Έξι κύκλοι και δύο γλάροι: μικρές domestic ιστορίες

  • Thread starter Thread starter George
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Για να είμαστε δίκαιοι, το κρουασάν των ΟΑ δεν είναι πιο αθώο απ'αυτό της Α3. Απλώς τυχαίνει τα Μπουγάτσα Τσιπς να είναι το πιο τρέντυ κι υγιεινό σνακ της ελληνικής αεροπορικής αγοράς. Όντως το catering των ΟΑ είναι γενικώς ποιοτικότερο από αυτό της Α3, δεν είναι όμως και κάτι το εξωπραγματικό. Συν τοις άλλοις, δεν ζήτησε από κανέναν η Α3 να στηρίξει την καθημερινή διατροφή του στο κρουασάν της, δεν είναι και για χόρταση.
 
Άσχετο, αλλά η καμπίνα του 717 είναι πολύ ποιο ωραία από την καμπίνα του Α320 της Αιγαίου!
 
planespotter":25l6ymgu said:
η καμπίνα του 717 είναι πολύ ποιο ωραία από την καμπίνα του Α320 της Αιγαίου!

αν και υποψιάζομαι γιατί το λες αυτό, και νομίζω θα υπάρχουν κι άλλοι υποστηρικτές αυτής της άποψης, μπορείς να δώσεις κάποια συγκεκριμένα επιχειρήματα πχ.πιο άνετες θεσεις -ελπίζω να μη ξεφεύγουμε απ'το topic..
 
το σύνολο φαίνεται πιο ωραίο..
πιο ανοιχτά χρώματα και όχι μαύρα καθίσματα..
επίσης το seat pitch πρπεει να είναι πιο μεγάλο στα 717!
Αλλά δεν εχώ μπει σε 717 ούτε ακόμα σε Α320 της Α3, μόνο της Lufthansa!
 
planespotter":3s071qay said:
Άσχετο, αλλά η καμπίνα του 717 είναι πολύ ποιο ωραία από την καμπίνα του Α320 της Αιγαίου!

planespotter":3s071qay said:
Αλλά δεν εχώ μπει σε 717 ούτε ακόμα σε Α320 της Α3, μόνο της Lufthansa!

...

Εγω που εχω μπει και στα 2, ομως, σου λεω οτι εχεις δικιο. Το seat-pitch στα 717 ειναι τεραστιο, σε αντιθεση με αυτο της Α3 οπου παθαινεις κακωση μηνισκου απο το στριμωγμα :wink:
 
Και επειδή οι κύριοι George και seven4seven έχουμε και μια κάποια διαφορά ύψους μεταξύ μας (οι δύο από αριστερά αντίστοιχα: https://www.airliners.gr/community/album ... ic_id=8947 ), αυτά τα περί μηνίσκου που γράφει σας συμβουλεύω να μην τα αγνοήσετε. Οι φωτογραφίες του seat pitch που έχω βάλει είναι μόνο για σύγκριση, δε σημαίνει ότι ένας άνθρωπος του 1,90 έχει τον ίδιο χώρο με αυτόν που φαίνεται εκεί!
 
Τά σχόλιά μου γιά το συγκριτικό seat pitch:

Επειδή,όπως είπε και ο Einstein,όλα είναι σχετικά,το seat pitch τής ΟΑ (που ο George βαθμολογεί μέ 6 κουκκίδες) εμένα μού φαίνεται απελπιστικό.

Ο λόγος;Δέν θα είχα πού να απλώσω τά ποδάρια μου.

Τό έζησα αυτό σέ Β734 τής ΟΑ μέ τά οποία είχα πετάξει πρό αρκετών ετών πρός και από τίς Βρυξέλλες.

Δοθέντος δέ οτι από απόψεως ύψους μάλλον πρός τον George πλησιάζω παρά πρός τον 747,τυχόν δικές μου φωτογραφίσεις τών ιδίων seat pitches θά παρουσίαζαν παρόμοια εικόνα.
 
Hastaroth":3cb6oduq said:
το seat pitch τής ΟΑ (που ο George βαθμολογεί μέ 6 κουκκίδες) εμένα μού φαίνεται απελπιστικό.

Της Α3 θέλεις να πεις? Γιατί αλλιώς δεν βγάζω νόημα στο post. :roll:
 
seven4seven":3576aggb said:
planespotter":3576aggb said:
Άσχετο, αλλά η καμπίνα του 717 είναι πολύ ποιο ωραία από την καμπίνα του Α320 της Αιγαίου!

planespotter":3576aggb said:
Αλλά δεν εχώ μπει σε 717 ούτε ακόμα σε Α320 της Α3, μόνο της Lufthansa!

...

Εγω που εχω μπει και στα 2, ομως, σου λεω οτι εχεις δικιο. Το seat-pitch στα 717 ειναι τεραστιο, σε αντιθεση με αυτο της Α3 οπου παθαινεις κακωση μηνισκου απο το στριμωγμα :wink:

Γενικότερα παίζει ρόλο και το πιο από τα δύο είναι πιο πρόσφατα κατασκευάσμένο/ανακατασκευασμένο αλλά και η πολιτική των εταιρειών..
 
xristos":39cu8hse said:
Hastaroth":39cu8hse said:
το seat pitch τής ΟΑ (που ο George βαθμολογεί μέ 6 κουκκίδες) εμένα μού φαίνεται απελπιστικό.

Της Α3 θέλεις να πεις? Γιατί αλλιώς δεν βγάζω νόημα στο post. :roll:

Οχι,τής OA εννοώ.

Κοίταξε στό https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=10746 .Τά πόδια τού επιβάτη βρίσκονται κάτω από το μπροστινό κάθισμα και δέν μπορούν να απλωθούν-θά ακουμπήσουν στη βάση τού καθίσματος.

(Παράκληση:Αν γίνεται,νά ανοιχτή ένα νέο thread μέ θέμα "συγκρίσεις seat pitch" -εφ'όσον δέν υπάρχει ήδη- καί νά πάνε εκεί οι τελευταίες απαντήσεις γιά να μήν "ξεστρατίσουμε" το topic τών γλάρων και κύκλων; )
 
Top