sic) της MLO, θα κατεβαίνει το 78άρι δλδ το DH4.
:arrow: http://www.koinignomi.gr/news/politiki/politiki-kyklades/2013/10/22/dynatotites-apogeiosis.html

Mια περιέργεια την έχω αν ισχύουν τα παραπάνω...
 
Α εντάξει μωρέ. Θα γίνουν επεκτάσεις (αερο)διαδρόμων, δε το είχα σκεφτεί ο αφελής...

Είναι όπως θα κατέβαινε το ATR72 της Aegean (τότεεεε) στην Κάλυμνο (χωρίς limitations)
 
Μόλις μου ήρθε mail με τα παρακάτω...

offerGR.jpg
 
Αφού φτάσαμε ως εδώ ας μας δώσουν την επιλογή να συγχωνεύσουμε τους λογαριασμούς μας σε ένα για να έχουμε πραγματικά όφελος από αυτή την ιστορία.
 
Οι προθέσεις της συγχώνευσης γίνονται ορατές από το θερινό πρόγραμμα το οποίο έχει αρχίσει να φορτώνεται.

Με εξαίρεση τις άγονες γραμμές της ΟΑ, στις υπόλοιπες πτήσεις (είτε εκτελούνται με αεροσκάφη Α3 δηλ 320|321, είτε εκτελούνται με αεροσκάφη ΟΑ δηλ DH4) έχουν προστεθεί αποκλειστικά κωδικοί πτήσεων Α3 (σε λίγο δε θα μας φτάνουν οι τριψήφιοι...). Αυτό κατά βάση αφήνει την ΟΑ να εκτελεί τις άγονες γραμμές (και ενδεχόμενα και την IST που διέπεται από διακρατικά, αν και εκεί έχει μπει κωδικός Α3)

Η υπόσχεση του Ευτύχη για 320 σε Σκιάθο, Ζάκυνθο, Κάρπαθο φαίνεται να γίνεται πραγματικότητα ενώ η Σκύρος μετά από 2 θερινές σεζόν 320 θα εκτελείται με DH4. Ενδιαφέρον αποτελεί το πως ακριβώς θα ξεπεράσουν τους σκοπέλους των συμβάσεων των άγονων γραμμών (αλλά θα μου πείτε, εδώ ξεπέρασαν την εξαγορά, στις συμβασούλες θα κολλήσουμε;)

p.s. Προς mods: Ίσως πρέπει να δημιουργηθεί ένα νέο topic με τα δρομολόγια της "κοινοπραξίας" πια, αφού θα είναι ενιαία η αντιμετώπιση
 
Top